quote:21. Ronde 07.02.2021 14:30 U FC Groningen
22. Ronde 14.02.2021 14:30 T Willem II
23. Ronde 21.02.2021 12:15 U FC Twente
24. Ronde 28.02.2021 16:45 U AZ Alkmaar
25. Ronde 06.03.2021 16:30 T VVV-Venlo
26. Ronde 14.03.2021 14:30 U PSV
27. Ronde 20.03.2021 20:00 T FC Emmen
28. Ronde 04.04.2021 16:45 T Fortuna Sittard
29. Ronde 11.04.2021 12:15 U FC Utrecht
30. Ronde 25.04.2021 16:45 T Vitesse
31. Ronde 02.05.2021 12:15 U ADO Den Haag
32. Ronde 09.05.2021 14:30 T AFC Ajax
33. Ronde 13.05.2021 14:30 U Heracles Almelo
34. Ronde 16.05.2021 14:30 T RKC Waalwijk
quote:Op maandag 1 februari 2021 12:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@Bombvis , @fetX , @Caland , @ThePlaneteer , @Erasmus en @Bottendaal weten weer waar ze staan.
Niet op het doekje in ieder geval
Even een voorzetje.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:53 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Naar mijn mening moet er nog heel veel bij.
Minstens één centrale verdediger, een spits, een vervanger voor Berghuis en het liefst nog een middenvelder omdat ik denk dat talenten als Antonnuci toch nog wat tekort gaan komen.
Met de huidige selectie gaan we het nog lastig krijgen om bij de eerste 6 te eindigen vrees ik.
Wat het middenveld betreft ben ik toch een beetje van mening dat we het moeten doen met wat we momenteel hebben, op misschien een 6 na. Maar wel als laatste prioriteit.quote:
Eens, al denk ik dat de spitspositie hiervan misschien wel de laagste prioriteit heeft. Ze zijn bezig om een controlerende middenvelder te zoeken, dus geen speler die zou concurreren met Antonucci. En terecht, want daarvoor heb je Til en evt Kökcü alquote:
Dat lijkt me eerlijk gezegd praktisch uitgesloten. Zeker aangezien de huidige selectie ook nog inclusief Berghuis isquote:Met de huidige selectie gaan we het nog lastig krijgen om bij de eerste 6 te eindigen vrees ik.
Maarja, wie wil nu Diemers.quote:Diemers sluit vertrek bij Feyenoord niet uit na ‘eerlijk gesprek met Slot’
Mark Diemers sluit niet uit dat hij deze zomer vertrekt bij Feyenoord. De middenvelder bereidt zich momenteel in Oostenrijk voor op het nieuwe seizoen, waarin hij verzekerd wil zijn van speeltijd op het Rotterdamse middenveld. Mocht de kans op speeltijd afnemen, dan sluit Diemers niet uit dat hij na de zomer elders actief is. "Als ik merk dat mijn perspectief anders wordt, wil ik verder kijken", vertelt hij tegen RTV Rijnmond.
Diemers durft nog niet te ver vooruit te kijken. De rechtspoot zag hoe de concurrentie op het middenveld bij Feyenoord flink toenam deze zomer. "Het is afwachten wat mijn rol wordt" beseft Diemers. "Ik maak nu minuten en train goed. In de eerste week heb ik een heel eerlijk gesprek gehad met Arne Slot. Als ik merk dat mijn perspectief anders wordt, wil ik verder kijken. Natuurlijk in samenspraak en nu heb ik er nog geen reden toe. Ik heb voor drie jaar getekend en ga ik niet zomaar weg. Ik ga ook zeker kansen krijgen en sta er nu positief in. Ik heb het nu naar mijn zin, we spelen leuk en ik ben er trots op dat ik dit shirt draag."
Terugblikkend op het afgelopen seizoen is Diemers niet ontevreden. "Als je kijkt waar ik vandaan kom met Fortuna en hoeveel ik gespeeld heb bij Feyenoord, ben ik positief", vervolgt hij. "Alleen heb ik niet constant gespeeld. Ik stond zes keer in de basis in de Europa League en was goed in toppers tegen PSV en AZ. Maar dat was wel vaak als het team uitblonk. Ik kon er niet bovenuit stijgen als het team ook minder was. Op het begin gaat alles ook sneller en daar is een aanpassing voor nodig. Maar de druk is het verschil. Je moet elke wedstrijd top zijn. Bij een andere club lopen ze al de polonaise als je één keer in de drie duels goed speelt."
Dat het spel van Diemers hem ook vaak op kritiek kwam te staan het afgelopen seizoen, neemt hij voor lief. De middenvelder wordt vaak verweten dat zijn handelingssnelheid te wensen overlaat en veelvuldig betrokken is bij omschakelmomenten van de tegenstander. "Kritiek hoort erbij en ik blijf stoïcijns doorgaan", aldus Diemers. "Zelf verzamel ik mensen om me heen die kritisch naar me kijken. Daarnaast ben ik een paar uur per week bezig met het analyseren van mijn spel. Wegdraaien of dribbelen kan juist ook een overtal veroorzaken. Maar soms moet je ook sneller doorspelen en daar kan ik stappen in maken."
zegt weinig geks toch? behalve dat hij goed speelde in toppers, maar dat kan ik ook vergeten zijnquote:Op vrijdag 9 juli 2021 13:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
In het kader van goed nieuws
[..]
Maarja, wie wil nu Diemers.
Verzekerd zijn van speeltijd trouwens.
Daarnaast ben ik een paar uur per week bezig met het analyseren van mijn spel. Wegdraaien of dribbelen kan juist ook een overtal veroorzaken. Maar soms moet je ook sneller doorspelen en daar kan ik stappen in maken."quote:Op vrijdag 9 juli 2021 13:28 schreef aTypisch het volgende:
[..]
zegt weinig geks toch? behalve dat hij goed speelde in toppers, maar dat kan ik ook vergeten zijn
Afronden die hap, al is het maar voor die 4 miljoen. Weg ermee.quote:Uiteraard werd Arnesen ook gevraagd naar de situatie rond Steven Berghuis, maar daar ging hij niet op in. "De zaak ligt in handen van juristen", citeerde Dennis van Eersel. "Ik ga en wil er verder niets over zeggen. Het gaat om een contractuele zaak en ik ga daar niet over."
als je dat goed doet is dat ook zoquote:Op vrijdag 9 juli 2021 13:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daarnaast ben ik een paar uur per week bezig met het analyseren van mijn spel. Wegdraaien of dribbelen kan juist ook een overtal veroorzaken. Maar soms moet je ook sneller doorspelen en daar kan ik stappen in maken."
Als hij denkt dat zijn wegdraaien en dribbelen een overtal veroorzaakt en hij daar geen stappen in hoeft te maken zou ik even anderen zoeken om mee te analyseren. Verder prima teksten inderdaad, hij kan ook gewoon niet veel beter. Ik blijf het een speler vinden voor maximaal Heerenveen.
quote:Op vrijdag 9 juli 2021 13:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Afronden die hap, al is het maar voor die 4 miljoen. Weg ermee.
als hij het inzicht van frenkie de jong had en de power van gini dan was het waar geweestquote:Op vrijdag 9 juli 2021 13:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja maar daar wringt de schoen nou juist bij zijn spel.
Gaat een mooi seizoen worden, heb er bijzonder veel zin in.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 14:11 schreef Maastoren het volgende:
Wordt een lang seizoen. Had wel verwacht dat er nog een spits bij zou komen. Voorin echt wel heel magertjes allemaal.
Wordt Feyenoord kampioen?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 14:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gaat een mooi seizoen worden, heb er bijzonder veel zin in.
Dit lees ik elk seizoen weer hierquote:Op vrijdag 9 juli 2021 14:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker gelijk hoor!quote:Op vrijdag 9 juli 2021 14:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij had in 2016 gelijk, dus roept ie het elk jaar maar
Wel als het Diemers is in plaats van Geertruida.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 15:09 schreef Poepz0r het volgende:
Als wij naast Berghuis ook Geertruida ophalen voor 3-4 miljoen krijgen wij dan aandelen in vrienden van Feyenoord? #dtv #ajax
Geertruida gaat niet bijtekenen genot. 1 jaar contract genot.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 15:27 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wel als het Diemers is in plaats van Geertruida.
Oké genot.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 15:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Geertruida gaat niet bijtekenen genot. 1 jaar contract genot.
maandag is z'n 1e werkdag toch?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 13:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Afronden die hap, al is het maar voor die 4 miljoen. Weg ermee.
Jaquote:
dat is nog wel verstandig maar begreep dat dit een zaak is tussen Berghuis en Feyenoord, de aankopende club heeft er weinig mee te makenquote:Op vrijdag 9 juli 2021 15:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja
Toch niet, Berghuis mag wegblijven.
https://twitter.com/RijnmondSport/status/1413474084818624521
Tenzij ze een bod doen wat Feyenoord wil.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 15:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is nog wel verstandig maar begreep dat dit een zaak is tussen Berghuis en Feyenoord, de aankopende club heeft er weinig mee te maken
ik denk dat Berghuis het op een arbitragezaak aan laat komenquote:Op vrijdag 9 juli 2021 16:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Tenzij ze een bod doen wat Feyenoord wil.
Moet dat wel kans hebben, ik ben nog steeds benieuwd hoe/wat er precies in dat contract staat. Al zullen we daar nooit achter komen als ze het alsnog weten op te lossen zonder zaak.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 16:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik denk dat Berghuis het op een arbitragezaak aan laat komen
Ik denk dat Bannis of Bozenik best kunnen verrassen met het type spel wat we gaan (proberen te) spelen. Bannis maakt tot nu toe ook een prima indruk.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 14:11 schreef Maastoren het volgende:
Wordt een lang seizoen. Had wel verwacht dat er nog een spits bij zou komen. Voorin echt wel heel magertjes allemaal.
ik vind 6 miljoen nog een fooi hoor voor zo'n speler maar het is wel een groot verschil met 4, dus de moeite waard om daar een rechter of arbitrage naar te laten kijken.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 16:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Moet dat wel kans hebben, ik ben nog steeds benieuwd hoe/wat er precies in dat contract staat. Al zullen we daar nooit achter komen als ze het alsnog weten op te lossen zonder zaak.
Netto moet dat gewoon even aftikken, kan Feyenoord Dickie dat bonusje ook geven.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 16:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind 6 miljoen nog een fooi hoor voor zo'n speler maar het is wel een groot verschil met 4, dus de moeite waard om daar een rechter of arbitrage naar te laten kijken.
eerder nog een jaar jorgensen doorbetalenquote:Op vrijdag 9 juli 2021 16:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Netto moet dat gewoon even aftikken, kan Feyenoord Dickie dat bonusje ook geven.
Netto houdt zich er (terecht) lekker buiten, dit is een zaak tussen Feyenoord en Berghuis.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 16:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Netto moet dat gewoon even aftikken, kan Feyenoord Dickie dat bonusje ook geven.
Daar trappen vast wel een paar Turken in ofzo.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 16:27 schreef aTypisch het volgende:
[..]
eerder nog een jaar jorgensen doorbetalen
Sinds dat Erdo papier niet zoveel meer waard is hebben die het ook moeilijker.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 16:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar trappen vast wel een paar Turken in ofzo.
Die hoop heb ik ook nog steeds. Of een terugkeer naar Kopenhagen met salarisverminderingquote:Op vrijdag 9 juli 2021 16:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar trappen vast wel een paar Turken in ofzo.
Wat vangt hij ongeveer bij Feyenoord?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 16:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die hoop heb ik ook nog steeds. Of een terugkeer naar Kopenhagen met salarisvermindering
Volgens mij ergens tussen de 1 en 1,5 miljoen.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 16:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat vangt hij ongeveer bij Feyenoord?
Met deze selectie worden we maximaal vijfde, wie moet er in vredesnaam de goals maken? Bannis, Bozenik, Linssen, armoedig.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 14:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
1,8 heb ik ergens gelezenquote:Op vrijdag 9 juli 2021 16:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Volgens mij ergens tussen de 1 en 1,5 miljoen.
Oh oke!quote:Op vrijdag 9 juli 2021 17:18 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Met deze selectie worden we maximaal vijfde, wie moet er in vredesnaam de goals maken? Bannis, Bozenik, Linssen, armoedig.
Ik heb hem niet gevolgd afgelopen jaar, maar ze hoeven hem niet meer bij de nr. 14 van Duitsland. Vraag me af in hoeverre hij dan een aanwinst voor ons is.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 18:58 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
(sorry als het een repost is, nog niet voorbij zien komen. Wel een prima optie)
Qua talent is het een prima speler volgens mij, maar wel vaak geblesseerd dacht ikquote:Op vrijdag 9 juli 2021 19:27 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik heb hem niet gevolgd afgelopen jaar, maar ze hoeven hem niet meer bij de nr. 14 van Duitsland. Vraag me af in hoeverre hij dan een aanwinst voor ons is.
Je verwachtingen bijstellen. Ik trek het denk ik al een stuk beter dat we met een jong talentvol team om play-offs gaan strijden ipv met het team van vorig seizoen.quote:
Daarom hoop ik ook op dat Slot de tijd krijgt. En geen stomme aankopen meer als Diemers.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 20:39 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Je verwachtingen bijstellen. Ik trek het denk ik al een stuk beter dat we met een jong talentvol team om play-offs gaan strijden ipv met het team van vorig seizoen.
Hardop gelachen om dat begin stukquote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:16 schreef Haringkop het volgende:
Als Toornstra en Linssen dit seizoen blijven vloggen dan houd ik het wel vol denk ik, prachtige lui.
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 10:16 schreef Scrummie het volgende:
https://www.rijnmond.nl/n(...)ringend-naar-op-zoek (interview Arnesen).
Vandaag oefenwedstrijd tegen Young Boys volgens Twitter, besloten. Zal wel niet op YT komen.
Ah thanks.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 12:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Blijkbaar verschillen de meningen of het besloten is, alleen geen fans
Ah heerlijk. Lekker wedstrijdje kijken.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 12:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Blijkbaar verschillen de meningen of het besloten is, alleen geen fans
Geeft wel aan hoe zwak de bank isquote:Op zaterdag 10 juli 2021 16:24 schreef fetX het volgende:
Tweede helft was niks meer nee. Maar ja, dan speel je met O21 en Diemers. Die zelfs daar een van de minste was
Mini-Klopp David Wagner is er de nieuwe coach. Die vorige coach is naar Leverkusen.quote:
Huddersfield legend.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 16:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Mini-Klopp David Wagner is er de nieuwe coach. Die vorige coach is naar Leverkusen.
Zegt wel veel als we onze grootste talenten aan zo'n club kwijtraken. Maar ik zou als Club Brugge ook geen ¤11 miljoen aan een linksback uitgeven.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Spelen bijna jaarlijks CL en zal daar wel meer kunnen verdienen.
Dat denk ik ook. Zullen ze ook die Kitolano wel halen en een aanvallende impuls. Berghuis gaat ook nog natuurlijk dus je kan dan wel wat.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:08 schreef Maastoren het volgende:
Dan halen ze gelijk die die Noorse linksback op denk ik. Haps is wel klaar.
Eens. Malacia heeft wel potentie maar zoveel geld kan je nu gewoon niet weigeren om je selectie echt te versterken.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Zullen ze ook die Kitolano wel halen en een aanvallende impuls. Berghuis gaat ook nog natuurlijk dus je kan dan wel wat.
Denk niet dat je nog een paar miljoen voor Haps gaat krijgen. Verder eens met deze uitstekende post.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:12 schreef fetX het volgende:
Op zich is het best wel prima. Elf miljoen, Berghuis gaat voor zes en Haps zal ook nog wel een paar miljoen opleveren. Kun je wel wat en dan hoef je Senesi & Kokcu niet te verkopen. En als je ze dan laat gaan; dan voor de hoofdprijs.
quote:Op donderdag 1 juli 2021 14:43 schreef Elan het volgende:
Interviewtje met Malacia en Andy gekeken, prima show.
@:Scrummie wtf wil Malacia nou weg volgend jaar?? Met z'n er spelen wel dingen.
Misschien dat ie nog op gaat vallen op de Gold Cup, dat zou leuk zijnquote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:13 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Denk niet dat je nog een paar miljoen voor Haps gaat krijgen. Verder eens met deze uitstekende post.
Ja. Hendriks als back up. Die speelt in de oefenwedstrijden ook alleen maar lb. Zonde eigenlijk, maar ja. Centraal kiezen ze blijkbaar nu liever Fer of Burger.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:14 schreef Scrummie het volgende:
Als Haps ook gewoon gaat en die Noorse back ervoor terugkomt vind ik het ook wel prima.
Dan moet er sowieso nog een centrale verdediger komen.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:14 schreef Maastoren het volgende:
Hendriks als backup voor linksback is ook prima.
Die komt er ook volgens Arnesen. Hoogste prio op dit moment.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dan moet er sowieso nog een centrale verdediger komen.
Dat is wel een beetje een Slot dingetje, met die middenvelders centraal achterin. Deed ie bij AZ met Clasie (en nog een aantal geloof ik)quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja. Hendriks als back up. Die speelt in de oefenwedstrijden ook alleen maar lb. Zonde eigenlijk, maar ja. Centraal kiezen ze blijkbaar nu liever Fer of Burger.
Eigenlijk minimaal 2 of misschien wel 3.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dan moet er sowieso nog een centrale verdediger komen.
Waarom? Vind 'm een stuk logischer dan die van Berghuis.quote:
Nouja, 2 is voldoende. Geertruida moet daar komen te spelen en die is er vanaf oktober weer.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:16 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Eigenlijk minimaal 2 of misschien wel 3.
Haps is veel te blessuregevoelig. Heeft ook nu wel de leeftijd om door te selecteren.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:17 schreef H.FR het volgende:
[..]
Waarom? Vind 'm een stuk logischer dan die van Berghuis.
Voor ons zou 8mln+ ook wel lekker zijn. Hopelijk wil Haps dan wel blijven en bijtekenen.
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:17 schreef H.FR het volgende:
Hopelijk wil Haps dan wel blijven en bijtekenen.
Als hij niet wil bijtekenen kan je die ook beter verkopen.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nouja, 2 is voldoende. Geertruida moet daar komen te spelen en die is er vanaf oktober weer.
Dat is wel weer zo ja, maar denk dat dat wel goed gaat komen.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:18 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Als hij niet wil bijtekenen kan je die ook beter verkopen.
Duurt wel erg lang. Ik weet het niet hoor.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is wel weer zo ja, maar denk dat dat wel goed gaat komen.
Beter dan Malacia, alleen een beetje blessuregevoelig. Die Noor zal ook wel komen, ben benieuwd hoe goed die is.quote:
quote:‘We zijn rond met een linksachter, maar de club wil 11 miljoen euro. Terwijl hij er maar zes waard is’.
Voor Berghuis is het natuurlijk een totaal ander moment van z'n carrière. Ik vind het jammer dat een club als Club Brugge, hoewel de beste van België, blijkbaar een stap omhoog is.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:17 schreef H.FR het volgende:
[..]
Waarom? Vind 'm een stuk logischer dan die van Berghuis.
Voor ons zou 8mln+ ook wel lekker zijn. Hopelijk wil Haps dan wel blijven en bijtekenen.
Nou, prima toch. Paar ton en een doorverkoop percentage.quote:
Arnesen had het erover in 1 van die interviews, meen dat ie iets zei dat ie verwacht dat daar de komende weken wel nieuws over zou komen.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:19 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Duurt wel erg lang. Ik weet het niet hoor.
Ik vind Haps echt (heel veel) stukken minder. Vind hem echt een waardeloze back en aanvallend een blind paard (beetje overdreven misschien, maar ik ben geen fan).quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:19 schreef H.FR het volgende:
[..]
Beter dan Malacia, alleen een beetje blessuregevoelig. Die Noor zal ook wel komen, ben benieuwd hoe goed die is.
Haha, zes. Ja, doei!quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:20 schreef Maastoren het volgende:
[..]![]()
https://www.hln.be/belgis(...)lyiEgsWxQF%3Famp%3D1
Je onderschat Malaciaquote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:21 schreef H.FR het volgende:
[..]
Nou, prima toch. Paar ton en een doorverkoop percentage.
In principe is Brugge een vergelijkbare stap t.o.v. Ajax, maar dan minder dubieus. De Belgische competitie is niet minder dan de Eredivisie en ze worden de laatste jaren heel vaak kampioen.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Voor Berghuis is het natuurlijk een totaal ander moment van z'n carrière. Ik vind het jammer dat een club als Club Brugge, hoewel de beste van België, blijkbaar een stap omhoog is.
Maar ik vind het dus ook van hun uit een rare transfer. Linksbacks zijn geen spelers waar je een groot deel van je transferbudget aan uit zou moeten geven.
Dit ging over Vente, of ik heb verkeerd gequote.quote:
Oh tuurlijk, was even vergeten dat er nog een ander gerucht was geplaatstquote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:26 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dit ging over Vente, of ik heb verkeerd gequote.
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:20 schreef Maastoren het volgende:
[..]![]()
https://www.hln.be/belgis(...)lyiEgsWxQF%3Famp%3D1
Dan zien we het anders. Ik vind Malacia aardig in de duels en qua positionering. Verder niet snel genoeg voor een back, matige passing, vooral zijn voorzetten.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Arnesen had het erover in 1 van die interviews, meen dat ie iets zei dat ie verwacht dat daar de komende weken wel nieuws over zou komen.
[..]
Ik vind Haps echt (heel veel) stukken minder. Vind hem echt een waardeloze back en aanvallend een blind paard (beetje overdreven misschien, maar ik ben geen fan).
Daarnaast vind ik hem op voetbalintelligentie zo verschrikkelijk dom overkomen.
quote:Arnesen heeft het eerste bod op Malacia afgewezen en komt met een duidelijk antwoord of de verdediger gaat vertrekken: "Hij blijft bij Feyenoord", vertelt de technisch directeur in gesprek met RTV Rijnmond.
Een hoop gaande inderdaad. Hopelijk ontwikkelt alles zich een beetje snel. Dat we de selectie bijtijds rond hebben.quote:
Duidelijke woorden. Misschien kan hij dan Haps voor die 6mln slijten.quote:
Als vGaal bondscoach wordt kan je er vergif op nemen dat Malacia de eerste keuze voor linksback wordt. Zo goed is ie natuurlijk niet maar hij begint langzamerhand een hype om zich heen te krijgen, das voor ons heel mooi.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:29 schreef Pleun2011 het volgende:
11 miljoen voor Malacia? *plop* champagne en strik eromheen.
Ik denk niet dat Feyenoord hem voor 8 laat gaan hoor.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:56 schreef Mansjester het volgende:
Brugge gaat echt geen 11 miljoen voor hem betalen. Zal wel op 8 miljoen uitkomen.
Het is wachten op de @GGMM 's van deze wereld die dit weer allemaal de grond in pratenquote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:50 schreef H.FR het volgende:
[..]
Een hoop gaande inderdaad. Hopelijk ontwikkeld alles zich een beetje snel. Dat we de selectie bijtijds rond hebben.
Vermoeiende debiel ben je.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is wachten op de @:GGMM 's van deze wereld die dit weer allemaal de grond in praten
11 miljoen is verder een prima bedragquote:
Wat @fetX zegt hé. Zij spelen wel jaarlijks CL. Maar als je de Belg mag geloven willen ze niet verder gaan dan 6.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:07 schreef Elan het volgende:
[..]
11 miljoen is verder een prima bedrag
Wel redelijk bizar dat die gasten dat voor eigenlijk maar een simpel backje kunnen aftikken.
Mwa hij heeft op zich verdedigend wel een hele aardige ontwikkeling doorgemaakt onder Dickie. Pakt amper domme kaarten nog en maakt z'n tegenstander helemaal gek.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Malacia breng ik per fiets voor 8 miljoen ook nog wel naar Brugge.
ontwikkeldquote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:50 schreef H.FR het volgende:
[..]
Een hoop gaande inderdaad. Hopelijk ontwikkeld alles zich een beetje snel. Dat we de selectie bijtijds rond hebben.
Malacia is toch gewoon Royston Drenthe +20 IQ punten?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als vGaal bondscoach wordt kan je er vergif op nemen dat Malacia de eerste keuze voor linksback wordt. Zo goed is ie natuurlijk niet maar hij begint langzamerhand een hype om zich heen te krijgen, das voor ons heel mooi.
Goede inhoudelijke bijdrage. Maar dat was inderdaad een knullig fout.quote:
Ik neem aan dat dit gewoon een compliment is? Royston was een enorm talent en was ver gekomen met die 20 extra IQ puntenquote:Op zaterdag 10 juli 2021 20:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Malacia is toch gewoon Royston Drenthe +20 IQ punten?
Dan was ie op 90 uitgekomen.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dit gewoon een compliment is? Royston was een enorm talent en was ver gekomen met die 20 extra IQ punten
Ja omdat ze allebei zwarte backs met een geinige lach zijn zekerquote:Op zaterdag 10 juli 2021 20:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Malacia is toch gewoon Royston Drenthe +20 IQ punten?
Vangaal is al oud maar niet blind hoorquote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als vGaal bondscoach wordt kan je er vergif op nemen dat Malacia de eerste keuze voor linksback wordt. Zo goed is ie natuurlijk niet maar hij begint langzamerhand een hype om zich heen te krijgen, das voor ons heel mooi.
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar we hebben niet zo'n hoog bod gehadquote:Op zondag 11 juli 2021 10:10 schreef aTypisch het volgende:
Voor 11 miljoen schoon aan de haak moet je gewoon verkopen denk ik, helaas. Maar volgens Arnesen blijft hij.
Zou mooi zijn als ze bij Feyenoord eens leren dat je ook bij degelijke biedingen soms eens door moet pakken. Verkopen, herinvesteren en gaan met die banaan.
ik heb het ook naar Arnesen gestuurd, hopelijk doet hij er wat mee
ja, dan blijft hij toch?quote:
Precies en dan moet je hem gewoon houden. Want Feyenoord had er vroeger ook een handje van spelers voor een spotprijsje te verkopen. 10+ miljoen en anders niet. 8+ krijg je er volgend jaar ook nog wel voor (mits geen langdurige blessure natuurlijk etc.)quote:
Dan slaat die opmerking over "leren dat je bij dergelijke biedingen eens door moet pakken" dus nergens op.quote:Op zondag 11 juli 2021 10:28 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja, dan blijft hij toch?
dat krampachtige denken van ''oeh hij komt misschien wel in Oranje!!'' is totaal niet relevant bij een bieding rond zijn vraagprijs
ik zeg niet dat ze hem voor 6 miljoen moeten verpatsen
want? welke spelers heeft feyenoord op hun prijspiek verkocht de afgelopen jaren?quote:Op zondag 11 juli 2021 10:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dan slaat die opmerking over "leren dat je bij dergelijke biedingen eens door moet pakken" dus nergens op.
Je hebt wel gelijk, maar dit is (nog) geen goed voorbeeld daarvanquote:Op zondag 11 juli 2021 10:56 schreef aTypisch het volgende:
[..]
want? welke spelers heeft feyenoord op hun prijspiek verkocht de afgelopen jaren?
hoezo niet? het gaat erover dat feyenoord bij biedingen rond de vraagprijs over moet gaan tot verkoopquote:Op zondag 11 juli 2021 10:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk, maar dit is (nog) geen goed voorbeeld daarvan
quote:Op zondag 11 juli 2021 10:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk, maar dit is (nog) geen goed voorbeeld daarvan
Misschien hebben ze dat wel al geleerd
Daar is iedereen het ook mee eens neem ik aanquote:Op zondag 11 juli 2021 11:01 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hoezo niet? het gaat erover dat feyenoord bij biedingen rond de vraagprijs over moet gaan tot verkoop
er is blijkbaar interesse in Malacia, maar nog geen hoog bod geweest
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jij bent meer geobsedeerd over Burger dan ikquote:Op zondag 11 juli 2021 12:52 schreef aTypisch het volgende:
[..]
burger gaat ook een rol spelen in het oranje van van gaal
Ik denk niet dat hij onder van Gaal eerste linksback gaat worden nee. We hebben natuurlijk van Aanholt en Wijndal daarvoor en die zijn wel echt verder. Inmiddels is hij wel (terecht) vaste linksback van Jong Oranje dus hij zal op een gegeven moment vast bij de selectie komen.quote:Op zondag 11 juli 2021 13:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Is het al achterlijk om te denken dat Malacia over een tijdje eerste linksback wordt bij Oranje? Oké.
Mwah, vGaal is iemand die vooral voor jeugd kiest, vAanholt is natuurlijk alweer 31 en niet heel bijzonder goed. Ik denk dat het dan snel gaat tussen Wijndal en Malacia en Wijndal is best wel tegengevallen bij NL tot nu toe. Ik zie Malacia die concurrentiestrijd best nog wel winnen.quote:Op zondag 11 juli 2021 13:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij onder van Gaal eerste linksback gaat worden nee. We hebben natuurlijk van Aanholt en Wijndal daarvoor en die zijn wel echt verder. Inmiddels is hij wel (terecht) vaste linksback van Jong Oranje dus hij zal op een gegeven moment vast bij de selectie komen.
je hebt Blind ook nog, die speelde bij z'n vorige 5-3-2 ook op die positie, vond Malacia het leuk doen bij jong, het is gewoon even afwachten hoe hij dat doorzet.quote:Op zondag 11 juli 2021 13:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, vGaal is iemand die vooral voor jeugd kiest, vAanholt is natuurlijk alweer 31 en niet heel bijzonder goed. Ik denk dat het dan snel gaat tussen Wijndal en Malacia en Wijndal is best wel tegengevallen bij NL tot nu toe. Ik zie Malacia die concurrentiestrijd best nog wel winnen.
en voor de eeuwige blind moet ook een plekje worden gevonden met Van Dijk, De Vrij, De Ligt en Aké in het centrumquote:Op zondag 11 juli 2021 13:57 schreef ThePlaneteer het volgende:
Denk dat Malacia nog achter Wijndal zit nu maar de bal is rond en 't zou zomaar kunnen dat het de eerste linksback wordt.
Maar word je dna opeens 18 mil waard? Denk ik ook niet. Alles boven de 9 miljoen zou ik nu pakken voor hem.
neequote:Op zondag 11 juli 2021 13:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Is het al achterlijk om te denken dat Malacia over een tijdje eerste linksback wordt bij Oranje? Oké.
Maar kom op, Wijndal heeft toch langere tijd meer laten zien dan Malacia? Ook op Europees niveau. Ik vind dat Malacia wordt onderschat (net als Geertruida), maar ik vind het volkomen terecht dat Malacia nog niet bij het grote Oranje zit. En ik zie dat het komende jaar ook niet veranderen.quote:Op zondag 11 juli 2021 13:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, vGaal is iemand die vooral voor jeugd kiest, vAanholt is natuurlijk alweer 31 en niet heel bijzonder goed. Ik denk dat het dan snel gaat tussen Wijndal en Malacia en Wijndal is best wel tegengevallen bij NL tot nu toe. Ik zie Malacia die concurrentiestrijd best nog wel winnen.
Helemaal geen vreemde vergelijking. Beide backs die aanvallend meer brengen dan verdedigend. Beide blinken ze niet uit in spelintelligentie.quote:Op zondag 11 juli 2021 01:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja omdat ze allebei zwarte backs met een geinige lach zijn zeker
Totaal verschillende type spelers (en ook een compleet andere persoonlijkheid), vreemde vergelijking.
quote:Op zondag 11 juli 2021 14:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Helemaal geen vreemde vergelijking. Beide backs die aanvallend meer brengen dan verdedigend. Beide blinken ze niet uit in spelintelligentie.
Maar Malacia kijkt wel wat helderder uit de ogen en lijkt een fatsoenlijke opvoeding te hebben gehad. Vandaar de 20 IQ punten.
verdedigend wel ok maar aanvallend toch niet zo bijzonder? En dat is in zo'n 5--3-2 toch wel belangrijk al is het even afwachten of Van Gaal dat ook gaat doen, in principe zijn juist de verdedigers momenteel van een aardig niveau, het probleem zit in de aanvallersquote:Op zondag 11 juli 2021 14:09 schreef fetX het volgende:
Als Malacia zo doorgaat komt het vanzelf wel.
daar hebben we azarkan, bannis en linssen lopen voor Van Gaalquote:Op zondag 11 juli 2021 14:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
verdedigend wel ok maar aanvallend toch niet zo bijzonder? En dat is in zo'n 5--3-2 toch wel belangrijk al is het even afwachten of Van Gaal dat ook gaat doen, in principe zijn juist de verdedigers momenteel van een aardig niveau, het probleem zit in de aanvallers
Hihahoquote:Op zondag 11 juli 2021 14:53 schreef aTypisch het volgende:
[..]
daar hebben we azarkan, bannis en linssen lopen voor Van Gaal
Om het zo stellig te brengen wel ja: Als vGaal bondscoach wordt kan je er vergif op nemen dat Malacia de eerste keuze voor linksback wordt.quote:Op zondag 11 juli 2021 13:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nee was volkomen logisch, vond het terecht dat hij er afgelopen EK niet bij zat. Wijndal was duidelijk verder en vAanholt is beter. Echter bleek ook wel dat Wijndal er nog niet klaar voor was.quote:Op zondag 11 juli 2021 14:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Maar kom op, Wijndal heeft toch langere tijd meer laten zien dan Malacia? Ook op Europees niveau. Ik vind dat Malacia wordt onderschat (net als Geertruida), maar ik vind het volkomen terecht dat Malacia nog niet bij het grote Oranje zit. En ik zie dat het komende jaar ook niet veranderen.
Over van Aanholt ben ik het deels wel eens. Dat is niks bijzonders, maar hij speelt natuurlijk wel op hoger niveau dan Malacia en mijns inziens dus terecht dat hij bij de selectie zit.
Als Malacia zo doorgaat komt het vanzelf wel.
Aanvallend moet hij inderdaad ontwikkelen al is dat voornamelijk zijn voorzetten.quote:Op zondag 11 juli 2021 14:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
verdedigend wel ok maar aanvallend toch niet zo bijzonder? En dat is in zo'n 5--3-2 toch wel belangrijk al is het even afwachten of Van Gaal dat ook gaat doen, in principe zijn juist de verdedigers momenteel van een aardig niveau, het probleem zit in de aanvallers
Wat was het alternatief destijds dan?quote:Op zondag 11 juli 2021 16:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Vergeet niet dat vGaal ook vrijwel direct koos voor Indi en de Vrij die nog maar net kwamen kijken.
waren dat niet Heitinga en Mathijssen ???quote:Op zondag 11 juli 2021 16:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat was het alternatief destijds dan?
Dat leek mij vrij duidelijk een hyperbool eigenlijk.quote:Op zondag 11 juli 2021 15:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Om het zo stellig te brengen wel ja: Als vGaal bondscoach wordt kan je er vergif op nemen dat Malacia de eerste keuze voor linksback wordt.
De oudjes, Van Dijk die net bij Celtic zat, Bruma en Veltman. Het was nog niet veel.quote:Op zondag 11 juli 2021 16:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat was het alternatief destijds dan?
Niet zo gek dus dat Van Gaal voor De Vrij en Indi koos toen. Dat is nu wel wat anders natuurlijk.quote:Op zondag 11 juli 2021 17:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De oudjes, Van Dijk die net bij Celtic zat, Bruma en Veltman. Het was nog niet veel.
Was vooral erop gericht dat in de toekomst Malacia nog flink in waarde zou kunnen stijgen, gedeeltelijk omdat de linksback positie bij Oranje vooralsnog vacant is.quote:Op zondag 11 juli 2021 17:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niet zo gek dus dat Van Gaal voor De Vrij en Indi koos toen. Dat is nu wel wat anders natuurlijk.
Al begrijp ik überhaupt de hele discussie niet eigenlijk over Malacia in Oranje
Hij heeft wel die potentie ja, maar ik zou die positie niet vacant willen noemen eigenlijk. Wat de rest al wel zei. Maar goed, boeiend. Malacia gaat nog niet, en wie weet verrast Louis ons allemaal (behalve jou dan).quote:Op zondag 11 juli 2021 17:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Was vooral erop gericht dat in de toekomst Malacia nog flink in waarde zou kunnen stijgen, gedeeltelijk omdat de linksback positie bij Oranje vooralsnog vacant is.
Het is niet dat Louis nog nooit mensen heeft verrast hequote:Op zondag 11 juli 2021 17:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hij heeft wel die potentie ja, maar ik zou die positie niet vacant willen noemen eigenlijk. Wat de rest al wel zei. Maar goed, boeiend. Malacia gaat nog niet, en wie weet verrast Louis ons allemaal (behalve jou dan).
Ik zou het wel begrijpen als Van Aanholt wordt afgeschreven, daar zit geen toekomst in. Dan zou Malacia wel eerste keus zijn om erbij te komen.quote:Op zondag 11 juli 2021 17:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niet zo gek dus dat Van Gaal voor De Vrij en Indi koos toen. Dat is nu wel wat anders natuurlijk.
Al begrijp ik überhaupt de hele discussie niet eigenlijk over Malacia in Oranje
Als Wijndal de concurrentie is kan Malacia dat wel winnen.quote:Op zondag 11 juli 2021 17:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zou het wel begrijpen als Van Aanholt wordt afgeschreven, daar zit geen toekomst in. Dan zou Malacia wel eerste keus zijn om erbij te komen.
Maar basisspeler lijkt me sterk.
ik denk dat zelfs dat beter is voor hem dan afgelopen jaarquote:Op maandag 12 juli 2021 09:02 schreef Tomatenboer het volgende:
Mooi, zijn we van die soap verlost.
Kan tie lekker op de bank bij Ajax. Benieuwd of hij dan nog zo blij is met z'n keuze...
Hoezo?quote:Op maandag 12 juli 2021 09:11 schreef Tarado het volgende:
jammer dat het geen arbitragezaak is geworden
Ah, op die manier.quote:Op maandag 12 juli 2021 09:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
gewoon uit nieuwsgierigheid over hoe dat contract in elkaar zat
Ik wil ook wel een bonus van 1,5mln als ik ongelijk heb.quote:
Snap ik, dan zou jij na een maand miljardair zijn.quote:Op maandag 12 juli 2021 09:28 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik wil ook wel een bonus van 1,5mln als ik ongelijk heb.
Precies, net als ieder ander overigens.quote:Op maandag 12 juli 2021 09:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Snap ik, dan zou jij na een maand miljardair zijn.
quote:Op maandag 12 juli 2021 09:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
in de wandelgangen noemen we dat een troost bonus
Jodenfooitje.quote:Op maandag 12 juli 2021 09:28 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik wil ook wel een bonus van 1,5mln als ik ongelijk heb.
Dat zal ook wel meevallen heb nog nooit één speler ook maar één onvertogen woord horen zeggen over Berghuis.quote:Op maandag 12 juli 2021 09:53 schreef Scrummie het volgende:
Een zucht van opluchting gaat momenteel door de gehele selectie.
Schattig naïef.quote:Op maandag 12 juli 2021 09:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zal ook wel meevallen heb nog nooit één speler ook maar één onvertogen woord horen zeggen over Berghuis.
Het zal vast een pestventje zijn, maar ik heb het idee dat het nogal wordt overdreven.quote:Op maandag 12 juli 2021 09:53 schreef Scrummie het volgende:
Een zucht van opluchting gaat momenteel door de gehele selectie.
Johquote:Op maandag 12 juli 2021 10:01 schreef fetX het volgende:
Het zal vast een pestventje zijn, maar ik heb het idee dat het nogal wordt overdreven.
Wanneer komt die eigenlijk uit?quote:Op maandag 12 juli 2021 10:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Schattig naïef.
We zullen het zien in die Disney docu.
Maar dat zeg ik toch niet?quote:Op maandag 12 juli 2021 10:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Joh
Nu opeens is het geweldig dat hij weg is.
Erg vermoeiende reacties inderdaad het was gewoon op afstand je beste speler en de beste speler op die positie in de eredivisie samen met die Anthony.quote:Op maandag 12 juli 2021 10:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Joh
Nu opeens is het geweldig dat hij weg is.
en Neres toch?quote:Op maandag 12 juli 2021 10:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Erg vermoeiende reacties inderdaad het was gewoon op afstand je beste speler en de beste speler op die positie in de eredivisie samen met die Anthony.
Dat zou heel goed kunnen al is de vraag of hij naar zijn idee dan nog niet beter af is daar.quote:Op maandag 12 juli 2021 10:10 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
en Neres toch?
Toevallig beide spelers die op dezelfde positie spelen als Berghuis.
Speelt hij straks maar een stuk of 14 wedstrijden.
Leuk.quote:Op maandag 12 juli 2021 10:18 schreef Scrummie het volgende:
Terug naar belangrijk nieuws:
[ twitter ]
Wel zin in een podcastje met het bestseller auteurtje.
Kan je dat Disney+ ook een maandje nemen, ben niet zo iemand die het hele jaar door kinderfilms wil kijken @GGMMquote:
Ja hoor, volgens mij is er ook nog altijd een promo actie voor een proefmaandje maar dat weet ik niet zeker.quote:Op maandag 12 juli 2021 10:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan je dat Disney+ ook een maandje nemen, ben niet zo iemand die het hele jaar door kinderfilms wil kijken @:GGMM
Zeker genot, al komt dat vooral door de gasten en V Egmond.quote:Op maandag 12 juli 2021 10:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Leuk.
Vind het oprecht zeer plezierige podcastjes.
Nee, Disney heeft het gratis uitproberen afgeschaft.quote:Op maandag 12 juli 2021 10:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan je dat Disney+ ook een maandje nemen, ben niet zo iemand die het hele jaar door kinderfilms wil kijken @:GGMM
Nu hebben we Linssen en Toornstra.quote:
Henry en Berghuis. Dat zijn de vergelijkingen.quote:Op maandag 12 juli 2021 10:23 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Het klinkt tegenstrijdig maar ik denk dat Berghuis te goed was voor Feyenoord waardoor zijn frustraties hem altijd parten hebben gespeeld. Het seizoen nadat Henry naar Barcelona vertrok sprak iedereen over Arsenal alsof het een zooitje niksnutten waren, de realiteit bleek echter dat de spelers zich bevrijd voelden na het vertrek van Henry, ondanks dat het uiteraard de beste speler was. Arsenal speelde dat seizoen geweldig voetbal!
Ik denk dat het soms gewoon moeilijk is om een vedette in het team te hebben die zo bepalend, veeleisend en kwalitatief beter is dat het verstikkend kan werken. Berghuis eiste dezelfde felheid en inzet maar vond geen aansluiting. Je zult zien dat hij bij Ajax, ook door de rangorde een heel andere speler is en dat Feyenoord gewoon verder kan gaan met bouwen aan een goed, gebalanceerd team.
Hij had er al 1 aangevraagd.quote:Op maandag 12 juli 2021 09:11 schreef Tarado het volgende:
jammer dat het geen arbitragezaak is geworden
We zullen misschien ook vrij pijnlijk met de neus op de feiten worden gedrukt hoeveel beter hij nog rendeert met betere spelers en een beter systeem om zich heen.quote:Op maandag 12 juli 2021 10:23 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Het klinkt tegenstrijdig maar ik denk dat Berghuis te goed was voor Feyenoord waardoor zijn frustraties hem altijd parten hebben gespeeld. Het seizoen nadat Henry naar Barcelona vertrok sprak iedereen over Arsenal alsof het een zooitje niksnutten waren, de realiteit bleek echter dat de spelers zich bevrijd voelden na het vertrek van Henry, ondanks dat het uiteraard de beste speler was. Arsenal speelde dat seizoen geweldig voetbal!
Ik denk dat het soms gewoon moeilijk is om een vedette in het team te hebben die zo bepalend, veeleisend en kwalitatief beter is dat het verstikkend kan werken. Berghuis eiste dezelfde felheid en inzet maar vond geen aansluiting. Je zult zien dat hij bij Ajax, ook door de rangorde een heel andere speler is en dat Feyenoord gewoon verder kan gaan met bouwen aan een goed, gebalanceerd team.
Berghuis was anders allang weg geweest, met de situatie van toen in het achterhoofd valt een dergelijk contract prima te verdedigen.quote:Op maandag 12 juli 2021 10:58 schreef Qarrad het volgende:
[..]
We zullen misschien ook vrij pijnlijk met de neus op de feiten worden gedrukt hoeveel beter hij nog rendeert met betere spelers en een beter systeem om zich heen.
Vind het nog steeds onbegrijpelijk dat we bij een zelfverklaarde topclub blijknaar niet in staat zijn om een degelijk contract op te stellen dat een beschamende overgang van je sterspeler naar een (dé) concurrent niet kan voorkomen, maar ik snap de stap wel vanuit hem qua sportief perspectief.
Hij was ook wel klaar bij ons natuurlijk, ook qua kutgedrag, maar was er nou echt geen ander buitenlands team dat hem had willen hebben? Kan ik me niet voorstellen.
Precies, nu ben je mooi nog een keer 5e geworden voordat hij vrijwel gratis wegliep.quote:Op maandag 12 juli 2021 11:05 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Berghuis was anders allang weg geweest
woest.quote:Op maandag 12 juli 2021 11:05 schreef Mansjester het volgende:
Kijk mensen zogenaamd blij en opgelucht zijn dat die weg is![]()
![]()
Drie weken geleden geloofde mensen niet eens dat ie echt naar Ajax zou gaan
Ik kan me wel voorstellen dat ze een beetje naïef zijn geweest en dit niet hadden verwacht na het topcontract dat ze hem gaven.quote:Op maandag 12 juli 2021 11:05 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Berghuis was anders allang weg geweest, met de situatie van toen in het achterhoofd valt een dergelijk contract prima te verdedigen.
Dat hij Judas bleek? Als je zo vaak roept geen binnenlandse transfer te willen maken. Die 4 miljoen vind ik niet naïef, nogmaals, als ze een hoger bedrag in het contract gezet hadden was Berghuis toen al weg geweest.quote:Op maandag 12 juli 2021 11:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat ze een beetje naïef zijn geweest en dit niet hadden verwacht na het topcontract dat ze hem gaven.
Dat weet ik niet, misschien dat de onderhandelingen langer hadden geduurd. Het is geen zekerheid dat ie dan sowieso niet had getekendquote:Op maandag 12 juli 2021 11:11 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat hij Judas bleek? Als je zo vaak roept geen binnenlandse transfer te willen maken. Die 4 miljoen vind ik niet naïef, nogmaals, als ze een hoger bedrag in het contract gezet hadden was Berghuis toen al weg geweest.
In de context waar jij op doelt is dit vandaag door helemaal niemand gezegd hoor, dus dit soort trollposts kun je beter achterwege latenquote:Op maandag 12 juli 2021 11:05 schreef Mansjester het volgende:
Kijk mensen zogenaamd blij en opgelucht zijn dat die weg is![]()
![]()
Dat is toch hetzelfde verhaal?quote:Op maandag 12 juli 2021 11:20 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Gouka zegt dat het weer iets anders ligt:
[ twitter ]
Euh, ja. Klopt.quote:Op maandag 12 juli 2021 11:31 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat is toch hetzelfde verhaal?
Lees het nog eens....quote:Op maandag 12 juli 2021 11:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee. De een zegt dat Feyenoord 4 miljoen direct krijgt en de ander verspreid over 2 termijnen. Het totaalbedrag is inderdaad wel hetzelfde.
Overkomt de beste!quote:Op maandag 12 juli 2021 11:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee. De een zegt dat Feyenoord 4 miljoen direct krijgt en de ander verspreid over 2 termijnen. Het totaalbedrag is inderdaad wel hetzelfde.
Oh nee, ik lees ook verkeerd. Excuus![]()
Mag ook wel.quote:Op maandag 12 juli 2021 11:34 schreef fetX het volgende:
Zal deze week dan wel weer eea aan transfernieuws komen.
Heeft niet zoveel met trollen te maken hoor. Gewoon een vergelijking tussen de reacties op de geruchten en de reacties nu.quote:Op maandag 12 juli 2021 11:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Vervelende trolls in dit topic zeg. Zelfs een waardeloze FA die grappig denkt te zijn!
Wel blij dat ze Feyenoord blijkbaar nog zeer serieus nemen in tegenstelling tot eerdere reacties. Bedankt vrienden!
Tot 19 december!
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gaat ie niet doen.
Doet ie t wel dan koop ik een Ajax shirt met Berghuis erop.
Tja.quote:Op maandag 12 juli 2021 11:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Mag ook wel.
Volgende week mogen we alweer aan de bak
Eerst wil ik het rugnummer wetenquote:Op maandag 12 juli 2021 11:35 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Heeft niet zoveel met trollen te maken hoor. Gewoon een vergelijking tussen de reacties op de geruchten en de reacties nu.
Heb je je shirt trouwens al besteld?
[..]
berghuis heeft volgens mij aan het zusje van scrummie gezetenquote:Op maandag 12 juli 2021 09:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zal ook wel meevallen heb nog nooit één speler ook maar één onvertogen woord horen zeggen over Berghuis.
quote:Op maandag 12 juli 2021 11:36 schreef aTypisch het volgende:
[..]
berghuis heeft volgens mij aan het zusje van scrummie gezeten
Heel veel zin inquote:Op maandag 12 juli 2021 11:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Mag ook wel.
Volgende week mogen we alweer aan de bak
Er is in elk geval weer wat geld beschikbaar en een grote hap aan salaris.quote:Op maandag 12 juli 2021 11:37 schreef Tomatenboer het volgende:
Dan zal er binnen een week wel een nieuwe centrale verdediger gepresenteerd worden verwacht ik.
Dat denk ik ook.quote:Op maandag 12 juli 2021 11:37 schreef Tomatenboer het volgende:
Dan zal er binnen een week wel een nieuwe centrale verdediger gepresenteerd worden verwacht ik.
Toch is het een enorm lachtertje voor een speler met zulke stats. Ergens snap ik alle partijen, maar ik hoop op een heet middagje 19 december. Wat een nagemaakte is die Berghuis…quote:Op maandag 12 juli 2021 11:20 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Gouka zegt dat het weer iets anders hetzelfde ligt:
[ twitter ]
We hadden toch nog zo’n talentje van Chelsea op de radar?quote:Op maandag 12 juli 2021 11:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.
Maar, ik vind de aanval eigenlijk onze zwakste linie. Alleen Sinisterra is echt basiswaardig. Dus daar moet ook zeker wat bij. Bozenik of Bannis kan misschien nog leuk uitpakken, maar ik vind Bannis/Bozenik + Linssen dan weer echt te matig voor een club als Feyenoord.
Ala dat het is heeft Scrummie het druk met haten.quote:Op maandag 12 juli 2021 11:36 schreef aTypisch het volgende:
[..]
berghuis heeft volgens mij aan het zusje van scrummie gezeten
Je vergeet Balde, Conteh, Azarkan.quote:Op maandag 12 juli 2021 11:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.
Maar, ik vind de aanval eigenlijk onze zwakste linie. Alleen Sinisterra is echt basiswaardig. Dus daar moet ook zeker wat bij. Bozenik of Bannis kan misschien nog leuk uitpakken, maar ik vind Bannis/Bozenik + Linssen dan weer echt te matig voor een club als Feyenoord.
Ja, maar ik denk niet dat wij met clubs als Besiktas kunnen concurreren qua salarisovername.quote:Op maandag 12 juli 2021 11:42 schreef Haringkop het volgende:
[..]
We hadden toch nog zo’n talentje van Chelsea op de radar?
Tja. Een vervanger voor Berghuis (of een linksbuiten zodat Sini naar rechts kan), meer zou ik er niet van verwachten.quote:Op maandag 12 juli 2021 11:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Oh ja.
Zoals ik al zei; de aanval is onze zwakste linie op het moment.
Ik denk dat Berghuis deze stap niet had gezet als Feyenoord 'gewoon' top 3 eindigt elk jaar. Aan hem heeft het niet gelegen, ondanks zijn kortsluitmomenten op het veldquote:Op maandag 12 juli 2021 11:41 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Toch is het een enorm lachtertje voor een speler met zulke stats. Ergens snap ik alle partijen, maar ik hoop op een heet middagje 19 december. Wat een nagemaakte is die Berghuis…
Ik zou Sinisterra absoluut niet van kant laten wisselen. Gewoon een goede rechtsbuiten halen inderdaadquote:Op maandag 12 juli 2021 11:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Tja. Een vervanger voor Berghuis (of een linksbuiten zodat Sini naar rechts kan), meer zou ik er niet van verwachten.
Bedankt voor je gedachtes over deze kwestie aTypisch.quote:Op maandag 12 juli 2021 11:46 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ik denk dat Berghuis deze stap niet had gezet als Feyenoord 'gewoon' top 3 eindigt elk jaar. Aan hem heeft het niet gelegen, ondanks zijn kortsluitmomenten op het veld
kan mij ook voorstellen dat het wel lekker is dat je niet altijd de beste bent in de selectie (tijdens wedstrijden en op trainingen)
als hij het over kon doen was hij denk ik al naar PSV gegaan voordat hij dat contract kreeg met de clausule, echt 2 (?) seizoenen weggegooid voor hem
Hij is ooit wel gekocht als opvolger/vervanger van Berghuis meen ikquote:Op maandag 12 juli 2021 11:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zou Sinisterra absoluut niet van kant laten wisselen. Gewoon een goede rechtsbuiten halen inderdaad
misschien helpt het je om deze emotionele rollercoaster achter je te laten!quote:Op maandag 12 juli 2021 11:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bedankt voor je gedachtes over deze kwestie aTypisch.
dat zegt bij feyenoord niet zoveelquote:Op maandag 12 juli 2021 11:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hij is ooit wel gekocht als opvolger/vervanger van Berghuis meen ik.
Mwa het is vrij irritant als je geniale passes niet begrepen wordenquote:Op maandag 12 juli 2021 11:46 schreef aTypisch het volgende:
kan mij ook voorstellen dat het wel lekker is dat je niet altijd de beste bent in de selectie (tijdens wedstrijden en op trainingen)
Eigenlijk voor Feyenoord ook, aan PSV hadden we destijds meer kunnen verdienen. Die twee jaar extra met Berghuis hebben je niets opgeleverd.quote:Op maandag 12 juli 2021 11:46 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ik denk dat Berghuis deze stap niet had gezet als Feyenoord 'gewoon' top 3 eindigt elk jaar. Aan hem heeft het niet gelegen, ondanks zijn kortsluitmomenten op het veld
als hij het over kon doen was hij denk ik al naar PSV gegaan voordat hij dat contract kreeg met de clausule, echt 2 (?) seizoenen weggegooid voor hem
Wel jammer, vooral nu, dat die Balde er nog even uit ligt.quote:Op maandag 12 juli 2021 11:50 schreef Haringkop het volgende:
Gewoon lekker met zes man inzakken en Conteh, Balde en Sinisterra laten rennen.
wel eens, ook wel zuur voor hem dat er voor deze fooi geen (interessante) buitenlandse club serieuze interesse had, zo'n mislukt buitenlands avontuur kleeft dan toch aan hem blijkbaar.quote:Op maandag 12 juli 2021 11:46 schreef aTypisch het volgende:
[..]
jup, maar dan was ook de wereld te klein geweest hoorquote:Op maandag 12 juli 2021 11:52 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Eigenlijk voor Feyenoord ook, aan PSV hadden we destijds meer kunnen verdienen. Die twee jaar extra met Berghuis hebben je niets opgeleverd.
Denk dat Senesi ook nog wel weggaat,quote:Op maandag 12 juli 2021 11:52 schreef fetX het volgende:
Hoe dan ook, zoiets zou ik wel graag willen zien:
Bijlow
Malacia / aankoop (indien Malacia vertrekt)
Senesi
Geertruida / aankoop
Pedersen
Aankoop
Kokcu
Til / Toornstra
Sinisterra
Bozenik/Bannis
Aankoop
,quote:Op maandag 12 juli 2021 11:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Denk dat Senesi ook nog wel weggaat,
ik denk ook dat hij het zelf wel prima vond om in NL te blijvenquote:Op maandag 12 juli 2021 11:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel eens, ook wel zuur voor hem dat er voor deze fooi geen (interessante) buitenlandse club serieuze interesse had, zo'n mislukt buitenlands avontuur kleeft dan toch aan hem blijkbaar.
Hoeveel denk je dat jullie voor hem krijgen? 13 mln oid?quote:Op maandag 12 juli 2021 11:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Denk dat Senesi ook nog wel weggaat,
Volgens onlogisch waarschijnlijk niet meer dan 3 miljoen.quote:Op maandag 12 juli 2021 11:57 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hoeveel denk je dat jullie voor hem krijgen? 13 mln oid?
Volgens mij was daar een heel hoog doorkooppercentage besproken dus daar zal Feyenoord niet zoveel aan overhouden.quote:Op maandag 12 juli 2021 11:57 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hoeveel denk je dat jullie voor hem krijgen? 13 mln oid?
ik heb gehoord 3 miljoen dat op kan lopen naar 30 door bonussenquote:Op maandag 12 juli 2021 11:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Volgens onlogisch waarschijnlijk niet meer dan 3 miljoen.
Ik denk niet dat Feyenoord in de positie is om alles maar te weigeren. Senesi is nu 24, een uitstekende leeftijd om het wat hogerop te zoeken. Volgens mij heeft hij dit zelf ook al eens aangegeven. Daarbij is de markt met linksbenige centrale verdedigers niet zo heel dik bezet.quote:Op maandag 12 juli 2021 11:59 schreef Scrummie het volgende:
We gaan echt niet het halve basiselftal verkopen hoor.
15%. Het is wat.quote:Op maandag 12 juli 2021 11:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens mij was daar een heel hoog doorkooppercentage besproken dus daar zal Feyenoord niet zoveel aan overhouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |