Heb ik niet gelezen. Alleen dat Feyenoord anticipeert op mogelijk vertrek van hem of Malacia door de Noor te halen.quote:
Het stond er wat cryptisch, maar het zandlopertje en de deur doen vermoeden dat er een vertrek op komst isquote:Op donderdag 1 juli 2021 12:14 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Heb ik niet gelezen. Alleen dat Feyenoord anticipeert op mogelijk vertrek van hem of Malacia door de Noor te halen.
Ik interpreteerde het zandlopertje voor de komst van de Noor.quote:Op donderdag 1 juli 2021 12:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het stond er wat cryptisch, maar het zandlopertje en de deur doen vermoeden dat er een vertrek op komst is
Staat toch niet voor niks een deurtje naast. Haps is gone dus. Wat zullen we ervoor krijgen? Allicht minder dan dat ervoor betaald is.quote:Op donderdag 1 juli 2021 12:26 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Ik interpreteerde het zandlopertje voor de komst van de Noor.
Hij maakt het te moelijk voor ons.
quote:Op donderdag 1 juli 2021 13:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Bewijs dan ook. Dat soort 1 +1 shit kan iedereen bedenken.
NRC hep sinds deze week dark mode. Erg mooi. @Calandquote:Op donderdag 1 juli 2021 13:29 schreef Elan het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)t-eind-2021-a4049465
[ afbeelding ]
Schoonpapa heeft een stuk of 1000 panden in z’n portefeuille gok ik.quote:Op donderdag 1 juli 2021 13:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Bewijs dan ook. Dat soort 1 +1 shit kan iedereen bedenken.
Huisjesmelker genot.quote:Op donderdag 1 juli 2021 14:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Schoonpapa heeft een stuk of 1000 panden in z’n portefeuille gok ik.
meer in de winkel en kantoor markt maar zal vast ook wel wat woningen hebbenquote:Op donderdag 1 juli 2021 14:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Schoonpapa heeft een stuk of 1000 panden in z’n portefeuille gok ik.
Het enige goede dat uit Rotterdam komt, fantastische krant.quote:Op donderdag 1 juli 2021 13:33 schreef Zipportal het volgende:
[..]
NRC hep sinds deze week dark mode. Erg mooi. @:Caland
Niet afgekeken maar zo raar is dat niet toch? Snap best dat hij dan een keer gaat kijken voor een stapje naar het buitenland.quote:Op donderdag 1 juli 2021 14:43 schreef Elan het volgende:
Interviewtje met Malacia en Andy gekeken, prima show.
@:Scrummie wtf wil Malacia nou weg volgend jaar?? Met z'n er spelen wel dingen.
Maar hij zei dat er nu al wat speelt en zijn contract loopt nog maar tot 2023 en als je goed genoeg bent komen er vanzelf clubs.quote:Op donderdag 1 juli 2021 15:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niet afgekeken maar zo raar is dat niet toch? Snap best dat hij dan een keer gaat kijken voor een stapje naar het buitenland.
mwa en ze zitten in Amsterdam trouwensquote:Op donderdag 1 juli 2021 15:03 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Het enige goede dat uit Rotterdam komt, fantastische krant.
Tsja, maar toch denk ik dat de Nieuwe Rotterdamsche Courant uit Rotterdam komt.quote:Op donderdag 1 juli 2021 15:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
mwa en ze zitten in Amsterdam trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |