quote:Op maandag 12 juli 2021 09:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
in de wandelgangen noemen we dat een troost bonus
Jodenfooitje.quote:Op maandag 12 juli 2021 09:28 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik wil ook wel een bonus van 1,5mln als ik ongelijk heb.
Dat zal ook wel meevallen heb nog nooit één speler ook maar één onvertogen woord horen zeggen over Berghuis.quote:Op maandag 12 juli 2021 09:53 schreef Scrummie het volgende:
Een zucht van opluchting gaat momenteel door de gehele selectie.
Schattig naïef.quote:Op maandag 12 juli 2021 09:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zal ook wel meevallen heb nog nooit één speler ook maar één onvertogen woord horen zeggen over Berghuis.
Het zal vast een pestventje zijn, maar ik heb het idee dat het nogal wordt overdreven.quote:Op maandag 12 juli 2021 09:53 schreef Scrummie het volgende:
Een zucht van opluchting gaat momenteel door de gehele selectie.
Johquote:Op maandag 12 juli 2021 10:01 schreef fetX het volgende:
Het zal vast een pestventje zijn, maar ik heb het idee dat het nogal wordt overdreven.
Wanneer komt die eigenlijk uit?quote:Op maandag 12 juli 2021 10:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Schattig naïef.
We zullen het zien in die Disney docu.
Maar dat zeg ik toch niet?quote:Op maandag 12 juli 2021 10:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Joh
Nu opeens is het geweldig dat hij weg is.
Erg vermoeiende reacties inderdaad het was gewoon op afstand je beste speler en de beste speler op die positie in de eredivisie samen met die Anthony.quote:Op maandag 12 juli 2021 10:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Joh
Nu opeens is het geweldig dat hij weg is.
en Neres toch?quote:Op maandag 12 juli 2021 10:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Erg vermoeiende reacties inderdaad het was gewoon op afstand je beste speler en de beste speler op die positie in de eredivisie samen met die Anthony.
Dat zou heel goed kunnen al is de vraag of hij naar zijn idee dan nog niet beter af is daar.quote:Op maandag 12 juli 2021 10:10 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
en Neres toch?
Toevallig beide spelers die op dezelfde positie spelen als Berghuis.
Speelt hij straks maar een stuk of 14 wedstrijden.
Leuk.quote:Op maandag 12 juli 2021 10:18 schreef Scrummie het volgende:
Terug naar belangrijk nieuws:
[ twitter ]
Wel zin in een podcastje met het bestseller auteurtje.
Kan je dat Disney+ ook een maandje nemen, ben niet zo iemand die het hele jaar door kinderfilms wil kijken @GGMMquote:
Ja hoor, volgens mij is er ook nog altijd een promo actie voor een proefmaandje maar dat weet ik niet zeker.quote:Op maandag 12 juli 2021 10:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan je dat Disney+ ook een maandje nemen, ben niet zo iemand die het hele jaar door kinderfilms wil kijken @:GGMM
Zeker genot, al komt dat vooral door de gasten en V Egmond.quote:Op maandag 12 juli 2021 10:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Leuk.
Vind het oprecht zeer plezierige podcastjes.
Nee, Disney heeft het gratis uitproberen afgeschaft.quote:Op maandag 12 juli 2021 10:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan je dat Disney+ ook een maandje nemen, ben niet zo iemand die het hele jaar door kinderfilms wil kijken @:GGMM
Nu hebben we Linssen en Toornstra.quote:
Henry en Berghuis. Dat zijn de vergelijkingen.quote:Op maandag 12 juli 2021 10:23 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Het klinkt tegenstrijdig maar ik denk dat Berghuis te goed was voor Feyenoord waardoor zijn frustraties hem altijd parten hebben gespeeld. Het seizoen nadat Henry naar Barcelona vertrok sprak iedereen over Arsenal alsof het een zooitje niksnutten waren, de realiteit bleek echter dat de spelers zich bevrijd voelden na het vertrek van Henry, ondanks dat het uiteraard de beste speler was. Arsenal speelde dat seizoen geweldig voetbal!
Ik denk dat het soms gewoon moeilijk is om een vedette in het team te hebben die zo bepalend, veeleisend en kwalitatief beter is dat het verstikkend kan werken. Berghuis eiste dezelfde felheid en inzet maar vond geen aansluiting. Je zult zien dat hij bij Ajax, ook door de rangorde een heel andere speler is en dat Feyenoord gewoon verder kan gaan met bouwen aan een goed, gebalanceerd team.
Hij had er al 1 aangevraagd.quote:Op maandag 12 juli 2021 09:11 schreef Tarado het volgende:
jammer dat het geen arbitragezaak is geworden
We zullen misschien ook vrij pijnlijk met de neus op de feiten worden gedrukt hoeveel beter hij nog rendeert met betere spelers en een beter systeem om zich heen.quote:Op maandag 12 juli 2021 10:23 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Het klinkt tegenstrijdig maar ik denk dat Berghuis te goed was voor Feyenoord waardoor zijn frustraties hem altijd parten hebben gespeeld. Het seizoen nadat Henry naar Barcelona vertrok sprak iedereen over Arsenal alsof het een zooitje niksnutten waren, de realiteit bleek echter dat de spelers zich bevrijd voelden na het vertrek van Henry, ondanks dat het uiteraard de beste speler was. Arsenal speelde dat seizoen geweldig voetbal!
Ik denk dat het soms gewoon moeilijk is om een vedette in het team te hebben die zo bepalend, veeleisend en kwalitatief beter is dat het verstikkend kan werken. Berghuis eiste dezelfde felheid en inzet maar vond geen aansluiting. Je zult zien dat hij bij Ajax, ook door de rangorde een heel andere speler is en dat Feyenoord gewoon verder kan gaan met bouwen aan een goed, gebalanceerd team.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |