Hoezo?quote:Op maandag 12 juli 2021 09:11 schreef Tarado het volgende:
jammer dat het geen arbitragezaak is geworden
Ah, op die manier.quote:Op maandag 12 juli 2021 09:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
gewoon uit nieuwsgierigheid over hoe dat contract in elkaar zat
Ik wil ook wel een bonus van 1,5mln als ik ongelijk heb.quote:
Snap ik, dan zou jij na een maand miljardair zijn.quote:Op maandag 12 juli 2021 09:28 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik wil ook wel een bonus van 1,5mln als ik ongelijk heb.
Precies, net als ieder ander overigens.quote:Op maandag 12 juli 2021 09:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Snap ik, dan zou jij na een maand miljardair zijn.
quote:Op maandag 12 juli 2021 09:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
in de wandelgangen noemen we dat een troost bonus
Jodenfooitje.quote:Op maandag 12 juli 2021 09:28 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik wil ook wel een bonus van 1,5mln als ik ongelijk heb.
Dat zal ook wel meevallen heb nog nooit één speler ook maar één onvertogen woord horen zeggen over Berghuis.quote:Op maandag 12 juli 2021 09:53 schreef Scrummie het volgende:
Een zucht van opluchting gaat momenteel door de gehele selectie.
Schattig naïef.quote:Op maandag 12 juli 2021 09:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zal ook wel meevallen heb nog nooit één speler ook maar één onvertogen woord horen zeggen over Berghuis.
Het zal vast een pestventje zijn, maar ik heb het idee dat het nogal wordt overdreven.quote:Op maandag 12 juli 2021 09:53 schreef Scrummie het volgende:
Een zucht van opluchting gaat momenteel door de gehele selectie.
Johquote:Op maandag 12 juli 2021 10:01 schreef fetX het volgende:
Het zal vast een pestventje zijn, maar ik heb het idee dat het nogal wordt overdreven.
Wanneer komt die eigenlijk uit?quote:Op maandag 12 juli 2021 10:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Schattig naïef.
We zullen het zien in die Disney docu.
Maar dat zeg ik toch niet?quote:Op maandag 12 juli 2021 10:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Joh
Nu opeens is het geweldig dat hij weg is.
Erg vermoeiende reacties inderdaad het was gewoon op afstand je beste speler en de beste speler op die positie in de eredivisie samen met die Anthony.quote:Op maandag 12 juli 2021 10:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Joh
Nu opeens is het geweldig dat hij weg is.
en Neres toch?quote:Op maandag 12 juli 2021 10:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Erg vermoeiende reacties inderdaad het was gewoon op afstand je beste speler en de beste speler op die positie in de eredivisie samen met die Anthony.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |