Vangaal is al oud maar niet blind hoorquote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als vGaal bondscoach wordt kan je er vergif op nemen dat Malacia de eerste keuze voor linksback wordt. Zo goed is ie natuurlijk niet maar hij begint langzamerhand een hype om zich heen te krijgen, das voor ons heel mooi.
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als vGaal bondscoach wordt kan je er vergif op nemen dat Malacia de eerste keuze voor linksback wordt. Zo goed is ie natuurlijk niet maar hij begint langzamerhand een hype om zich heen te krijgen, das voor ons heel mooi.
Maar we hebben niet zo'n hoog bod gehadquote:Op zondag 11 juli 2021 10:10 schreef aTypisch het volgende:
Voor 11 miljoen schoon aan de haak moet je gewoon verkopen denk ik, helaas. Maar volgens Arnesen blijft hij.
Zou mooi zijn als ze bij Feyenoord eens leren dat je ook bij degelijke biedingen soms eens door moet pakken. Verkopen, herinvesteren en gaan met die banaan.
ik heb het ook naar Arnesen gestuurd, hopelijk doet hij er wat mee
ja, dan blijft hij toch?quote:
Precies en dan moet je hem gewoon houden. Want Feyenoord had er vroeger ook een handje van spelers voor een spotprijsje te verkopen. 10+ miljoen en anders niet. 8+ krijg je er volgend jaar ook nog wel voor (mits geen langdurige blessure natuurlijk etc.)quote:
Dan slaat die opmerking over "leren dat je bij dergelijke biedingen eens door moet pakken" dus nergens op.quote:Op zondag 11 juli 2021 10:28 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja, dan blijft hij toch?
dat krampachtige denken van ''oeh hij komt misschien wel in Oranje!!'' is totaal niet relevant bij een bieding rond zijn vraagprijs
ik zeg niet dat ze hem voor 6 miljoen moeten verpatsen
want? welke spelers heeft feyenoord op hun prijspiek verkocht de afgelopen jaren?quote:Op zondag 11 juli 2021 10:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dan slaat die opmerking over "leren dat je bij dergelijke biedingen eens door moet pakken" dus nergens op.
Je hebt wel gelijk, maar dit is (nog) geen goed voorbeeld daarvanquote:Op zondag 11 juli 2021 10:56 schreef aTypisch het volgende:
[..]
want? welke spelers heeft feyenoord op hun prijspiek verkocht de afgelopen jaren?
hoezo niet? het gaat erover dat feyenoord bij biedingen rond de vraagprijs over moet gaan tot verkoopquote:Op zondag 11 juli 2021 10:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk, maar dit is (nog) geen goed voorbeeld daarvan
quote:Op zondag 11 juli 2021 10:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk, maar dit is (nog) geen goed voorbeeld daarvan
Misschien hebben ze dat wel al geleerd
Daar is iedereen het ook mee eens neem ik aanquote:Op zondag 11 juli 2021 11:01 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hoezo niet? het gaat erover dat feyenoord bij biedingen rond de vraagprijs over moet gaan tot verkoop
er is blijkbaar interesse in Malacia, maar nog geen hoog bod geweest
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jij bent meer geobsedeerd over Burger dan ikquote:Op zondag 11 juli 2021 12:52 schreef aTypisch het volgende:
[..]
burger gaat ook een rol spelen in het oranje van van gaal
Ik denk niet dat hij onder van Gaal eerste linksback gaat worden nee. We hebben natuurlijk van Aanholt en Wijndal daarvoor en die zijn wel echt verder. Inmiddels is hij wel (terecht) vaste linksback van Jong Oranje dus hij zal op een gegeven moment vast bij de selectie komen.quote:Op zondag 11 juli 2021 13:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Is het al achterlijk om te denken dat Malacia over een tijdje eerste linksback wordt bij Oranje? Oké.
Mwah, vGaal is iemand die vooral voor jeugd kiest, vAanholt is natuurlijk alweer 31 en niet heel bijzonder goed. Ik denk dat het dan snel gaat tussen Wijndal en Malacia en Wijndal is best wel tegengevallen bij NL tot nu toe. Ik zie Malacia die concurrentiestrijd best nog wel winnen.quote:Op zondag 11 juli 2021 13:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij onder van Gaal eerste linksback gaat worden nee. We hebben natuurlijk van Aanholt en Wijndal daarvoor en die zijn wel echt verder. Inmiddels is hij wel (terecht) vaste linksback van Jong Oranje dus hij zal op een gegeven moment vast bij de selectie komen.
je hebt Blind ook nog, die speelde bij z'n vorige 5-3-2 ook op die positie, vond Malacia het leuk doen bij jong, het is gewoon even afwachten hoe hij dat doorzet.quote:Op zondag 11 juli 2021 13:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, vGaal is iemand die vooral voor jeugd kiest, vAanholt is natuurlijk alweer 31 en niet heel bijzonder goed. Ik denk dat het dan snel gaat tussen Wijndal en Malacia en Wijndal is best wel tegengevallen bij NL tot nu toe. Ik zie Malacia die concurrentiestrijd best nog wel winnen.
en voor de eeuwige blind moet ook een plekje worden gevonden met Van Dijk, De Vrij, De Ligt en Aké in het centrumquote:Op zondag 11 juli 2021 13:57 schreef ThePlaneteer het volgende:
Denk dat Malacia nog achter Wijndal zit nu maar de bal is rond en 't zou zomaar kunnen dat het de eerste linksback wordt.
Maar word je dna opeens 18 mil waard? Denk ik ook niet. Alles boven de 9 miljoen zou ik nu pakken voor hem.
neequote:Op zondag 11 juli 2021 13:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Is het al achterlijk om te denken dat Malacia over een tijdje eerste linksback wordt bij Oranje? Oké.
Maar kom op, Wijndal heeft toch langere tijd meer laten zien dan Malacia? Ook op Europees niveau. Ik vind dat Malacia wordt onderschat (net als Geertruida), maar ik vind het volkomen terecht dat Malacia nog niet bij het grote Oranje zit. En ik zie dat het komende jaar ook niet veranderen.quote:Op zondag 11 juli 2021 13:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, vGaal is iemand die vooral voor jeugd kiest, vAanholt is natuurlijk alweer 31 en niet heel bijzonder goed. Ik denk dat het dan snel gaat tussen Wijndal en Malacia en Wijndal is best wel tegengevallen bij NL tot nu toe. Ik zie Malacia die concurrentiestrijd best nog wel winnen.
Helemaal geen vreemde vergelijking. Beide backs die aanvallend meer brengen dan verdedigend. Beide blinken ze niet uit in spelintelligentie.quote:Op zondag 11 juli 2021 01:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja omdat ze allebei zwarte backs met een geinige lach zijn zeker
Totaal verschillende type spelers (en ook een compleet andere persoonlijkheid), vreemde vergelijking.
quote:Op zondag 11 juli 2021 14:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Helemaal geen vreemde vergelijking. Beide backs die aanvallend meer brengen dan verdedigend. Beide blinken ze niet uit in spelintelligentie.
Maar Malacia kijkt wel wat helderder uit de ogen en lijkt een fatsoenlijke opvoeding te hebben gehad. Vandaar de 20 IQ punten.
verdedigend wel ok maar aanvallend toch niet zo bijzonder? En dat is in zo'n 5--3-2 toch wel belangrijk al is het even afwachten of Van Gaal dat ook gaat doen, in principe zijn juist de verdedigers momenteel van een aardig niveau, het probleem zit in de aanvallersquote:Op zondag 11 juli 2021 14:09 schreef fetX het volgende:
Als Malacia zo doorgaat komt het vanzelf wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |