quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:20 schreef Maastoren het volgende:
[..]![]()
https://www.hln.be/belgis(...)lyiEgsWxQF%3Famp%3D1
Dan zien we het anders. Ik vind Malacia aardig in de duels en qua positionering. Verder niet snel genoeg voor een back, matige passing, vooral zijn voorzetten.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Arnesen had het erover in 1 van die interviews, meen dat ie iets zei dat ie verwacht dat daar de komende weken wel nieuws over zou komen.
[..]
Ik vind Haps echt (heel veel) stukken minder. Vind hem echt een waardeloze back en aanvallend een blind paard (beetje overdreven misschien, maar ik ben geen fan).
Daarnaast vind ik hem op voetbalintelligentie zo verschrikkelijk dom overkomen.
quote:Arnesen heeft het eerste bod op Malacia afgewezen en komt met een duidelijk antwoord of de verdediger gaat vertrekken: "Hij blijft bij Feyenoord", vertelt de technisch directeur in gesprek met RTV Rijnmond.
Een hoop gaande inderdaad. Hopelijk ontwikkelt alles zich een beetje snel. Dat we de selectie bijtijds rond hebben.quote:
Duidelijke woorden. Misschien kan hij dan Haps voor die 6mln slijten.quote:
Als vGaal bondscoach wordt kan je er vergif op nemen dat Malacia de eerste keuze voor linksback wordt. Zo goed is ie natuurlijk niet maar hij begint langzamerhand een hype om zich heen te krijgen, das voor ons heel mooi.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:29 schreef Pleun2011 het volgende:
11 miljoen voor Malacia? *plop* champagne en strik eromheen.
Ik denk niet dat Feyenoord hem voor 8 laat gaan hoor.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:56 schreef Mansjester het volgende:
Brugge gaat echt geen 11 miljoen voor hem betalen. Zal wel op 8 miljoen uitkomen.
Het is wachten op de @GGMM 's van deze wereld die dit weer allemaal de grond in pratenquote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:50 schreef H.FR het volgende:
[..]
Een hoop gaande inderdaad. Hopelijk ontwikkeld alles zich een beetje snel. Dat we de selectie bijtijds rond hebben.
Vermoeiende debiel ben je.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is wachten op de @:GGMM 's van deze wereld die dit weer allemaal de grond in praten
11 miljoen is verder een prima bedragquote:
Wat @fetX zegt hé. Zij spelen wel jaarlijks CL. Maar als je de Belg mag geloven willen ze niet verder gaan dan 6.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:07 schreef Elan het volgende:
[..]
11 miljoen is verder een prima bedrag
Wel redelijk bizar dat die gasten dat voor eigenlijk maar een simpel backje kunnen aftikken.
Mwa hij heeft op zich verdedigend wel een hele aardige ontwikkeling doorgemaakt onder Dickie. Pakt amper domme kaarten nog en maakt z'n tegenstander helemaal gek.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Malacia breng ik per fiets voor 8 miljoen ook nog wel naar Brugge.
ontwikkeldquote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:50 schreef H.FR het volgende:
[..]
Een hoop gaande inderdaad. Hopelijk ontwikkeld alles zich een beetje snel. Dat we de selectie bijtijds rond hebben.
Malacia is toch gewoon Royston Drenthe +20 IQ punten?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als vGaal bondscoach wordt kan je er vergif op nemen dat Malacia de eerste keuze voor linksback wordt. Zo goed is ie natuurlijk niet maar hij begint langzamerhand een hype om zich heen te krijgen, das voor ons heel mooi.
Goede inhoudelijke bijdrage. Maar dat was inderdaad een knullig fout.quote:
Ik neem aan dat dit gewoon een compliment is? Royston was een enorm talent en was ver gekomen met die 20 extra IQ puntenquote:Op zaterdag 10 juli 2021 20:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Malacia is toch gewoon Royston Drenthe +20 IQ punten?
Dan was ie op 90 uitgekomen.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dit gewoon een compliment is? Royston was een enorm talent en was ver gekomen met die 20 extra IQ punten
Ja omdat ze allebei zwarte backs met een geinige lach zijn zekerquote:Op zaterdag 10 juli 2021 20:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Malacia is toch gewoon Royston Drenthe +20 IQ punten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |