Ik heb hem niet gevolgd afgelopen jaar, maar ze hoeven hem niet meer bij de nr. 14 van Duitsland. Vraag me af in hoeverre hij dan een aanwinst voor ons is.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 18:58 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
(sorry als het een repost is, nog niet voorbij zien komen. Wel een prima optie)
Qua talent is het een prima speler volgens mij, maar wel vaak geblesseerd dacht ikquote:Op vrijdag 9 juli 2021 19:27 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik heb hem niet gevolgd afgelopen jaar, maar ze hoeven hem niet meer bij de nr. 14 van Duitsland. Vraag me af in hoeverre hij dan een aanwinst voor ons is.
Je verwachtingen bijstellen. Ik trek het denk ik al een stuk beter dat we met een jong talentvol team om play-offs gaan strijden ipv met het team van vorig seizoen.quote:
Daarom hoop ik ook op dat Slot de tijd krijgt. En geen stomme aankopen meer als Diemers.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 20:39 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Je verwachtingen bijstellen. Ik trek het denk ik al een stuk beter dat we met een jong talentvol team om play-offs gaan strijden ipv met het team van vorig seizoen.
Hardop gelachen om dat begin stukquote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:16 schreef Haringkop het volgende:
Als Toornstra en Linssen dit seizoen blijven vloggen dan houd ik het wel vol denk ik, prachtige lui.
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 10:16 schreef Scrummie het volgende:
https://www.rijnmond.nl/n(...)ringend-naar-op-zoek (interview Arnesen).
Vandaag oefenwedstrijd tegen Young Boys volgens Twitter, besloten. Zal wel niet op YT komen.
Ah thanks.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 12:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Blijkbaar verschillen de meningen of het besloten is, alleen geen fans
Ah heerlijk. Lekker wedstrijdje kijken.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 12:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Blijkbaar verschillen de meningen of het besloten is, alleen geen fans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |