Ik hoor via via nu ook dat hij is overleden. Denk dat ze het nog niet bekend maken voor zijn dochter?quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:25 schreef polderturk het volgende:
Dat de politie weg is kan slecht nieuws betekenen voor de toestand van Peter R de Vries.
https://www.dumpert.nl/item/87971_c74a6089quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik vind 'm vreselijk irritant en hypocriet vaak. Maar wel vermakelijk om naar te kijken. Beetje hetzelfde als wat ik had met Mart Smeets.
Veel van zijn uitzendingen uit de tijd van Peter R. de Vries waren meesterlijk.
RIPquote:Op woensdag 7 juli 2021 11:27 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ik hoor via via nu ook dat hij is overleden. Denk dat ze het nog niet bekend maken voor zijn dochter?
Via wie hoor je dat?quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:27 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ik hoor via via nu ook dat hij is overleden. Denk dat ze het nog niet bekend maken voor zijn dochter?
Nee joh,schutter kwam hem gewoon opeens tegen in de stad en besloot toen te schieten. Puur toevalquote:Op woensdag 7 juli 2021 11:16 schreef Nia het volgende:
De schutter moet geweten hebben dat hij gisteravond te gast was bij RTL boulevard en moet hebben geweten waar Peter zijn auto parkeert. Hij heeft Peter naar mijn idee dus al een aantal uren geobserveerd.
Dat ligt dan aan je eigen kennissenkring.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
20 jaar geleden werd je werd je er niet meteen mee doodgegooid zodra je Twitter of What's App opende en kon je er ook niet op diezelfde media over klagen.
Rechts niet in de kaart spelen is de achterliggende gedachte voor de meeste Nederlandse media.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:26 schreef thedeedster het volgende:
[..]
De eerste vraag is, wat is de relevantie dat de man Pool is?
De tweede vraag, waarom is de afkomst van de andere verdachte dan niet vermeld? Waarom is dit dan niet relevant?
Gewoon een stelletje amateurs.
Heb je deze informatie al doorgebeld naar de politie?quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:16 schreef Nia het volgende:
De schutter moet geweten hebben dat hij gisteravond te gast was bij RTL boulevard en moet hebben geweten waar Peter zijn auto parkeert. Hij heeft Peter naar mijn idee dus al een aantal uren geobserveerd.
'Normale mensen.'quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:28 schreef Document1 het volgende:
[..]
Dat ligt dan aan je eigen kennissenkring.
Bedankt Niaquote:Op woensdag 7 juli 2021 11:16 schreef Nia het volgende:
Onzin, Van Gogh en Fortuyn hadden vooral de media tegen zich omdat ze ergens voor stonden wat niet algemeen geaccepteerd was.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:26 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik denk dat in de jaren erna het denken om hoe hiermee om te gaan toch wat verandert is. En dat is prima.
Of hij herrijst over 2 dagen uit de dood. Die status lijkt hij inmiddels te hebben gekregen.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:26 schreef Tengano het volgende:
[..]
Of dat Held Peter R. de Vries zichzelf al weer kan redden
quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:27 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Dat reken ik ook goedquote:Op woensdag 7 juli 2021 11:30 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Of hij herrijst over 2 dagen uit de dood. Die status lijkt hij inmiddels te hebben gekregen.
https://kombijde.politie.nl/quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:16 schreef Nia het volgende:
En dat doen ze vooralsnog ronduit amateuristisch.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:28 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Rechts niet in de kaart spelen is de achterliggende gedachte voor de meeste Nederlandse media.
Hij moest ook weten hoe Peter er uit zag.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:16 schreef Nia het volgende:
@GGMM @onlogisch en @Lenny_Leonard worden door ook niet mee doodgegooid.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:30 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ik wordt er niet mee doodgegooid op Whatsapp. Leuke benaming trouwens.
Ik hoop dat hij het overleeft en helemaal herstelt. Ik wil niet dat de criminelen winnen.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:27 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Wat is er trouwens met Wim Kieft aan de hand? Daar gingen ook geruchten over.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:17 schreef Breekfast het volgende:
[ twitter ]
Pieter Klein is ook een beetje teveel in zichzelf gaan geloven, zoals Wim Kieft zou zeggen. Toch wel een misplaatste koppeling wat mij betreft. Dit heeft weinig te maken met de algemene bejegening tegen journalisten en de fake-news beschuldigen die je ook ziet. Dat is ook een probleem, maar staat toch echt hier los van.
Nee ik zelf ook niet, maar las op Twitter en hoorde op de radio vanmorgen ook mensen die het filmpje en de foto toegestuurd hadden gekregen. Doodgegooid is misschien overdreven, maar de beelden gingen wel rond als een soort bangalijst.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:30 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ik wordt er niet mee doodgegooid op Whatsapp. Leuke benaming trouwens.
Kan inderdaad. Maar onze voorraad DSI'ers is niet onuitputtelijk. Die gaan geen 4 weken een heel ziekenhuis afgrendelen. Naast dat het slecht nieuws kan betekenen, kan de beveiliging ook gewoon zijn teruggebracht tot een gang of kamer.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:25 schreef polderturk het volgende:
Dat de politie weg is kan slecht nieuws betekenen voor de toestand van Peter R de Vries.
Yep. Nu is Peter R. vooral een journalist en geen vertrouwenspersoon van zware misdadigers.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:29 schreef S95Sedan het volgende:
Onzin, Van Gogh en Fortuyn hadden vooral de media tegen zich omdat ze ergens voor stonden wat niet algemeen geaccepteerd was.
Maar nu omdat het iemand dichterbij de media zelf is hebben ze eropeens een probleem mee, terwijl jaren terug ze vooraan stonden om alles en iedereen die ze niet zint af te kafferen. Zo hypocriet als de pest.
Ah, voer voor de wappies dit.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:26 schreef Nober het volgende:
35 en 21 da's samen 56 het geboortejaar van Peter is 1956.
Waarschijnlijk een keer een knikje gegeven.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:31 schreef MissButterflyy het volgende:
Natuurlijk wist de schutter dat. Maar gisteren werden voorbijgangers geïnterviewd en vele Amsterdammers kwamen hem daar regelmatig tegen. Een voorbijganger zei Peter regelmatig op straat te groeten.
Gaat volgens mij niet om hem zelf maar om iets vervelends over iemand dichtbij hem. Maar weet verder niet hoe of watquote:Op woensdag 7 juli 2021 11:31 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Wat is er trouwens met Wim Kieft aan de hand? Daar gingen ook geruchten over.
John heeft gelukkig wel beveiliging.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:32 schreef Mondkapje het volgende:
Er komt geen tweede Peter R. de Vries net zoals er geen tweede Theo van Gogh komt. We zijn een ander tijdperk ingetreden.
Opvallend dat er munitie is gevonden.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:30 schreef ikweethetookniet het volgende:
Verdachten aanslag Peter R. de Vries zijn Pool (35) en Rotterdammer (21), 3e verdachte vrijgelaten
De politie heeft een 18-jarige man die was aangehouden na de aanslag op Peter R. de Vries vrijgelaten. Twee anderen, een 35-jarige Poolse man en een 21-jarige Rotterdammer, blijven vastzitten.
Op de A4 ter hoogte van de afrit Leidschendam hield een arrestatieteam twee mannen aan die worden verdacht van betrokkenheid bij de schietpartij. Het gaat om een 35-jarige man met de Poolse nationaliteit woonachtig in Maurik en een 21-jarige man woonachtig in Rotterdam.
De twee verdachten zitten in beperkingen en worden vrijdag voorgeleid aan de rechter-commissaris. Gedurende de avond en nacht zijn huiszoekingen verricht in Tiel, Maurik en Rotterdam. Daar zijn verschillende gegevensdragers en munitie in beslag genomen.
In Oost is nog een derde verdachte , een 18-jarige Amsterdammer, aangehouden. Hij is vandaag heengezonden en is geen verdachte meer in het onderzoek.
https://www.nhnieuws.nl/n(...)erdachte-vrijgelaten
Peter is uitgeschakeld hoor. Ook als hij zwaargewond is, zal hij (voorlopig) zijn mond houden.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:32 schreef maan_man het volgende:
[..]
Kan inderdaad. Maar onze voorraad DSI'ers is niet onuitputtelijk. Die gaan geen 4 weken een heel ziekenhuis afgrendelen. Naast dat het slecht nieuws kan betekenen, kan de beveiliging ook gewoon zijn teruggebracht tot een gang of kamer.
En toen vroeg de schutter wat zijn probleem is en toen was het spel op de wagen.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een keer een knikje gegeven.
Hetzelfde hier. Ik had al een tijdje geen foto of video van hem gezien maar toen ik het gisteren voorbij zag komen dacht ik inderdaad goh hij ziet er vermoeid of oud uit.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:24 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik kijk dus al jaren geen RTL boulevard meer, maar viel idd op dat hij erg oud was aan het worden ineens.
Dat is niet bekend, alleen dit:quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:31 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Niet echt:quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:33 schreef polderturk het volgende:
[..]
Opvallend dat er munitie is gevonden.
Ik vond hem er juist wel goed uitzien toen ik z'n leeftijd zag.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:34 schreef Allyo het volgende:
[..]
Hetzelfde hier. Ik had al een tijdje geen foto of video van hem gezien maar toen ik het gisteren voorbij zag komen dacht ik inderdaad goh hij ziet er vermoeid of oud uit.
Zelfde met politici overigens.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:32 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Yep. Nu is Peter R. vooral een journalist en geen vertrouwenspersoon van zware misdadigers.
Kan ook gewoon de leeftijd zijn natuurlijk. 64 jaar. Je wordt toch ook echt oud eens een keer.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:34 schreef Allyo het volgende:
[..]
Hetzelfde hier. Ik had al een tijdje geen foto of video van hem gezien maar toen ik het gisteren voorbij zag komen dacht ik inderdaad goh hij ziet er vermoeid of oud uit.
Is gister in latere show verduidelijkt, was niet iets met Kieft zelf maar omgeving.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:34 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dat is niet bekend, alleen dit:
[ twitter ]
Slecht slapen en stress....quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:34 schreef Allyo het volgende:
[..]
Latere aflevering zeiden ze dat hij ok was, maar dit hoort meer in het desbetreffende topic.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:34 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
[ twitter ]
Dank je.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Is gister in latere show verduidelijkt, was niet iets met Kieft zelf maar omgeving.
Seniele Gijp die iets roept waar hij zijn kop over moest houden.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:34 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
[ twitter ]
Het leidt natuurlijk lekker af van het eigen falen. Het feit dat Nederland onder de VVD afgegleden is tot een corrupte narcostaat.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:35 schreef S95Sedan het volgende:
Zelfde met politici overigens.
Dit climaat hebben we zelf gecreeerd door andersdenkende weg te zetten als wappies, extreem. Mede mogelijk gemaakt door politiek den haag en de media.
Het is zoals Marieke Elsinga vanmorgen zei, het is in zijn vakgebied en voor het aanpakken van onrecht een gouden vent die zich vastbijt en niet meer loslaat, alleen heeft ie soms ook de onhebbelijkheid om overal maar een mening over te moeten hebben, zoals een koninklijk jacht. Dat maakt 'm bij vlagen bloedirritantquote:Op woensdag 7 juli 2021 11:34 schreef Sfancta het volgende:
Alle respect, maar nationale held etc vind ik wat te ver gaan. Is gewoon een vervelende vent, die zich wel heeft ingezet voor een aantal zee goede dingen.
Was het niet de Telegraaf die groot die foto's afdrukte?quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Onzin, Van Gogh en Fortuyn hadden vooral de media tegen zich omdat ze ergens voor stonden wat niet algemeen geaccepteerd was.
Maar nu omdat het iemand dichterbij de media zelf is hebben ze eropeens een probleem mee, terwijl jaren terug ze vooraan stonden om alles en iedereen die ze niet zint af te kafferen. Zo hypocriet als de pest.
Hij zat natuurlijk ook wel tot z'n oksels erin bij allerlei grote criminelen. Dat was al zo in de tijd van Klaas Bruinsma.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is zoals Marieke Elsinga vanmorgen zei, het is in zijn vakgebied en voor het aanpakken van onrecht een gouden vent die zich vastbijt en niet meer loslaat, alleen heeft ie soms ook de onhebbelijkheid om overal maar een mening over te moeten hebben, zoals een koninklijk jacht. Dat maakt 'm bij vlagen bloedirritant
Met Wim niks. Wel iets met iemand die dicht bij hem staat.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:31 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Ik denk dat het feit dat hij ongeschoren was zijn uiterlijk nadelig beïnvloedde, zo'n 3 dagen baardje staat al snel wat vermoeid, helemaal als het grijs haar is.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond hem er juist wel goed uitzien toen ik z'n leeftijd zag.
Ik zie dat de nieuwe generatie misdaadjournalisten zich al direct aandient.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:16 schreef Nia het volgende:
je moet ergens beginnenquote:Op woensdag 7 juli 2021 11:38 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Ik zie dat de nieuwe generatie misdaadjournalisten zich al direct aandient.
Zeker waar. Misschien komt het ook omdat ik hem lange tijd niet gezien heb, en natuurlijk worden mensen dan ouder..quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:35 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Kan ook gewoon de leeftijd zijn natuurlijk. 64 jaar. Je wordt toch ook echt oud eens een keer.
Ok, maar waarom is de beveiliging dan inmiddels naar huis gestuurd?quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:39 schreef vencodark het volgende:
Je zou sowieso denken dat de schoten niet direct dodelijk waren. Anders hadden we dat toch allang gehoord.
Wellicht wel in coma en aan de beademing ofzo maar zolang zijn hart nog klopt, in welke toestand dan ook, gaan ze daar niets over melden.
Hooguit: toestand kritiek.
Voor de dader en opdrachtgever is het lekker knijpen en ‘balen’ wellicht dat het niet gelijk gelukt is.
Zitten ze nog te wachten voor hun feestje te vieren.
quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:36 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Was het niet de Telegraaf die groot die foto's afdrukte?
Er waren destijds ook (heel) veel mensen die dat ongepast vonden...
Volkskrant ook.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:36 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Er gaat ook niets veranderen, over x tijd is het de volgende en doen ze weer allemaal verontwaardigd.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:36 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Het leidt natuurlijk lekker af van het eigen falen. Het feit dat Nederland onder de VVD afgegleden is tot een corrupte narcostaat.
Volgens mij zo'n beetje elke krant dacht ik? Geenstijl had een opsomming ervan staan en daar stonden er minimaal 3-4.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:36 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Omdat ze de daders hebben gepakt?quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:40 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ok, maar waarom is de beveiliging dan inmiddels naar huis gestuurd?
De zichtbare beveiligingquote:Op woensdag 7 juli 2021 11:40 schreef Tengano het volgende:
[..]
Vermoedelijk omdat de Pool geen vaste woonplaats heeft in Nederland.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:13 schreef Tyr80 het volgende:
Een Pool? Sinds wanneer worden nationaliteiten weer benoemd? Dit hoort een ‘inwoner van x’ te zijn hoor…
Vermoeiende klacht, één in de categorie 'waarom maken we ons hier zo druk om, dat zouden we toch ook niet doen als het Anita van hiernaast betrof'. Mooi toch, dat iemand én uitgekotst kan worden én een nationale held kan zijn? Het laat zien dat helden ook hun onhebbelijkheden hebben en geenszins heilig zijn.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:40 schreef Mansjester het volgende:
Vorige week werd Peter door 90% van de Nederlanders uitgekotst,maar nu die is neergeschoten is het ineens een nationale held![]()
Fixedquote:Op woensdag 7 juli 2021 11:14 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als het gaat om 'n Pool, dan is dat blijkbaar geen probleem. Benieuwd of Ik hoop dat die inwoners van Rotterdam nog andere nationaliteiten hebben dan de Nederlandse.
Ik heb The Sun nog liggen van 7 mei met de beroemde foto erop, wie biedt.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:40 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
[..]
Volkskrant ook.
Google maar eens op "kranten moord Pim Fortuyn"
Geen idee. Ongeacht zijn toestand gewoon niet meer nodig?quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:40 schreef Tengano het volgende:
[..]
Het probleem is dat er tussen de andersdenkenden wappies zitten. Daar moeten wij niet moeilijk over doen. Alleen zijn andersdenkenden niet gelijk aan wappies en dat onderscheid wordt te weinig gemaakt. Ben je tegen de avondklok of mondklapjes en heb je daar argumenten voor prima. Valt een speler neer op het veld en ga jij op Twitter gelijk verbanden leggen met vaccinaties. Dan ben je in mijn ogen gewoon een wappie.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zelfde met politici overigens.
Dit climaat hebben we zelf gecreeerd door andersdenkende weg te zetten als wappies, extreem. Mede mogelijk gemaakt door politiek den haag en de media.
Daar is de DSI niet voor. Maar de bewakingseenheid (BE).quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:32 schreef maan_man het volgende:
[..]
Kan inderdaad. Maar onze voorraad DSI'ers is niet onuitputtelijk. Die gaan geen 4 weken een heel ziekenhuis afgrendelen. Naast dat het slecht nieuws kan betekenen, kan de beveiliging ook gewoon zijn teruggebracht tot een gang of kamer.
Nee hoor, ik vind het nog steeds een arrogant stuk vreten.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:40 schreef Mansjester het volgende:
Vorige week werd Peter door 90% van de Nederlanders uitgekotst,maar nu die is neergeschoten is het ineens een nationale held![]()
Afgemaakt in het openbaar zei hij. Hij is dus dood? Weet hij meer?quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:41 schreef Nober het volgende:
Mick van Wely bij 1op1.
https://www.nporadio1.nl/live
Verbleef in Maurik blijkbaar. Of 'man zonder vaste woon- en verblijfplaats'.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:41 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Vermoedelijk omdat de Pool geen vaste woonplaats heeft in Nederland.
Wat voor grond heb je in hemelsnaam voor die speculatie?quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:42 schreef Sfancta het volgende:
Ik zie veel speculaties, vergeet ook niet de Jos B zijde.
Serieuze vraag?quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:43 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat voor grond heb je in hemelsnaam voor die speculatie?
Er zijn vast wel mensen die kortere lijntjes hebben en meer weten dan wij.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:43 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Afgemaakt in het openbaar zei hij. Hij is dus dood? Weet hij meer?
50 cent.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb The Sun nog liggen van 7 mei met de beroemde foto erop, wie biedt.
Dat slaat echt helemáál nergens op.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:42 schreef Sfancta het volgende:
Ik zie veel speculaties, vergeet ook niet de Jos B zijde.
Jaja.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:44 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat buttcraftersploegje van Jos B schijnt wel linke soep te zijn.
De politie is sowieso niet weg daar, maakt niet uit of hij overleden isquote:
Ook mijn vermoeden is dat hij al lang is overleden, maar ze het dat pas melden wanneer ze het uitkomt.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:40 schreef Tengano het volgende:
[..]
Als je 5 seconden langer geluisterd had dan had je gehoord dat hij zich corrigeerde en bedoelde neergeschoten.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:43 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Afgemaakt in het openbaar zei hij. Hij is dus dood? Weet hij meer?
Zegt genoeg.quote:
Natuurlijk wel in een zijstraat.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:08 schreef Halcon het volgende:
[..]
Amsterdam-Centrum inderdaad. Wat dat betreft was z'n wekelijke fietsrondje een geschikter moment geweest.
Blijft het feit overeind dat die diensten niet onuitputtelijk zijn.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Daar is de DSI niet voor. Maar de bewakingseenheid (BE).
Daar klinkt het wel naar, maar waarom zeggen ze dat dan niet? Er moet een reden zijn dat ze zo vaag blijven.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:46 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Zegt genoeg.
Misschien wordt hij nu kunstmatig in leven gehouden, en zal de komende dagen meer duidelijk worden.
Ik zie net nog een hoopvolle tweet van de familie langskomen hierboven.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:45 schreef terrestrial het volgende:
[..]
Ook mijn vermoeden is dat hij al lang is overleden, maar ze het dat pas melden wanneer ze het uitkomt.
Of de Politie heeft info uit de verdachten gekregen, waardoor ze weten uit welke hoek het komt. En dat daarom de dreiging is weggevallen. Je weet het echt niet.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:45 schreef terrestrial het volgende:
[..]
Ook mijn vermoeden is dat hij al lang is overleden, maar ze het dat pas melden wanneer ze het uitkomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |