Nee ik zelf ook niet, maar las op Twitter en hoorde op de radio vanmorgen ook mensen die het filmpje en de foto toegestuurd hadden gekregen. Doodgegooid is misschien overdreven, maar de beelden gingen wel rond als een soort bangalijst.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:30 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ik wordt er niet mee doodgegooid op Whatsapp. Leuke benaming trouwens.
Kan inderdaad. Maar onze voorraad DSI'ers is niet onuitputtelijk. Die gaan geen 4 weken een heel ziekenhuis afgrendelen. Naast dat het slecht nieuws kan betekenen, kan de beveiliging ook gewoon zijn teruggebracht tot een gang of kamer.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:25 schreef polderturk het volgende:
Dat de politie weg is kan slecht nieuws betekenen voor de toestand van Peter R de Vries.
Yep. Nu is Peter R. vooral een journalist en geen vertrouwenspersoon van zware misdadigers.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:29 schreef S95Sedan het volgende:
Onzin, Van Gogh en Fortuyn hadden vooral de media tegen zich omdat ze ergens voor stonden wat niet algemeen geaccepteerd was.
Maar nu omdat het iemand dichterbij de media zelf is hebben ze eropeens een probleem mee, terwijl jaren terug ze vooraan stonden om alles en iedereen die ze niet zint af te kafferen. Zo hypocriet als de pest.
Ah, voer voor de wappies dit.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:26 schreef Nober het volgende:
35 en 21 da's samen 56 het geboortejaar van Peter is 1956.
Waarschijnlijk een keer een knikje gegeven.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:31 schreef MissButterflyy het volgende:
Natuurlijk wist de schutter dat. Maar gisteren werden voorbijgangers geïnterviewd en vele Amsterdammers kwamen hem daar regelmatig tegen. Een voorbijganger zei Peter regelmatig op straat te groeten.
Gaat volgens mij niet om hem zelf maar om iets vervelends over iemand dichtbij hem. Maar weet verder niet hoe of watquote:Op woensdag 7 juli 2021 11:31 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Wat is er trouwens met Wim Kieft aan de hand? Daar gingen ook geruchten over.
John heeft gelukkig wel beveiliging.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:32 schreef Mondkapje het volgende:
Er komt geen tweede Peter R. de Vries net zoals er geen tweede Theo van Gogh komt. We zijn een ander tijdperk ingetreden.
Opvallend dat er munitie is gevonden.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:30 schreef ikweethetookniet het volgende:
Verdachten aanslag Peter R. de Vries zijn Pool (35) en Rotterdammer (21), 3e verdachte vrijgelaten
De politie heeft een 18-jarige man die was aangehouden na de aanslag op Peter R. de Vries vrijgelaten. Twee anderen, een 35-jarige Poolse man en een 21-jarige Rotterdammer, blijven vastzitten.
Op de A4 ter hoogte van de afrit Leidschendam hield een arrestatieteam twee mannen aan die worden verdacht van betrokkenheid bij de schietpartij. Het gaat om een 35-jarige man met de Poolse nationaliteit woonachtig in Maurik en een 21-jarige man woonachtig in Rotterdam.
De twee verdachten zitten in beperkingen en worden vrijdag voorgeleid aan de rechter-commissaris. Gedurende de avond en nacht zijn huiszoekingen verricht in Tiel, Maurik en Rotterdam. Daar zijn verschillende gegevensdragers en munitie in beslag genomen.
In Oost is nog een derde verdachte , een 18-jarige Amsterdammer, aangehouden. Hij is vandaag heengezonden en is geen verdachte meer in het onderzoek.
https://www.nhnieuws.nl/n(...)erdachte-vrijgelaten
Peter is uitgeschakeld hoor. Ook als hij zwaargewond is, zal hij (voorlopig) zijn mond houden.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:32 schreef maan_man het volgende:
[..]
Kan inderdaad. Maar onze voorraad DSI'ers is niet onuitputtelijk. Die gaan geen 4 weken een heel ziekenhuis afgrendelen. Naast dat het slecht nieuws kan betekenen, kan de beveiliging ook gewoon zijn teruggebracht tot een gang of kamer.
En toen vroeg de schutter wat zijn probleem is en toen was het spel op de wagen.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een keer een knikje gegeven.
Hetzelfde hier. Ik had al een tijdje geen foto of video van hem gezien maar toen ik het gisteren voorbij zag komen dacht ik inderdaad goh hij ziet er vermoeid of oud uit.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:24 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik kijk dus al jaren geen RTL boulevard meer, maar viel idd op dat hij erg oud was aan het worden ineens.
Dat is niet bekend, alleen dit:quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:31 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Wat is er trouwens met Wim Kieft aan de hand? Daar gingen ook geruchten over.
Niet echt:quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:33 schreef polderturk het volgende:
[..]
Opvallend dat er munitie is gevonden.
Ik vond hem er juist wel goed uitzien toen ik z'n leeftijd zag.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:34 schreef Allyo het volgende:
[..]
Hetzelfde hier. Ik had al een tijdje geen foto of video van hem gezien maar toen ik het gisteren voorbij zag komen dacht ik inderdaad goh hij ziet er vermoeid of oud uit.
Zelfde met politici overigens.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:32 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Yep. Nu is Peter R. vooral een journalist en geen vertrouwenspersoon van zware misdadigers.
Kan ook gewoon de leeftijd zijn natuurlijk. 64 jaar. Je wordt toch ook echt oud eens een keer.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:34 schreef Allyo het volgende:
[..]
Hetzelfde hier. Ik had al een tijdje geen foto of video van hem gezien maar toen ik het gisteren voorbij zag komen dacht ik inderdaad goh hij ziet er vermoeid of oud uit.
Is gister in latere show verduidelijkt, was niet iets met Kieft zelf maar omgeving.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:34 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dat is niet bekend, alleen dit:
[ twitter ]
Slecht slapen en stress....quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:34 schreef Allyo het volgende:
[..]
Latere aflevering zeiden ze dat hij ok was, maar dit hoort meer in het desbetreffende topic.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:34 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dat is niet bekend, alleen dit:
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |