Grote kans dat de verdachten niet degenen zijn die dit allemaal bedacht en gepland hebben.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Of ze denken alle verdachten al te hebben en de dreiging is weg
quote:Geen zwaarbewapende agenten meer bij ziekenhuis De Vries
Bij het VUmc in Amsterdam staan niet langer zwaarbewapende agenten. De zichtbare bewaking bij het ziekenhuis lijkt te zijn afgeschaald.
Vanwege de ziekenhuisopname van De Vries bewaakten zwaarbewapende agenten gisteravond de ingang van de spoedeisende hulp van het VUmc. Vanochtend kwam de politie nog wel langs tijdens een surveillance, ook staan er twee politiewagens bij het ziekenhuis.
Een woordvoerder van het VUmc kon om privacyredenen niet bevestigen dat de zwaargewonde De Vries naar het ziekenhuis aan de De Boelelaan was gebracht. Ook kon de woordvoerder niets kwijt over de aanwezigheid van de agenten.
Of hij is naar een ander ziekenhuis gebracht. Kan zoveel zeggen.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:10 schreef NoXia het volgende:
[..]
Ad.nl
1+1=2 toch? Waarom zou je een lijk bewaken.
Is ook overdreven, reken maar dat er nog een paar van die gasten aanwezig zijn ... dood of niet doodquote:Op woensdag 7 juli 2021 11:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet. Er zijn voldoende superieure alternatieven die je veel beter kunt customizen.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:10 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik verbaas me erover dat mensen inferieure alternatieven gebruiken met een hoop reclame.
Ach nee. Je vogelt uit wanneer 'ie zoal fietst, welke route e.d. En rijdt 'm dan tegemoet of iets in die geest. Of je gaat daar ergens zogenaamd vissen.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:11 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Al is het tussen de weilanden weer wat lastiger om onopvallend op de uitkijk te staan als crimineel zijnde. Waar dan? Verborgen achter een koe of een stel grassprietjes?
Dat lijkt mij dan iets voorbarig gedacht.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee maar wellicht is er voldoende aanname dat er niet nog een aanslag volgt, sowieso is de politiebewaking niet helemaal weg.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:12 schreef Halcon het volgende:
[..]
Grote kans dat de verdachten niet degenen zijn die dit allemaal bedacht en gepland hebben.
QFTWquote:Op woensdag 7 juli 2021 11:13 schreef Tyr80 het volgende:
Een Pool? Sinds wanneer worden nationaliteiten weer benoemd? Dit hoort een ‘inwoner van x’ te zijn hoor…
Wss omdat iedereen meteen Marokkanen de schuld gaf.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:13 schreef Tyr80 het volgende:
Een Pool? Sinds wanneer worden nationaliteiten weer benoemd? Dit hoort een ‘inwoner van x’ te zijn hoor…
Als het gaat om 'n Pool, dan is dat blijkbaar geen probleem. Benieuwd of die inwoners van Rotterdam nog andere nationaliteiten hebben dan de Nederlandse.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:13 schreef Tyr80 het volgende:
Zat ik net aan te denken, maar als je in zo'n kritieke toestand bent, gaan ze wss niet met je lopen zeulen. Dan zetten ze liever een paar mannetjes buiten.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:13 schreef PS. het volgende:
[..]
Of hij is naar een ander ziekenhuis gebracht. Kan zoveel zeggen.
quote:Een derde man, een achttienjarige Amsterdammer, was verdachte in het onderzoek maar is inmiddels op vrije voeten gesteld. De politie gaat ervan uit dat hij niets met de aanslag te maken heeft.
Iemand van een Poolse afkomst, interessant. Dat had ik niet gedacht.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:12 schreef Benny het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/peter-r(...)ge-rotterdammer.html
Wel dapper maar ook heel dom.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:12 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat klopt ja. Liquidatie in het centrum van Amsterdam maakt veel meer indruk dan dat iemand uiteindelijk doodgeschoten wordt gevonden langs 'n polderweg.
Da's zijn keuze geweest natuurlijk. Misschien dacht 'ie dat 'ie de dans wel zou ontspringen. Of hij nam liever het risico in plaats van jaren in 'n safe-house te moeten zitten.
Lul niet zo domquote:Op woensdag 7 juli 2021 11:13 schreef Tyr80 het volgende:
Taghri kan natuurlijk geen Pool ingehuurd hebben.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:15 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Iemand van een Poolse afkomst, interessant. Dat had ik niet gedacht.
Ben dan benieuwd wie hem uitgeschakeld wilde hebben. Om welke zaak waar hij mee bezig is het zou gaan.
Dacht eerlijk gezegd dat het te maken had met die Taghri maar kan dus ook iets anders zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |