abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200246356
quote:
Aanslag op misdaadverslaggever Peter R. de Vries
De politie kreeg dinsdag rond 19.30 uur een melding van een schietpartij in de Lange Leidsedwarsstraat in Amsterdam. Hoewel het enige tijd duurde voor de politie bevestigde dat het slachtoffer De Vries is, circuleerden kort na het incident al videobeelden waarop hij zwaargewond te zien is.

De bekende misdaadjournalist was die avond te gast in het televisieprogramma RTL Boulevard, dat in een gebouw op de hoek van de straat wordt opgenomen. Na de opnames werd hij onder vuur genomen.

Verschillende getuigen verklaarden meerdere schoten te hebben gehoord. De Vries was van dichtbij neergeschoten en zou daarbij in zijn hoofd zijn geraakt.

De politie startte direct een grootschalig onderzoek en bevestigde ongeveer anderhalf uur na de schietpartij dat het daadwerkelijk om De Vries gaat. "Hij is met spoed overgebracht naar het ziekenhuis en vecht daar momenteel voor zijn leven", werd meegedeeld via Twitter.

Direct na de schietpartij verspreidde de politie het signalement van de dader: een lichtgetinte man met een tenger postuur, groene jas en zwarte pet. De politie liet weten op zoek te zijn naar zeker één, maar mogelijk meerdere verdachten.

Tijdens een ingelaste persconferentie later op de avond maakte de politie bekend in totaal drie aanhoudingen te hebben verricht. Twee verdachten, onder wie de vermoedelijke schutter, werden in de mogelijke vluchtauto aangehouden op de A4 bij Leidschendam. De derde aanhouding verrichte de politie in het Amsterdamse stadsdeel Oost. Deze man zou voldoen aan het eerder verspreidde signalement. Wat zijn betrokkenheid bij de schietpartij is geweest, wordt nog onderzocht.

Of De Vries extra beveiliging kreeg ten tijde van het incident, wilde de politie niet zeggen. De Vries staat onder meer de kroongetuige in het zwaarbeveiligde Marengo-proces bij. Volgens collega Kees van der Spek werd De Vries echter niet beveiligd, omdat hij dit zelf niet wilde. "We hadden het er weleens over, maar Peter zei: 'Ik kan er niet zo heel veel tegen doen'", zei Van der Spek. "Als er rechts politie is en links ook, dan kun je alsnog van voren worden beschoten."

De 64-jarige misdaadverslaggever ligt nog altijd in zorgelijke toestand in het ziekenhuis. Vanuit meerdere hoeken werd verslagen gereageerd op de aanslag. Demissionair premier Mark Rutte noemde het "een aanslag op de vrije journalistiek". "Een zwarte dag", reageerde demissionair minister Ferd Grapperhaus (Justitie en Veiligheid).

We weten nog niet wat het motief voor de aanslag op De Vries is geweest. Het politieonderzoek is nog in volle gang.
quote:
Verdachten van aanslag De Vries zijn 35-jarige Pool en 21-jarige Rotterdammer
De verdachten achter de moordaanslag op misdaadjournalist Peter R. de Vries zijn een 35-jarige Pool en een 21-jarige Rotterdammer, maakt de politie woensdagochtend bekend. Een derde man, een achttienjarige Amsterdammer, was verdachte in het onderzoek maar is inmiddels op vrije voeten gesteld. De politie gaat ervan uit dat hij niets met de aanslag te maken heeft.
https://www.nu.nl/peter-r(...)ge-rotterdammer.html

https://www.rtlnieuws.nl/(...)adscentrum-amsterdam

twitter

twitter

Geen afbeeldingen en video's van het slachtoffer potentiele daders, verdachten e.d. aub.

[ Bericht 9% gewijzigd door Frutsel op 07-07-2021 12:18:39 ]
blablablabla
pi_200246358
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juli 2021 11:03 schreef Caland het volgende:
Al lijkt het me vooral lastig om niet gepakt te worden als je hartje Amsterdam centrum (toch?) iemand afknalt.
Als hij het in de garage zelf had gedaan met een demper op z'n wapen en daarna onherkenbaar gewoon weggefietst was, is het een stuk makkelijker om weg te komen. Los van de locatie.
  woensdag 7 juli 2021 @ 11:07:55 #3
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_200246367
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 11:05 schreef Aurelius het volgende: [..] Maar het benoemen, er iets aan doen of preventief fouilleren is "stigmatiserend" in de ogen van het stadsbestuur en de burgemeester (wiens zoon overigens zelf met een neppistool rondloopt). :')
Totaal de weg kwijt.

Deugen gaat voor de veiligheid.
pi_200246369
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 11:05 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Floortje naar het einde van de wereld komt daarmee te vervallen. Tja.

Tegelijkertijd is ook RTL Boulevard, waar hij terugkerende gast was. Tja.
pi_200246371
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juli 2021 11:03 schreef Caland het volgende:
Al lijkt het me vooral lastig om niet gepakt te worden als je hartje Amsterdam centrum (toch?) iemand afknalt.
Amsterdam-Centrum inderdaad. Wat dat betreft was z'n wekelijke fietsrondje een geschikter moment geweest.
  woensdag 7 juli 2021 @ 11:09:34 #7
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_200246384
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 11:06 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik verbaas me vooral over het feit dat er nog mensen teletekst gebruiken.
Op teletekst heb ik snel en overzichtelijke een heel beknopt overzicht van het meest belangrijke nieuws. Ik gebruik dat vooral op mijn telefoon.
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
  woensdag 7 juli 2021 @ 11:10:02 #8
131800 Tarado
capô de fusca
pi_200246389
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 11:08 schreef Halcon het volgende:

[..]

Amsterdam-Centrum inderdaad. Wat dat betreft was z'n wekelijke fietsrondje een geschikter moment geweest.
zegt genoeg over de grote middelvinger van de opdrachtgever, die jochies zijn collateral damage
  woensdag 7 juli 2021 @ 11:10:16 #9
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_200246391
quote:
Bij het VUmc in Amsterdam staan niet langer zwaarbewapende agenten. De zichtbare bewaking bij het ziekenhuis lijkt te zijn afgeschaald.

Gisteravond, toen misdaadverslaggever Peter R. de Vries werd neergeschoten in het centrum van de stad, bewaakten zwaarbewapende agenten de ingang van de spoedeisende hulp van het VUmc. Vanochtend kwam de politie langs tijdens een surveillance, ook staan er twee politiewagens.

Een woordvoerder van het VUmc kon om privacyredenen niet bevestigen dat de zwaargewonde De Vries naar het ziekenhuis aan de De Boelelaan was gebracht. Ook kon de woordvoerder niets kwijt over de aanwezigheid van de agenten.
Ad.nl

1+1=2 toch? Waarom zou je een lijk bewaken.
pi_200246393
Blijf het zo bizar vinden dat hij blijkbaar toch vrij onbeschermd rond liep, ik dacht altijd op zijn minst dat er wat mensen met 'm mee zouden lopen, bijvoorbeeld bij zo'n loopje van studio naar parkeergarage gezien het feit dat ie op dodenlijsten stond/heeft gestaan.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_200246394
quote:

[..]

Tenzij je een duidelijk signaal wilt afgeven aan de (misdaad)journalistiek. Dan is dit een veel beter moment.

Ook achterlijk dat die vent blijkbaar geen beveiliging wilde.
blablablabla
  Moderator woensdag 7 juli 2021 @ 11:10:28 #12
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_200246396
Niks mis met teletekst _O_
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_200246402
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 11:06 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

Ik verbaas me vooral over het feit dat er nog mensen teletekst gebruiken.
Ik verbaas me erover dat mensen inferieure alternatieven gebruiken met een hoop reclame.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  woensdag 7 juli 2021 @ 11:10:51 #14
413578 Hahug13
Parttime autist
pi_200246403
quote:

[..]

Dit is ook gewoon een statement. Wie je ook bent, als ze willen wordt je gewoon op klaarlichte dag in Amsterdam centrum gepopt.
pi_200246407
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 11:10 schreef NoXia het volgende:

[..]

Ad.nl

;(
pi_200246411
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 11:07 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Als hij het in de garage zelf had gedaan met een demper op z'n wapen en daarna onherkenbaar gewoon weggefietst was, is het een stuk makkelijker om weg te komen. Los van de locatie.
Maar daar zaai je niet zoveel onrust en paniek mee. Dit laat nog even zien hoeveel schijt ze hebben
pi_200246414
quote:

[..]

Ad.nl

Of ze denken alle verdachten al te hebben en de dreiging is weg
pi_200246418
quote:

[..]

Ad.nl

Dat heeft dan alleen zin als het bekend is gemaakt.
Tap tap tap
  woensdag 7 juli 2021 @ 11:11:57 #19
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_200246422
quote:

[..]

Al is het tussen de weilanden weer wat lastiger om onopvallend op de uitkijk te staan als crimineel zijnde. Waar dan? Verborgen achter een koe of een stel grassprietjes?
pi_200246423
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 11:10 schreef Elan het volgende:

[..]

Tenzij je een duidelijk signaal wilt afgeven aan de (misdaad)journalistiek. Dan is dit een veel beter moment.

Ook achterlijk dat die vent blijkbaar geen beveiliging wilde.
Dat klopt ja. Liquidatie in het centrum van Amsterdam maakt veel meer indruk dan dat iemand uiteindelijk doodgeschoten wordt gevonden langs 'n polderweg.

Da's zijn keuze geweest natuurlijk. Misschien dacht 'ie dat 'ie de dans wel zou ontspringen. Of hij nam liever het risico in plaats van jaren in 'n safe-house te moeten zitten.
  woensdag 7 juli 2021 @ 11:12:05 #21
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_200246424
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 11:10 schreef Hahug13 het volgende:

[..]

Dit is ook gewoon een statement. Wie je ook bent, als ze willen wordt je gewoon op klaarlichte dag in Amsterdam centrum gepopt.
Dat zou ook goed kunnen, ja.

Ben je alsnog een mokerdomme mongool als je je daarvoor laat lenen. Maargoed, zal wel weer een mocrotje zijn van een jaar of 18.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_200246427
quote:

[..]

Ad.nl

1+1=2 toch?
Dat ie dood is ja.
Waarschijnlijk gisteren al maar je mag dat pas naar buiten brengen als iedereen ingelicht is, wellicht ook familie in het buitenland z'n koters op vakantie.
blablablabla
pi_200246429
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 11:04 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ben wel benieuwd naar de details daarvan mogen die bekend worden. Vind het echt bizar snel gegaan allemaal, knap idd.
Meestal laten ze het initiële vluchtmiddel ook snel achter. Het blijft speculeren, maar stel je voor Henk ziet het burgernetbericht. Hij ziet de mogelijke verdachte(n) in de auto stappen en geeft het kenteken door. Als ze dat kenteken in het ANPR-systeem zetten en jij blijft rustig over de autoweg rijden dan is het een kwestie van tijd voordat je wordt klemgereden.
  woensdag 7 juli 2021 @ 11:12:19 #24
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_200246435
quote:
Verdachten van aanslag De Vries zijn 35-jarige Pool en 21-jarige Rotterdammer
De verdachten achter de moordaanslag op misdaadjournalist Peter R. de Vries zijn een 35-jarige Pool en een 21-jarige Rotterdammer, maakt de politie woensdagochtend bekend. Een derde man, een achttienjarige Amsterdammer, was verdachte in het onderzoek maar is inmiddels op vrije voeten gesteld. De politie gaat ervan uit dat hij niets met de aanslag te maken heeft.
https://www.nu.nl/peter-r(...)ge-rotterdammer.html
pi_200246437
Die kut rotterdammers ook
pi_200246440
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 11:11 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Grote kans dat de verdachten niet degenen zijn die dit allemaal bedacht en gepland hebben.
pi_200246442
quote:
Geen zwaarbewapende agenten meer bij ziekenhuis De Vries
Bij het VUmc in Amsterdam staan niet langer zwaarbewapende agenten. De zichtbare bewaking bij het ziekenhuis lijkt te zijn afgeschaald.

Vanwege de ziekenhuisopname van De Vries bewaakten zwaarbewapende agenten gisteravond de ingang van de spoedeisende hulp van het VUmc. Vanochtend kwam de politie nog wel langs tijdens een surveillance, ook staan er twee politiewagens bij het ziekenhuis.

Een woordvoerder van het VUmc kon om privacyredenen niet bevestigen dat de zwaargewonde De Vries naar het ziekenhuis aan de De Boelelaan was gebracht. Ook kon de woordvoerder niets kwijt over de aanwezigheid van de agenten.
pi_200246443
quote:

[..]

Ad.nl

Of hij is naar een ander ziekenhuis gebracht. Kan zoveel zeggen.
  Moderator woensdag 7 juli 2021 @ 11:13:27 #30
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_200246446
quote:

[..]

Is ook overdreven, reken maar dat er nog een paar van die gasten aanwezig zijn ... dood of niet dood
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 7 juli 2021 @ 11:13:40 #31
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_200246451
Een Pool? Sinds wanneer worden nationaliteiten weer benoemd? Dit hoort een ‘inwoner van x’ te zijn hoor…
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_200246452
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 11:10 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik verbaas me erover dat mensen inferieure alternatieven gebruiken met een hoop reclame.
Dat snap ik ook niet. Er zijn voldoende superieure alternatieven die je veel beter kunt customizen.
pi_200246454
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 11:11 schreef Eightyone het volgende:

[..]

Al is het tussen de weilanden weer wat lastiger om onopvallend op de uitkijk te staan als crimineel zijnde. Waar dan? Verborgen achter een koe of een stel grassprietjes?
Ach nee. Je vogelt uit wanneer 'ie zoal fietst, welke route e.d. En rijdt 'm dan tegemoet of iets in die geest. Of je gaat daar ergens zogenaamd vissen.
  woensdag 7 juli 2021 @ 11:14:00 #34
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_200246458
quote:

[..]

Dat lijkt mij dan iets voorbarig gedacht. :)
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_200246459
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 11:12 schreef Halcon het volgende:

[..]

Grote kans dat de verdachten niet degenen zijn die dit allemaal bedacht en gepland hebben.
Nee maar wellicht is er voldoende aanname dat er niet nog een aanslag volgt, sowieso is de politiebewaking niet helemaal weg.
pi_200246460
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juli 2021 11:13 schreef Tyr80 het volgende:
Een Pool? Sinds wanneer worden nationaliteiten weer benoemd? Dit hoort een ‘inwoner van x’ te zijn hoor…
QFTW
pi_200246462
twitter
pi_200246463
quote:
Wss omdat iedereen meteen Marokkanen de schuld gaf.
pi_200246466
quote:
Als het gaat om 'n Pool, dan is dat blijkbaar geen probleem. Benieuwd of die inwoners van Rotterdam nog andere nationaliteiten hebben dan de Nederlandse.
  woensdag 7 juli 2021 @ 11:14:59 #40
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_200246467
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 11:13 schreef PS. het volgende:

[..]

Of hij is naar een ander ziekenhuis gebracht. Kan zoveel zeggen.
Zat ik net aan te denken, maar als je in zo'n kritieke toestand bent, gaan ze wss niet met je lopen zeulen. Dan zetten ze liever een paar mannetjes buiten.
pi_200246469
quote:
Een derde man, een achttienjarige Amsterdammer, was verdachte in het onderzoek maar is inmiddels op vrije voeten gesteld. De politie gaat ervan uit dat hij niets met de aanslag te maken heeft.
pi_200246473
Als zijn dochter uit Afrika moet komen, duurt dat minimaal 24 tot 36 uur, en er moet ook net maar een vlucht teruggaan. Voor dat ze in NL is zal er wel geen nieuws worden uitgebracht.
pi_200246478
Dan is dat bericht van De Gelderlander ook wat apart :{
  woensdag 7 juli 2021 @ 11:15:48 #44
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_200246480
quote:
Iemand van een Poolse afkomst, interessant. Dat had ik niet gedacht.
Ben dan benieuwd wie hem uitgeschakeld wilde hebben. Om welke zaak waar hij mee bezig is het zou gaan.
Dacht eerlijk gezegd dat het te maken had met die Taghri maar kan dus ook iets anders zijn?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_200246482
Dit alles toont ook weer aan dat de mediaklasse met afstand de meest narcistische beroepsgroep op aarde is. Ze verwerpen kritiek op hen als een aanval op onze "democratie" (lees: plutocratie aan de steroïden) en grijpen tragedies als deze aan om hun machtspositie te verantwoorden.
pi_200246486
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 11:12 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat klopt ja. Liquidatie in het centrum van Amsterdam maakt veel meer indruk dan dat iemand uiteindelijk doodgeschoten wordt gevonden langs 'n polderweg.

Da's zijn keuze geweest natuurlijk. Misschien dacht 'ie dat 'ie de dans wel zou ontspringen. Of hij nam liever het risico in plaats van jaren in 'n safe-house te moeten zitten.
Wel dapper maar ook heel dom.

Johan Derksen zei gisteren in Oranje zomer dat John altijd een peloton aan beveiliging om zich heen had alsof hij de Amerikaanse president was.

En die heeft nog niet eens met nabil B te maken.

Peter is natuurlijk ook wel extreem narcistisch wellicht speelt dat God-complex ook nog een rol.
blablablabla
pi_200246491
De schutter moet geweten hebben dat hij gisteravond te gast was bij RTL boulevard en moet hebben geweten waar Peter zijn auto parkeert. Hij heeft Peter naar mijn idee dus al een aantal uren geobserveerd.
pi_200246493
Op naar het Polen topic.
pi_200246495
quote:
Lul niet zo dom
pi_200246497
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juli 2021 11:15 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Ben dan benieuwd wie hem uitgeschakeld wilde hebben. Om welke zaak waar hij mee bezig is het zou gaan.
Dacht eerlijk gezegd dat het te maken had met die Taghri maar kan dus ook iets anders zijn?
Taghri kan natuurlijk geen Pool ingehuurd hebben.
pi_200246498
quote:
Een uur geleden waren het nog een 29 en 30 jarige uit Tiel en Maurik...

Ze hebben gewoon willekeurig wat mensen opgepakt bij de DSI? :?
  Forum Admin woensdag 7 juli 2021 @ 11:17:02 #52
35723 crew  GGMM
pi_200246500
Een Poolse man.

Dus bepaalde conclusies van bepaalde users waren ietwat voorbarig

@Zipportal
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_200246501
twitter

Pieter Klein is ook een beetje teveel in zichzelf gaan geloven, zoals Wim Kieft zou zeggen. Toch wel een misplaatste koppeling wat mij betreft. Dit heeft weinig te maken met de algemene bejegening tegen journalisten en de fake-news beschuldigen die je ook ziet. Dat is ook een probleem, maar staat toch echt hier los van.
pi_200246503
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 11:16 schreef Elan het volgende:

[..]

Johan Derksen zei gisteren in Oranje zomer dat John altijd een peloton aan beveiliging om zich heen had alsof hij de Amerikaanse president was.

Peter is natuurlijk ook wel extreem narcistisch wellicht speelt dat God-complex ook nog een rol.
Of hij wilde zich niet verstoppen voor criminelen en zich niet bang laten maken.
pi_200246506
quote:

[..]

Het kan ook een keuze zijn.

Net zoal dat sommige mensen liever 50 jaar ongezond leven dan 85 jaar gezond. Of dat sommige mensen kiezen voor euthanasie als ze wat fysieke ongemakken hebben.

Er is ook nog wel een verschil tussen ff een weekje politie voor je deur of jaren in een safehouse zitten. Fietsen, scharrelen, naar het voetbal en dagelijks aanschuiven bij een talkshow wordt dan allemaal wel iets lastiger.
pi_200246511
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 11:13 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

Dat snap ik ook niet. Er zijn voldoende superieure alternatieven die je veel beter kunt customizen.
Uiteindelijk lees je op vrijwel alle nieuwswebsites ten aanzien van de actualiteit dezelfde teksten van het ANP, hier en daar wat opgeleukt. Teletekst is de meest beknopte een overzichtelijke versie daarvan die ik ken, maar ik laat me graag informeren over nóg mooiere mogelijkheden.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  woensdag 7 juli 2021 @ 11:17:55 #57
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_200246512
quote:

[..]

Ja het is erg, maar iedereen doet nu alsof hij een held en heilige was enz, maar het was toch ook best een irritante betweter vaak, die Peter.
Mocht hij beveiliging hebben afgeslagen is dat heel dom van hem.
Wie dit leest is een lezer van dit
  woensdag 7 juli 2021 @ 11:18:17 #58
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_200246517
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juli 2021 11:15 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

"Hey Pool, hier 5K + locatie & tijd, succes!"
pi_200246520
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 11:16 schreef Nober het volgende:

[..]

ja ze hebben op goed geluk een paar mensen van de straat geplukt en nu gaan ze schiften wie er iets mee te maken kan hebben en wie niet.
pi_200246527
Een Pool van 35 uit Maurik, 3300 inwoners, lijkt me dat zo bekend is wie het is.
pi_200246529
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 11:17 schreef GGMM het volgende:
Een Poolse man.

Dus bepaalde conclusies van bepaalde users waren ietwat voorbarig

@:zipportal
The next level.
  Forum Admin woensdag 7 juli 2021 @ 11:20:06 #62
35723 crew  GGMM
pi_200246543
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 11:19 schreef Sfancta het volgende:
Een Pool van 35 uit Maurik, 3300 inwoners, lijkt me dat zo bekend is wie het is.
Hij zit ook al vast
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_200246544
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 11:16 schreef Nober het volgende:

[..]

dat zei een lokale nieuwszender. De politie heeft dat nooit gezegd
pi_200246547
quote:
Lijkt me ook. Er zitten er nog wel wat (https://www.gelderlander.(...)vierenland~aaa5cbf0/), maar zal snel bekend zijn.
pi_200246551
quote:
Ja, al die loonwerkers staan inderdaad netjes ingeschreven.
pi_200246558
Sinds wanneer zijn polen licht getint?
pi_200246559
Verdachten zijn Rotterdammer en Pool.

Altijd weer die Rotterdammers.
  woensdag 7 juli 2021 @ 11:21:12 #68
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_200246561
Staat ook direct op teletekst weer p112:

quote:
Pool en man uit Rotterdam vast

De politie heeft gisteravond drie
mannen aangehouden in verband met de
aanslag op Peter R. de Vries.Twee van
hen worden vrijdag voorgeleid,de derde
is vanochtend vrijgelaten.Dat heeft de
politie zojuist bekendgemaakt.

De verdachten zijn een Pool van 35 uit
Maurik en een man van 21 uit Rotterdam.
pi_200246562
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 11:20 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ja, al die loonwerkers staan inderdaad netjes ingeschreven.
Jij denkt dat een of andere crimenele baas even op een aspergeveld is gaan vragen wie interesse had?
pi_200246567
quote:
2s.gif Op woensdag 7 juli 2021 11:15 schreef Benny het volgende:
Dan is dat bericht van De Gelderlander ook wat apart :{
Een Pool kan in Tiel wonen, he?
pi_200246568
quote:
De vraag is of die pool wel uit Maurik komt. Er werd namelijk ook eerder gesproken over Tiel en dat bleek ook niet te kloppen.
pi_200246580
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 11:20 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Een Zuid-Pool?
pi_200246581
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 11:21 schreef Sfancta het volgende:

[..]

Jij denkt dat een of andere crimenele baas even op een aspergeveld is gaan vragen wie interesse had?
Nee, de criminele baas zit in de EBI, dus die was het niet.
pi_200246583
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 11:20 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Een van de verdachten is 'n Pool. De andere verdachten blijkbaar niet, anders had dat er wel bij gestaan. In theorie kan het ook nog iemand zijn met 'n Pools paspoort, maar een andere afkomst.
  woensdag 7 juli 2021 @ 11:22:31 #75
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_200246588
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 11:17 schreef Breekfast het volgende:
[ twitter ]

Pieter Klein is ook een beetje teveel in zichzelf gaan geloven, zoals Wim Kieft zou zeggen. Toch wel een misplaatste koppeling wat mij betreft. Dit heeft weinig te maken met de algemene bejegening tegen journalisten en de fake-news beschuldigen die je ook ziet. Dat is ook een probleem, maar staat toch echt hier los van.
Gevalletje van "Never waste a good crisis".
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')