mwa in die Westwijk wonen genoeg criminelenquote:Op woensdag 7 juli 2021 10:58 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Euh nee
Maar n.a.v. bericht gisteravond over neergestoken vrouw en nu al een tijd lang zoveel sirenes in een doorgaans rustig plaatsje.
Het kunnen 9999 dingen zijn die waarschijnlijker zijn.quote:Op woensdag 7 juli 2021 10:58 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Euh nee
Maar n.a.v. bericht gisteravond over neergestoken vrouw en nu al een tijd lang zoveel sirenes in een doorgaans rustig plaatsje.
Vrolijke muziek, en vaak harde werkers. Ik vind het sneu hoe het land van die mensen door de drugsproblematiek kapot wordt gemaakt.quote:Op woensdag 7 juli 2021 10:55 schreef LXIV het volgende:
[..]
Van de andere kant brengen die Mexicanen wel een interessante cultuur met lekkere gerechten en respect voor ouderen met zich mee.
Ik zou er nog best eens naartoe willen, maar zit dan drie weken op de pot ben ik bang.quote:Op woensdag 7 juli 2021 10:59 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Vrolijke muziek, en vaak harde werkers. Ik vind het sneu hoe het land van die mensen door de drugsproblematiek kapot wordt gemaakt.
Westwijk zit er vol mee ja, maar er gebeurt relatief weinig.quote:Op woensdag 7 juli 2021 10:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
mwa in die Westwijk wonen genoeg criminelen
Hier werd bij Humberto aan tafel al kritiek op gegevenquote:Op woensdag 7 juli 2021 10:59 schreef theunderdog het volgende:
https://twitter.com/BartNijman/status/1412688651125919745
Ook waar.
Ongetwijfeld, maar het valt gewoon op.quote:Op woensdag 7 juli 2021 10:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het kunnen 9999 dingen zijn die waarschijnlijker zijn.
Ze worden door drugsverbodproblematiek stukgemaakt.quote:Op woensdag 7 juli 2021 10:59 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Vrolijke muziek, en vaak harde werkers. Ik vind het sneu hoe het land van die mensen door de drugsproblematiek kapot wordt gemaakt.
Goed politiewerk, mag ook wel eens gezegd worden.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:02 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Wel typisch. Drie verdachten gepakt waaronder de schutter. Bij andere liquidaties vinden ze altijd alleen de de ‘uitgebrande vluchtauto’.
Zo had je ook de legendarische Nissan Primera. Telkens als die bij een misdrijf betrokken was konden de getuigen zich de auto niet herinneren maar ze dachten dat hij grijs of beige was.quote:Op woensdag 7 juli 2021 10:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het zal niet de eerste keer zijn dat criminelen juist in en onopvallende auto rijden, zo'n dikke GTI trekt meer aandacht.
Zo vind ik het nog altijd verdacht als ik een stevige vent in een Nissan Micra zie rijden, die heb ik door een redelijk doorgewinterde crimineel ook al eens horen omschrijven als "lekker onopvallend".
Ben wel benieuwd naar de details daarvan mogen die bekend worden. Vind het echt bizar snel gegaan allemaal, knap idd.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Goed politiewerk, mag ook wel eens gezegd worden.
Zijn amateurs geweest. Dat is iig wel duidelijk.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:03 schreef Caland het volgende:
Al lijkt het me vooral lastig om niet gepakt te worden als je hartje Amsterdam centrum (toch?) iemand afknalt.
Je vergeet even de overval van vorige maand? Zaten ze er ook bovenop.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:02 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Wel typisch. Drie verdachten gepakt waaronder de schutter. Bij andere liquidaties vinden ze altijd alleen de de ‘uitgebrande vluchtauto’.
Andere liquidaties vinden doorgaans niet plaats in drukke winkelstraten op klaarlichte dag.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:02 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Hangen toch ook overal camera's tegenwoordig.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:04 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Je vergeet even de overval van vorige maand? Zaten ze er ook bovenop.
Maar het benoemen, er iets aan doen of preventief fouilleren is "stigmatiserend" in de ogen van het stadsbestuur en de burgemeester (wiens zoon overigens zelf met een neppistool rondloopt).quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:03 schreef Document1 het volgende:
God dat wijf op het journaal, Amsterdammers zijn eerlijk en oprecht het maakt me boos, ze beseft zich wel dat het vooral een afvoerputje vol criminelen en drugstoeristen is?
Ik verbaas me vooral over het feit dat er nog mensen teletekst gebruiken.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:03 schreef Tengano het volgende:
Er staat nu op Teletekst expliciet: "Geen update over situatie de Vries 108" Ook wel apart nieuws...
Ik zit dat eigenlik een beetje in de gaten te houden omdat ik verwacht dat ik daar als eerste zal zien wanneer er weer een perco is.
Nee, alleen heeft de politie nu iets waardoor je niet snel de ring van Amsterdam op komt.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:04 schreef Document1 het volgende:
[..]
Zijn amateurs geweest. Dat is iig wel duidelijk.
Tegenwoordig wel. En in woonwijken, en in de buurt van scholen.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:05 schreef polderturk het volgende:
[..]
Andere liquidaties vinden doorgaans niet plaats in drukke winkelstraten op klaarlichte dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |