Walgelijkquote:Op dinsdag 6 juli 2021 20:43 schreef Momo het volgende:
De mensen die filmpjes hebben gemaakt en dat gaan delen op twitter, mogen ze ook wel oppakken. En die mensen die dat RT-en ontvolgen
Jaquote:
Waarschijnlijk is het alleen iemand die superveel geld heeft gekregen om dit te doen van een of andere drugslord.quote:
3-1 voor Italiëquote:Op dinsdag 6 juli 2021 20:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JaNet Italië anthem genot, en even lekker genieten van tv kijken
![]()
Ik heb net een Spritzje ingeschonken.
Heeft hij nu veel aanquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:00 schreef Momo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het alleen iemand die superveel geld heeft gekregen om dit te doen van een of andere drugslord.
Risico van het vakquote:
Nou... als het uit de Marokkaanse Maffia komt, die jongens zijn alles behalve religieus.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:04 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Misschien hoopt hij dat als hij overlijdt, dat hij tig maagden krijgt.
Gelijkenissen treffend. Na een media optreden en door het hoofd geschotenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:05 schreef Aoibhin het volgende:
Pim Fortuyn is ook weer trending op Twitter
S goed.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:02 schreef Cyan9 het volgende:
Also, omdat quoten super sloom gaat..
@:ijs_beer daten?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:02 schreef Cyan9 het volgende:
Also, omdat quoten super sloom gaat..
@:ijs_beer daten?![]()
![]()
quote:
Hij dacht zelf dat het een keer ging gebeuren toen Holleeder ineens voor z'n deur stond.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:04 schreef Fascination het volgende:
Ben echt even ontdaan ervan. Laat hem dit alsjeblieft overleven. Ik heb over dit scenario ook nooit nagedacht. Beetje naïef misschien.
@Strani kan je daarmee helpenquote:
en hij bleef zich zonder enige terughoudendheid uitspreken tegen al het onrecht. Heel dapperquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hij dacht zelf dat het een keer ging gebeuren toen Holleeder ineens voor z'n deur stond.
Damn je moet wel echt sterk in je schoenen staan om misdaadjournalist te zijnecht niet best
You've got dm!quote:
Geert Wilders heeft ook zo’n leven. Brrrrquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hij dacht zelf dat het een keer ging gebeuren toen Holleeder ineens voor z'n deur stond.
Damn je moet wel echt sterk in je schoenen staan om misdaadjournalist te zijnecht niet best
Maar niet te lang wachten.quote:
Naast zijn eigen familie ook heel heftig dit voor alle families die hij nu aan het helpen is..quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
en hij bleef zich zonder enige terughoudendheid uitspreken tegen al het onrecht. Heel dapper
Jaquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:25 schreef Em31 het volgende:
[..]
Naast zijn eigen familie ook heel heftig dit voor alle families die hij nu aan het helpen is..
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:29 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het duurt nog wel lang tot ik vakantie heb.
Je hebt nu een goede reden om een vrije dag te moeten krijgenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:29 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het duurt nog wel lang tot ik vakantie heb.
Ja, het is een gevaarlijk beroep. En niet alleen voor hem, maar ook voor zijn familiequote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:36 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Aan de andere kant werk ik maar drie dagen per week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |