SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
Wat dacht je van zelf eens controleren door letterlijk de vinger aan de pols te houden? Dat lukt minder goed op een apparaat maar met de fitbit moet het lukken.quote:Op zondag 4 juli 2021 18:09 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik denk toch echt eerder de fitbitHartslag voelde echt hoog
en na bijna een jaar niet sporten was mijn conditie niet echt geweldig
Oh dan blijf ik bij mijn verhaal; de longen uit je lijf sporten maar dus eigenlijk nietquote:Op maandag 5 juli 2021 08:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja, het klinkt lullig, maar hoe lichter je huid is, hoe beter de sensoren ermee om kunnen gaan. Doorschijnend zijn ditdat.
Jup.quote:Op maandag 5 juli 2021 09:17 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Oh dan blijf ik bij mijn verhaal; de longen uit je lijf sporten maar dus eigenlijk niet
Ik ben roodharig, heel veel bleker word een huid niet denk ikquote:Op maandag 5 juli 2021 08:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja, het klinkt lullig, maar hoe lichter je huid is, hoe beter de sensoren ermee om kunnen gaan. Doorschijnend zijn ditdat.
Dat zou dan inderdaad geen oorzaak moeten zijn.quote:Op maandag 5 juli 2021 09:24 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik ben roodharig, heel veel bleker word een huid niet denk ik
Het was ook echt geen 120 slagen. Ik volg mijn hartslag mede omdat ik een snelle schildklier heb en mijn hartslag al snel te hoog is, door het horloge heb ik het gevoel dat ik het wat meer in de hand heb, klinkt vast gek maar het geeft me een geruststellend gevoel vooral tijdens het sportenquote:Op maandag 5 juli 2021 09:10 schreef vlindertje89 het volgende:
Eem hartslag van 160 tijdens het sporten klinkt voor mij wel logischer dan 120. Maar dat kan ook zijn omdat mijn eigen hartslag nooit 120 is tijdens het sporten
Ik heb een Garmin en daar is de polshartslag ook altijd lager dan via de borstband tijdens het sporten, daarom sport ik met borstband.
De Decathlon had vroeger sportbeha's met een hartslagband ingebouwd, echt briljante dingen. Blij dat ik er twee gekocht heb destijds want inmiddels hebben ze ze niet meer. Werkt voor mij prima zo!
Kan ik me goed voorstellenquote:Op maandag 5 juli 2021 09:28 schreef senesta het volgende:
[..]
Het was ook echt geen 120 slagen. Ik volg mijn hartslag mede omdat ik een snelle schildklier heb en mijn hartslag al snel te hoog is, door het horloge heb ik het gevoel dat ik het wat meer in de hand heb, klinkt vast gek maar het geeft me een geruststellend gevoel vooral tijdens het sporten
Tahin doet het altijd goedquote:Op maandag 5 juli 2021 11:28 schreef Holyme het volgende:
Closeslaw van LPFAN was goed te eten, maar ik ga wat anders doen met tahin (ik denk iets met geroosterde bloemkool, of gewoon op brood), en coleslaw deel 2 weer "gewoon" met yoghurtdressing en rozijn maken. StraksWel goeie inspiratie, hier kan ik meer mee wisselen en kost geen bal
![]()
Verder was het weekend en dropte ik vannacht 1.6 kg. You do the math
Nou moe.quote:Op maandag 5 juli 2021 13:58 schreef LPFAN het volgende:
Ik ben pissig. Zwembad is vanaf volgende week tot eind augustus dicht.![]()
Ze zijn verdorie net pas een maand weer open ofzo.
huh? Midden in de zomer? Waarom?quote:Op maandag 5 juli 2021 13:58 schreef LPFAN het volgende:
Ik ben pissig. Zwembad is vanaf volgende week tot eind augustus dicht.![]()
Ze zijn verdorie net pas een maand weer open ofzo.
Ja..quote:
Ze zijn altijd dicht in de zomervakantie...quote:
Wat suf eigenlijk. Maar is dat omdat er een goed buitenzwembad in de buurt is? Is dat dan een optie voor jou om te gaan zwemmen?quote:
Ik heb geen idee. Ik heb het altijd raar gevonden maar nu helemaal nu ze zo lang dicht zijn geweest. Ja er is wel een buitenzwembad gelukkig waar ik de laatste tijd ook al heb gezwommen maar die is op hele rare tijden open laatste tijd dus ook irritant. Ik snap het gewoon niet.quote:Op maandag 5 juli 2021 14:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat suf eigenlijk. Maar is dat omdat er een goed buitenzwembad in de buurt is? Is dat dan een optie voor jou om te gaan zwemmen?
Zo gek zijn deze openingstijden toch niet?quote:Op maandag 5 juli 2021 14:18 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik heb het altijd raar gevonden maar nu helemaal nu ze zo lang dicht zijn geweest. Ja er is wel een buitenzwembad gelukkig waar ik de laatste tijd ook al heb gezwommen maar die is op hele rare tijden open laatste tijd dus ook irritant. Ik snap het gewoon niet.
Voor mij wel lastig. En nee die zijn er niet echt in de buurt. En hoe weet jij in welk zwembad ik zwem.quote:Op maandag 5 juli 2021 14:20 schreef MCH het volgende:
[..]
Zo gek zijn deze openingstijden toch niet?
Van maandag t/m vrijdag zijn wij geopend van 07.00 uur tot 11.00 uur en van 15.00 uur tot 18.00 uur. De tijdsloten blijven uiteraard van toepassing. Op zaterdag en zondag blijven de huidige tijden vooralsnog gehandhaafd, namelijk van 11.00 uur tot 17.00 uur.
En anders zijn er wel andere openluchtzwembaden in de buurt.
Papiermolen vond ik altijd erg fijn maar misschien kan jij er moeilijker komen.quote:Op maandag 5 juli 2021 14:23 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Voor mij wel lastig. En nee die zijn er niet echt in de buurt.
Ja is lastiger voor mij.quote:Op maandag 5 juli 2021 14:24 schreef MCH het volgende:
[..]
Papiermolen vond ik altijd erg fijn maar misschien kan jij er moeilijker komen.
Ik heb wel eens gelezen in welk dorp je woont omdat ik daar ook vandaan komquote:Op maandag 5 juli 2021 14:23 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Voor mij wel lastig. En nee die zijn er niet echt in de buurt. En hoe weet jij in welk zwembad ik zwem.
Ah vandaar.quote:Op maandag 5 juli 2021 14:25 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gelezen in welk dorp je woont omdat ik daar ook vandaan kom
Goeie motivatie!quote:Op maandag 5 juli 2021 15:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kocht net (uiteraard bij de kringloop) twee jurkjes van King Louie. Eentje maat L voor vanaf eind van deze zomer en hetzelfde model in een andere stof in maat M voor volgende zomer. Nog meer motivatieDe tweede heb ik al in die maat in een andere kleur en die ligt bij de rest van de kleren die ik volgende zomer weer hoop te passen
Ooh super! zet hem op!quote:Op maandag 5 juli 2021 15:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kocht net (uiteraard bij de kringloop) twee jurkjes van King Louie. Eentje maat L voor vanaf eind van deze zomer en hetzelfde model in een andere stof in maat M voor volgende zomer. Nog meer motivatieDe tweede heb ik al in die maat in een andere kleur en die ligt bij de rest van de kleren die ik volgende zomer weer hoop te passen
Ik heb tijdens het sporten even gekeken en zover verschil zat er niet tussen mijn fitbit en toestel. 120 en 127. Was wel op de loopband. Bij losse gewichten en het roeiapparaat heb je die mogelijkheid niet.quote:Op maandag 5 juli 2021 09:55 schreef LPFAN het volgende:
Ik vind 120 laag voor tijdens het sporten. Maar goed dat is mijn hartslag soms tijdens rust![]()
Als ik aan het sporten ben en ik gebruik mijn band dan heb ik meestal 150 ongeveer als ik echt bezig ben.
(In de sportschool ging mijn hartslag altijd heel erg omlaag tijdens het sporten en zat ik rond de 80 90 altijd Volgens die toestellen. Blijf ik vaag vinden) dus die kunnen ook wel niet kloppen.
quote:Op maandag 5 juli 2021 21:39 schreef Hupje het volgende:
@:Declan-Harp Dit weekend bij het klussen een binnendeur erop laten vallen![]()
@:Amsel Ik ben leerkracht!
Auw auw auw ! Sterkte met je teen!quote:Op maandag 5 juli 2021 21:39 schreef Hupje het volgende:
Auww! Beterschap!quote:Op maandag 5 juli 2021 21:39 schreef Hupje het volgende:
Whoopsquote:Op maandag 5 juli 2021 21:39 schreef Hupje het volgende:
Ouchquote:Op maandag 5 juli 2021 21:39 schreef Hupje het volgende:
Ik ga vanavond ook die coleslaw weer eten. Van het weekend al geprobeerd en ik vond het erg lekker.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:19 schreef LPFAN het volgende:
L: Coleslaw
T: Banaan + pindakaas
D: Gevulde portabello met bietjes, rijst en brie
T: Alpro kwark
Haha oke! Lekker!quote:Op dinsdag 6 juli 2021 13:57 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ik ga vanavond ook die coleslaw weer eten. Van het weekend al geprobeerd en ik vond het erg lekker.
Wat een luxe lijstje! Klinkt allemaal heel lekker en gezond, eetsmakelijkquote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:19 schreef LPFAN het volgende:
L: Coleslaw
T: Banaan + pindakaas
D: Gevulde portabello met bietjes, rijst en brie
T: Alpro kwark
Ja zou hou ik de demonen op afstandquote:Op woensdag 7 juli 2021 09:58 schreef Declan-Harp het volgende:
Voor een mopperkont ben je wel héél enthousiast DP! Welkom
Ik zit nu op 300 van de 700 punten. Straks tijdens de pauze even wandelen, na werk een uur sporten en in de avond de laatste stappen halen. Hopelijk heb ik dan net als maandag de 15.000 stappen binnen.quote:Op woensdag 7 juli 2021 10:00 schreef Declan-Harp het volgende:
Ik zit alweer op 600/700 punten. Gisteren en maandag 15k+ stappen gezet en zonet bijna een uur gefietst.
Morgen krijg ik m'n injectiesHuil nu al. Maar ik wil weer vaker kunnen fietsen, dus het moet maar weer..
Dit is voor mij ook zó ontzettend waarquote:Op woensdag 7 juli 2021 09:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
Gek genoeg is 's ochtends niet snacken oneindig veel makkelijker zonder ontbijt. Ik heb eerder lunchtrek wanneer ik wel ontbijt dan wanneer ik niet ontbijt.
Daarom is het ook zo belangrijk om niet hersenloos een dieet van een ander die er succesvol mee was te doen, maar na te denken over wat bij jou past en uitproberen wat wel en niet werkt. En dit werkt voor jouquote:Op woensdag 7 juli 2021 11:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb het juist andersom... Maar twee maaltijden op een dat zou ik niet trekken. Meestal eet ik vier á vijf keer per dag. Dan heb ik geen honger of behoefte aan snaaien
En toch is het elke keer ook wel de valkuil waar ik in trap. Nu met borstvoeding kom ik de dag niet door zonder genoeg eten, en dus was ik weer begonnen met ontbijten. Maar dat ging van om 10u ontbijten, naar als ik op m'n werk ben naar tegelijk met mijn kind om 7u. En dus waren er alweer heel wat weken met veel te veel suikers en zooi, want heel de tijd honger. Tussen al het rommelen door zijn er wel een paar kilo's er af, maar er moeten er nog minstens 5 af, dus tijd voor een beter plan. Ik vind het maar lastig.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dit is voor mij ook zó ontzettend waar![]()
Niet eten is ook veel makkelijker dan een beetje eten. Dat werkt niet bij mij. En als ik zoals sommige dieten voorschrijven 6 kleine maaltijdjes ga eten op een dag dan heb ik dus continu honger, trek, snaaizin en denk ik de hele dag aan eten. En dan niet aan sla en worteltjes.
Ik eet ook gewoon grofweg hetzelfde in periodes dat ik afval. En dan afhankelijk van de omstandigheden (kickstarten? Afvallen? Compensatiedagen nodig?) doe ik dat dan x dagen per week. Dat scheelt me zoveel hoofdbrekens en gestruggle mbt eten. Gewoon rond zo laat eet ik brunch, rond zo laat eet ik avondeten. En dan een heel beperkt assortiment keuzes. Zodra ik er allemaal over na moet gaan denken is mn poging eigenlijk al weer praktisch misluktquote:Op woensdag 7 juli 2021 11:52 schreef Nanuke het volgende:
[..]
En toch is het elke keer ook wel de valkuil waar ik in trap. Nu met borstvoeding kom ik de dag niet door zonder genoeg eten, en dus was ik weer begonnen met ontbijten. Maar dat ging van om 10u ontbijten, naar als ik op m'n werk ben naar tegelijk met mijn kind om 7u. En dus waren er alweer heel wat weken met veel te veel suikers en zooi, want heel de tijd honger. Tussen al het rommelen door zijn er wel een paar kilo's er af, maar er moeten er nog minstens 5 af, dus tijd voor een beter plan. Ik vind het maar lastig.
Juist. Ditquote:Op woensdag 7 juli 2021 11:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben er echt van overtuigd dat elk dieet werk. Zolang je het maar vol weet te houden. En welk dieet vol te houden is verschilt gewoon ernstig van persoon tot persoon.
Waarom ben je zenuwachtig?quote:Op woensdag 7 juli 2021 17:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Over een week moet ik weer naar de diëtiste, ondanks dat het een lieve vrouw is, ben ik toch weer zenuwachtig. Terwijl ze heel geduldig, begripvol en duidelijk is
Kloptquote:Op woensdag 7 juli 2021 17:17 schreef Hupje het volgende:
[..]
Waarom ben je zenuwachtig?
Je doet het voor jezelf,en zij is er om je te helpen. Als je het allemaal zelf en in 1x goed kon, had je haar niet nodig.
Heel goed bezig!!!!quote:Op donderdag 8 juli 2021 08:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Ja, eerste doel is behaald: 5 kilo weg![]()
Nu wil ik nooit meer die 8 op de weegschaal zien, helemaal nooit meer
Jeetje, dat doe je snel, pfoe zegquote:Op donderdag 8 juli 2021 12:45 schreef Nober het volgende:
Na 14 weken
-19.9kg (113.1 naar 93.2)
-5.6 BMI (31.7 naar 26.1)
Nog maar 2 kilo om op 25.5 uit te komen. Da's waarschijnlijk wel het eindstation.
Maar als je al weet dat je uit eten ‘moet’, dan kun je de rest van de dag toch rekening mee houden? Is het ook minder deprimerend.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Beheheh, vandaag de bevestiging dat je (ik) inderdaad ook moet kijken naar wát ik eet in mn eetwindow obv het random rondsnacken gisteren![]()
En vandaag "moet" ik uit eten, dus dat wordt ook weer deprimerend morgenochtend.
Ik weet dat het allemaal niks zegt, de schommelingen per dag maar ik vind elke dag wegen gewoon feestelijk en motiverend als ik er lekker in zit
Wat fijnquote:Op donderdag 8 juli 2021 08:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Ja, eerste doel is behaald: 5 kilo weg![]()
Nu wil ik nooit meer die 8 op de weegschaal zien, helemaal nooit meer
Wauw, dat is hard gegaan!quote:Op donderdag 8 juli 2021 12:45 schreef Nober het volgende:
Na 14 weken
-19.9kg (113.1 naar 93.2)
-5.6 BMI (31.7 naar 26.1)
Nog maar 2 kilo om op 25.5 uit te komen. Da's waarschijnlijk wel het eindstation.
Lekker, al 2,5 kiloquote:Op vrijdag 9 juli 2021 06:26 schreef Amsel het volgende:
Hier is er nu 2,5 kilo af! Ik hou me netjes aan de eetlijstjes die de Vytal-app voor me maakt. Volgens mij is het grootste verschil dat ik nu met gemak koekjes, chips, ijsjes en dranken met suiker laat staan. M'n maaltijden waren altijd wel OK, maar ik merk nu pas hoeveel ik tussendoor snaaide.
Sporten doe ik 2x per week met een trainer. En ik ben er zoooo slecht inZo weinig kracht in m'n beenspieren en in m'n core, echt frustrerend - al wist ik het natuurlijk wel. En de enige manier om er iets aan te doen is te blijven trainen natuurlijk, dus dat doen we dan maar.
Kan, kankankan. En soms doe ik dat ook. Vandaag toevallig nietquote:Op vrijdag 9 juli 2021 10:55 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Maar als je al weet dat je uit eten ‘moet’, dan kun je de rest van de dag toch rekening mee houden? Is het ook minder deprimerend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doel is weer naar foto van rechts. Is geen six-pack en dat soort dingen maar was op een goede plek. Denk dat dat telt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 07:15 schreef V1z0R het volgende:
Ik kom ook weer even melden.
Geconstateerd dat als ik er over praat het bijhoud het toch beter gaat. En is wel nodig na het laatste jaar.
Hoop weer net als 2jr geleden beter in m'n vel te zitten. Toen in 2mnd ook flink voortgang kunnen maken.Wauw mooie progressie op die foto. Maar dit heb je toch niet in 2 maanden bereikt lijkt me?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doel is weer naar foto van rechts. Is geen six-pack en dat soort dingen maar was op een goede plek. Denk dat dat telt.
Hahaha, even een goed brakfast?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 12:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ok, als je tot rond middernacht aan de bubbels hebt gezeten is 16 uur vasten... lastig
Nou ja als ik die 16 uur aan wil tikken zitten we al weer bijna rond dinertijdquote:Op zaterdag 10 juli 2021 12:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha, even een goed brakfast?
Af en toe wat drinken moet kunnen toch?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 12:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ok, als je tot rond middernacht aan de bubbels hebt gezeten is 16 uur vasten... lastig
[..]
Nou ja als ik die 16 uur aan wil tikken zitten we al weer bijna rond dinertijd
Nu was ik vandaag toch niet van plan shit te doen en zou ik het in theorie kunnen redden, maar het is interessant.
Bijna alsof deze methode me probeert te vertellen dat een avondje slempen niet goed in een dieet past
Ah ja, je mag ook best een groente niet lekker vinden. Er is ook een groente dat ik niet lust. En de wereld van groentes is zo groot dat ik het lekker niet hoef van mezelfquote:Op zaterdag 10 juli 2021 12:55 schreef Holyme het volgende:
Lekker bezig hier![]()
CotS, dat is nou echt een van de weinige dingen waar ik serieus van gruwel, witlof. Maar fijn dat je het hebt herontdekt! Is denk wel een makkelijke en goedkope groente. En ik heb ontdekt dat munchies een ideaal moment zijn om lustikniet dingen leren eten (inmiddels eet ik regelmatig olijven, en recent geitenkaas, die moet ik nog eens proberen). Dus wie weet![]()
V1z, herkenbaar van erover praten, en doe mij zoiets maar ipv een sixpack hoor![]()
DP, mijn window begint meestal sowieso later the day after, maar ach, zolang het niet dagelijks is... Ik geloof niet dat mijn cellen direct een aankom-feestje bouwen als ik eens buiten m'n window eet. Gelukkig maar![]()
O muesli, lijn-/chiazaad en amandelmelk, bietensap, bak frambozen
L crackers met iets, banaan?
T the usual, met wat aanvullend groen denk ik
D maaltijdsalade, met aanvulling
B wandelen, mogelijk core, balanceboard, leren skaten
Weekendlijstje, als in, er is nog veel onbekend
Eens, maar ik vind het wel leuk om zoveel mogelijk te lusten. En eens in de zoveel tijd hou ik wel van superluxe uit eten ((bijna-)sterren restaurants) en dan wil ik gewoon alles lusten zoals de chef het bedoeld heeftquote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ah ja, je mag ook best een groente niet lekker vinden. Er is ook een groente dat ik niet lust. En de wereld van groentes is zo groot dat ik het lekker niet hoef van mezelf
Je lijstje is inspirerend!
Shit happens, en ik zou zeggen 'morgen weer een dag', maar de dag is nog niet voorbij. Misschien kan je er op die manier wat mentale winst uithalen, door het nu al bij te sturen en gezond af te sluiten vandaag?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:18 schreef Declan-Harp het volgende:
Ik heb een prutdag. Mezelf gisteren enorm lopen opfucken om domme dingen, met stress als gevolg. Pluk ik vandaag de vruchten van![]()
Ik at tot nu toe; 1 zak snoep, een proteïnetoetje, 2 brosse eierkoeken en een plak kruidkoek.
Wel een wandeling van 6km gemaakt vanmorgen en het halve huishouden gedaan. Verder komt er echt he-le-maal niets uit handen.
Te laat, heb net 4 plakken suikerbrood als avondeten naar binnen gewerktquote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:58 schreef Holyme het volgende:
[..]
Shit happens, en ik zou zeggen 'morgen weer een dag', maar de dag is nog niet voorbij. Misschien kan je er op die manier wat mentale winst uithalen, door het nu al bij te sturen en gezond af te sluiten vandaag?
Oeh, da's wel lekkerquote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:00 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Te laat, heb net 4 plakken suikerbrood als avondeten naar binnen gewerkt![]()
Ga zo nog wel een rondje wandelen, daar heb ik behoefte aan merk ik.
Maar inderdaad, morgen weer een verse start. Scheelde ook dat de weegschaal lief voor me was vanmorgen
Toch wel met een goede laag roomboter he? Suikerbrood met roomboter.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:00 schreef Declan-Harp het volgende:
Te laat, heb net 4 plakken suikerbrood als avondeten naar binnen gewerkt![]()
Ga zo nog wel een rondje wandelen, daar heb ik behoefte aan merk ik.
Maar inderdaad, morgen weer een verse start. Scheelde ook dat de weegschaal lief voor me was vanmorgen
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:18 schreef Declan-Harp het volgende:
Ik heb een prutdag. Mezelf gisteren enorm lopen opfucken om domme dingen, met stress als gevolg. Pluk ik vandaag de vruchten van![]()
Ik at tot nu toe; 1 zak snoep, een proteïnetoetje, 2 brosse eierkoeken en een plak kruidkoek.
Wel een wandeling van 6km gemaakt vanmorgen en het halve huishouden gedaan. Verder komt er echt he-le-maal niets uit handen.
Nee joh, ''gewoon'' halvarinequote:Op zaterdag 10 juli 2021 20:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Toch wel met een goede laag roomboter he? Suikerbrood met roomboter.![]()
Quote.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 20:34 schreef SQ het volgende:
Chocolate fudge brownie, netflix&chilld en chunky monkey
Is lekker jonge. Mmm.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 20:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
netflix & child
Maakt het makkelijker te laten staan
Hoe chemischer hoe beterquote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:13 schreef SQ het volgende:
Ik eet geen regenboog gekleurd eten. Dat is niet oké
Doen we morgen wel weer, 't is mijn vrije weekend!quote:Op zondag 11 juli 2021 09:54 schreef SQ het volgende:
Je moet ook wel een beetje groenten eten Declan-Harp! Al je eten vandaag is bruin of beige
Je lichaam niet hoorquote:Op zondag 11 juli 2021 09:57 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Doen we morgen wel weer, 't is mijn vrije weekend!
Al is kind er morgen ook niet..
Ik hecht overigens meer waarde aan fruit dan groente
Scheurbuik oléquote:
Oh lekker! Fijn is dat he?quote:Op zondag 11 juli 2021 10:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Fruit eet ik niet regelmatig, groente wel. Al had ik gisteren geen groente, omdat ik geen puf had voor avondeten en dat dus een bak yoghurt met muesli en aardbeien werd.
Maar over het algemeen is groente het uitgangspunt van mijn avondeten en eet ik bij de lunch en/of tussendoor ook wat rauwkost. In de zomer eet ik meer fruit, maar ook niet elke dag.
Ik merk de 5 kilo al een beetje aan mijn lijf, ik pas een nieuwe broek die eerst met moeite dicht kon en ik moet de bandjes van een aantal bh’s iets strakker zetten.
Wat fijn dat je het zo merkt! Goed bezigquote:Op zondag 11 juli 2021 10:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Fruit eet ik niet regelmatig, groente wel. Al had ik gisteren geen groente, omdat ik geen puf had voor avondeten en dat dus een bak yoghurt met muesli en aardbeien werd.
Maar over het algemeen is groente het uitgangspunt van mijn avondeten en eet ik bij de lunch en/of tussendoor ook wat rauwkost. In de zomer eet ik meer fruit, maar ook niet elke dag.
Ik merk de 5 kilo al een beetje aan mijn lijf, ik pas een nieuwe broek die eerst met moeite dicht kon en ik moet de bandjes van een aantal bh’s iets strakker zetten.
Holy crap!quote:Op zondag 11 juli 2021 10:55 schreef Declan-Harp het volgende:
Mooie resultaten DDM en SQ!![]()
Ik deed een monsterpoop en ben nu ook weer een kg lichter
Al het junk van gisteren kwam er ook zó weer uitquote:
Scheurbuik -> vit C -> Broccoliquote:
Vorige week nog gehad! Genoeg om dit weekend te overlevenquote:
Ik doe er stukjes cheddar (die chemisch gekleurde plakjes jaquote:Op zondag 11 juli 2021 11:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat voor kruiden gooien jullie over broccoli. Staat voor vanavond op het menu
Klein beetje versgeraspte nootmuskaat. En dan geroosterde pijnboompitjes erbij, half plakje kaas er overheen en dat even in de magnetron smeltenquote:Op zondag 11 juli 2021 11:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Chemisch klinkt goed!quote:Op zondag 11 juli 2021 11:16 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Ik doe er stukjes cheddar (die chemisch gekleurde plakjes ja) over
Broccoli kun je op veel manieren lekker(der) maken. Inderdaad met kaas en eventueel pijnboompitjes. Je kunt het grillen, met alleen een beetje olijfolie en wat peper en zout. Ook erg lekker vind ik om het te roerbakken (na kort gekookt) met wat knoflook. Je kunt het ook een oosters smaakje geven door te roerbakken met knoflook, gember, rode peper en een beetje sojasaus.quote:Op zondag 11 juli 2021 11:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Snap ik wel ja. Ik eet rode kool het liefste rauwquote:Op zondag 11 juli 2021 11:22 schreef Fietsertje70 het volgende:
Dat heb ik met gekookte rode kool. Die geur
Oooh klinkt allemaal bijzonder lekker. Die laatste ga doen vandaag!quote:Op zondag 11 juli 2021 11:22 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Broccoli kun je op veel manieren lekker(der) maken. Inderdaad met kaas en eventueel pijnboompitjes. Je kunt het grillen, met alleen een beetje olijfolie en wat peper en zout. Ook erg lekker vind ik om het te roerbakken (na kort gekookt) met wat knoflook. Je kunt het ook een oosters smaakje geven door te roerbakken met knoflook, gember, rode peper en een beetje sojasaus.
17!quote:Op zondag 11 juli 2021 10:19 schreef SQ het volgende:
[..]
Oh lekker! Fijn is dat he?
Ik deed vanmorgen voor het eerst sinds een tijdje een legging aan (want zondag /caredag) en zelfs die voelde ruimer![]()
Ben nu sinds 1 januari 17 kilo kwijt, nog een ruime 13 te gaan. Ik reken me echter nog niet rijk, ik ben in het verleden ook wel eens 5 kilo aangekomen in 3 weken vakantie
Groente koken doe ik volgens mij alleen met boerenkool. De rest wordt gebakken, geroerbakt, gegrild, in de oven gedaan, belandt in de pastasaus,stoofpot of soep of wordt in het geval van broccoli in de magnetron gestoomd. Maar ik eet dan ook nauwelijks AVG. Als ik AVG moest eten op mijn werk, dan ging daar appelmoes bijquote:Op zondag 11 juli 2021 12:44 schreef SQ het volgende:
Sinds ik stoompannen heb ontdekt kook ik nooit meer groenten. Ik krijg het gekookt ook echt bijna niet meer weg nu
Hoe ging het?quote:Op zondag 11 juli 2021 15:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Om de een of andere reden zo'n zin in een eetbui, geen stress oid, maar eerder gewoonte denk ik. Gelukkig niks in huis en uit de keuken blijven. Even serie kijken met een kop thee ter afleiding
Goed. Ben ik wel trots op. YouTube en thee hielpen. Nu vast bezig met de kerstversiering haken en dat helpt ook enormquote:
Wat is Hipro?quote:Op maandag 12 juli 2021 10:18 schreef Declan-Harp het volgende:
O: 3 plakjes dadel-amandel wat ik gisteren niet opkreeg
L: Kwark met mango, blauwe bessen en banaan + 2 stukjes suikerbrood met halvarine
T: Iets van fruit (Haal om 1500 een TGTGbox op van de Lidl)
D: https://www.ah.nl/product(...)chsalade-spicy-mango + een HiPro drankje
750 Vitality punten
Oh! Binnenkort eens uitproberen.quote:Op maandag 12 juli 2021 10:43 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Lekker!![]()
https://www.ah.nl/zoeken?query=Hipro
Proteïnedrankje. Kruidvat heeft ze ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |