Ja zou hou ik de demonen op afstandquote:Op woensdag 7 juli 2021 09:58 schreef Declan-Harp het volgende:
Voor een mopperkont ben je wel héél enthousiast DP! Welkom
Ik zit nu op 300 van de 700 punten. Straks tijdens de pauze even wandelen, na werk een uur sporten en in de avond de laatste stappen halen. Hopelijk heb ik dan net als maandag de 15.000 stappen binnen.quote:Op woensdag 7 juli 2021 10:00 schreef Declan-Harp het volgende:
Ik zit alweer op 600/700 punten. Gisteren en maandag 15k+ stappen gezet en zonet bijna een uur gefietst.
Morgen krijg ik m'n injectiesHuil nu al. Maar ik wil weer vaker kunnen fietsen, dus het moet maar weer..
Dit is voor mij ook zó ontzettend waarquote:Op woensdag 7 juli 2021 09:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
Gek genoeg is 's ochtends niet snacken oneindig veel makkelijker zonder ontbijt. Ik heb eerder lunchtrek wanneer ik wel ontbijt dan wanneer ik niet ontbijt.
Daarom is het ook zo belangrijk om niet hersenloos een dieet van een ander die er succesvol mee was te doen, maar na te denken over wat bij jou past en uitproberen wat wel en niet werkt. En dit werkt voor jouquote:Op woensdag 7 juli 2021 11:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb het juist andersom... Maar twee maaltijden op een dat zou ik niet trekken. Meestal eet ik vier á vijf keer per dag. Dan heb ik geen honger of behoefte aan snaaien
En toch is het elke keer ook wel de valkuil waar ik in trap. Nu met borstvoeding kom ik de dag niet door zonder genoeg eten, en dus was ik weer begonnen met ontbijten. Maar dat ging van om 10u ontbijten, naar als ik op m'n werk ben naar tegelijk met mijn kind om 7u. En dus waren er alweer heel wat weken met veel te veel suikers en zooi, want heel de tijd honger. Tussen al het rommelen door zijn er wel een paar kilo's er af, maar er moeten er nog minstens 5 af, dus tijd voor een beter plan. Ik vind het maar lastig.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dit is voor mij ook zó ontzettend waar![]()
Niet eten is ook veel makkelijker dan een beetje eten. Dat werkt niet bij mij. En als ik zoals sommige dieten voorschrijven 6 kleine maaltijdjes ga eten op een dag dan heb ik dus continu honger, trek, snaaizin en denk ik de hele dag aan eten. En dan niet aan sla en worteltjes.
Ik eet ook gewoon grofweg hetzelfde in periodes dat ik afval. En dan afhankelijk van de omstandigheden (kickstarten? Afvallen? Compensatiedagen nodig?) doe ik dat dan x dagen per week. Dat scheelt me zoveel hoofdbrekens en gestruggle mbt eten. Gewoon rond zo laat eet ik brunch, rond zo laat eet ik avondeten. En dan een heel beperkt assortiment keuzes. Zodra ik er allemaal over na moet gaan denken is mn poging eigenlijk al weer praktisch misluktquote:Op woensdag 7 juli 2021 11:52 schreef Nanuke het volgende:
[..]
En toch is het elke keer ook wel de valkuil waar ik in trap. Nu met borstvoeding kom ik de dag niet door zonder genoeg eten, en dus was ik weer begonnen met ontbijten. Maar dat ging van om 10u ontbijten, naar als ik op m'n werk ben naar tegelijk met mijn kind om 7u. En dus waren er alweer heel wat weken met veel te veel suikers en zooi, want heel de tijd honger. Tussen al het rommelen door zijn er wel een paar kilo's er af, maar er moeten er nog minstens 5 af, dus tijd voor een beter plan. Ik vind het maar lastig.
Juist. Ditquote:Op woensdag 7 juli 2021 11:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben er echt van overtuigd dat elk dieet werk. Zolang je het maar vol weet te houden. En welk dieet vol te houden is verschilt gewoon ernstig van persoon tot persoon.
Waarom ben je zenuwachtig?quote:Op woensdag 7 juli 2021 17:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Over een week moet ik weer naar de diëtiste, ondanks dat het een lieve vrouw is, ben ik toch weer zenuwachtig. Terwijl ze heel geduldig, begripvol en duidelijk is
Kloptquote:Op woensdag 7 juli 2021 17:17 schreef Hupje het volgende:
[..]
Waarom ben je zenuwachtig?
Je doet het voor jezelf,en zij is er om je te helpen. Als je het allemaal zelf en in 1x goed kon, had je haar niet nodig.
Heel goed bezig!!!!quote:Op donderdag 8 juli 2021 08:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Ja, eerste doel is behaald: 5 kilo weg![]()
Nu wil ik nooit meer die 8 op de weegschaal zien, helemaal nooit meer
Jeetje, dat doe je snel, pfoe zegquote:Op donderdag 8 juli 2021 12:45 schreef Nober het volgende:
Na 14 weken
-19.9kg (113.1 naar 93.2)
-5.6 BMI (31.7 naar 26.1)
Nog maar 2 kilo om op 25.5 uit te komen. Da's waarschijnlijk wel het eindstation.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |