Nee joh, ''gewoon'' halvarinequote:Op zaterdag 10 juli 2021 20:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Toch wel met een goede laag roomboter he? Suikerbrood met roomboter.![]()
Quote.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 20:34 schreef SQ het volgende:
Chocolate fudge brownie, netflix&chilld en chunky monkey
Is lekker jonge. Mmm.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 20:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
netflix & child
Maakt het makkelijker te laten staan
Hoe chemischer hoe beterquote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:13 schreef SQ het volgende:
Ik eet geen regenboog gekleurd eten. Dat is niet oké
Doen we morgen wel weer, 't is mijn vrije weekend!quote:Op zondag 11 juli 2021 09:54 schreef SQ het volgende:
Je moet ook wel een beetje groenten eten Declan-Harp! Al je eten vandaag is bruin of beige
Je lichaam niet hoorquote:Op zondag 11 juli 2021 09:57 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Doen we morgen wel weer, 't is mijn vrije weekend!
Al is kind er morgen ook niet..
Ik hecht overigens meer waarde aan fruit dan groente
Scheurbuik oléquote:
Oh lekker! Fijn is dat he?quote:Op zondag 11 juli 2021 10:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Fruit eet ik niet regelmatig, groente wel. Al had ik gisteren geen groente, omdat ik geen puf had voor avondeten en dat dus een bak yoghurt met muesli en aardbeien werd.
Maar over het algemeen is groente het uitgangspunt van mijn avondeten en eet ik bij de lunch en/of tussendoor ook wat rauwkost. In de zomer eet ik meer fruit, maar ook niet elke dag.
Ik merk de 5 kilo al een beetje aan mijn lijf, ik pas een nieuwe broek die eerst met moeite dicht kon en ik moet de bandjes van een aantal bh’s iets strakker zetten.
Wat fijn dat je het zo merkt! Goed bezigquote:Op zondag 11 juli 2021 10:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Fruit eet ik niet regelmatig, groente wel. Al had ik gisteren geen groente, omdat ik geen puf had voor avondeten en dat dus een bak yoghurt met muesli en aardbeien werd.
Maar over het algemeen is groente het uitgangspunt van mijn avondeten en eet ik bij de lunch en/of tussendoor ook wat rauwkost. In de zomer eet ik meer fruit, maar ook niet elke dag.
Ik merk de 5 kilo al een beetje aan mijn lijf, ik pas een nieuwe broek die eerst met moeite dicht kon en ik moet de bandjes van een aantal bh’s iets strakker zetten.
Holy crap!quote:Op zondag 11 juli 2021 10:55 schreef Declan-Harp het volgende:
Mooie resultaten DDM en SQ!![]()
Ik deed een monsterpoop en ben nu ook weer een kg lichter
Al het junk van gisteren kwam er ook zó weer uitquote:
Scheurbuik -> vit C -> Broccoliquote:
Vorige week nog gehad! Genoeg om dit weekend te overlevenquote:
Ik doe er stukjes cheddar (die chemisch gekleurde plakjes jaquote:Op zondag 11 juli 2021 11:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat voor kruiden gooien jullie over broccoli. Staat voor vanavond op het menu
Klein beetje versgeraspte nootmuskaat. En dan geroosterde pijnboompitjes erbij, half plakje kaas er overheen en dat even in de magnetron smeltenquote:Op zondag 11 juli 2021 11:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Chemisch klinkt goed!quote:Op zondag 11 juli 2021 11:16 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Ik doe er stukjes cheddar (die chemisch gekleurde plakjes ja) over
Broccoli kun je op veel manieren lekker(der) maken. Inderdaad met kaas en eventueel pijnboompitjes. Je kunt het grillen, met alleen een beetje olijfolie en wat peper en zout. Ook erg lekker vind ik om het te roerbakken (na kort gekookt) met wat knoflook. Je kunt het ook een oosters smaakje geven door te roerbakken met knoflook, gember, rode peper en een beetje sojasaus.quote:Op zondag 11 juli 2021 11:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Snap ik wel ja. Ik eet rode kool het liefste rauwquote:Op zondag 11 juli 2021 11:22 schreef Fietsertje70 het volgende:
Dat heb ik met gekookte rode kool. Die geur
Oooh klinkt allemaal bijzonder lekker. Die laatste ga doen vandaag!quote:Op zondag 11 juli 2021 11:22 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Broccoli kun je op veel manieren lekker(der) maken. Inderdaad met kaas en eventueel pijnboompitjes. Je kunt het grillen, met alleen een beetje olijfolie en wat peper en zout. Ook erg lekker vind ik om het te roerbakken (na kort gekookt) met wat knoflook. Je kunt het ook een oosters smaakje geven door te roerbakken met knoflook, gember, rode peper en een beetje sojasaus.
17!quote:Op zondag 11 juli 2021 10:19 schreef SQ het volgende:
[..]
Oh lekker! Fijn is dat he?
Ik deed vanmorgen voor het eerst sinds een tijdje een legging aan (want zondag /caredag) en zelfs die voelde ruimer![]()
Ben nu sinds 1 januari 17 kilo kwijt, nog een ruime 13 te gaan. Ik reken me echter nog niet rijk, ik ben in het verleden ook wel eens 5 kilo aangekomen in 3 weken vakantie
Groente koken doe ik volgens mij alleen met boerenkool. De rest wordt gebakken, geroerbakt, gegrild, in de oven gedaan, belandt in de pastasaus,stoofpot of soep of wordt in het geval van broccoli in de magnetron gestoomd. Maar ik eet dan ook nauwelijks AVG. Als ik AVG moest eten op mijn werk, dan ging daar appelmoes bijquote:Op zondag 11 juli 2021 12:44 schreef SQ het volgende:
Sinds ik stoompannen heb ontdekt kook ik nooit meer groenten. Ik krijg het gekookt ook echt bijna niet meer weg nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |