abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200143852
Hier nog zo’n iemand die wel wat gezelschap kan gebruiken en zo nu en dan wat motivatie (of een virtuele schop onder dr kont 😇 )

Inmiddels al wel ongeveer 7,5 kilo kwijt maar wil er minimaal nog 7 kilo af hebben. Goed begonnen maar begin te merken dat ik weer wat terug val in oude gewoontes en die helpen niet met afvallen 😇
pi_200144971
Succes nieuwe mensjes! Volgens mij is iedereen hier welkom, dus welkom en veel succes *O*
pi_200145195
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 16:31 schreef Slaapbeer84 het volgende:
Hier nog zo’n iemand die wel wat gezelschap kan gebruiken en zo nu en dan wat motivatie (of een virtuele schop onder dr kont 😇 )

Inmiddels al wel ongeveer 7,5 kilo kwijt maar wil er minimaal nog 7 kilo af hebben. Goed begonnen maar begin te merken dat ik weer wat terug val in oude gewoontes en die helpen niet met afvallen 😇
Lastig is dat he? Welke oude gewoontes zijn dat bij jou? Hier was het toch weer te makkelijk chocola pakken en proberen daarmee vermoeidheid weg te eten. Er hier over blijven schrijven helpt wel een beetje, dus voor vandaag is het klaar met die chocola. Ik heb voor straks nog platte perziken
pi_200145425
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juni 2021 17:41 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Lastig is dat he? Welke oude gewoontes zijn dat bij jou? Hier was het toch weer te makkelijk chocola pakken en proberen daarmee vermoeidheid weg te eten. Er hier over blijven schrijven helpt wel een beetje, dus voor vandaag is het klaar met die chocola. Ik heb voor straks nog platte perziken
‘S ochtends niet eten en lunch maar half, dan om een uur of 3 berehonger krijgen en dan de kasten door: wat ligt er voor lekkers en makkelijks en dat naar binnen werken. En met avondeten een dubbele portie nemen.
Heb ik inmiddels al wel een tijdje niks te snaaien in huis maar ga nu wel elke keer op het verkeerde tijdstip boodschappen doen en dan belanden er dingen in de kar die nooit de voorraadkast in huis zien :-)

Ik merk dat wanneer ik mij netjes aan 3 maaltijden per dag en 2 tussendoortjes (na avondeten heb ik nooit trek meer in iets) houd dat ik het beter volhoud. En ook geen behoefte heb aan zoetigheid snaaien etc. (Chocolade heb ik alleen wel in huis maar dat is minimaal 80% dus telt niet helemaal mee 😇)

Maar vanavond weer lekker sporten :D en morgen het eet regime weer oppakken
pi_200145444
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juni 2021 17:41 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Platte perziken zijn de nieuwe chocolade 💪🏻
  woensdag 30 juni 2021 @ 20:38:57 #256
344469 Amsel
zonder t
pi_200147444
Dank voor het warme welkom!

Ik heb niet enorm veel overgewicht, maar ben na m'n tweede zwangerschap nooit meer helemaal op m'n oude gewicht gekomen, en in de loop der jaren sluipen er steeds wat kilo's bij. Tijd om dat een halt toe te roepen. Verder ben ik altijd wel 'zacht' geweest, ik heb echt nul spieren, en sporten doe ik omdat het goed is maar niet omdat het leuk is en daarom verlies ik al snel de motivatie.

Mijn doel is nu om er 11 kilo af te krijgen (ik wil net onder de 70 kilo duiken) en omdat ik weet dat ik gewoon iemand nodig heb die me achter de broek zit, ga ik het met een personal trainer doen. Dat is duur, maar als ik het vergelijk met hoeveel we per maand aan takeaway uitgaven kom ik al een heel eind :@ Dus ik word nu 2x per week afgebeuld in de sportschool en heb een eetplan gekregen. Maar daarnaast lijkt het me dus ook heel fijn om hier ervaringen te delen :)
  woensdag 30 juni 2021 @ 20:40:06 #257
344469 Amsel
zonder t
pi_200147470
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 16:24 schreef Myraela het volgende:

Gisteren:
L: Halve cigkoftem wrap
T: 3 phulauri met wat sambal
D: Vegan sushi bar (2 rollen, 1x inari en 1x edame boontjes met m'n vriend gedeeld)
T: Schepijs, maar ik kreeg m'n 2 bolletjes net niet op. #amateur

Vandaag:
O: Verse zachte pita met verschillende dips (tahin, baba ganoush, labneh, tomatensalsa) met twee eieren, wat olijven en tomaten/komkommer salade - mini fruitsalade - minimini muffin - sinaasappelsap
T: Starbucks green lime refresher
T: Een onigiri met gemarineerd zeewier
T: Chai latte
T: De gehypte Van Stapele chocoladekoek (viel tegen)
T: Taro coconut milk tea
T: 1.5 Mochi
D: Kimbap

Van de helft van dit lijstje weet ik niet eens wat het is :@ _O-
pi_200147707
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 20:40 schreef Amsel het volgende:

[..]

Ik ben blij dat jij het zegt
pi_200148062
Welkom, nieuwe aanwas!

Stressdag met kinderfeest organiseren. Ingecalculeerd, maar toch :')
O: brood met hagelslag
T: appel
L: brood met kaas, ham
T: stukje cake, paar chippies en halve pannenkoek die kind niet op kon
B: je-benen-onder-je-lijf-lopen-op-feest
D: diepvries pizza, aardbeien met slagroom
T: ernstig toe aan nog iets zouts dus zometeen nog wat chippies
17k stappen, dus het is wat het is vandaag
pi_200151829
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 20:40 schreef Amsel het volgende:
Hahaha, ik hou altijd van buitenlandse keukens buiten de deur omdat ik dat zelf niet zo lekker kan maken. :D

Vandaag weer een simpeler lijstje:

L: Wortelwrap met sla, komkommer, tomaat en tofu
T: Halve kleine watermeloen
D: Paprika/pompoensoep
  Moderator donderdag 1 juli 2021 @ 09:04:39 #261
5428 crew  miss_sly
pi_200152222
Mijn lijstje is weer hetzelfde als iedere dag:

O: volkoren cracker en gekookt eitje
T: skyr met aardbeien
L: nader in te vullen, kiezen uit salade, soep met een volkoren bol of gewoon 2 volkoren boterhammen. Ik neig naar de soep
T: noten
T: fruit
D: maaltijd van HelloFresh
T: stukje kaas

Het werkt wel echt voor me op deze manier. Ik hou de tijd in de gaten, pak wat op het programma staat, en ga verder met waar ik mee bezig was. Heel fijn vind ik dat ik me ook echt beter voel. Mijn dochter merkte gisteren op dat ik al een paar dagen geen hoofdpijn heb gehad :o Ze heeft gelijk. Zou dat toch komen door het schrappen van (te veel) bewerkte suikers?

Ik wil morgenvroeg wegen, maar ik vind het wel spannend. Stel dat er niets af is? Van de andere kant: als ik geen kilo's kwijtraak, maar me wel beter voel, is dat op zichzelf ook al winst, natuurlijk.
Zaterdag een verjaardag, de eerste sinds lange tijd. Dan zal ik toch wel een paar wijntjes willen drinken, en dat ga ik ook gewoon doen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_200152760
Welkom nieuwe posters! @Amsel ik heb overwogen gezond slank te kicken, maar geloof dat dat topic telkens terug afzakt afgelopen jaren.

@Myraela dat was een lekker lijstje :9

@miss_sly SISO oftewel shit in, shit out. Kan zeker dat je hoofdpijn verbetert door eetpatroon! Fijn wel :)
  donderdag 1 juli 2021 @ 10:08:57 #263
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_200152939
zo, hier moeten de banden ook weer even aangetrokken. Was alweer een tijd geleden gestopt met in een calorietekort zitten (oftewel afvallen :+ ), en langzaam naar onderhoud en daarna in een klein calorieoverschot te gaan (oftewel aankomen in spiermassa via een lean bulk).

Alleen de laatste weken had ik me een beetje laten gaan met de 3 b's (bier, bbq en bittergarnituur) met dit lekkere weer en het EK.

Had me sindsdien ook niet meer gewogen en het calorie tracken was ook overboord gegaan. Met schrik op de weegschaal gaan staan gister en was zo'n 3-4 kg aangekomen binnen die korte tijd. Oke, vanochtend was er alweer een 1 kg daar weer vanaf maar nu ga ik gewoon weer even netjes wegen en tracken. Komende tijd weer heel even in een calorietekort zodat ik het een beetje recht kan trekken, gaan we daarna weer terug naar het originele plan.

Vandaag een spannende dag voor mijn vriendin (maar ook voor mij :X ), ze gaat vanmiddag onder het mes voor een buikwandcorrectie. Iets wat ze al heel lang wilde, maar nu eindelijk gaat gebeuren. Ik hoop dat de operatie en vooral de pijn daarna erg meevalt, voor mij is dat een gevoel van machteloosheid.

Maar hopelijk is het het uiteindelijk allemaal waard :)
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_200154266
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 10:08 schreef LuNaTiC het volgende:
zo, hier moeten de banden ook weer even aangetrokken. Was alweer een tijd geleden gestopt met in een calorietekort zitten (oftewel afvallen :+ ), en langzaam naar onderhoud en daarna in een klein calorieoverschot te gaan (oftewel aankomen in spiermassa via een lean bulk).

Alleen de laatste weken had ik me een beetje laten gaan met de 3 b's (bier, bbq en bittergarnituur) met dit lekkere weer en het EK.

Had me sindsdien ook niet meer gewogen en het calorie tracken was ook overboord gegaan. Met schrik op de weegschaal gaan staan gister en was zo'n 3-4 kg aangekomen binnen die korte tijd. Oke, vanochtend was er alweer een 1 kg daar weer vanaf maar nu ga ik gewoon weer even netjes wegen en tracken. Komende tijd weer heel even in een calorietekort zodat ik het een beetje recht kan trekken, gaan we daarna weer terug naar het originele plan.

Vandaag een spannende dag voor mijn vriendin (maar ook voor mij :X ), ze gaat vanmiddag onder het mes voor een buikwandcorrectie. Iets wat ze al heel lang wilde, maar nu eindelijk gaat gebeuren. Ik hoop dat de operatie en vooral de pijn daarna erg meevalt, voor mij is dat een gevoel van machteloosheid.

Maar hopelijk is het het uiteindelijk allemaal waard :)
Ik las het inderdaad! Veel succes :)
pi_200154340
Gisteren ook weer begonnen met sporten. (Naast de 10.000 stappen per dag dan.) Wel even wat stapjes terug doen, aangezien ik al maanden geen serieus krachttraining had gedaan. :')
ROBODEMONS..................|:(
pi_200157641
2e Bol.com kaart binnen O+ Kan ik dit weekend weer wat rustiger aan doen ;)
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  donderdag 1 juli 2021 @ 17:45:25 #267
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_200158562
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 16:44 schreef Declan-Harp het volgende:
*O*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_200161172
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 16:44 schreef Declan-Harp het volgende:
Goed bezig. 8-)
Ik doe het deze week rustig aan. Die 650 punten haal ik sowieso wel met elke dag 10.000 stappen maken.
pi_200161369
Goed bezig @Declan-Harp , @Morrigan , @LuNaTiC
@miss_sly Als zo'n vaste indeling voor jou werkt, prima toch?
Als er mensen naar Gezond slank overstappen kan ik wel mee. Maar ik vind dit topic ook fijn.

Morgen weer wegen na een paar dagen 'anders'. De meting van Wii Fit viel me mee.

Vandaag after-feestjes-dag, als het in huis is vind ik het zonde om te laten bederven. Ik heb wel de rest van de cake en pannenkoeken in porties ingevroren, dus die hoeven niet op.
O: brood met speculoospasta
L: brood met kaas, ham, hagelslag
B: (te) kort rondje gewandeld
T: plak cake met slagroom en suikerstrooisels (feestje nog een beetje overgedaan met kind), aardbeien
D: andijviestamppot met kip burger, vegan Danio stracciatella met toef slagroom
Te weinig stappen vandaag (11k, voor mij niet genoeg) maar morgen weer een dag.
pi_200161401
quote:
14s.gif Op donderdag 1 juli 2021 21:19 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Goed bezig. 8-)
Ik doe het deze week rustig aan. Die 650 punten haal ik sowieso wel met elke dag 10.000 stappen maken.
Ik vind het juist fijn om in het begin van de week te knallen en in het weekend rustig aan te doen :D

Nog één week, dan heeft zoon vakantie. Wordt weer een strijd om dan elke dag de 10k te halen, dan is het wel fijn om met een half uur te fietsen je punten binnen te harken.
pi_200163828
Lijstje van vandaag
O. 2 boterhammen kaas
L. 2 boterhammen kaas
T. Kwark met aalbessen
D. Iets met veel groentes en vleesvervanger en ik moet nog even verzinnen wat

Ik wil anders ontbijten. Even afwisseling. Iemand tips?
  Moderator vrijdag 2 juli 2021 @ 08:40:28 #272
5428 crew  miss_sly
pi_200164476
Vanochtend -0,8 *O*

Dat geeft de burger moed.
Lijstje:
O: volkoren cracker met gekookt eitje
T: skyr met aardbeien
L: portie kibbeling :9
T: noten
T: fruit, ik denk een salade van wilde perzik, aardbeien en kersen
D: moet ik nog bekijken
T: stukje kaas

Vanwege de kibbeling maar een lichte D bedenken, iets van een salade of zo.
pi_200164481
Kennen jullie het intense trotse gevoel als je boodschappen hebt gedaan en heel je koelkast is enkel gevuld met gezonde dingen?
  Moderator vrijdag 2 juli 2021 @ 08:41:13 #274
5428 crew  miss_sly
pi_200164484
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 05:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Lijstje van vandaag
O. 2 boterhammen kaas
L. 2 boterhammen kaas
T. Kwark met aalbessen
D. Iets met veel groentes en vleesvervanger en ik moet nog even verzinnen wat

Ik wil anders ontbijten. Even afwisseling. Iemand tips?
Je kunt ook kwark als ontbijt nemen. Of crackers. Hoewel die wel op brood lijken, zijn ze net wat anders. Iets met ei misschien?
pi_200164540
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 08:41 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Je kunt ook kwark als ontbijt nemen. Of crackers. Hoewel die wel op brood lijken, zijn ze net wat anders. Iets met ei misschien?
Kwark met bessen oid is wel lekker idd
Alleen een hekel aan muesli... Anderzijds is dat geen noodzaak :)
Ik had er even niet aan gedacht :@
  Moderator vrijdag 2 juli 2021 @ 08:48:52 #276
5428 crew  miss_sly
pi_200164563
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 08:46 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Kwark met bessen oid is wel lekker idd
Alleen een hekel aan muesli... Anderzijds is dat geen noodzaak :)
Ik had er even niet aan gedacht :@
Een ontbijt van yoghurt/kwark/skyr met alleen fruit is ook prima. Muesli/cruesli is niet noodzakelijk.
pi_200164626
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 08:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Kennen jullie het intense trotse gevoel als je boodschappen hebt gedaan en heel je koelkast is enkel gevuld met gezonde dingen?
Ja zeker wel *O* lekker bezig!

En voor wat betreft ontbijt, wat ik zelf mega lekker vind als het wat warmer buiten is: havermout (ik doe 30 gram) met (plantaardige) melk, kaneel, een banaan en een eetlepel pindakaas in de blender :9

Andere opties:
(Groenten)wrap
Brinta
Kwark/yoghurt met fruit en de krokante muesli van de ah is ook aan te raden! Je hebt er 1 gezoet met stevia geloof ik. Zelf hou ik ook niet van gewone muesli.
Crackers
Omelet met groenten
pi_200164631
Kwark is wel een heel saai ontbijt als je dat ook al eet als een tussendoortje. :D Maarja, als saai eten werkt, dan werkt het hoor. Mij zou het snel tegen gaan staan.

Ik zou eerder voor havermout gaan of een omelet met groenten maken oid. Of wel gewoon brood eten maar eens iets uit de miljoenen andere opties als broodbeleg kiezen in plaats van kaas.
  vrijdag 2 juli 2021 @ 09:00:40 #279
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_200164663
Of je brood een keer roosteren :P geeft ook een andere dimensie.
Ik gooi laatste tijd veel groente bij en dan vind ik zelf rijstwafels, crackers of geroosterd brood zoveel lekkerder.
pi_200164678
Thnx voor de tips!

En saai werkt niet helemaal, daarom opzoek naar alternatieven. Ander beleg is idd ook een optie, er is genoeg ander hartig spul te krijgen.

Roosteren doe ik al :)

Ik heb voor nu komkommer en tomaat gekocht. Geeft een "broodje gezond"-smaak
Volgende week eens rustig zoeken in de winkel naar alternatieven
pi_200164775
Scrambled eggs neem ik meestal bij een ontbijtbuffet en daarnaast yoghurt of kwark met fruit en muesli
pi_200165056
Alleen kwark met fruit zou voor mij veel te mager zijn, helemaal als het ipv 2 boterhammen met kaas is. Nou gebruik ik meestal van die plakken kaas, dus dat tikt ook wel aan. Als extra vulling kan je ook eens kijken naar andere ontbijtgranen, gebroken lijnzaad, noten, extra pure choco in stukjes, ... als je niet van m/cruesli houdt.

Verder zijn overnight oats nog niet genoemd geloof ik, ook lekker :) Voor beleg hou ik wel van de zuivelspread light met bieslook van AH (light omdat die in bieslook smaak is), smeerkaas op zijn tijd, van die vega smeerseltjes zoals linzencurry, pindakaas, appelstroop en varianten daarop, zelfgemaakte tonijnsalade of hummus...
pi_200165681
In de yoghurt/kwark zou je ook gepofte tarwe kunnen proberen. Is veel lichter dan muesli en combineert goed met wat fruit. (Ik zou er iig wel fruit of iets anders zoets bijdoen, want deze gepofte tarwe is helemaal niet zoet.)

Ik ontbijt ook graag met brinta, maar daar verschillen de meningen erg over. Sommige mensen vinden brinta enorm smerig _O-
  vrijdag 2 juli 2021 @ 10:38:29 #284
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_200165699
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 10:36 schreef Tele6 het volgende:
In de yoghurt/kwark zou je ook gepofte tarwe kunnen proberen. Is veel lichter dan muesli en combineert goed met wat fruit. (Ik zou er iig wel fruit of iets anders zoets bijdoen, want deze gepofte tarwe is helemaal niet zoet.)

Ik ontbijt ook graag met brinta, maar daar verschillen de meningen erg over. Sommige mensen vinden brinta enorm smerig _O-
Mijn vriend eet dat ook heel graag en ook havermout/overnight oats etc. Ik vind het allemaal vies, maar ik lust ook niet echt graag kwark en al helemaal niet als ontbijt :P ik ben mevrouw brood/cracker. Ik kan brood ook echt niet saai vinden :D het is ZO lekker.
pi_200169255
quote:

Ja die gepofte tarwe vind ik ook heel lekker voor de afwisseling!
pi_200170649
quote:

Ook gelijk toegevoegd aan mijn AH boodschappenlijstje. Verder houd ik niet van zoetigheid, dus ik zie het alleen maar als een pluspunt. ^O^
pi_200171380
Brood is ook oke. Alleen idd kijken of meer beleg dan alleen kaas ;)

Van pap houd ik echt niet...

En ik ga gepofte tarwe kopen!
pi_200173077
Ik wil nu ook die gepofte tarwe :D
pi_200173412
Ik heb ooit zo’n zak gepofte tarwe gekregen, was prima door de yoghurt.
Als avondeten hadden we Turkse gevulde courgettes naar een recept van Hello Fresh. Heerlijk en echt heel prima qua kcal https://www.hellofresh.nl(...)06f27107e12c983f62e6 er is alleen wat verwisseld in de aangegeven hoeveelheden van sommige ingrediënten (een halve tl courgette voor 2 personen lijkt me wat weinig ;))
  vrijdag 2 juli 2021 @ 21:19:24 #290
344469 Amsel
zonder t
pi_200175707
Ik heb nu de hele week knäckebröd met geitenkaas en blauwe bessen als ontbijt gegeten :9 Voor het boodschappen doen vind ik het wel fijn als er regelmaat zit in wat ik ontbijt en wat ik lunch, als ik elke dag met iets anders zou ontbijten zou ik gek worden van alle verschillende dingen die ik zou moeten kopen en van alle leftovers.

Ik ben de week goed doorgekomen met m'n eetschema, maar vind het weekend wel een uitdaging. Uitjes, buiten de deur eten... Het wordt vrij onmogelijk om dan netjes het plan te blijven volgen.
pi_200175769
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 21:19 schreef Amsel het volgende:
Ik heb nu de hele week knäckebröd met geitenkaas en blauwe bessen als ontbijt gegeten :9 Voor het boodschappen doen vind ik het wel fijn als er regelmaat zit in wat ik ontbijt en wat ik lunch, als ik elke dag met iets anders zou ontbijten zou ik gek worden van alle verschillende dingen die ik zou moeten kopen en van alle leftovers.

Ik ben de week goed doorgekomen met m'n eetschema, maar vind het weekend wel een uitdaging. Uitjes, buiten de deur eten... Het wordt vrij onmogelijk om dan netjes het plan te blijven volgen.
Dat noemen we 80/20; een goed excuus om het in het weekend wat losser aan te pakken ;)
pi_200177754
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 21:19 schreef Amsel het volgende:

Alles wat lukt is mooi meegenomen, toch? Die kilo’s zijn er ook niet in een paar maanden aan gekomen.
Ik ben blij dat ik best vaak dagen heb waarop het best aardig lukt en ik verstandige keuzes maak, dat is echt heel lang niet voorgekomen, en maak me niet echt druk om de andere dagen, zolang ik daarna maar weer scherp heb wat het doel is.
pi_200192021
Gisteren;

O: Proteīnereep
L: Kwark/fruit/lijnzaad
T: Smoothie van kiwi/banaan/perzik/aardbei
D: 2 Vivera kroketburgerts op hamburgerbroodjes met een beetje mosterd
T: Bakje ijs

Vandaag;

O: Proteīnereep
L: 3 witte bolletjes met ketchup/mayo en in totaal 6 vega knakworstjes
T: Hema ijskoffie zķnder slagroom ;)
D: Komkommersalade, saté burger en een paar ovenpatatjes
T: 3 maiswafels met eiersalade

Gaat een beetje op en neer dus. Dat ''ik kan rustig aan doen dit weekend'' was ook een bullshit verhaal, gisteren ruim 14k stappen en vandaag meer dan 11k. Grasmaaien, sportkantine stofzuigen en heen en weer vliegen heeft me weer genoeg beweging opgeleverd ;)

Edit; door de komkommersalade had nog een zakje sla/croutons/kaas gemoeten, maar m'n sla was al overleden voor de TGT -O- Net als 2 perziken gisteren. Koelkast staat koud genoeg, dat is het probleem niet.
  Moderator zondag 4 juli 2021 @ 15:30:10 #294
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_200201562
Ik weet dat hier wat meer mensen zitten met een fitbit en ik vraag me af of er meer mensen zijn waarbij de hartslag tijdens sporten enorm afwijkt.

In de sportschool geeft mijn toestel soms 160 aan waarbij mijn fitbit zelfs onder de 120 blijft.. En dit is mijn derde fitbit en allemaal wijken ze zo af.

Borstband schijnt beter te zijn, iemand daar ervaring mee?
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_200204064
quote:
0s.gif Op zondag 4 juli 2021 15:30 schreef senesta het volgende:
Ik weet dat hier wat meer mensen zitten met een fitbit en ik vraag me af of er meer mensen zijn waarbij de hartslag tijdens sporten enorm afwijkt.

In de sportschool geeft mijn toestel soms 160 aan waarbij mijn fitbit zelfs onder de 120 blijft.. En dit is mijn derde fitbit en allemaal wijken ze zo af.

Ik vraag me dan als eerste af of het toestel dan niet afwijkt..
  Moderator zondag 4 juli 2021 @ 18:09:49 #296
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_200205336
quote:
0s.gif Op zondag 4 juli 2021 16:59 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]

Ik vraag me dan als eerste af of het toestel dan niet afwijkt..
Ik denk toch echt eerder de fitbit :@ Hartslag voelde echt hoog ;( en na bijna een jaar niet sporten was mijn conditie niet echt geweldig :')
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  zondag 4 juli 2021 @ 18:47:59 #297
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_200206028
Spannend, morgen weer op de weegschaal bij de diëtiste. Tussendoor weeg ik me niet, dus altijd een verrassing waar ik op uit kom.
pi_200206240
quote:
0s.gif Op zondag 4 juli 2021 18:09 schreef senesta het volgende:

[..]

Ik denk toch echt eerder de fitbit :@ Hartslag voelde echt hoog ;( en na bijna een jaar niet sporten was mijn conditie niet echt geweldig :')
Ik had hetzelfde probleem, toen ik minder fit was had ik nauwelijks zoneminuten (in de fitness dus..) en nu ik elke dag wandel en/of fiets pak ik er minimaal 300 per week.
Dus het voelt waarschijnlijk alsof je de longen uit je lijf sport, maar dat is dan werkelijk niet zo :+
  zondag 4 juli 2021 @ 23:46:26 #299
46494 Morrigan
||||||||
pi_200210448
quote:

Om eerlijk te zijn let ik daar nooit op, maar morgen ga ik weer sporten. En vergeten om dat even in de gaten te houden.
  maandag 5 juli 2021 @ 08:14:28 #300
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_200211407
quote:

Waarschijnlijk zit de waarheid ergens in het midden. Hartslagmeting aan de pols is altijd wat minder accuraat, maar die handgrepen (aanname) zijn ook niet super accuraat. Borstband geeft over het algemeen wel de beste benadering, maar dat heeft ook weer z'n eigen nadelen. De combinatie met een sportbh vind ik schijtirritant, bijvoorbeeld. _O-

Bij mezelf komen borstband en fitbit overigens best aardig overeen, maar ik ben wel een redelijk ideale kandidaat voor polsmeting (bleker dan bleek).
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')