abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200121353
O: Boterham met pindakaas
L: Kwark/fruit/lijnzaad en 2 kleine wraps kaas/houmous
T: Wilde perziken
D: Bakje bloemkoolrijst uit de vriezer
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_200121364
Jeetje, wat is dat wat langer wachten totdat je weegt fijn. 1.7 kilo er weer af. O+ Dan zie je tenminste echt waar je het voor doet in plaats van de dagelijkse schommelingen die me altijd toch wat nerveus maken. Het gaat weer de goede kant op. *O*
  Moderator dinsdag 29 juni 2021 @ 08:24:51 #228
5428 crew  miss_sly
pi_200121691
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 07:19 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]

https://www.asr.nl/vitality/particulier
Kwam een paar maand geleden hier ter sprake, een aantal users doen mee.
In het kort; je betaald 3,50 p/m om mee te doen en je kunt tot 20 euro tegoed verdienen. Elke week heb je een puntendoel, ik begon bij 300 en zit nu op 650.
7500 stappen = 50 punten, 10k stappen = 100 punten, 15k stappen = 200 punten.
Als je minimaal een half uur flink doorstapt of fietst kun je zelfs 200 hartslag punten verdienen.
(Je kunt maximaal 200 punten per dag verdienen, dus óf met hartslag óf met stappen)

Bij elk weekdoel kun je 1 tegoed verdienen, bij 4 tegoeden heb je een waardebon van 20 euro te pakken.
Ah dank. Wat een leuk idee. Ik ga het ook eens bekijken.

Ik heb voor mezelf al wel een andere manier die bewegen leuk maakt: https://www.theconqueror.events/

Samen met vriendinnen loop ik de Ring Road, we hebben de Cabot Trail al gedaan.
Zelf loop ik nu de St Fransiscus Way en heb ik de Giza Piramids al gelopen. De medailles zijn echt heel mooi en stevig en van de route die je loopt, ontvang je digitale briefkaarten en allerlei leuke weetjes.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator dinsdag 29 juni 2021 @ 08:25:31 #229
5428 crew  miss_sly
pi_200121701
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 07:30 schreef Myraela het volgende:
Jeetje, wat is dat wat langer wachten totdat je weegt fijn. 1.7 kilo er weer af. O+ Dan zie je tenminste echt waar je het voor doet in plaats van de dagelijkse schommelingen die me altijd toch wat nerveus maken. Het gaat weer de goede kant op. *O*
Wat fijn!
Hoe lang laat je nu tussen twee weegmomenten zitten?
pi_200121812
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 08:25 schreef miss_sly het volgende:

Wat fijn!
Hoe lang laat je nu tussen twee weegmomenten zitten?
Ik wil eigenlijk elke vrijdag wegen. Maar omdat ik vanavond een nachtje naar Amsterdam ga, heb ik deze keer 1.5 week gewacht. Komende vrijdag weeg ik ook nog niet, maar dan pak ik het vanaf volgende week vrijdag weer op. Dan hoef ik ook die schommelingen (hopelijk) niet te zien. :D
  Moderator dinsdag 29 juni 2021 @ 08:40:58 #231
5428 crew  miss_sly
pi_200121826
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 08:39 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik wil eigenlijk elke vrijdag wegen. Maar omdat ik vanavond een nachtje naar Amsterdam ga, heb ik deze keer 1.5 week gewacht. Komende vrijdag weeg ik ook nog niet, maar dan pak ik het vanaf volgende week vrijdag weer op. Dan hoef ik ook die schommelingen (hopelijk) niet te zien. :D
Ik kan me daar wel in vinden :Y
Iedere dag wil ik sowieso niet, maar ook omdat ik de weegschaal gewoon haat :')
En als je wat langer wacht, heb je als het goed is echt een wat hoger getal om van te genieten.
pi_200121877
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 07:19 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]

https://www.asr.nl/vitality/particulier
Kwam een paar maand geleden hier ter sprake, een aantal users doen mee.
In het kort; je betaald 3,50 p/m om mee te doen en je kunt tot 20 euro tegoed verdienen. Elke week heb je een puntendoel, ik begon bij 300 en zit nu op 650.
7500 stappen = 50 punten, 10k stappen = 100 punten, 15k stappen = 200 punten.
Als je minimaal een half uur flink doorstapt of fietst kun je zelfs 200 hartslag punten verdienen.
(Je kunt maximaal 200 punten per dag verdienen, dus óf met hartslag óf met stappen)

Bij elk weekdoel kun je 1 tegoed verdienen, bij 4 tegoeden heb je een waardebon van 20 euro te pakken.
Jammer, ik fiets zonder hartslagmeter maar track wel alles via Strava. Wel tof dat je met zoveel apps kunt koppelen.
pi_200121908
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 08:40 schreef miss_sly het volgende:
Ik kan me daar wel in vinden :Y
Iedere dag wil ik sowieso niet, maar ook omdat ik de weegschaal gewoon haat :')
En als je wat langer wacht, heb je als het goed is echt een wat hoger getal om van te genieten.
Bij mij is het dubbel. In sommige periodes heb ik het gevoel dat dagelijks wegen wel heel erg helpt. Maar hoe hard ik ook blijf roepen dat ik wéét dat je soms ook even wat omhoog schommelt, laat ik het toch elke keer weer m'n humeur verpesten. :')
pi_200122298
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 08:47 schreef MCH het volgende:

[..]

Jammer, ik fiets zonder hartslagmeter maar track wel alles via Strava. Wel tof dat je met zoveel apps kunt koppelen.
Zeker jammer! Ik kreeg vorige week 200pt voor 40 minuten fietsen. Net weer 200pt voor een uur stevig doorwandelen (bij ''slechts'' 7500 stappen, Fitbit doet raar :{w )
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  dinsdag 29 juni 2021 @ 11:26:52 #235
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_200123778
Lijstje:

L: Coleslaw met tahini en sesamzaadjes :9 Echt mijn verslaving momenteel _O-
T: Banaan met pindakaas
D: Salade met kropsla, mozzarella, croutons, paprika, mais en champignons.
T: Bak kwark met Callowfit.
  Moderator dinsdag 29 juni 2021 @ 11:36:51 #236
5428 crew  miss_sly
pi_200123871
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 08:49 schreef Myraela het volgende:

[..]

Bij mij is het dubbel. In sommige periodes heb ik het gevoel dat dagelijks wegen wel heel erg helpt. Maar hoe hard ik ook blijf roepen dat ik wéét dat je soms ook even wat omhoog schommelt, laat ik het toch elke keer weer m'n humeur verpesten. :')
Ik vind het lastige van maar 1 keer per week wegen dat als ik dan niet of nauwelijks verschil ga zien, ik denk dat ik het moment gemist heb dat er wél echt iets te zien zou zijn :')
Then again ben ik vooral bang dat er geen verschil gaat zijn en schuif ik het wegen maar gewoon nog even voor me uit. Als ik aan broeken ga merken dat ze ruimer zitten, stap ik wel weer eens op die weegschaal.
  Moderator dinsdag 29 juni 2021 @ 11:53:22 #237
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_200124064
O: slankelijntjes met kaas
T: eigenlijk alleen koffie
L: pureersoep tomaat met creme fraiche en spekjes en een slankelijntje om te dopen.
D: ovenschotel sperziebonen met shoarma, aardappel anders en geraspte kaas.

Misschien nog een schepje oppo ijs als ik nog wat ruimte over heb.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  dinsdag 29 juni 2021 @ 12:35:48 #238
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_200124527
Ik weeg nog steeds iedere dag en zet het in de app. Iets met het gevoel van controle willen houden :')
De schommel onsjes vind ik ook niet zo erg.
In de app is een week van woe tot di :D dus vandaag precies een week en -0.6 in totaal.
pi_200125018
Ik sta elke ochtend even op de weegschaal en onthou dat globaal en zolang het niet serieus omhoog gaat zal het wel goed gaan. Ik wil die 8 niet meer zien, ik hoop dat ik daar ergens volgende week definitief ben, ik zag gisteren 80.5 en vanochtend 80.3. Een paar dagen geen 8 meer zien en dan verklaar ik dat doel voor behaald.
pi_200125160
@LPFAN die coleslaw, gewoon fijngesneden koolsoorten, of is het zo'n bak k&k spul?

@senesta wat zijn slankelijntjes?

Ik weeg ook elke dag en voer het in, helpt ook met cyclus bepalen bij mij :P
  dinsdag 29 juni 2021 @ 13:52:34 #241
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_200125614
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 13:21 schreef Holyme het volgende:
@:LPFAN die coleslaw, gewoon fijngesneden koolsoorten, of is het zo'n bak k&k spul?

@:senesta wat zijn slankelijntjes?

Zelfgemaakt. Ik gooi er spitskool rode kool en wortel in samen met een dressing van tahini en mayo van callowfit en sesamzaadjes.
pi_200125867
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 13:52 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Zelfgemaakt. Ik gooi er spitskool rode kool en wortel in samen met een dressing van tahini en mayo van callowfit en sesamzaadjes.
Dat gaat allemaal op mn boodschappenlijstje, thanks!
  Moderator dinsdag 29 juni 2021 @ 14:23:28 #243
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_200126009
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 13:21 schreef Holyme het volgende:
@:LPFAN die coleslaw, gewoon fijngesneden koolsoorten, of is het zo'n bak k&k spul?

@:senesta wat zijn slankelijntjes?

Dat zijn koolhydraatarme bolletjes die haal ik op de markt bij bakkerij ‘t stoepje.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  dinsdag 29 juni 2021 @ 14:36:59 #244
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_200126224
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 14:14 schreef Holyme het volgende:

[..]

Ben benieuwd wat je er van vindt! Ik vind vooral de sesamzaadjes een erg lekkere toevoeging.
pi_200141022
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 14:14 schreef Holyme het volgende:

[..]

Ik heb het ook alvast in mijn boodschappenlijstje geplaatst. :9
ROBODEMONS..................|:(
  woensdag 30 juni 2021 @ 13:45:02 #246
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
  woensdag 30 juni 2021 @ 14:14:36 #247
344469 Amsel
zonder t
pi_200141601
Hoi :W Lang lang geleden was er een onderscheid tussen de Dieetclub en het Slank-topic. Is dat nu gewoon samengegaan en kan je ongeacht je BMI hier posten? Want ik ben weer een poging aan het doen om te sporten en gezonder te eten en ik kan wel wat gezelschap gebruiken :D
pi_200143524
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 14:14 schreef Amsel het volgende:
Hoi :W Lang lang geleden was er een onderscheid tussen de Dieetclub en het Slank-topic. Is dat nu gewoon samengegaan en kan je ongeacht je BMI hier posten? Want ik ben weer een poging aan het doen om te sporten en gezonder te eten en ik kan wel wat gezelschap gebruiken :D
Volgens mij is gezond slank in ieder geval niet meer actief, dus je bent meer dan welkom. :D Dikkerdjes zijn ook gewoon veel gezelliger joh.
pi_200143640
Gewoon gezellig hier meekletsen, Amsel. Heb je al een beetje een plan?
pi_200143740
Ik ben overigens net thuis na een nachtje Amsterdam. Had enorme lijsten met waar ik allemaal eten wilde halen, want ik ben echt een enorme foodie in andere steden. Maar ik zat eigenlijk al veel te snel vol. :') Ik vind m'n lijstjes nog best meevallen. Al vind ik het normaal zonde om kcal te drinken, maar ik hou zo van zulke drankjes dat ik dat op zo'n mini-vakantie wel tof vind.

Gisteren:
L: Halve cigkoftem wrap
T: 3 phulauri met wat sambal
D: Vegan sushi bar (2 rollen, 1x inari en 1x edame boontjes met m'n vriend gedeeld)
T: Schepijs, maar ik kreeg m'n 2 bolletjes net niet op. #amateur

Vandaag:
O: Verse zachte pita met verschillende dips (tahin, baba ganoush, labneh, tomatensalsa) met twee eieren, wat olijven en tomaten/komkommer salade - mini fruitsalade - minimini muffin - sinaasappelsap
T: Starbucks green lime refresher
T: Een onigiri met gemarineerd zeewier
T: Chai latte
T: De gehypte Van Stapele chocoladekoek (viel tegen)
T: Taro coconut milk tea
T: 1.5 Mochi
D: Kimbap

Mooi wel zo'n lijst met enorm veel T's. :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')