abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200143852
Hier nog zo’n iemand die wel wat gezelschap kan gebruiken en zo nu en dan wat motivatie (of een virtuele schop onder dr kont 😇 )

Inmiddels al wel ongeveer 7,5 kilo kwijt maar wil er minimaal nog 7 kilo af hebben. Goed begonnen maar begin te merken dat ik weer wat terug val in oude gewoontes en die helpen niet met afvallen 😇
pi_200144971
Succes nieuwe mensjes! Volgens mij is iedereen hier welkom, dus welkom en veel succes *O*
pi_200145195
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 16:31 schreef Slaapbeer84 het volgende:
Hier nog zo’n iemand die wel wat gezelschap kan gebruiken en zo nu en dan wat motivatie (of een virtuele schop onder dr kont 😇 )

Inmiddels al wel ongeveer 7,5 kilo kwijt maar wil er minimaal nog 7 kilo af hebben. Goed begonnen maar begin te merken dat ik weer wat terug val in oude gewoontes en die helpen niet met afvallen 😇
Lastig is dat he? Welke oude gewoontes zijn dat bij jou? Hier was het toch weer te makkelijk chocola pakken en proberen daarmee vermoeidheid weg te eten. Er hier over blijven schrijven helpt wel een beetje, dus voor vandaag is het klaar met die chocola. Ik heb voor straks nog platte perziken
pi_200145425
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juni 2021 17:41 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Lastig is dat he? Welke oude gewoontes zijn dat bij jou? Hier was het toch weer te makkelijk chocola pakken en proberen daarmee vermoeidheid weg te eten. Er hier over blijven schrijven helpt wel een beetje, dus voor vandaag is het klaar met die chocola. Ik heb voor straks nog platte perziken
‘S ochtends niet eten en lunch maar half, dan om een uur of 3 berehonger krijgen en dan de kasten door: wat ligt er voor lekkers en makkelijks en dat naar binnen werken. En met avondeten een dubbele portie nemen.
Heb ik inmiddels al wel een tijdje niks te snaaien in huis maar ga nu wel elke keer op het verkeerde tijdstip boodschappen doen en dan belanden er dingen in de kar die nooit de voorraadkast in huis zien :-)

Ik merk dat wanneer ik mij netjes aan 3 maaltijden per dag en 2 tussendoortjes (na avondeten heb ik nooit trek meer in iets) houd dat ik het beter volhoud. En ook geen behoefte heb aan zoetigheid snaaien etc. (Chocolade heb ik alleen wel in huis maar dat is minimaal 80% dus telt niet helemaal mee 😇)

Maar vanavond weer lekker sporten :D en morgen het eet regime weer oppakken
pi_200145444
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juni 2021 17:41 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Platte perziken zijn de nieuwe chocolade 💪🏻
  woensdag 30 juni 2021 @ 20:38:57 #256
344469 Amsel
zonder t
pi_200147444
Dank voor het warme welkom!

Ik heb niet enorm veel overgewicht, maar ben na m'n tweede zwangerschap nooit meer helemaal op m'n oude gewicht gekomen, en in de loop der jaren sluipen er steeds wat kilo's bij. Tijd om dat een halt toe te roepen. Verder ben ik altijd wel 'zacht' geweest, ik heb echt nul spieren, en sporten doe ik omdat het goed is maar niet omdat het leuk is en daarom verlies ik al snel de motivatie.

Mijn doel is nu om er 11 kilo af te krijgen (ik wil net onder de 70 kilo duiken) en omdat ik weet dat ik gewoon iemand nodig heb die me achter de broek zit, ga ik het met een personal trainer doen. Dat is duur, maar als ik het vergelijk met hoeveel we per maand aan takeaway uitgaven kom ik al een heel eind :@ Dus ik word nu 2x per week afgebeuld in de sportschool en heb een eetplan gekregen. Maar daarnaast lijkt het me dus ook heel fijn om hier ervaringen te delen :)
  woensdag 30 juni 2021 @ 20:40:06 #257
344469 Amsel
zonder t
pi_200147470
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 16:24 schreef Myraela het volgende:

Gisteren:
L: Halve cigkoftem wrap
T: 3 phulauri met wat sambal
D: Vegan sushi bar (2 rollen, 1x inari en 1x edame boontjes met m'n vriend gedeeld)
T: Schepijs, maar ik kreeg m'n 2 bolletjes net niet op. #amateur

Vandaag:
O: Verse zachte pita met verschillende dips (tahin, baba ganoush, labneh, tomatensalsa) met twee eieren, wat olijven en tomaten/komkommer salade - mini fruitsalade - minimini muffin - sinaasappelsap
T: Starbucks green lime refresher
T: Een onigiri met gemarineerd zeewier
T: Chai latte
T: De gehypte Van Stapele chocoladekoek (viel tegen)
T: Taro coconut milk tea
T: 1.5 Mochi
D: Kimbap

Van de helft van dit lijstje weet ik niet eens wat het is :@ _O-
pi_200147707
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 20:40 schreef Amsel het volgende:

[..]

Ik ben blij dat jij het zegt
pi_200148062
Welkom, nieuwe aanwas!

Stressdag met kinderfeest organiseren. Ingecalculeerd, maar toch :')
O: brood met hagelslag
T: appel
L: brood met kaas, ham
T: stukje cake, paar chippies en halve pannenkoek die kind niet op kon
B: je-benen-onder-je-lijf-lopen-op-feest
D: diepvries pizza, aardbeien met slagroom
T: ernstig toe aan nog iets zouts dus zometeen nog wat chippies
17k stappen, dus het is wat het is vandaag
pi_200151829
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 20:40 schreef Amsel het volgende:
Hahaha, ik hou altijd van buitenlandse keukens buiten de deur omdat ik dat zelf niet zo lekker kan maken. :D

Vandaag weer een simpeler lijstje:

L: Wortelwrap met sla, komkommer, tomaat en tofu
T: Halve kleine watermeloen
D: Paprika/pompoensoep
  Moderator donderdag 1 juli 2021 @ 09:04:39 #261
5428 crew  miss_sly
pi_200152222
Mijn lijstje is weer hetzelfde als iedere dag:

O: volkoren cracker en gekookt eitje
T: skyr met aardbeien
L: nader in te vullen, kiezen uit salade, soep met een volkoren bol of gewoon 2 volkoren boterhammen. Ik neig naar de soep
T: noten
T: fruit
D: maaltijd van HelloFresh
T: stukje kaas

Het werkt wel echt voor me op deze manier. Ik hou de tijd in de gaten, pak wat op het programma staat, en ga verder met waar ik mee bezig was. Heel fijn vind ik dat ik me ook echt beter voel. Mijn dochter merkte gisteren op dat ik al een paar dagen geen hoofdpijn heb gehad :o Ze heeft gelijk. Zou dat toch komen door het schrappen van (te veel) bewerkte suikers?

Ik wil morgenvroeg wegen, maar ik vind het wel spannend. Stel dat er niets af is? Van de andere kant: als ik geen kilo's kwijtraak, maar me wel beter voel, is dat op zichzelf ook al winst, natuurlijk.
Zaterdag een verjaardag, de eerste sinds lange tijd. Dan zal ik toch wel een paar wijntjes willen drinken, en dat ga ik ook gewoon doen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_200152760
Welkom nieuwe posters! @Amsel ik heb overwogen gezond slank te kicken, maar geloof dat dat topic telkens terug afzakt afgelopen jaren.

@Myraela dat was een lekker lijstje :9

@miss_sly SISO oftewel shit in, shit out. Kan zeker dat je hoofdpijn verbetert door eetpatroon! Fijn wel :)
  donderdag 1 juli 2021 @ 10:08:57 #263
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_200152939
zo, hier moeten de banden ook weer even aangetrokken. Was alweer een tijd geleden gestopt met in een calorietekort zitten (oftewel afvallen :+ ), en langzaam naar onderhoud en daarna in een klein calorieoverschot te gaan (oftewel aankomen in spiermassa via een lean bulk).

Alleen de laatste weken had ik me een beetje laten gaan met de 3 b's (bier, bbq en bittergarnituur) met dit lekkere weer en het EK.

Had me sindsdien ook niet meer gewogen en het calorie tracken was ook overboord gegaan. Met schrik op de weegschaal gaan staan gister en was zo'n 3-4 kg aangekomen binnen die korte tijd. Oke, vanochtend was er alweer een 1 kg daar weer vanaf maar nu ga ik gewoon weer even netjes wegen en tracken. Komende tijd weer heel even in een calorietekort zodat ik het een beetje recht kan trekken, gaan we daarna weer terug naar het originele plan.

Vandaag een spannende dag voor mijn vriendin (maar ook voor mij :X ), ze gaat vanmiddag onder het mes voor een buikwandcorrectie. Iets wat ze al heel lang wilde, maar nu eindelijk gaat gebeuren. Ik hoop dat de operatie en vooral de pijn daarna erg meevalt, voor mij is dat een gevoel van machteloosheid.

Maar hopelijk is het het uiteindelijk allemaal waard :)
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_200154266
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 10:08 schreef LuNaTiC het volgende:
zo, hier moeten de banden ook weer even aangetrokken. Was alweer een tijd geleden gestopt met in een calorietekort zitten (oftewel afvallen :+ ), en langzaam naar onderhoud en daarna in een klein calorieoverschot te gaan (oftewel aankomen in spiermassa via een lean bulk).

Alleen de laatste weken had ik me een beetje laten gaan met de 3 b's (bier, bbq en bittergarnituur) met dit lekkere weer en het EK.

Had me sindsdien ook niet meer gewogen en het calorie tracken was ook overboord gegaan. Met schrik op de weegschaal gaan staan gister en was zo'n 3-4 kg aangekomen binnen die korte tijd. Oke, vanochtend was er alweer een 1 kg daar weer vanaf maar nu ga ik gewoon weer even netjes wegen en tracken. Komende tijd weer heel even in een calorietekort zodat ik het een beetje recht kan trekken, gaan we daarna weer terug naar het originele plan.

Vandaag een spannende dag voor mijn vriendin (maar ook voor mij :X ), ze gaat vanmiddag onder het mes voor een buikwandcorrectie. Iets wat ze al heel lang wilde, maar nu eindelijk gaat gebeuren. Ik hoop dat de operatie en vooral de pijn daarna erg meevalt, voor mij is dat een gevoel van machteloosheid.

Maar hopelijk is het het uiteindelijk allemaal waard :)
Ik las het inderdaad! Veel succes :)
pi_200154340
Gisteren ook weer begonnen met sporten. (Naast de 10.000 stappen per dag dan.) Wel even wat stapjes terug doen, aangezien ik al maanden geen serieus krachttraining had gedaan. :')
ROBODEMONS..................|:(
pi_200157641
2e Bol.com kaart binnen O+ Kan ik dit weekend weer wat rustiger aan doen ;)
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  donderdag 1 juli 2021 @ 17:45:25 #267
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_200158562
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 16:44 schreef Declan-Harp het volgende:
*O*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_200161172
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 16:44 schreef Declan-Harp het volgende:
Goed bezig. 8-)
Ik doe het deze week rustig aan. Die 650 punten haal ik sowieso wel met elke dag 10.000 stappen maken.
ROBODEMONS..................|:(
pi_200161369
Goed bezig @Declan-Harp , @Morrigan , @LuNaTiC
@miss_sly Als zo'n vaste indeling voor jou werkt, prima toch?
Als er mensen naar Gezond slank overstappen kan ik wel mee. Maar ik vind dit topic ook fijn.

Morgen weer wegen na een paar dagen 'anders'. De meting van Wii Fit viel me mee.

Vandaag after-feestjes-dag, als het in huis is vind ik het zonde om te laten bederven. Ik heb wel de rest van de cake en pannenkoeken in porties ingevroren, dus die hoeven niet op.
O: brood met speculoospasta
L: brood met kaas, ham, hagelslag
B: (te) kort rondje gewandeld
T: plak cake met slagroom en suikerstrooisels (feestje nog een beetje overgedaan met kind), aardbeien
D: andijviestamppot met kip burger, vegan Danio stracciatella met toef slagroom
Te weinig stappen vandaag (11k, voor mij niet genoeg) maar morgen weer een dag.
pi_200161401
quote:
14s.gif Op donderdag 1 juli 2021 21:19 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Goed bezig. 8-)
Ik doe het deze week rustig aan. Die 650 punten haal ik sowieso wel met elke dag 10.000 stappen maken.
Ik vind het juist fijn om in het begin van de week te knallen en in het weekend rustig aan te doen :D

Nog één week, dan heeft zoon vakantie. Wordt weer een strijd om dan elke dag de 10k te halen, dan is het wel fijn om met een half uur te fietsen je punten binnen te harken.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_200163828
Lijstje van vandaag
O. 2 boterhammen kaas
L. 2 boterhammen kaas
T. Kwark met aalbessen
D. Iets met veel groentes en vleesvervanger en ik moet nog even verzinnen wat

Ik wil anders ontbijten. Even afwisseling. Iemand tips?
  Moderator vrijdag 2 juli 2021 @ 08:40:28 #272
5428 crew  miss_sly
pi_200164476
Vanochtend -0,8 *O*

Dat geeft de burger moed.
Lijstje:
O: volkoren cracker met gekookt eitje
T: skyr met aardbeien
L: portie kibbeling :9
T: noten
T: fruit, ik denk een salade van wilde perzik, aardbeien en kersen
D: moet ik nog bekijken
T: stukje kaas

Vanwege de kibbeling maar een lichte D bedenken, iets van een salade of zo.
pi_200164481
Kennen jullie het intense trotse gevoel als je boodschappen hebt gedaan en heel je koelkast is enkel gevuld met gezonde dingen?
  Moderator vrijdag 2 juli 2021 @ 08:41:13 #274
5428 crew  miss_sly
pi_200164484
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 05:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Lijstje van vandaag
O. 2 boterhammen kaas
L. 2 boterhammen kaas
T. Kwark met aalbessen
D. Iets met veel groentes en vleesvervanger en ik moet nog even verzinnen wat

Ik wil anders ontbijten. Even afwisseling. Iemand tips?
Je kunt ook kwark als ontbijt nemen. Of crackers. Hoewel die wel op brood lijken, zijn ze net wat anders. Iets met ei misschien?
pi_200164540
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 08:41 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Je kunt ook kwark als ontbijt nemen. Of crackers. Hoewel die wel op brood lijken, zijn ze net wat anders. Iets met ei misschien?
Kwark met bessen oid is wel lekker idd
Alleen een hekel aan muesli... Anderzijds is dat geen noodzaak :)
Ik had er even niet aan gedacht :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')