Papiermolen vond ik altijd erg fijn maar misschien kan jij er moeilijker komen.quote:Op maandag 5 juli 2021 14:23 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Voor mij wel lastig. En nee die zijn er niet echt in de buurt.
Ja is lastiger voor mij.quote:Op maandag 5 juli 2021 14:24 schreef MCH het volgende:
[..]
Papiermolen vond ik altijd erg fijn maar misschien kan jij er moeilijker komen.
Ik heb wel eens gelezen in welk dorp je woont omdat ik daar ook vandaan komquote:Op maandag 5 juli 2021 14:23 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Voor mij wel lastig. En nee die zijn er niet echt in de buurt. En hoe weet jij in welk zwembad ik zwem.
Ah vandaar.quote:Op maandag 5 juli 2021 14:25 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gelezen in welk dorp je woont omdat ik daar ook vandaan kom
Goeie motivatie!quote:Op maandag 5 juli 2021 15:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kocht net (uiteraard bij de kringloop) twee jurkjes van King Louie. Eentje maat L voor vanaf eind van deze zomer en hetzelfde model in een andere stof in maat M voor volgende zomer. Nog meer motivatieDe tweede heb ik al in die maat in een andere kleur en die ligt bij de rest van de kleren die ik volgende zomer weer hoop te passen
Ooh super! zet hem op!quote:Op maandag 5 juli 2021 15:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kocht net (uiteraard bij de kringloop) twee jurkjes van King Louie. Eentje maat L voor vanaf eind van deze zomer en hetzelfde model in een andere stof in maat M voor volgende zomer. Nog meer motivatieDe tweede heb ik al in die maat in een andere kleur en die ligt bij de rest van de kleren die ik volgende zomer weer hoop te passen
Ik heb tijdens het sporten even gekeken en zover verschil zat er niet tussen mijn fitbit en toestel. 120 en 127. Was wel op de loopband. Bij losse gewichten en het roeiapparaat heb je die mogelijkheid niet.quote:Op maandag 5 juli 2021 09:55 schreef LPFAN het volgende:
Ik vind 120 laag voor tijdens het sporten. Maar goed dat is mijn hartslag soms tijdens rust![]()
Als ik aan het sporten ben en ik gebruik mijn band dan heb ik meestal 150 ongeveer als ik echt bezig ben.
(In de sportschool ging mijn hartslag altijd heel erg omlaag tijdens het sporten en zat ik rond de 80 90 altijd Volgens die toestellen. Blijf ik vaag vinden) dus die kunnen ook wel niet kloppen.
quote:Op maandag 5 juli 2021 21:39 schreef Hupje het volgende:
@:Declan-Harp Dit weekend bij het klussen een binnendeur erop laten vallen![]()
@:Amsel Ik ben leerkracht!
Auw auw auw ! Sterkte met je teen!quote:Op maandag 5 juli 2021 21:39 schreef Hupje het volgende:
Auww! Beterschap!quote:Op maandag 5 juli 2021 21:39 schreef Hupje het volgende:
Whoopsquote:Op maandag 5 juli 2021 21:39 schreef Hupje het volgende:
Ouchquote:Op maandag 5 juli 2021 21:39 schreef Hupje het volgende:
Ik ga vanavond ook die coleslaw weer eten. Van het weekend al geprobeerd en ik vond het erg lekker.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:19 schreef LPFAN het volgende:
L: Coleslaw
T: Banaan + pindakaas
D: Gevulde portabello met bietjes, rijst en brie
T: Alpro kwark
Haha oke! Lekker!quote:Op dinsdag 6 juli 2021 13:57 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ik ga vanavond ook die coleslaw weer eten. Van het weekend al geprobeerd en ik vond het erg lekker.
Wat een luxe lijstje! Klinkt allemaal heel lekker en gezond, eetsmakelijkquote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:19 schreef LPFAN het volgende:
L: Coleslaw
T: Banaan + pindakaas
D: Gevulde portabello met bietjes, rijst en brie
T: Alpro kwark
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop