Zomaar? Wat aardig.quote:Op zondag 4 juli 2021 11:32 schreef mazaru het volgende:
Ik ben toch wel nieuwsgierig. Ik kreeg al een abonnement cadeau ook
Wow lief. Gisteren stond het al in de ticker. Was volgens mij als reactie op jouw opmerking dat er alleen maar onzin in staat of zoiets.quote:Op zondag 4 juli 2021 11:32 schreef mazaru het volgende:
Had ik dat geschreven?quote:Op zondag 4 juli 2021 11:37 schreef shiitake het volgende:
[..]
Wow lief. Gisteren stond het al in de ticker. Was volgens mij als reactie op jouw opmerking dat er alleen maar onzin in staat of zoiets.
Lol, ik word ook weleens wakker en dan lees ik post terug waarvan ik bijna niet kan geloven dat ik ze geschreven heb.quote:
quote:Op zondag 4 juli 2021 11:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Lol, ik word ook weleens wakker en dan lees ik post terug waarvan ik bijna niet kan geloven dat ik ze geschreven heb.
Goeiemorgen en dank je welquote:Op zondag 4 juli 2021 11:49 schreef cafca het volgende:
Goedemorgen
@:mazaru , gefeliciteerd met je fan!
Het kunnen er ook meerdere zijn hč.quote:
Dat lijkt me echt heel sterkquote:Op zondag 4 juli 2021 11:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het kunnen er ook meerdere zijn hč.
Misschien hebben ze wel een clubje opgericht
Ik wil het graag even over mazaru hebben.quote:Op zondag 4 juli 2021 11:59 schreef Domnivoor het volgende:
De mazarufanclub gaat vanavond vergaderen.
Hebben jullie nog agendapunten?
Goed punt. Zetten we op de agenda.quote:Op zondag 4 juli 2021 12:00 schreef engine het volgende:
[..]
Ik wil het graag even over mazaru hebben.
Het was net iets anders, maar komt op hetzelfde neer. N.a.v. de idiote berichten van de laatste dagen:quote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 12:33 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik houd ook wel van humor. Maar met die berichten nu in de ticker denk ik weleens man3 waarom zou je geld betalen voor dat soort idiote berichten.
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 12:34 schreef mazaru het volgende:
Dat heb ik bij al die berichten in de ticker
quote:Op zondag 4 juli 2021 12:01 schreef shiitake het volgende:
[..]
Het was net iets anders, maar komt op hetzelfde neer. N.a.v. de idiote berichten van de laatste dagen:
[..]
[..]
Oehhhh, nou als dat geen echte liefde isquote:Op zondag 4 juli 2021 11:32 schreef mazaru het volgende:
Beveiliging.quote:Op zondag 4 juli 2021 11:59 schreef Domnivoor het volgende:
Ik moet me helaas afmelden voor vanavond, ik moet een vaccinatie halen. Maar volgende week ben ik er gewoon weer bij!quote:Op zondag 4 juli 2021 11:59 schreef Domnivoor het volgende:
Zou ze slakkensporen veroorzaken?quote:
Veel plezierquote:Op zondag 4 juli 2021 12:34 schreef Prisha het volgende:
Ik mag vanmiddag vanuit mijn geliefde Gelderland naar Braboland afzakken. Oijen...nooit van gehoord.
Daar zit een bierbrouwerij. Als t wat is dan heb ik iets voor een toekomstige nominatie![]()
Zal denk ik af en toe op m'n phone gluren naar de F1 tussenstanden.
hmmm goeie vraagquote:
tnxquote:
Mijn schoonouders hebben daar regelmatig happenings. Zowel voor Corona als nu.quote:Op zondag 4 juli 2021 12:34 schreef Prisha het volgende:
Ik mag vanmiddag vanuit mijn geliefde Gelderland naar Braboland afzakken. Oijen...nooit van gehoord.
Daar zit een bierbrouwerij. Als t wat is dan heb ik iets voor een toekomstige nominatie![]()
Zal denk ik af en toe op m'n phone gluren naar de F1 tussenstanden.
Na afzakken komt Optrekken!quote:Op zondag 4 juli 2021 12:34 schreef Prisha het volgende:
Ik mag vanmiddag vanuit mijn geliefde Gelderland naar Braboland afzakken.
En daarna doortrekken?quote:Op zondag 4 juli 2021 13:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Met al die drank daar lijkt doorzakken me gepaster
Oh, waar zag je die? Ik kom weleens in Malden maar heb ze nog niet gezien.quote:Op zondag 4 juli 2021 13:39 schreef puzziepie het volgende:
Ik was gisteren in Malden en toen zag ik tiny houses en toen moest ik aan @:Prisha denken![]()
Ergens in de buurt van de Intratuinquote:Op zondag 4 juli 2021 13:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Oh, waar zag je die? Ik kom weleens in Malden maar heb ze nog niet gezien.
Vogelhuisjesquote:
Hmm.. aan die kant kom ik minder, dat is bij de Hockeyvelden. Afijn.. ik zal eens oplettenquote:
Ik vind het geweldig , lijkt me fantastisch om zo te kunnen wonen ooitquote:Op zondag 4 juli 2021 14:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hmm.. aan die kant kom ik minder, dat is bij de Hockeyvelden. Afijn.. ik zal eens opletten![]()
Tnx
Ja mij ook hoor...quote:Op zondag 4 juli 2021 14:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind het geweldig , lijkt me fantastisch om zo te kunnen wonen ooit
Dat is idd ook heel erg tof!!quote:Op zondag 4 juli 2021 14:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja mij ook hoor...
Mijn droom is een blokhut op zoveel mogelijk grond
( en eigen beekje...)
Ikzelf woon nog net in GLD , maar Braboland lijkt me ook primaquote:Op zondag 4 juli 2021 14:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is idd ook heel erg tof!!![]()
![]()
Ik wil over een paar jaar toch zien of er een manier is om richting Brabant te gaan, moeder woont sinds een jaar in Cuijk en mijn zoon gaat over een jaar of 2 ook richting Brabant , ik wil ook
Ik weetquote:Op zondag 4 juli 2021 14:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ikzelf woon nog net in GLD , maar Braboland lijkt me ook prima
Of de Ardennen... beekjes, watervalletjes... Heuveltjes..
quote:Op zondag 4 juli 2021 14:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik weetIk heb wel iets met die Brabo;'s
![]()
Ik voel me er thuis
Dat is absoluut een feitquote:Op zondag 4 juli 2021 14:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Ze zijn iig een stuk gezelliger en Bourgondiëser als dat volk boven de rivieren
We hadden laatst een nieuwe collega uit Amersfoort ofzo.. en die was helemaal verbaasd dat mensen hier op straat (onbekenden) hallo zeiden of een hoofdknikje gaven als je ze tegen komt..quote:
Dan doe ik een Limburgs Alfaatjequote:Op zondag 4 juli 2021 14:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
In het kader van de Bourgondische gezelligheid trek ik maar eens een Coronatje open voor bij de F1 race
Echt??quote:Op zondag 4 juli 2021 14:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
We hadden laatst een nieuwe collega uit Amersfoort ofzo.. en die was helemaal verbaasd dat mensen hier op straat (onbekenden) hallo zeiden of een hoofdknikje gaven als je ze tegen komt..
Hij was gewend zijn mond te houden en de andere kant op te kijken
Ook niet altijd en iedereen hier hoor... maar het is niets vreemds in ieder geval.quote:Op zondag 4 juli 2021 14:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Echt??![]()
Dat is wel typisch , zo nu en dan gebeurt in Zwolle ook wel , maar de afgelopen dagen was ik in Cuijk en hebben we flink gelopen en iedereen zegt gewoon hi hoi oid tegen elkaar.
Ik zeg eigenlijk altijd wel iets als ik mensen tegenkom, maar soms zeggen ze niks terugquote:Op zondag 4 juli 2021 14:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ook niet altijd en iedereen hier hoor... maar het is niets vreemds in ieder geval.
Ja ik ook, het ligt er ook aan of je oogcontact hebt... zonder dat ga ik ook niet tegen iedereen gedag roepen ,...quote:Op zondag 4 juli 2021 14:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zeg eigenlijk altijd wel iets als ik mensen tegenkom, maar soms zeggen ze niks terug
Vaak als je elkaar tegemoet loopt heb je oogcontactquote:Op zondag 4 juli 2021 14:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja ik ook, het ligt er ook aan of je oogcontact hebt... zonder dat ga ik ook niet tegen iedereen gedag roepen ,...
"Hey jij daar !!! Hallo !!!"
quote:Op zondag 4 juli 2021 14:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Vaak als je elkaar tegemoet loopt heb je oogcontact
juistquote:Op zondag 4 juli 2021 14:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Zo gaat dat in het wilde zuiden [ afbeelding ]
Met de Carnaval is de dag van Cuijk wel een dingetje... als was het de laatste jaren (PC) té druk en wilden ze er mee op houden geloof ik.quote:
Ik ken Cuijk nou redelijk ,ik kom er graag en verken regelmatig de omgeving van Cuijk , (prachtige omgevingquote:Op zondag 4 juli 2021 14:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Met de Carnaval is de dag van Cuijk wel een dingetje... als was het de laatste jaren (PC) té druk en wilden ze er mee op houden geloof ik.
Gezellig tochquote:
De Dinsdag van Carnaval.. dan ging iederren uit de regio naar Cuijk.quote:Op zondag 4 juli 2021 14:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ken Cuijk nou redelijk ,ik kom er graag en verken regelmatig de omgeving van Cuijk , (prachtige omgevingmaar van carnaval weet ik niets
Kroegentocht!quote:Op zondag 4 juli 2021 14:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Met de Carnaval is de dag van Cuijk wel een dingetje... als was het de laatste jaren (PC) té druk en wilden ze er mee op houden geloof ik.
Carnaval is mijn ding niet zoquote:Op zondag 4 juli 2021 14:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De Dinsdag van Carnaval.. dan ging iederren uit de regio naar Cuijk.
En dan heb je met de vierdaagse ook nog de dag van Cuijk
Ik heb er ook nog familie wonen.
okequote:Op zondag 4 juli 2021 14:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik niet... 2 jaar geleden was Drakin (van hier ) erbij
quote:Op zondag 4 juli 2021 15:00 schreef engine het volgende:
[..]
Kroegentocht!
Ik ben niet zo'n carnavaller maar het is opzich wel gezellig. Wel megadruk vaak inderdaad.
Probeer het eensquote:
engiequote:Op zondag 4 juli 2021 15:00 schreef engine het volgende:
[..]
Kroegentocht!
Ik ben niet zo'n carnavaller maar het is opzich wel gezellig. Wel megadruk vaak inderdaad.
Mwahquote:Op zondag 4 juli 2021 15:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat komt dan vanzelf wel... zelfs bij jou !
Maar heb je ook 3 tv's?quote:Op zondag 4 juli 2021 15:12 schreef mario390 het volgende:
ik kann op 3 zender kijken
orf1 ,servus tv oostenrijk,sky sport Formel 1
Ik heb wel 3 schermen, maar ik kijk ook wielrennenquote:Op zondag 4 juli 2021 15:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
in moment heb ik op tv sky sport f 1
en op internet orf 1
quote:Op zondag 4 juli 2021 15:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
in moment heb ik op tv sky sport f 1
en op internet orf 1
Volgend jaar gaat de F1 hier ook naar pay-tvquote:Op zondag 4 juli 2021 15:22 schreef mario390 het volgende:
de erste keer dat 2 oostenrijkse
freetv zender deze race tijdgleich zeigen
Red Bull Servus Tv Oostenrijk en orf 1
op duitse tv is niks meer bij RTL
nur Sky Sport Formel 1
en dat is pay-tv
Ik ook niet, want puntenquote:Op zondag 4 juli 2021 15:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wat flauw.....![]()
Ben het er niet mee eens.
quote:Op zondag 4 juli 2021 15:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wat loopt Lewis nou weer te slijmen over Norris ?
Ik heb ook zoiets nog nooit gehoord in een race..quote:Op zondag 4 juli 2021 15:30 schreef engine het volgende:
[..]
Dat zegt hij ook alleen maar als hij er voorbij is.
Norris kan nergens heen.. moet hij dan remmen en zeggen: Ga je gang!quote:Op zondag 4 juli 2021 15:31 schreef engine het volgende:
Beetje flauw wel inderdaad. Perez gaat zelf aan de buitenkant zitten.
hij heeft hem wel naar buiten gedrängtquote:Op zondag 4 juli 2021 15:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wat flauw.....![]()
Ben het er niet mee eens.
Ja dat vind ik dus ook. Hij blijft gewoon op de baan al had hij de bocht wel scherper kunnen nemen.quote:Op zondag 4 juli 2021 15:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Norris kan nergens heen.. moet hij dan remmen en zeggen: Ga je gang!
Er was niet genoeg plek... en Perez vloog zelf de bocht uit.quote:Op zondag 4 juli 2021 15:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
hij heeft hem wel naar buiten gedrängt
Als plankgas niets met racen te maken heeft, hoe dubbelzinnig moeten we het dan opvatten?quote:Op zondag 4 juli 2021 15:32 schreef engine het volgende:
Heeft niks met racen te maken maar ik vind het wel een leuk nummer![]()
Nouja ze zit achter een piano...daar zit geen gaspedaalquote:Op zondag 4 juli 2021 15:34 schreef D. het volgende:
[..]
Als plankgas niets met racen te maken heeft, hoe dubbelzinnig moeten we het dan opvatten?
Ja Norris zegt zelf ook dat hij dan maar niet aan de buitenkant moet gaan zitten.quote:
Ik heb ook geen gaspedaal bij de hand, maar heb het ook over racen hoorquote:Op zondag 4 juli 2021 15:36 schreef engine het volgende:
[..]
Nouja ze zit achter een piano...daar zit geen gaspedaal
Gewoon op Sporza de tour kijken!quote:Op zondag 4 juli 2021 15:15 schreef mario390 het volgende:
bij sky sport formel 1
is ralf schumacher experte
D'r zitten toch wel pedalen aan zon piano?quote:Op zondag 4 juli 2021 15:36 schreef engine het volgende:
[..]
Nouja ze zit achter een piano...daar zit geen gaspedaal
quote:Op zondag 4 juli 2021 15:36 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb ook geen gaspedaal bij de hand, maar heb het ook over racen hoor
Ze gaat hard, ze gaat lekkerrr...quote:Op zondag 4 juli 2021 15:39 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ja maar zij dus nietIets over het leven enzo. Ze gaat hard
wat? ik snap niet wat je bedoelt?quote:Op zondag 4 juli 2021 15:40 schreef cafca het volgende:
[..]
Hoe moet je dan Pöstlberger de tour zien winnen?
quote:Op zondag 4 juli 2021 15:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ze gaat hard, ze gaat lekkerrr...
Was het wel een stop en go? Of word er 5 sec van de eindtijd af gehaald ? Dat doen ze ook weleens toch?quote:Op zondag 4 juli 2021 15:43 schreef engine het volgende:
Ik heb het even gemist dus weet niet of Norris stil gestaan heeft. Maar kan mij niet voorstellen dat hij dat niet gedaan heeft.
Volgens mij wel, daarom was Bottas er ook voorbij in de pitsquote:Op zondag 4 juli 2021 15:43 schreef engine het volgende:
Ik heb het even gemist dus weet niet of Norris stil gestaan heeft. Maar kan mij niet voorstellen dat hij dat niet gedaan heeft.
Olav vergeet soms wel eens wat .. viel mij ook opquote:Op zondag 4 juli 2021 15:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Norris moest toch 5 seconden blijven staan? Of heb ik dat gemist?
Ik denk dat het inderdaad gewoon een tijdstraf is.quote:Op zondag 4 juli 2021 15:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Was het wel een stop en go? Of word er 5 sec van de eindtijd af gehaald ? Dat doen ze ook weleens toch?
Ik heb geen Olav..quote:Op zondag 4 juli 2021 15:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Olav vergeet soms wel eens wat .. viel mij ook op
Ah ok.. Lando deed pitstop maar wachtte eerst 5 sec. straf ...quote:Op zondag 4 juli 2021 15:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb geen Olav..Zit op Sky
quote:Op zondag 4 juli 2021 15:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah ok.. Lando deed pitstop maar wachtte eerst 5 sec. straf ...
tour de france boeit me nietquote:Op zondag 4 juli 2021 15:45 schreef cafca het volgende:
[..]
Wielrennen, Tour de France, Lukas Pöstlberger uit Oostenrijk
Is niet vreemd checko hangt in de vuile lucht .quote:Op zondag 4 juli 2021 15:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Had van Perez wel wat meer verwacht.... ook na de uitglijder..
Plakken achter Ricciardo is wat vreemd.
Ben je ook voor Max.quote:
quote:Op zondag 4 juli 2021 15:51 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Is niet vreemd checko hangt in de vuile lucht .
Deze vond ik wel terechtquote:Op zondag 4 juli 2021 15:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Huh ? Perez nu ook een 5 sec.. voor een driver er af forcen
ja moesten ze om dat zonst norris huiltquote:Op zondag 4 juli 2021 15:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Huh ? Perez nu ook een 5 sec.. voor een driver er af forcen
Tja.... ergens snap hem wel.. Maar het is ook racenquote:Op zondag 4 juli 2021 15:55 schreef engine het volgende:
[..]
Deze vond ik wel terechtLeclerc zat er ook voor.
quote:Op zondag 4 juli 2021 15:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Ricciardo rij ik nog voorbij in de achteruit
Daarom had ik de pitstop van Norris gemistquote:Op zondag 4 juli 2021 15:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Het word hier plots donker... en begint te rommelen
Hier ook flinke onweerquote:Op zondag 4 juli 2021 15:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Het word hier plots donker... en begint te rommelen
Leclerc smeert ze hem aan.quote:
Nee suffie, dat is de Oostenrijkse vlagquote:Op zondag 4 juli 2021 16:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
zijn toch ook de nederlandse
zie je toch julie vlags
Dat zie ik andersquote:Op zondag 4 juli 2021 16:00 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Leclerc smeert ze hem aan.
Ja triest zegquote:
Ik zou Fuck You zeggen en er voorbij vliegen!quote:
Is toch zijn laatste jaarquote:Op zondag 4 juli 2021 16:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik zou Fuck You zeggen en er voorbij vliegen!
Ze hebben Bottas al zoveel genaaid.
ja maar je ziet zijn ook van nederlandquote:Op zondag 4 juli 2021 16:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee suffie, dat is de Oostenrijkse vlag
Wij zijn Oranje
Ohh nu mag het wel hé .quote:Op zondag 4 juli 2021 16:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik zou Fuck You zeggen en er voorbij vliegen!
Ze hebben Bottas al zoveel genaaid.
Dat was echt klasse van Maxquote:Op zondag 4 juli 2021 16:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Juist GAS er op !
Weet je Max nog?
"NO!"
En toch zie ik ze in staat het ze doenquote:Op zondag 4 juli 2021 16:04 schreef D. het volgende:
Zou ook raar zijn als het halve veld Lewis voorbij gaat, en Bottas er netjes achter blijft hangen
Moest toch eerst overleg voor worden gepleegd.quote:Op zondag 4 juli 2021 16:04 schreef D. het volgende:
Zou ook raar zijn als het halve veld Lewis voorbij gaat, en Bottas er netjes achter blijft hangen
Dat wel jaquote:Op zondag 4 juli 2021 16:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En toch zie ik ze in staat het ze doen
quote:
Ik dacht 5, maar misschien ben ik het ook kwijtquote:Op zondag 4 juli 2021 16:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
De Sky presentatoren zijn de tel kwijt met de penealties
JIj wordt verwendquote:Op zondag 4 juli 2021 11:32 schreef mazaru het volgende:
wie is daar experte?quote:Op zondag 4 juli 2021 16:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
De Sky presentatoren zijn de tel kwijt met de penealties
oke en van nederland ?quote:Op zondag 4 juli 2021 16:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Oeh.. ff denken.. Johnny Herbert en.... eeeuhhh...
Coulthard?quote:Op zondag 4 juli 2021 16:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Oeh.. ff denken.. Johnny Herbert en.... eeeuhhh...
Goed héquote:Op zondag 4 juli 2021 16:13 schreef D. het volgende:
HAM lukt het op zijn nieuwe bandjes niet eens om de snelste ronde weer af te pakken
Dit jaar dacht ik niet.... maar ze hebben een hele club.quote:
Uhuquote:Op zondag 4 juli 2021 16:20 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Als Lewis buiten podium valt loopt Max nog meer uit.
Geloof ik graagquote:Op zondag 4 juli 2021 16:22 schreef D. het volgende:
Ik ken wat mensen die daar nu op de tribune zitten, schijnt een leuk feetje te zijn
Nee, maar Max vooraan is gewoon een feestje op zich natuurlijkquote:Op zondag 4 juli 2021 16:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geloof ik graag
Al is het niet super spannend...
quote:Op zondag 4 juli 2021 16:23 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, maar Max vooraan is gewoon een feestje op zich natuurlijk
Vind Kelly sexyquote:Op zondag 4 juli 2021 16:33 schreef D. het volgende:
Iemand mag trouwens wel even tegen Max zeggen dat ie dat schaamhaar van zijn gezicht haalt
Zijn vriendin kelly piquetquote:
Geloof ik niets vanquote:Op zondag 4 juli 2021 16:44 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Zijn vriendin kelly picqet
Ik moest even nadenken voor ie vielquote:Op zondag 4 juli 2021 16:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jij hebt natuurlijk liever een femole
Ja rustdag ...quote:Op zondag 4 juli 2021 16:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
ahh lando![]()
is vanddag rust in wimbledon??
man man voetbal ook nix
quote:Op zondag 4 juli 2021 16:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dar is ze weer![]()
< Stuurt berichtje naar app groep
Forum Opties | |