Maar heb je ook 3 tv's?quote:Op zondag 4 juli 2021 15:12 schreef mario390 het volgende:
ik kann op 3 zender kijken
orf1 ,servus tv oostenrijk,sky sport Formel 1
Ik heb wel 3 schermen, maar ik kijk ook wielrennenquote:Op zondag 4 juli 2021 15:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
in moment heb ik op tv sky sport f 1
en op internet orf 1
quote:Op zondag 4 juli 2021 15:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
in moment heb ik op tv sky sport f 1
en op internet orf 1
Volgend jaar gaat de F1 hier ook naar pay-tvquote:Op zondag 4 juli 2021 15:22 schreef mario390 het volgende:
de erste keer dat 2 oostenrijkse
freetv zender deze race tijdgleich zeigen
Red Bull Servus Tv Oostenrijk en orf 1
op duitse tv is niks meer bij RTL
nur Sky Sport Formel 1
en dat is pay-tv
Ik ook niet, want puntenquote:Op zondag 4 juli 2021 15:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wat flauw.....![]()
Ben het er niet mee eens.
quote:Op zondag 4 juli 2021 15:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wat loopt Lewis nou weer te slijmen over Norris ?
Ik heb ook zoiets nog nooit gehoord in een race..quote:Op zondag 4 juli 2021 15:30 schreef engine het volgende:
[..]
Dat zegt hij ook alleen maar als hij er voorbij is.
Norris kan nergens heen.. moet hij dan remmen en zeggen: Ga je gang!quote:Op zondag 4 juli 2021 15:31 schreef engine het volgende:
Beetje flauw wel inderdaad. Perez gaat zelf aan de buitenkant zitten.
hij heeft hem wel naar buiten gedrängtquote:Op zondag 4 juli 2021 15:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wat flauw.....![]()
Ben het er niet mee eens.
Ja dat vind ik dus ook. Hij blijft gewoon op de baan al had hij de bocht wel scherper kunnen nemen.quote:Op zondag 4 juli 2021 15:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Norris kan nergens heen.. moet hij dan remmen en zeggen: Ga je gang!
Er was niet genoeg plek... en Perez vloog zelf de bocht uit.quote:Op zondag 4 juli 2021 15:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
hij heeft hem wel naar buiten gedrängt
Als plankgas niets met racen te maken heeft, hoe dubbelzinnig moeten we het dan opvatten?quote:Op zondag 4 juli 2021 15:32 schreef engine het volgende:
Heeft niks met racen te maken maar ik vind het wel een leuk nummer![]()
Nouja ze zit achter een piano...daar zit geen gaspedaalquote:Op zondag 4 juli 2021 15:34 schreef D. het volgende:
[..]
Als plankgas niets met racen te maken heeft, hoe dubbelzinnig moeten we het dan opvatten?
Ja Norris zegt zelf ook dat hij dan maar niet aan de buitenkant moet gaan zitten.quote:
Ik heb ook geen gaspedaal bij de hand, maar heb het ook over racen hoorquote:Op zondag 4 juli 2021 15:36 schreef engine het volgende:
[..]
Nouja ze zit achter een piano...daar zit geen gaspedaal
Gewoon op Sporza de tour kijken!quote:Op zondag 4 juli 2021 15:15 schreef mario390 het volgende:
bij sky sport formel 1
is ralf schumacher experte
D'r zitten toch wel pedalen aan zon piano?quote:Op zondag 4 juli 2021 15:36 schreef engine het volgende:
[..]
Nouja ze zit achter een piano...daar zit geen gaspedaal
quote:Op zondag 4 juli 2021 15:36 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb ook geen gaspedaal bij de hand, maar heb het ook over racen hoor
Ze gaat hard, ze gaat lekkerrr...quote:Op zondag 4 juli 2021 15:39 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ja maar zij dus nietIets over het leven enzo. Ze gaat hard
wat? ik snap niet wat je bedoelt?quote:Op zondag 4 juli 2021 15:40 schreef cafca het volgende:
[..]
Hoe moet je dan Pöstlberger de tour zien winnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |