Vogelhuisjesquote:
Hmm.. aan die kant kom ik minder, dat is bij de Hockeyvelden. Afijn.. ik zal eens oplettenquote:
Ik vind het geweldig , lijkt me fantastisch om zo te kunnen wonen ooitquote:Op zondag 4 juli 2021 14:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hmm.. aan die kant kom ik minder, dat is bij de Hockeyvelden. Afijn.. ik zal eens opletten![]()
Tnx
Ja mij ook hoor...quote:Op zondag 4 juli 2021 14:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind het geweldig , lijkt me fantastisch om zo te kunnen wonen ooit
Dat is idd ook heel erg tof!!quote:Op zondag 4 juli 2021 14:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja mij ook hoor...
Mijn droom is een blokhut op zoveel mogelijk grond
( en eigen beekje...)
Ikzelf woon nog net in GLD , maar Braboland lijkt me ook primaquote:Op zondag 4 juli 2021 14:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is idd ook heel erg tof!!![]()
![]()
Ik wil over een paar jaar toch zien of er een manier is om richting Brabant te gaan, moeder woont sinds een jaar in Cuijk en mijn zoon gaat over een jaar of 2 ook richting Brabant , ik wil ook
Ik weetquote:Op zondag 4 juli 2021 14:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ikzelf woon nog net in GLD , maar Braboland lijkt me ook prima
Of de Ardennen... beekjes, watervalletjes... Heuveltjes..
quote:Op zondag 4 juli 2021 14:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik weetIk heb wel iets met die Brabo;'s
![]()
Ik voel me er thuis
Dat is absoluut een feitquote:Op zondag 4 juli 2021 14:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Ze zijn iig een stuk gezelliger en Bourgondiëser als dat volk boven de rivieren
We hadden laatst een nieuwe collega uit Amersfoort ofzo.. en die was helemaal verbaasd dat mensen hier op straat (onbekenden) hallo zeiden of een hoofdknikje gaven als je ze tegen komt..quote:
Dan doe ik een Limburgs Alfaatjequote:Op zondag 4 juli 2021 14:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
In het kader van de Bourgondische gezelligheid trek ik maar eens een Coronatje open voor bij de F1 race
Echt??quote:Op zondag 4 juli 2021 14:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
We hadden laatst een nieuwe collega uit Amersfoort ofzo.. en die was helemaal verbaasd dat mensen hier op straat (onbekenden) hallo zeiden of een hoofdknikje gaven als je ze tegen komt..
Hij was gewend zijn mond te houden en de andere kant op te kijken
Ook niet altijd en iedereen hier hoor... maar het is niets vreemds in ieder geval.quote:Op zondag 4 juli 2021 14:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Echt??![]()
Dat is wel typisch , zo nu en dan gebeurt in Zwolle ook wel , maar de afgelopen dagen was ik in Cuijk en hebben we flink gelopen en iedereen zegt gewoon hi hoi oid tegen elkaar.
Ik zeg eigenlijk altijd wel iets als ik mensen tegenkom, maar soms zeggen ze niks terugquote:Op zondag 4 juli 2021 14:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ook niet altijd en iedereen hier hoor... maar het is niets vreemds in ieder geval.
Ja ik ook, het ligt er ook aan of je oogcontact hebt... zonder dat ga ik ook niet tegen iedereen gedag roepen ,...quote:Op zondag 4 juli 2021 14:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zeg eigenlijk altijd wel iets als ik mensen tegenkom, maar soms zeggen ze niks terug
Vaak als je elkaar tegemoet loopt heb je oogcontactquote:Op zondag 4 juli 2021 14:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja ik ook, het ligt er ook aan of je oogcontact hebt... zonder dat ga ik ook niet tegen iedereen gedag roepen ,...
"Hey jij daar !!! Hallo !!!"
quote:Op zondag 4 juli 2021 14:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Vaak als je elkaar tegemoet loopt heb je oogcontact
juistquote:Op zondag 4 juli 2021 14:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Zo gaat dat in het wilde zuiden [ afbeelding ]
Met de Carnaval is de dag van Cuijk wel een dingetje... als was het de laatste jaren (PC) té druk en wilden ze er mee op houden geloof ik.quote:
Ik ken Cuijk nou redelijk ,ik kom er graag en verken regelmatig de omgeving van Cuijk , (prachtige omgevingquote:Op zondag 4 juli 2021 14:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Met de Carnaval is de dag van Cuijk wel een dingetje... als was het de laatste jaren (PC) té druk en wilden ze er mee op houden geloof ik.
Gezellig tochquote:
De Dinsdag van Carnaval.. dan ging iederren uit de regio naar Cuijk.quote:Op zondag 4 juli 2021 14:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ken Cuijk nou redelijk ,ik kom er graag en verken regelmatig de omgeving van Cuijk , (prachtige omgevingmaar van carnaval weet ik niets
Kroegentocht!quote:Op zondag 4 juli 2021 14:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Met de Carnaval is de dag van Cuijk wel een dingetje... als was het de laatste jaren (PC) té druk en wilden ze er mee op houden geloof ik.
Carnaval is mijn ding niet zoquote:Op zondag 4 juli 2021 14:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De Dinsdag van Carnaval.. dan ging iederren uit de regio naar Cuijk.
En dan heb je met de vierdaagse ook nog de dag van Cuijk
Ik heb er ook nog familie wonen.
okequote:Op zondag 4 juli 2021 14:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik niet... 2 jaar geleden was Drakin (van hier ) erbij
quote:Op zondag 4 juli 2021 15:00 schreef engine het volgende:
[..]
Kroegentocht!
Ik ben niet zo'n carnavaller maar het is opzich wel gezellig. Wel megadruk vaak inderdaad.
Probeer het eensquote:
engiequote:Op zondag 4 juli 2021 15:00 schreef engine het volgende:
[..]
Kroegentocht!
Ik ben niet zo'n carnavaller maar het is opzich wel gezellig. Wel megadruk vaak inderdaad.
Mwahquote:Op zondag 4 juli 2021 15:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat komt dan vanzelf wel... zelfs bij jou !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |