Ik moet me helaas afmelden voor vanavond, ik moet een vaccinatie halen. Maar volgende week ben ik er gewoon weer bij!quote:Op zondag 4 juli 2021 11:59 schreef Domnivoor het volgende:
De mazarufanclub gaat vanavond vergaderen.
Hebben jullie nog agendapunten?
Zou ze slakkensporen veroorzaken?quote:
Veel plezierquote:Op zondag 4 juli 2021 12:34 schreef Prisha het volgende:
Ik mag vanmiddag vanuit mijn geliefde Gelderland naar Braboland afzakken. Oijen...nooit van gehoord.
Daar zit een bierbrouwerij. Als t wat is dan heb ik iets voor een toekomstige nominatie![]()
Zal denk ik af en toe op m'n phone gluren naar de F1 tussenstanden.
hmmm goeie vraagquote:
tnxquote:
Mijn schoonouders hebben daar regelmatig happenings. Zowel voor Corona als nu.quote:Op zondag 4 juli 2021 12:34 schreef Prisha het volgende:
Ik mag vanmiddag vanuit mijn geliefde Gelderland naar Braboland afzakken. Oijen...nooit van gehoord.
Daar zit een bierbrouwerij. Als t wat is dan heb ik iets voor een toekomstige nominatie![]()
Zal denk ik af en toe op m'n phone gluren naar de F1 tussenstanden.
Na afzakken komt Optrekken!quote:Op zondag 4 juli 2021 12:34 schreef Prisha het volgende:
Ik mag vanmiddag vanuit mijn geliefde Gelderland naar Braboland afzakken.
En daarna doortrekken?quote:Op zondag 4 juli 2021 13:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Met al die drank daar lijkt doorzakken me gepaster
Oh, waar zag je die? Ik kom weleens in Malden maar heb ze nog niet gezien.quote:Op zondag 4 juli 2021 13:39 schreef puzziepie het volgende:
Ik was gisteren in Malden en toen zag ik tiny houses en toen moest ik aan @:Prisha denken![]()
Ergens in de buurt van de Intratuinquote:Op zondag 4 juli 2021 13:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Oh, waar zag je die? Ik kom weleens in Malden maar heb ze nog niet gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |