Met de Carnaval is de dag van Cuijk wel een dingetje... als was het de laatste jaren (PC) té druk en wilden ze er mee op houden geloof ik.quote:
Ik ken Cuijk nou redelijk ,ik kom er graag en verken regelmatig de omgeving van Cuijk , (prachtige omgevingquote:Op zondag 4 juli 2021 14:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Met de Carnaval is de dag van Cuijk wel een dingetje... als was het de laatste jaren (PC) té druk en wilden ze er mee op houden geloof ik.
Gezellig tochquote:
De Dinsdag van Carnaval.. dan ging iederren uit de regio naar Cuijk.quote:Op zondag 4 juli 2021 14:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ken Cuijk nou redelijk ,ik kom er graag en verken regelmatig de omgeving van Cuijk , (prachtige omgevingmaar van carnaval weet ik niets
Kroegentocht!quote:Op zondag 4 juli 2021 14:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Met de Carnaval is de dag van Cuijk wel een dingetje... als was het de laatste jaren (PC) té druk en wilden ze er mee op houden geloof ik.
Carnaval is mijn ding niet zoquote:Op zondag 4 juli 2021 14:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De Dinsdag van Carnaval.. dan ging iederren uit de regio naar Cuijk.
En dan heb je met de vierdaagse ook nog de dag van Cuijk
Ik heb er ook nog familie wonen.
okequote:Op zondag 4 juli 2021 14:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik niet... 2 jaar geleden was Drakin (van hier ) erbij
quote:Op zondag 4 juli 2021 15:00 schreef engine het volgende:
[..]
Kroegentocht!
Ik ben niet zo'n carnavaller maar het is opzich wel gezellig. Wel megadruk vaak inderdaad.
Probeer het eensquote:
engiequote:Op zondag 4 juli 2021 15:00 schreef engine het volgende:
[..]
Kroegentocht!
Ik ben niet zo'n carnavaller maar het is opzich wel gezellig. Wel megadruk vaak inderdaad.
Mwahquote:Op zondag 4 juli 2021 15:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat komt dan vanzelf wel... zelfs bij jou !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |