Zomaar? Wat aardig.quote:Op zondag 4 juli 2021 11:32 schreef mazaru het volgende:
Ik ben toch wel nieuwsgierig. Ik kreeg al een abonnement cadeau ook
Wow lief. Gisteren stond het al in de ticker. Was volgens mij als reactie op jouw opmerking dat er alleen maar onzin in staat of zoiets.quote:Op zondag 4 juli 2021 11:32 schreef mazaru het volgende:
Had ik dat geschreven?quote:Op zondag 4 juli 2021 11:37 schreef shiitake het volgende:
[..]
Wow lief. Gisteren stond het al in de ticker. Was volgens mij als reactie op jouw opmerking dat er alleen maar onzin in staat of zoiets.
Lol, ik word ook weleens wakker en dan lees ik post terug waarvan ik bijna niet kan geloven dat ik ze geschreven heb.quote:
quote:Op zondag 4 juli 2021 11:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Lol, ik word ook weleens wakker en dan lees ik post terug waarvan ik bijna niet kan geloven dat ik ze geschreven heb.
Goeiemorgen en dank je welquote:Op zondag 4 juli 2021 11:49 schreef cafca het volgende:
Goedemorgen
@:mazaru , gefeliciteerd met je fan!
Het kunnen er ook meerdere zijn hč.quote:
Dat lijkt me echt heel sterkquote:Op zondag 4 juli 2021 11:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het kunnen er ook meerdere zijn hč.
Misschien hebben ze wel een clubje opgericht
Ik wil het graag even over mazaru hebben.quote:Op zondag 4 juli 2021 11:59 schreef Domnivoor het volgende:
De mazarufanclub gaat vanavond vergaderen.
Hebben jullie nog agendapunten?
Goed punt. Zetten we op de agenda.quote:Op zondag 4 juli 2021 12:00 schreef engine het volgende:
[..]
Ik wil het graag even over mazaru hebben.
Het was net iets anders, maar komt op hetzelfde neer. N.a.v. de idiote berichten van de laatste dagen:quote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 12:33 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik houd ook wel van humor. Maar met die berichten nu in de ticker denk ik weleens man3 waarom zou je geld betalen voor dat soort idiote berichten.
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 12:34 schreef mazaru het volgende:
Dat heb ik bij al die berichten in de ticker
quote:Op zondag 4 juli 2021 12:01 schreef shiitake het volgende:
[..]
Het was net iets anders, maar komt op hetzelfde neer. N.a.v. de idiote berichten van de laatste dagen:
[..]
[..]
Oehhhh, nou als dat geen echte liefde isquote:Op zondag 4 juli 2021 11:32 schreef mazaru het volgende:
Beveiliging.quote:Op zondag 4 juli 2021 11:59 schreef Domnivoor het volgende:
Ik moet me helaas afmelden voor vanavond, ik moet een vaccinatie halen. Maar volgende week ben ik er gewoon weer bij!quote:Op zondag 4 juli 2021 11:59 schreef Domnivoor het volgende:
Zou ze slakkensporen veroorzaken?quote:
Veel plezierquote:Op zondag 4 juli 2021 12:34 schreef Prisha het volgende:
Ik mag vanmiddag vanuit mijn geliefde Gelderland naar Braboland afzakken. Oijen...nooit van gehoord.
Daar zit een bierbrouwerij. Als t wat is dan heb ik iets voor een toekomstige nominatie![]()
Zal denk ik af en toe op m'n phone gluren naar de F1 tussenstanden.
hmmm goeie vraagquote:
tnxquote:
Mijn schoonouders hebben daar regelmatig happenings. Zowel voor Corona als nu.quote:Op zondag 4 juli 2021 12:34 schreef Prisha het volgende:
Ik mag vanmiddag vanuit mijn geliefde Gelderland naar Braboland afzakken. Oijen...nooit van gehoord.
Daar zit een bierbrouwerij. Als t wat is dan heb ik iets voor een toekomstige nominatie![]()
Zal denk ik af en toe op m'n phone gluren naar de F1 tussenstanden.
Na afzakken komt Optrekken!quote:Op zondag 4 juli 2021 12:34 schreef Prisha het volgende:
Ik mag vanmiddag vanuit mijn geliefde Gelderland naar Braboland afzakken.
En daarna doortrekken?quote:Op zondag 4 juli 2021 13:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Met al die drank daar lijkt doorzakken me gepaster
Oh, waar zag je die? Ik kom weleens in Malden maar heb ze nog niet gezien.quote:Op zondag 4 juli 2021 13:39 schreef puzziepie het volgende:
Ik was gisteren in Malden en toen zag ik tiny houses en toen moest ik aan @:Prisha denken![]()
Ergens in de buurt van de Intratuinquote:Op zondag 4 juli 2021 13:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Oh, waar zag je die? Ik kom weleens in Malden maar heb ze nog niet gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |