SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam: MarkdeajaxfanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
joeheoquote:Op zaterdag 3 juli 2021 12:17 schreef greysbones het volgende:
Its friday thennn
its saterday sunday whaatttttt
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Ben benieuwd hoe dat gaat als we straks terug bij af zijn met een variant die iets minder dodelijk is voor gevaccineerden, maar echt veel erger dan de oude versie voor niet gevaccineerden. Zo'n variant is evolutionair gezien zomaar kunnen opduiken nu, terwijl zulke dodelijke virussen meestal hun eigen graf graven.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 12:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel lost moeder natuur dat wel op.
Gelijk de huizencrisis opgelost
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
En de pensioentekortenquote:Op zaterdag 3 juli 2021 12:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe dat gaat als we straks terug bij af zijn met een variant die iets minder dodelijk is voor gevaccineerden, maar echt veel erger dan de oude versie voor niet gevaccineerden. Zo'n variant is evolutionair gezien zomaar kunnen opduiken nu, terwijl zulke dodelijke virussen meestal hun eigen graf graven.
Gelijk de huizencrisis opgelost
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Pensioentekorten bestaan daar onze lieve overheid'quote:
niets te maken met teveel ouderen
als de overheid niet elk jaar een stuk er van af zou snoepen was er niks aan de handThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Het helpt sowieso als al die wappies het loodje leggen voor ze 60 zijnquote:Op zaterdag 3 juli 2021 12:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Pensioentekorten bestaan daar onze lieve overheid'
niets te maken met teveel ouderen
als de overheid niet elk jaar een stuk er van af zou snoepen was er niks aan de hand
nee de overheid pikt alleen maar meer inquote:Op zaterdag 3 juli 2021 12:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het helpt sowieso als al die wappies het loodje leggen voor ze 60 zijnThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik zou het niet eens erg vinden als we even weer wat maatregelen nodig hebben als er een variant is die gigantisch dodelijk is voor wappies.
Helaas zullen er altijd onschuldige slachtoffers vallen, dus misschien niet moreel juist.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Dat heb je altijd. Best wel jammerquote:Op zaterdag 3 juli 2021 12:24 schreef Nattekat het volgende:
Ik zou het niet eens erg vinden als we even weer wat maatregelen nodig hebben als er een variant is die gigantisch dodelijk is voor wappies.
Helaas zullen er altijd onschuldige slachtoffers vallen, dus misschien niet moreel juist.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Jezus die God geval spoort echt niet, zie balk boven in
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
heeft gisteravond 2 topics aangemaakt
die zou je eens moeten bekijkenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Er zitten hier hele vreemde snuitersquote:Op zaterdag 3 juli 2021 12:28 schreef Mrsloveable het volgende:
Jezus die God geval spoort echt niet, zie balk boven inIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Zo'n variant kan wel altijd plotseling opduiken zo lang er gebieden zijn waar het virus vrij zijn gang kan gaan.quote:
De dodelijke virussen zijn altijd zeer efficiënt in zichzelf keihard vermenigvuldigen, maar kunnen zich minder hard verspreiden doordat de gastheer het lootje legt. In dichtbevolkte achterstandswijken in Brazilië ligt dat net anders, zeker als gevaccineerden het virus wel kunnen verspreiden.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Doe ik vanavond wel, als ik het niet vergeetquote:Op zaterdag 3 juli 2021 12:28 schreef greysbones het volgende:
heeft gisteravond 2 topics aangemaakt
die zou je eens moeten bekijken"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Missquote:Op zaterdag 3 juli 2021 12:28 schreef Mrsloveable het volgende:
Jezus die God geval spoort echt niet, zie balk boven in![]()
![]()
echt niet wijsquote:Op zaterdag 3 juli 2021 12:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Doe ik vanavond wel, als ik het niet vergeet
Dajha heeft ook gepost daar![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Geld teveel en aandacht tekort.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 12:28 schreef Mrsloveable het volgende:
hij beweert dat zijn vrouw en kinderen bij hem weg zijnThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Sowieso al die zogenaamde godenquote:Op zaterdag 3 juli 2021 12:28 schreef Mrsloveable het volgende:
![]()
En in India en de townships in Afrika, hoe groter de armoede hoe meer kans het virus heeft.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 12:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo'n variant kan wel altijd plotseling opduiken zo lang er gebieden zijn waar het virus vrij zijn gang kan gaan.
De dodelijke virussen zijn altijd zeer efficiënt in zichzelf keihard vermenigvuldigen, maar kunnen zich minder hard verspreiden doordat de gastheer het lootje legt. In dichtbevolkte achterstandswijken in Brazilië ligt dat net anders, zeker als gevaccineerden het virus wel kunnen verspreiden.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ojeetjequote:Op zaterdag 3 juli 2021 12:30 schreef greysbones het volgende:
hij beweert dat zijn vrouw en kinderen bij hem weg zijn
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Een beetje gestoord is niet erg. Dat is juist humorquote:Op zaterdag 3 juli 2021 12:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Denk een kwart van de fokkers wel of de helft
Hij beweert ook dat hij God is. Dus hoe serieus moet je dat nemen?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 12:30 schreef greysbones het volgende:
hij beweert dat zijn vrouw en kinderen bij hem weg zijnIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
geloof er niks vanquote:Op zaterdag 3 juli 2021 12:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij beweert ook dat hij God is. Dus hoe serieus moet je dat nemen?
beetje vreemd om daar een topic over te beginnenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik houd ook wel van humor. Maar met die berichten nu in de ticker denk ik weleens man3 waarom zou je geld betalen voor dat soort idiote berichten.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 12:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Een beetje gestoord is niet erg. Dat is juist humor![]()
Is al een tijdje zo.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 12:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mwa geen idee wat dat ineens is/was..![]()
Ik geloof er ook niks vanquote:Op zaterdag 3 juli 2021 12:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
geloof er niks van
beetje vreemd om daar een topic over te beginnen
omdat sommige mensen koekoek zijnquote:Op zaterdag 3 juli 2021 12:33 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik houd ook wel van humor. Maar met die berichten nu in de ticker denk ik weleens man3 waarom zou je geld betalen voor dat soort idiote berichten.![]()
![]()
Dat heb ik bij al die berichten in de tickerquote:Op zaterdag 3 juli 2021 12:33 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik houd ook wel van humor. Maar met die berichten nu in de ticker denk ik weleens man3 waarom zou je geld betalen voor dat soort idiote berichten.
Geld teveel zeker.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 12:33 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik houd ook wel van humor. Maar met die berichten nu in de ticker denk ik weleens man3 waarom zou je geld betalen voor dat soort idiote berichten.![]()
welke?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 12:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik gooi elke cent die overblijft in crypto.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
wat ga je doen dan?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 12:45 schreef Schakeltopia het volgende:
oeh ik moet m'n zonnebril ook even meenemen voor het geval datThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
lekker danquote:Het KNMI waarschuwt zaterdag voor onweersbuien en lokaal veel neerslag in de loop van de middag in het zuiden van het land. Voor de provincies Limburg, Zeeland, Noord-Brabant en Zuid-Holland heeft het weerinstituut code geel uitgegeven.Ik heb het recht om te bepalen!![]()
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 12:47 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
richting de provincie limburg strakjes![]()
![]()
![]()
![]()
blijf daar dan ook weg
hier komt dus niks
Mensen met een username die start met "Dajh".
Kans op ja is dan vrij groot
You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Altijd mooiquote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:03 schreef Rafeiro het volgende:
Mensen met een username die start met "Dajh".
Kans op ja is dan vrij groot![]()
![]()
Het nieuws dat alle coronapatienten niet gevaccineerd zijn maakt discussies met antivaxxers wel tien keer makkelijker
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
![]()
ik wil niet om 19 uur naar bed
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
![]()
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ik zie een gevalletje compensatie van zijn treurige levenquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:15 schreef Paul het volgende:
![]()
![]()
Daarom ga je ook om 18.00quote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:15 schreef Paul het volgende:
Daarom ga je ook om 18.00
![]()
![]()
Check de ticker.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 12:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat heb ik bij al die berichten in de ticker![]()
![]()
![]()
Je grote vriendinquote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:16 schreef hemarookworst het volgende:
Wandelende blinde darm is weer bezig![]()
![]()
Zonder eten naar bedquote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:18 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Zeurende kindjes gaan gewoon vroeger naar bed toch ?![]()
![]()
Broodje kaas dan, laten we niet overdrijvenquote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:20 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Nee dat is kindermishandeling. Te eten krijgt hij. Of hij het lekker vind maakt mij niet uit.![]()
![]()
Ja dat kan wel. Mist hij wel de zelfgemaakte tomatensoep.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:20 schreef Dajha het volgende:
[..]
Broodje kaas dan, laten we niet overdrijven![]()
![]()
Havermoutpap! Dat zal ze lerenquote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:20 schreef Dajha het volgende:
[..]
Broodje kaas dan, laten we niet overdrijven
als ultieme luilak een vraag je.
Heb je bij disney+ gratis proefperiode?
Loki lijkt me wel leuk.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Elke aloamutatie is dodelijk.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:22 schreef hemarookworst het volgende:
Hoe gevaarlijk is deze aloamutatie?100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik ook eigenlijk wel. Maar de meeste kinderen houden niet van papquote:
Als je de mention van aiu en jacq omdraait heb je een mooi trappetjequote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:23 schreef m1st1g het volgende:
MUZIEK![]()
![]()
![]()
@:suzi1
@:engine
@:freshfruit
@:moonlight
@:greysbones
@:schakeltopia
@:Jacquelinehasselbaink
@:Already_in_useUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Katholieke wel zeggen ze.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ook eigenlijk wel. Maar de meeste kinderen houden niet van papYou sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Ze lusten er gewoon pap vanquote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:26 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Vind hij misschien net zo lekker als mannetjespapIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Zal ik in het vervolg doen.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als je de mention van aiu en jacq omdraait heb je een mooi trappetje![]()
![]()
Meeste hedendaagse kinderen zijn zeikers met eten.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ook eigenlijk wel. Maar de meeste kinderen houden niet van pap![]()
Noem.je mij.nu een kindquote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:28 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Meeste hedendaagse kinderen zijn zeikers met eten.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Zit jij dan ook te spelen met je eten om het ook nog eens uit te spugenquote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:29 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Noem.je mij.nu een kind![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:30 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Zit jij dan ook te spelen met je eten om het ook nog eens uit te spugen
[ afbeelding ]![]()
![]()
Mijn neefje en nichtje houden juist niet van vlees, geef maar paprika, komkommer. wortel en appel.
Oké wel van kip. Ideaal wel.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Iedereen heeft wel iets dat hij / zij niet lekker vindt. Het gaat mij erom dat er tegenwoordig zoveel kinderen zijn die niet eens willen proeven.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:33 schreef Rafeiro het volgende:
Mijn neefje en nichtje houden juist niet van vlees, geef maar paprika, komkommer. wortel en appel.
Oké wel van kip. Ideaal wel.![]()
Is vaak zo met kinderen. Kip of hamburger.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:33 schreef Rafeiro het volgende:
Oké wel van kip. Ideaal wel.![]()
Smaak groeit met je leeftijd.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:34 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Iedereen heeft wel iets dat hij / zij niet lekker vindt. Het gaat mij erom dat er tegenwoordig zoveel kinderen zijn die niet eens willen proeven.![]()
Nopequote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:36 schreef ToT het volgende:
Ja de meeste kinderen hoef je geen wet-aged bavette voor te schotelen of zo.
ToT![]()
![]()
Dat hoeft ook niet hoewel ik toch vroeg begon met schol, zalm, entrecote, beef wellington te proeven en lekker te vinden.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:36 schreef ToT het volgende:
Ja de meeste kinderen hoef je geen wet-aged bavette voor te schotelen of zo.![]()
Patat met frikadellen zekerquote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:38 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik heb helaas heel vaak gezien wat de jeugd van 12 jaar eet in een goed restaurant.![]()
![]()
Mini-ToT heeft o.a. gegeten:quote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:38 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik heb helaas heel vaak gezien wat de jeugd van 12 jaar eet in een goed restaurant.
Tournedos en entrecote (doorbakken gedeeles)
kikkerbilletjes
Escargots
truffel
kreeft
enz.![]()
![]()
En dan komt de helft terug en hebben ze alle garnering ook maar opzij gegooid. Komkommer, snoeptomaatjes mais en dat soort dingen die je verwacht dat de jeugd wel lekker vindt.quote:![]()
Dat zie ik wel bij anderen inderdaad.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:34 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Iedereen heeft wel iets dat hij / zij niet lekker vindt. Het gaat mij erom dat er tegenwoordig zoveel kinderen zijn die niet eens willen proeven.
Ik kan niet eerlijk oordelen want kinderen heb ik zover ik weet niet
Maar ze eten genoeg gezond, mijn neefje en nichtje 14 en 11 iirc, maar zie soms ook wel dat koters alleen nog maar lekker ongezond eten krijgen.
Geen zin in vlees maar een ei bij normale maaltijd. Prima.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Zo mag ik het zien. Hij krijgt nu al de opvoeding om kok te wordenquote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Mini-ToT heeft o.a. gegeten:
Tournedos en entrecote (doorbakken gedeeles)
kikkerbilletjes
Escargots
truffel
kreeft
enz.![]()
![]()
![]()
quote:
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Ik sla ook regelmatig een dag over met vlees eten en dan neem ik inderdaad ook een ei.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:41 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat zie ik wel bij anderen inderdaad.
Ik kan niet eerlijk oordelen want kinderen heb ik zover ik weet niet
Maar ze eten genoeg gezond, mijn neefje en nichtje 14 en 11 iirc, maar zie soms ook wel dat koters alleen nog maar lekker ongezond eten krijgen.
Geen zin in vlees maar een ei bij normale maaltijd. Prima.![]()
Tsjaa.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:40 schreef m1st1g het volgende:
[..]
En dan komt de helft terug en hebben ze alle garnering ook maar opzij gegooid. Komkommer, snoeptomaatjes mais en dat soort dingen die je verwacht dat de jeugd wel lekker vindt.![]()
1 nadeel, je kan er wat winderig van wordenquote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:43 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik sla ook regelmatig een dag over met vlees eten en dan neem ik inderdaad ook een ei.
You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Ach dan trek je het dekbed maar goed strak rond je nek.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:44 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
1 nadeel, je kan er wat winderig van worden![]()
Kip, Vis, SBE, schelpdier.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:44 schreef ToT het volgende:
En wat mij betreft is een dag zonder vlees een dag niet geleefd.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Geheel volgens de Nederlandse traditie!quote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:45 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ach dan trek je het dekbed maar goed strak rond je nek.![]()
![]()
Niets mis mee om dat als vent te doen als je bedpartner helemaal met haar hoofd onder het dekbed ligtquote:![]()
Ik ben te laf voor meelwormen en krekels, maden, schorpioen, kloppens slangenhart, etc.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Is ook zo'n broodje aap verhaal over dat in Amerika iemand zo z'n vrouw vermoord zou hebben!quote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:47 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Niets mis mee om dat als vent te doen als je bedpartner helemaal met haar hoofd onder het dekbed ligt![]()
![]()
Die laatste lijkt mij ook nietsquote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:48 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ben te laf voor meelwormen en krekels, maden, schorpioen, kloppens slangenhart, etc.![]()
Meelwormen, sprinkhanen en schorpioen heb ik al wel gegeten!quote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:48 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ben te laf voor meelwormen en krekels, maden, schorpioen, kloppens slangenhart, etc.![]()
![]()
Ben je kwalificatie aan het kijken ?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:48 schreef mario390 het volgende:
kijk den history of
der oostenrijk formel 1 grand prix![]()
Om dat voor elkaar te krijgen heb je wel heeeeeeeel veel eieren nodig.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Is ook zo'n broodje aap verhaal over dat in Amerika iemand zo z'n vrouw vermoord zou hebben!![]()
![]()
Schorpioen nog nietquote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Meelwormen, sprinkhanen en schorpioen heb ik al wel gegeten!![]()
Dan begreep ik je verkeerd.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is nu niet
nu is en terugblick op history van
de race![]()
![]()
Gutentag mensjes von die bolk leeft
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik ben geen moeilijke eter . maar insecten vind ik vaak eng, slangen ook.
Vooral vliegende insecten.
Dat moet niet in mijn mik.
stomme wesp heeft me al eens ¤ 155 gekost.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:56 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft zijn koksschort al aan!NIce
![]()
![]()
Pizza bezorgen heb ik wel gedaan, echt rare dingen meegemaakt, maar achteraf wel humor.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Kan zo in de leer bij onze Chef Cockquote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:56 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft zijn koksschort al aan!
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Heb ik ook al gezegd.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 14:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kan zo in de leer bij onze Chef Cock![]()
![]()
Al gaat Papa-ToT dan vermoedelijk wel vies dik worden van al het huiswerk dat hij thuis moet maken:Pquote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 14:07 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In 2015 gemaakt.
ONZ / [PAINT] Creatief met pinda's![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarschijnlijk wel.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 14:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Al gaat Papa-ToT dan vermoedelijk wel vies dik worden van al het huiswerk dat hij thuis moet maken:P![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 03-07-2021 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. FreshFruit / 266 / +130 / +10 / 830 / 955
2. mario390 / 160 / +86 / +49 / 234 / 323
3. greysbones / 108 / +26 / +29 / 1070 / 1103
4. DJMO / 103 / +28 / +64 / 222 / 296
5. Jacquelinehasselbaink / 84 / +22 / +60 / 280 / 317
6. jerney / 59 / +32 / +1 / 527 / 559
7. Grrrrrrrr / 56 / +0 / +55 / 53 / 73
8. Mrsloveable / 52 / +9 / +43 / 219 / 247
9. chufi / 50 / +25 / +1 / 49 / 84
10. Superbadeendje / 45 / +17 / +20 / 200 / 232
11. m1st1g / 43 / +3 / +29 / 356 / 388
12. HiDiHo / 41 / +41 / +0 / 5 / 7
13. Moonlight / 32 / +1 / +22 / 143 / 157
14. Maanvis / 30 / +3 / +12 / 167 / 188
15. Schakeltopia / 27 / +9 / +15 / 593 / 630
16. Rafeiro / 25 / +0 / +21 / 71 / 92
17. gebrokenglas / 22 / +4 / +18 / 116 / 124
18. ToT / 22 / +8 / +8 / 300 / 319
19. SolidasRock / 22 / +12 / +8 / 190 / 198
20. PlymouthFury / 17 / +0 / +16 / 131 / 142SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 14:30 schreef Monitor het volgende:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 03-07-2021 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. FreshFruit / 266 / +130 / +10 / 830 / 955
2. mario390 / 160 / +86 / +49 / 234 / 323
3. greysbones / 108 / +26 / +29 / 1070 / 1103
4. DJMO / 103 / +28 / +64 / 222 / 296
5. Jacquelinehasselbaink / 84 / +22 / +60 / 280 / 317
6. jerney / 59 / +32 / +1 / 527 / 559
7. Grrrrrrrr / 56 / +0 / +55 / 53 / 73
8. Mrsloveable / 52 / +9 / +43 / 219 / 247
9. chufi / 50 / +25 / +1 / 49 / 84
10. Superbadeendje / 45 / +17 / +20 / 200 / 232
11. m1st1g / 43 / +3 / +29 / 356 / 388
12. HiDiHo / 41 / +41 / +0 / 5 / 7
13. Moonlight / 32 / +1 / +22 / 143 / 157
14. Maanvis / 30 / +3 / +12 / 167 / 188
15. Schakeltopia / 27 / +9 / +15 / 593 / 630
16. Rafeiro / 25 / +0 / +21 / 71 / 92
17. gebrokenglas / 22 / +4 / +18 / 116 / 124
18. ToT / 22 / +8 / +8 / 300 / 319
19. SolidasRock / 22 / +12 / +8 / 190 / 198
20. PlymouthFury / 17 / +0 / +16 / 131 / 142muchas gracias monitorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja te lui om een edit te maken en tablet voor toetsenbord nu.quote:You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Doe ik wel een editquote:Op zaterdag 3 juli 2021 14:38 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ja te lui om een edit te maken en tablet voor toetsenbord nu.![]()
![]()
Training skip ik wel, baar kwali wil ik meestal wel zien.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 14:46 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik heb zelfs regelmatig een gewoon toetsenbord aan mijn telefoon hangen.![]()
![]()
Jaloers op al die plaats genoten die nu naar Oostenrijk zijn om te kijkenquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik fok via PC, klooi met spelletjes op tablet en mobiel.
App bij voorkeur via PC. Maar meestal 4-5 schermen actief,
tv kan ook nog aan bijvoorbeeld.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Niet jaloers maar ik zou best wel weer eens een keertje naar een race willen gaan.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 14:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jaloers op al die plaats genoten die nu naar Oostenrijk zijn om te kijken![]()
![]()
Oostenrijk is normaal nog te betalenquote:Op zaterdag 3 juli 2021 14:53 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Niet jaloers maar ik zou best wel weer eens een keertje naar een race willen gaan.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Met een beetje slijmen zou ik nog wel een kaartje kunnen krijgen.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 14:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Oostenrijk is normaal nog te betalen![]()
Nog geneukt?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 14:55 schreef Haags het volgende:
Ben een beetje brak, maar het was het waard.![]()
Ik gunde je zelfs een spuitje . Dus niet klagen.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 14:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Doe ik ook, maar niemand gunt mij iets.![]()
![]()
Minder zout eten dan.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 14:55 schreef Haags het volgende:
Ben een beetje brak, maar het was het waard.![]()
Sowquote:Op zaterdag 3 juli 2021 14:56 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik gunde je zelfs een spuitje . Dus niet klagen.
Ik stop pas met klagen als jij je spuitje hebt
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Dat duurt nog wel een jaar of 15quote:Op zaterdag 3 juli 2021 14:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sow
Ik stop pas met klagen als jij je spuitje hebt![]()
![]()
Dan lig je allang tussen 6 planken. Hoeft zo'n spuit ook niet meer.quote:100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Liever 6 planken dan 1 spuit.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 14:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan lig je allang tussen 6 planken. Hoeft zo'n spuit ook niet meer.![]()
Neem een duik onder de douchequote:Op zaterdag 3 juli 2021 14:59 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb spierpijn in mijn schouders. Training van 10 minuten succesvol![]()
Zou niet duiken onder de douche
Dat komt niet goedThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Over 2 jaar vervalt je excuus, dan wordt het kiezen tussen kamp wappie of kamp spuitquote:
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Volgens mij wil hij van me afquote:Op zaterdag 3 juli 2021 15:00 schreef greysbones het volgende:
Zou niet duiken onder de douche
Dat komt niet goed100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Voorheen waren er nog F1 livestreams .. uhm.. online op te zoeken. Maar kansloos nu.* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*![]()
Via de app van F1 moet het wel kunnenquote:Op zaterdag 3 juli 2021 15:01 schreef Straatverlichting het volgende:
Voorheen waren er nog F1 livestreams .. uhm.. online op te zoeken. Maar kansloos nu.
Weet alleen niet meer hoe 😜Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik probeer mistach uit de wappiefuik te houden.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 15:01 schreef greysbones het volgende:
Missc
[..]
hien niet zo zeuren over vaccineren100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ja kan ook een abbo nemen.. maar zonde voor die paar uurtjes.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 15:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Via de app van F1 moet het wel kunnen
Weet alleen niet meer hoe 😜* Contra principia negantem disputari non potest *
Dan ga ik voor wappiequote:Op zaterdag 3 juli 2021 15:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Over 2 jaar vervalt je excuus, dan wordt het kiezen tussen kamp wappie of kamp spuit![]()
Wat nu als mistig de hele tijd tegen jou loopt te zeggen dat je het niet moet doen?( ja je hebt het al gedaan)quote:Op zaterdag 3 juli 2021 15:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik probeer mistach uit de wappiefuik te houden.
Dat vind je ook niet leukThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja deze.. https://www.formula1.com/(...)E&gclsrc=aw.ds#nl-NLquote:* Contra principia negantem disputari non potest *
Als je iedereen die anders denkt een wappie noemtquote:
Ja die zijn erThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Gezelligquote:Op zaterdag 3 juli 2021 15:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je iedereen die anders denkt een wappie noemt
Ja die zijn er
Forum Opties Forumhop: Hop naar: