Ik zie een gevalletje compensatie van zijn treurige levenquote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:15 schreef Paul het volgende:
ik wil niet om 19 uur naar bed
Daarom ga je ook om 18.00quote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:15 schreef Paul het volgende:
Check de ticker.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 12:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat heb ik bij al die berichten in de ticker
Je grote vriendinquote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:16 schreef hemarookworst het volgende:
Wandelende blinde darm is weer bezig
Zonder eten naar bedquote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:18 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Zeurende kindjes gaan gewoon vroeger naar bed toch ?
Broodje kaas dan, laten we niet overdrijvenquote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:20 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Nee dat is kindermishandeling. Te eten krijgt hij. Of hij het lekker vind maakt mij niet uit.
Ja dat kan wel. Mist hij wel de zelfgemaakte tomatensoep.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:20 schreef Dajha het volgende:
[..]
Broodje kaas dan, laten we niet overdrijven
Havermoutpap! Dat zal ze lerenquote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:20 schreef Dajha het volgende:
[..]
Broodje kaas dan, laten we niet overdrijven
Elke aloamutatie is dodelijk.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:22 schreef hemarookworst het volgende:
Hoe gevaarlijk is deze aloamutatie?
Ik ook eigenlijk wel. Maar de meeste kinderen houden niet van papquote:
Als je de mention van aiu en jacq omdraait heb je een mooi trappetjequote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:23 schreef m1st1g het volgende:
MUZIEK![]()
![]()
![]()
@:suzi1
@:engine
@:freshfruit
@:moonlight
@:greysbones
@:schakeltopia
@:Jacquelinehasselbaink
@:Already_in_use
Katholieke wel zeggen ze.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ook eigenlijk wel. Maar de meeste kinderen houden niet van pap
Ze lusten er gewoon pap vanquote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:26 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Vind hij misschien net zo lekker als mannetjespap
Zal ik in het vervolg doen.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als je de mention van aiu en jacq omdraait heb je een mooi trappetje
Meeste hedendaagse kinderen zijn zeikers met eten.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ook eigenlijk wel. Maar de meeste kinderen houden niet van pap
Noem.je mij.nu een kindquote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:28 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Meeste hedendaagse kinderen zijn zeikers met eten.
Zit jij dan ook te spelen met je eten om het ook nog eens uit te spugenquote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:29 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Noem.je mij.nu een kind
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:30 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Zit jij dan ook te spelen met je eten om het ook nog eens uit te spugen
[ afbeelding ]
Iedereen heeft wel iets dat hij / zij niet lekker vindt. Het gaat mij erom dat er tegenwoordig zoveel kinderen zijn die niet eens willen proeven.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:33 schreef Rafeiro het volgende:
Mijn neefje en nichtje houden juist niet van vlees, geef maar paprika, komkommer. wortel en appel.
Oké wel van kip. Ideaal wel.
Is vaak zo met kinderen. Kip of hamburger.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:33 schreef Rafeiro het volgende:
Mijn neefje en nichtje houden juist niet van vlees, geef maar paprika, komkommer. wortel en appel.
Oké wel van kip. Ideaal wel.
Smaak groeit met je leeftijd.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:34 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Iedereen heeft wel iets dat hij / zij niet lekker vindt. Het gaat mij erom dat er tegenwoordig zoveel kinderen zijn die niet eens willen proeven.
Nopequote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:36 schreef ToT het volgende:
Ja de meeste kinderen hoef je geen wet-aged bavette voor te schotelen of zo.
Dat hoeft ook niet hoewel ik toch vroeg begon met schol, zalm, entrecote, beef wellington te proeven en lekker te vinden.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:36 schreef ToT het volgende:
Ja de meeste kinderen hoef je geen wet-aged bavette voor te schotelen of zo.
Patat met frikadellen zekerquote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:38 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik heb helaas heel vaak gezien wat de jeugd van 12 jaar eet in een goed restaurant.
Mini-ToT heeft o.a. gegeten:quote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:38 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik heb helaas heel vaak gezien wat de jeugd van 12 jaar eet in een goed restaurant.
En dan komt de helft terug en hebben ze alle garnering ook maar opzij gegooid. Komkommer, snoeptomaatjes mais en dat soort dingen die je verwacht dat de jeugd wel lekker vindt.quote:
Dat zie ik wel bij anderen inderdaad.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:34 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Iedereen heeft wel iets dat hij / zij niet lekker vindt. Het gaat mij erom dat er tegenwoordig zoveel kinderen zijn die niet eens willen proeven.
Zo mag ik het zien. Hij krijgt nu al de opvoeding om kok te wordenquote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Mini-ToT heeft o.a. gegeten:
Tournedos en entrecote (doorbakken gedeeles)
kikkerbilletjes
Escargots
truffel
kreeft
enz.
quote:
Ik sla ook regelmatig een dag over met vlees eten en dan neem ik inderdaad ook een ei.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:41 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat zie ik wel bij anderen inderdaad.
Ik kan niet eerlijk oordelen want kinderen heb ik zover ik weet niet
Maar ze eten genoeg gezond, mijn neefje en nichtje 14 en 11 iirc, maar zie soms ook wel dat koters alleen nog maar lekker ongezond eten krijgen.
Geen zin in vlees maar een ei bij normale maaltijd. Prima.
Tsjaa.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:40 schreef m1st1g het volgende:
[..]
En dan komt de helft terug en hebben ze alle garnering ook maar opzij gegooid. Komkommer, snoeptomaatjes mais en dat soort dingen die je verwacht dat de jeugd wel lekker vindt.
1 nadeel, je kan er wat winderig van wordenquote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:43 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik sla ook regelmatig een dag over met vlees eten en dan neem ik inderdaad ook een ei.
Ach dan trek je het dekbed maar goed strak rond je nek.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:44 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
1 nadeel, je kan er wat winderig van worden
Kip, Vis, SBE, schelpdier.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:44 schreef ToT het volgende:
En wat mij betreft is een dag zonder vlees een dag niet geleefd.
Geheel volgens de Nederlandse traditie!quote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:45 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ach dan trek je het dekbed maar goed strak rond je nek.
Niets mis mee om dat als vent te doen als je bedpartner helemaal met haar hoofd onder het dekbed ligtquote:
Is ook zo'n broodje aap verhaal over dat in Amerika iemand zo z'n vrouw vermoord zou hebben!quote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:47 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Niets mis mee om dat als vent te doen als je bedpartner helemaal met haar hoofd onder het dekbed ligt
Die laatste lijkt mij ook nietsquote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:48 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ben te laf voor meelwormen en krekels, maden, schorpioen, kloppens slangenhart, etc.
Meelwormen, sprinkhanen en schorpioen heb ik al wel gegeten!quote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:48 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ben te laf voor meelwormen en krekels, maden, schorpioen, kloppens slangenhart, etc.
Ben je kwalificatie aan het kijken ?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:48 schreef mario390 het volgende:
kijk den history of
der oostenrijk formel 1 grand prix
Om dat voor elkaar te krijgen heb je wel heeeeeeeel veel eieren nodig.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Is ook zo'n broodje aap verhaal over dat in Amerika iemand zo z'n vrouw vermoord zou hebben!
Schorpioen nog nietquote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Meelwormen, sprinkhanen en schorpioen heb ik al wel gegeten!
Dan begreep ik je verkeerd.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is nu niet
nu is en terugblick op history van
de race
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |