SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam: MarkdeajaxfanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
joeheoquote:Op zaterdag 3 juli 2021 12:17 schreef greysbones het volgende:
Its friday thennn
its saterday sunday whaatttttt
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Ben benieuwd hoe dat gaat als we straks terug bij af zijn met een variant die iets minder dodelijk is voor gevaccineerden, maar echt veel erger dan de oude versie voor niet gevaccineerden. Zo'n variant is evolutionair gezien zomaar kunnen opduiken nu, terwijl zulke dodelijke virussen meestal hun eigen graf graven.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 12:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel lost moeder natuur dat wel op.
Gelijk de huizencrisis opgelost
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
En de pensioentekortenquote:Op zaterdag 3 juli 2021 12:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe dat gaat als we straks terug bij af zijn met een variant die iets minder dodelijk is voor gevaccineerden, maar echt veel erger dan de oude versie voor niet gevaccineerden. Zo'n variant is evolutionair gezien zomaar kunnen opduiken nu, terwijl zulke dodelijke virussen meestal hun eigen graf graven.
Gelijk de huizencrisis opgelost
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Pensioentekorten bestaan daar onze lieve overheid'quote:
niets te maken met teveel ouderen
als de overheid niet elk jaar een stuk er van af zou snoepen was er niks aan de handThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Het helpt sowieso als al die wappies het loodje leggen voor ze 60 zijnquote:Op zaterdag 3 juli 2021 12:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Pensioentekorten bestaan daar onze lieve overheid'
niets te maken met teveel ouderen
als de overheid niet elk jaar een stuk er van af zou snoepen was er niks aan de hand
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
nee de overheid pikt alleen maar meer inquote:Op zaterdag 3 juli 2021 12:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het helpt sowieso als al die wappies het loodje leggen voor ze 60 zijnThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik zou het niet eens erg vinden als we even weer wat maatregelen nodig hebben als er een variant is die gigantisch dodelijk is voor wappies.
Helaas zullen er altijd onschuldige slachtoffers vallen, dus misschien niet moreel juist.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Dat heb je altijd. Best wel jammerquote:Op zaterdag 3 juli 2021 12:24 schreef Nattekat het volgende:
Ik zou het niet eens erg vinden als we even weer wat maatregelen nodig hebben als er een variant is die gigantisch dodelijk is voor wappies.
Helaas zullen er altijd onschuldige slachtoffers vallen, dus misschien niet moreel juist.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Jezus die God geval spoort echt niet, zie balk boven in
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
heeft gisteravond 2 topics aangemaakt
die zou je eens moeten bekijkenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Er zitten hier hele vreemde snuitersquote:Op zaterdag 3 juli 2021 12:28 schreef Mrsloveable het volgende:
Jezus die God geval spoort echt niet, zie balk boven inIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Zo'n variant kan wel altijd plotseling opduiken zo lang er gebieden zijn waar het virus vrij zijn gang kan gaan.quote:
De dodelijke virussen zijn altijd zeer efficiënt in zichzelf keihard vermenigvuldigen, maar kunnen zich minder hard verspreiden doordat de gastheer het lootje legt. In dichtbevolkte achterstandswijken in Brazilië ligt dat net anders, zeker als gevaccineerden het virus wel kunnen verspreiden.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Doe ik vanavond wel, als ik het niet vergeetquote:Op zaterdag 3 juli 2021 12:28 schreef greysbones het volgende:
heeft gisteravond 2 topics aangemaakt
die zou je eens moeten bekijken"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Missquote:Op zaterdag 3 juli 2021 12:28 schreef Mrsloveable het volgende:
Jezus die God geval spoort echt niet, zie balk boven in![]()
![]()
echt niet wijsquote:Op zaterdag 3 juli 2021 12:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Doe ik vanavond wel, als ik het niet vergeet
Dajha heeft ook gepost daar![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Geld teveel en aandacht tekort.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 12:28 schreef Mrsloveable het volgende:
hij beweert dat zijn vrouw en kinderen bij hem weg zijnThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Sowieso al die zogenaamde godenquote:Op zaterdag 3 juli 2021 12:28 schreef Mrsloveable het volgende:
![]()
En in India en de townships in Afrika, hoe groter de armoede hoe meer kans het virus heeft.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 12:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo'n variant kan wel altijd plotseling opduiken zo lang er gebieden zijn waar het virus vrij zijn gang kan gaan.
De dodelijke virussen zijn altijd zeer efficiënt in zichzelf keihard vermenigvuldigen, maar kunnen zich minder hard verspreiden doordat de gastheer het lootje legt. In dichtbevolkte achterstandswijken in Brazilië ligt dat net anders, zeker als gevaccineerden het virus wel kunnen verspreiden.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ojeetjequote:Op zaterdag 3 juli 2021 12:30 schreef greysbones het volgende:
hij beweert dat zijn vrouw en kinderen bij hem weg zijn
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Een beetje gestoord is niet erg. Dat is juist humorquote:Op zaterdag 3 juli 2021 12:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Denk een kwart van de fokkers wel of de helft
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
Forum Opties Forumhop: Hop naar: