Zo'n variant kan wel altijd plotseling opduiken zo lang er gebieden zijn waar het virus vrij zijn gang kan gaan.quote:
Doe ik vanavond wel, als ik het niet vergeetquote:Op zaterdag 3 juli 2021 12:28 schreef greysbones het volgende:
heeft gisteravond 2 topics aangemaakt
die zou je eens moeten bekijken
Missquote:Op zaterdag 3 juli 2021 12:28 schreef Mrsloveable het volgende:
Jezus die God geval spoort echt niet, zie balk boven in
echt niet wijsquote:Op zaterdag 3 juli 2021 12:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Doe ik vanavond wel, als ik het niet vergeet
Geld teveel en aandacht tekort.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 12:28 schreef Mrsloveable het volgende:
Sowieso al die zogenaamde godenquote:Op zaterdag 3 juli 2021 12:28 schreef Mrsloveable het volgende:
En in India en de townships in Afrika, hoe groter de armoede hoe meer kans het virus heeft.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 12:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo'n variant kan wel altijd plotseling opduiken zo lang er gebieden zijn waar het virus vrij zijn gang kan gaan.
De dodelijke virussen zijn altijd zeer efficiënt in zichzelf keihard vermenigvuldigen, maar kunnen zich minder hard verspreiden doordat de gastheer het lootje legt. In dichtbevolkte achterstandswijken in Brazilië ligt dat net anders, zeker als gevaccineerden het virus wel kunnen verspreiden.
Ojeetjequote:Op zaterdag 3 juli 2021 12:30 schreef greysbones het volgende:
hij beweert dat zijn vrouw en kinderen bij hem weg zijn
Een beetje gestoord is niet erg. Dat is juist humorquote:Op zaterdag 3 juli 2021 12:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Denk een kwart van de fokkers wel of de helft
Hij beweert ook dat hij God is. Dus hoe serieus moet je dat nemen?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 12:30 schreef greysbones het volgende:
hij beweert dat zijn vrouw en kinderen bij hem weg zijn
geloof er niks vanquote:Op zaterdag 3 juli 2021 12:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij beweert ook dat hij God is. Dus hoe serieus moet je dat nemen?
Ik houd ook wel van humor. Maar met die berichten nu in de ticker denk ik weleens man3 waarom zou je geld betalen voor dat soort idiote berichten.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 12:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Een beetje gestoord is niet erg. Dat is juist humor
Is al een tijdje zo.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 12:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mwa geen idee wat dat ineens is/was..
Ik geloof er ook niks vanquote:Op zaterdag 3 juli 2021 12:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
geloof er niks van
beetje vreemd om daar een topic over te beginnen
omdat sommige mensen koekoek zijnquote:Op zaterdag 3 juli 2021 12:33 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik houd ook wel van humor. Maar met die berichten nu in de ticker denk ik weleens man3 waarom zou je geld betalen voor dat soort idiote berichten.
doe maar 60 sec stilte in je hoofdquote:
Dat heb ik bij al die berichten in de tickerquote:Op zaterdag 3 juli 2021 12:33 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik houd ook wel van humor. Maar met die berichten nu in de ticker denk ik weleens man3 waarom zou je geld betalen voor dat soort idiote berichten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |