Neem een duik onder de douchequote:Op zaterdag 3 juli 2021 14:59 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb spierpijn in mijn schouders. Training van 10 minuten succesvol
Over 2 jaar vervalt je excuus, dan wordt het kiezen tussen kamp wappie of kamp spuitquote:
Volgens mij wil hij van me afquote:Op zaterdag 3 juli 2021 15:00 schreef greysbones het volgende:
Zou niet duiken onder de douche
Dat komt niet goed
hien niet zo zeuren over vaccinerenquote:
Via de app van F1 moet het wel kunnenquote:Op zaterdag 3 juli 2021 15:01 schreef Straatverlichting het volgende:
Voorheen waren er nog F1 livestreams .. uhm.. online op te zoeken. Maar kansloos nu.
Ik probeer mistach uit de wappiefuik te houden.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 15:01 schreef greysbones het volgende:
Missc
[..]
hien niet zo zeuren over vaccineren
Ja kan ook een abbo nemen.. maar zonde voor die paar uurtjes.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 15:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Via de app van F1 moet het wel kunnen
Weet alleen niet meer hoe 😜
Dan ga ik voor wappiequote:Op zaterdag 3 juli 2021 15:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Over 2 jaar vervalt je excuus, dan wordt het kiezen tussen kamp wappie of kamp spuit
Wat nu als mistig de hele tijd tegen jou loopt te zeggen dat je het niet moet doen?( ja je hebt het al gedaan)quote:Op zaterdag 3 juli 2021 15:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik probeer mistach uit de wappiefuik te houden.
Ja deze.. https://www.formula1.com/(...)E&gclsrc=aw.ds#nl-NLquote:
Als je iedereen die anders denkt een wappie noemtquote:
Gezelligquote:Op zaterdag 3 juli 2021 15:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je iedereen die anders denkt een wappie noemt
Ja die zijn er
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |