quote:Op zondag 4 juli 2021 15:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ze gaat hard, ze gaat lekkerrr...
Was het wel een stop en go? Of word er 5 sec van de eindtijd af gehaald ? Dat doen ze ook weleens toch?quote:Op zondag 4 juli 2021 15:43 schreef engine het volgende:
Ik heb het even gemist dus weet niet of Norris stil gestaan heeft. Maar kan mij niet voorstellen dat hij dat niet gedaan heeft.
Volgens mij wel, daarom was Bottas er ook voorbij in de pitsquote:Op zondag 4 juli 2021 15:43 schreef engine het volgende:
Ik heb het even gemist dus weet niet of Norris stil gestaan heeft. Maar kan mij niet voorstellen dat hij dat niet gedaan heeft.
Olav vergeet soms wel eens wat .. viel mij ook opquote:Op zondag 4 juli 2021 15:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Norris moest toch 5 seconden blijven staan? Of heb ik dat gemist?
Ik denk dat het inderdaad gewoon een tijdstraf is.quote:Op zondag 4 juli 2021 15:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Was het wel een stop en go? Of word er 5 sec van de eindtijd af gehaald ? Dat doen ze ook weleens toch?
Ik heb geen Olav..quote:Op zondag 4 juli 2021 15:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Olav vergeet soms wel eens wat .. viel mij ook op
Ah ok.. Lando deed pitstop maar wachtte eerst 5 sec. straf ...quote:Op zondag 4 juli 2021 15:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb geen Olav..Zit op Sky
quote:Op zondag 4 juli 2021 15:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah ok.. Lando deed pitstop maar wachtte eerst 5 sec. straf ...
tour de france boeit me nietquote:Op zondag 4 juli 2021 15:45 schreef cafca het volgende:
[..]
Wielrennen, Tour de France, Lukas Pöstlberger uit Oostenrijk
Is niet vreemd checko hangt in de vuile lucht .quote:Op zondag 4 juli 2021 15:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Had van Perez wel wat meer verwacht.... ook na de uitglijder..
Plakken achter Ricciardo is wat vreemd.
Ben je ook voor Max.quote:
quote:Op zondag 4 juli 2021 15:51 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Is niet vreemd checko hangt in de vuile lucht .
Deze vond ik wel terechtquote:Op zondag 4 juli 2021 15:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Huh ? Perez nu ook een 5 sec.. voor een driver er af forcen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |