abonnement Unibet Coolblue
  Moderator donderdag 1 juli 2021 @ 11:51:24 #51
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200154015
quote:
16s.gif Op donderdag 1 juli 2021 11:49 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

dat maakt hem toch niet minder controversieel?
Voor controverse heb je aandacht en publiciteit nodig.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_200154026
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 11:51 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Voor controverse heb je aandacht en publiciteit nodig.
daar heeft Baudet geen tekort aan gehad
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  donderdag 1 juli 2021 @ 11:53:45 #53
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_200154038
Overigens lijkt het er dus op dat Wilders en Kaag elkaar persoonlijk dus ook volstrekt niet lusten.

Bij Pechtold en Jetten versus Wilders had ik meer het idee dat het enkel politiek was, en dat zer in de wandelgangen nog wel met elkaar overweg konden. Maar dit zijn echt onverenigbare karakters.
  donderdag 1 juli 2021 @ 11:54:37 #54
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_200154046
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 11:22 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Ja ja, Geert kletst maar wat, en als je hem er op aanspreekt: "Ja he he, ik bedoel natuurlijk.... bla bla"

Dus jij gelooft dat Wilders denkt dat Kaag op een bezemsteel door het bos vliegt? Letterlijk?
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_200154410
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 11:54 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dus jij gelooft dat Wilders denkt dat Kaag op een bezemsteel door het bos vliegt? Letterlijk?
Iemand beschuldigen van hekserij kan op veel manieren. Je hoeft niet alle ingredienten mee te nemen.
Volgens mij werd in het vonnis richting Jeanne D'Arc ook niet de bezemsteel genoemd.
Er zijn evenwel fundamentalistische Christenen die in hekserij geloven. Zoals wellicht in Urk en Staphorst. En we weten sinds kort dat deze soldaten van de Heilige Oorlog der Christenen tot alles in staat zijn.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_200154658
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 08:17 schreef Hamzoef het volgende:
Iemand een keer heks noemen is wat mij betreft nog geen demoniseren. Daan moet het toch wel iets stelselmatiger van aard zijn.

Daarbij is Kaag ook wel héél, héél eng. Ik vind narcisten per definitie wel eng sowieso, maar zij doet er wel een paar schepjes bovenop.

Nieuw leiderschap…
Heb je de twitterlijn van Wilders wel eens gezien? Een keer en niet stelselmatig :')
  donderdag 1 juli 2021 @ 13:03:14 #57
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_200154829
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 12:29 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Iemand beschuldigen van hekserij kan op veel manieren. Je hoeft niet alle ingredienten mee te nemen.
Volgens mij werd in het vonnis richting Jeanne D'Arc ook niet de bezemsteel genoemd.
Er zijn evenwel fundamentalistische Christenen die in hekserij geloven. Zoals wellicht in Urk en Staphorst. En we weten sinds kort dat deze soldaten van de Heilige Oorlog der Christenen tot alles in staat zijn.
Ik denk dat Wilders 'heks' gewoon als kenau/feeks/etc bedoeld heeft en niet als bovennatuurlijk wezen.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_200154985
Ik mag Kaag niet. Naar mijn mening komt ze over als hypocriet en over het paard getild.

Qua politiek ligt ze me ook totaal niet; veel te neo-liberaal.

En haar vrouw-zijn zal me een rotzorg zijn. Net zoals het vrouw-zijn van Leijten en Marijnissen me niets boeide toen ik op ze stemde.

Maar wanneer ik haar beledig (wat heus niet vaak voorkomt, want zoveel interesseert ze me niet) dan zou ik wel nog steeds oa vrouwelijke woorden gebruiken. Net zoals ik een man met mannelijke beledigingen beledig. En op diezelfde fiets noem ik een vrouwelijke medewerker van de brandweer een brandweervrouw, en een mannelijke medewerker van de brandweer een brandweerman. Sufkut en droplul. Bitch en klootzak.
"Pools are perfect for holding water"
pi_200155005
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 13:03 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik denk dat Wilders 'heks' gewoon als kenau/feeks/etc bedoeld heeft en niet als bovennatuurlijk wezen.
Ik denk dat Wilders....................... bedoeld heeft en niet.....................

Deel 235.....
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_200155017
Helaas lijkt het er inderdaad wel op dat veel vrouwelijke politici aardig wat shit over zich heen krijgen omdat ze vrouw-zijn.
"Pools are perfect for holding water"
  donderdag 1 juli 2021 @ 13:26:03 #61
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_200155091
Ach online haatdiarree spuien is vooral een hobby van sneue mannen die het niet erg goed doen bij de vrouwen

Dan begrijp ik dat een vrouw wellicht qua denkwereld nog verder van ze af staat en nog meer frustratie en wrok triggert.
  donderdag 1 juli 2021 @ 13:27:10 #62
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_200155104
Als je zo voor gelijkheid van man en vrouw bent mag je ook aangepakt worden als een man.

Zeker na alles dat er om de persoon Kaag speelt.
  donderdag 1 juli 2021 @ 13:38:46 #63
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_200155274
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 13:27 schreef Ixnay het volgende:
Als je zo voor gelijkheid van man en vrouw bent mag je ook aangepakt worden als een man.

Dan had Wilders haar tovenaar moeten noemen
pi_200155352
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 13:27 schreef Ixnay het volgende:
Als je zo voor gelijkheid van man en vrouw bent mag je ook aangepakt worden als een man.

Zeker na alles dat er om de persoon Kaag speelt.
Wat speelt er dan?
Behalve in de hoofden der PVV-warhoofden?
En als er zoveel speelt, waarom dan "op de vrouw spelen" door haar heks te noemen?
Waarom kun je dan niet een opsomming van de feiten maken?

Dus geef maar een rij feiten
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_200155359
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 13:27 schreef Ixnay het volgende:
Als je zo voor gelijkheid van man en vrouw bent mag je ook aangepakt worden als een man.

Zeker na alles dat er om de persoon Kaag speelt.
Haar aanpakken als een man betekent dat ze nu een paar duizend haatberichten te veel heeft ontvangen ten opzichte van haar mannelijke collega's, dus gaan we die dan netjes overhevelen naar Wilders, Rutte, Hoekstra, Segers etc. etc.?
pi_200155365
Ik vind het vele malen erger dat Hoekstra wijzigingen laat aanbrengen in het partijprogramma die te herleiden zijn naar de persoonlijke belangen van rijke donateuren, dan dat mevrouw Kaag zich 3 jaar laat volgen met een camera en beseft dat er ophef kan komen over een autogordel waardoor er wordt verzocht een stukje uit de documentaire te knippen. Overigens is die documentaire achteraf natuurlijk niet handig geweest. Dit was waarschijnlijk daarom ook een eerste en gelijk laatste keer dat ze aan zoiets heeft meegewerkt. Lesgeld voor de toekomst.

Dat Wilders probeert iemand te dehumaniseren dat zijn we helaas van hem gewend.
pi_200155375
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 12:51 schreef archito het volgende:
Heb je de twitterlijn van Wilders wel eens gezien?
Nee, ik walg van die man.
pi_200155386
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 13:38 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Dan had Wilders haar tovenaar moeten noemen
http://www.gemeentevanchr(...)%20en%20hekserij.pdf

quote:
Hekserij werd gebruikt om Gods Wil tegen te staan (vgl Exodus 7:8-13), opdat men zich niet aan God zou onderwerpen
en om mensen te misleiden om de boze te gaan dienen (vgl Jeremia 27:9-10). Daarom dat God Israel gebood: “een
tovenares zult gij niet in leven laten” Exodus 22:18. Toverij werd beoefend door hen die God tegenstaan en de vrede
Gods kan niet zijn waar toverijen voortduren (2 Koningen 9:22).
Dat is een doodsbedreiging dus.
Els Borst is ook vermoord door een Christenfundamentalist.
En er lopen genoeg Christen-gekkies rond in Urk en Staphorst, zo weten we inmiddels....
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
  donderdag 1 juli 2021 @ 13:56:31 #69
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_200155493
Via twitter collega-politici uitschelden :')
We have always been at war with Eastasia.
pi_200156010
De demonisering van Sigrid Kaag door de PVV gaat nu al veel verder dan de demonisering van Pim Fortuyn. Er is in 2014 al eens een D66 politica vermoord door een rechtse gristenfundamentalist en met name Wilders, Markuszower en Bosma sturen aan op herhaling daarvan. Toont ook maar weer eens aan waarom zo'n figuur als Bosma totaal ongeschikt is als kamervoorzitter. Zelfs als het voor zijn neus gebeurd is deze laffe man te ziek in zijn kop om daar iets tegen te doen.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_200156241
quote:
6s.gif Op donderdag 1 juli 2021 14:35 schreef Nielsch het volgende:
De demonisering van Sigrid Kaag door de PVV gaat nu al veel verder dan de demonisering van Pim Fortuyn. Er is in 2014 al eens een D66 politica vermoord door een rechtse gristenfundamentalist en met name Wilders, Markuszower en Bosma sturen aan op herhaling daarvan. Toont ook maar weer eens aan waarom zo'n figuur als Bosma totaal ongeschikt is als kamervoorzitter. Zelfs als het voor zijn neus gebeurd is deze laffe man te ziek in zijn kop om daar iets tegen te doen.
Hier ben ik het mee eens. Als je iemand dehumaniseert, dan neemt de kans op bedreiging en geweld toe.
  donderdag 1 juli 2021 @ 15:06:49 #72
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_200156453
quote:
6s.gif Op donderdag 1 juli 2021 14:35 schreef Nielsch het volgende:
De demonisering van Sigrid Kaag door de PVV gaat nu al veel verder dan de demonisering van Pim Fortuyn. Er is in 2014 al eens een D66 politica vermoord door een rechtse gristenfundamentalist en met name Wilders, Markuszower en Bosma sturen aan op herhaling daarvan. Toont ook maar weer eens aan waarom zo'n figuur als Bosma totaal ongeschikt is als kamervoorzitter. Zelfs als het voor zijn neus gebeurd is deze laffe man te ziek in zijn kop om daar iets tegen te doen.
Ach een van de kernbeginselen van het populisme is dat normen en waarden enkel voor anderen zijn.
pi_200156471
Los van de uitspraken van PVV-Kamerlid Markuszower vandaag, zijn fractiegenoot Bosma is in de rol van voorzitter verre van neutraal:

https://nos.nl/artikel/23(...)v-over-minister-kaag

Bosma kan als voorzitter af en toe verfrissend scherp uit de hoek komen, maar hier laat hij duidelijk zien waarom hij een totaal ongeschikte kandidaat was om Arib op te volgen.
  donderdag 1 juli 2021 @ 15:13:45 #74
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_200156542
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 15:08 schreef spinazieruiker het volgende:
Los van de uitspraken van PVV-Kamerlid Markuszower vandaag, zijn fractiegenoot Bosma is in de rol van voorzitter verre van neutraal:

https://nos.nl/artikel/23(...)v-over-minister-kaag

Bosma kan als voorzitter af en toe verfrissend scherp uit de hoek komen, maar hier laat hij duidelijk zien waarom hij een totaal ongeschikte kandidaat was om Arib op te volgen.
Toch wel mooi hoe de PVV ophef over D66 naar ophef over zichzelf weet te draaien. Daar zullen de D66-spindoctors blij mee zijn. _O_
pi_200156573
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 15:13 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Toch wel mooi hoe de PVV ophef over D66 naar ophef over zichzelf weet te draaien. Daar zullen de D66-spindoctors blij mee zijn. _O_
Zonder ophef als dit zou de PVV al lang 0 zetels hebben
  Moderator donderdag 1 juli 2021 @ 15:23:07 #76
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_200156682
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 15:08 schreef spinazieruiker het volgende:
Los van de uitspraken van PVV-Kamerlid Markuszower vandaag, zijn fractiegenoot Bosma is in de rol van voorzitter verre van neutraal:

https://nos.nl/artikel/23(...)v-over-minister-kaag

Bosma kan als voorzitter af en toe verfrissend scherp uit de hoek komen, maar hier laat hij duidelijk zien waarom hij een totaal ongeschikte kandidaat was om Arib op te volgen.
Jezus. Terwijl het Markushower zelf was die opgepakt werd voor verboden vuurwapenbezit. :') Bosma is ook geen knip voor de neus waard.

Nogmaals, laat even op je inwerken dat dit het niveau is.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_200156717
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 13:46 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Nee, ik walg van die man.
Als je dat wel even zou doen zou je je stelling moeten herzien dat Kaag een keer heks wordt genoemd. Wilders maakt Kaag stelselmatig voor van alles en nog wat uit.

De blinde haat richting Kaag vanuit een deel van de bevolking wordt alleen maar verder aangewakkerd door types als Wilders en Baudet. En zelf maar janken dat ze gedemoniseerd worden.
  donderdag 1 juli 2021 @ 15:44:42 #78
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_200156955
Ik vind het in het algemeen niet kies dat volksvertegenwoordigers op de man/vrouw spelen ipv op inhoud.
Ik verwacht van volksvertegenwoordigers dat ze fatsoen betrachten en inhoudelijk zijn.

Dat burgers op bv Twitter uit de bocht vliegen is 1 ding, is niet leuk of netjes, maar vind ik van een andere orde dan wanneer volksvertegenwoordigers het doen. Welke kant op maakt me geen donder uit.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  donderdag 1 juli 2021 @ 15:47:35 #79
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_200156989
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 13:03 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik denk dat Wilders 'heks' gewoon als kenau/feeks/etc bedoeld heeft en niet als bovennatuurlijk wezen.
En hoe is dat dan ok?
Het is gewoon een ordinaire scheldpartij.

En enkel als onbelangrijke info, heksen zijn geen bovennatuurlijke wezens.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_200157003
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 15:08 schreef spinazieruiker het volgende:
Los van de uitspraken van PVV-Kamerlid Markuszower vandaag, zijn fractiegenoot Bosma is in de rol van voorzitter verre van neutraal:

https://nos.nl/artikel/23(...)v-over-minister-kaag

Bosma kan als voorzitter af en toe verfrissend scherp uit de hoek komen, maar hier laat hij duidelijk zien waarom hij een totaal ongeschikte kandidaat was om Arib op te volgen.
twitter
pi_200157058
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 15:49 schreef Aurelius het volgende:

[..]

[ twitter ]
Bergkamp heeft in korte tijd al ruim bewezen slappe knieën te hebben als het gaat om buitensporig gedrag van PVV'ers.
pi_200157102
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 15:53 schreef spinazieruiker het volgende:
Bergkamp heeft in korte tijd al ruim bewezen slappe knieën te hebben als het gaat om buitensporig gedrag van PVV'ers.
Volgens mij hebben de kamerleden juist recent met elkaar afgesproken dat ze liever elkaar aanspreken in een debat. Iets in die trend zei van der Staaij in elk geval volgens mij. De kamervoorzitter moet alleen ingrijpen als er gescholden wordt. En dit was niet het geval. Of "omringt door terroristen" schelden is, of een feitelijke constatering is, is subjectief. En Kaag kan zichzelf prima verdedigen.
pi_200157143
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 15:57 schreef Aurelius het volgende:

[..]

Volgens mij hebben de kamerleden juist recent met elkaar afgesproken dat ze liever elkaar aanspreken in een debat. Iets in die trend zei van der Staaij in elk geval volgens mij. De kamervoorzitter moet alleen ingrijpen als er gescholden wordt. En dit was niet het geval. Of "omringt door terroristen" schelden is, of een feitelijke constatering is, is subjectief. En Kaag kan zichzelf prima verdedigen.
Dan nog zegt Bosma "Kamerleden moeten kunnen zeggen wat ze willen". Dat is een oordeel over de uitspraak die er aan vooraf ging.

Als hij had gezegd "We hebben recent met elkaar afgesproken dat leden elkaar aanspreken en dat het zo lang er niet wordt gescholden niet aan de voorzitter is" had ik meer respect gehad voor zijn niet-optreden.
  donderdag 1 juli 2021 @ 20:54:59 #84
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_200160895
quote:
10s.gif Op donderdag 1 juli 2021 13:44 schreef Tocadisco het volgende:

[..]

Haar aanpakken als een man betekent dat ze nu een paar duizend haatberichten te veel heeft ontvangen ten opzichte van haar mannelijke collega's, dus gaan we die dan netjes overhevelen naar Wilders, Rutte, Hoekstra, Segers etc. etc.?
Wilders krijgt nooit haatberichten inderdaad, komt vast doordat hij een man is.

8)7
  donderdag 1 juli 2021 @ 20:59:45 #85
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_200160952
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 13:44 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Wat speelt er dan?
Behalve in de hoofden der PVV-warhoofden?
En als er zoveel speelt, waarom dan "op de vrouw spelen" door haar heks te noemen?
Waarom kun je dan niet een opsomming van de feiten maken?

Dus geef maar een rij feiten
IS-vrouwen en kinderen naar NL willen halen. "Nieuw leiderschap". Liegen over documentaire. Sympathie voor terroristen. Haat tegen kamerleden. Hautain en arrogant gedrag. Eigen standpunten niet naleven. Hypocrisie over klimaat. Hypocrisie over diversiteit.
pi_200161829
Zodra je termen als heks voor iemand gaat gebruiken, geef je eigenlijk gewoon toe dat ze je de baas is en dat je geen goede argumenten tegen haar hebt. Ik zou het als compliment opvatten als ik Kaag was.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  Moderator / Redactie FP + Sport donderdag 1 juli 2021 @ 22:17:21 #87
408813 crew  trein2000
pi_200161911
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 15:53 schreef spinazieruiker het volgende:

[..]

Bergkamp heeft in korte tijd al ruim bewezen slappe knieën te hebben als het gaat om buitensporig gedrag van PVV'ers.
Geen fan van Bergkamp. Maar Bosma had dit ook anders moeten aanpakken. Niet expliciet weigeren, laat het maar aan de kamer.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  vrijdag 2 juli 2021 @ 00:06:51 #88
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_200163243
quote:
1s.gif Op donderdag 1 juli 2021 20:59 schreef Ixnay het volgende:

[..]

IS-vrouwen en kinderen naar NL willen halen. "Nieuw leiderschap". Liegen over documentaire. Sympathie voor terroristen. Haat tegen kamerleden. Hautain en arrogant gedrag. Eigen standpunten niet naleven. Hypocrisie over klimaat. Hypocrisie over diversiteit.
Alles wat hier staat is totale laagbijdegrondse laster :') waarom word je hier niet gewoon voor geband?
pi_200163334
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 15:23 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Jezus. Terwijl het Markushower zelf was die opgepakt werd voor verboden vuurwapenbezit. :') Bosma is ook geen knip voor de neus waard.

Nogmaals, laat even op je inwerken dat dit het niveau is.
Markuszower werd niet alleen opgepakt voor verboden wapenbezit.
De AIVD heeft gewaarschuwd dat hij een risico vormt voor de integriteit van Nederland. In de brief van hen aan Wilders stond onder meer dat hij betrokken was bij de overdracht van "informatie aan buitenlandse mogendheden".
En deze landverrader meent anderen de maat te kunnen nemen...
  vrijdag 2 juli 2021 @ 00:48:02 #90
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_200163464
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 00:06 schreef VoMy het volgende:

[..]

Alles wat hier staat is totale laagbijdegrondse laster :') waarom word je hier niet gewoon voor geband?
Ik ga altijd wel lekker op dergelijke figuren die - of het nu om Halsema of Kaag gaat - zoveel haat lijken te koesteren dat het lachwekkend is. Alsof hen persoonlijk iets is aangedaan en de piemel is afgeknipt door een vrouwelijk politicus. Fantastisch.
  vrijdag 2 juli 2021 @ 00:49:25 #91
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_200163470
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 11:01 schreef Tijger_m het volgende:
Waarom krijg ik altijd quote meldingen van jou en als ik naar het topic ga is het weg?
  vrijdag 2 juli 2021 @ 00:52:39 #92
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_200163486
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 00:06 schreef VoMy het volgende:

[..]

Alles wat hier staat is totale laagbijdegrondse laster :') waarom word je hier niet gewoon voor geband?
Ten eerste is het geen laster.

Ten tweede, als het wel laster was, zoals het vermeende antisemitisme en racisme van Baudet, werd het ook toegelaten.

Het kan nu niet meer ontkend worden dat D66 een duwtje in de rug krijft van de NPO. Als ook Fok hier mee doorgaat is het toch echt een teken dat een bepaald geluid op internet toegejuicht wordt terwijl een ander geluid verbannen wordt.
pi_200164034
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 00:48 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Ik ga altijd wel lekker op dergelijke figuren die - of het nu om Halsema of Kaag gaat - zoveel haat lijken te koesteren dat het lachwekkend is. Alsof hen persoonlijk iets is aangedaan en de piemel is afgeknipt door een vrouwelijk politicus. Fantastisch.
Ja, niet te serieus nemen die figuren. Zeker niet als ze ook nog gaan ontkennen dat Baudet geen probleem heeft met antisemitisme, dan blijkt gewoon dat ze alle serieuze nieuwsbronnen negeren en alleen wat dubieuze youtube kanalen (zoals het FvD journaal) kijken.

Ik kijk er naar en denk "gelukkig dat zulke figuren en hun partijen steeds weer zelf er voor zorgen dat de andere partijen liever met zijn allen samenwerken dan dat ze afhankelijk zijn van zulke malloten". Als je een serieuze minister die kwalitatief echt ontzettend goed is voor heks uit gaat maken als volksvertegenwoordiger of als je gaat beweren dat zij graag omringd is door terroristen, dan vraag je er gewoon om volledig genegeerd te worden bij elke serieuze vorm van politiek. Wat je dan dus in feite doet is jezelf buitensluiten. En dat vinden ze zelf fijn, want PVV/FvD stemmers en volksvertegenwoordigers houden enorm van de slachtofferrol.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  vrijdag 2 juli 2021 @ 07:26:46 #94
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_200164066
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 00:48 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Ik ga altijd wel lekker op dergelijke figuren die - of het nu om Halsema of Kaag gaat - zoveel haat lijken te koesteren dat het lachwekkend is. Alsof hen persoonlijk iets is aangedaan en de piemel is afgeknipt door een vrouwelijk politicus. Fantastisch.
Van die internethaters zijn doorgaans seksueel gefrustreerde mannen. Dus dan zijn vrouwen in de politiek nog erger dan mannen om hun falende leven op af te reageren.
pi_200164098
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 11:03 schreef LXIV het volgende:
N
[..]

Nee, het is geen demonisatie. Ook op Kaags gedrag mag commentaar komen ondanks dat ze een vrouw is. Wat ze hier gedaan heeft is gewoon niet kies. Dat krijgt ze te horen in de media. Tja, wat wil je anders.

Al die soyboys zijn net wijven geworden. Bij iedere kritiek gaan ze meteen huilen.
Als jij weer met je extreemrechtse kameraden gekke dingen gaat roepen is het logisch dat daar commentaar op komt.
Dat je vanuit je beperkte boze bubbel jullie eigen ranzigheid en extremisme doodnormaal bent gaan vinden is niet echt een fatsoenlijke manier om dat goed te praten.
pi_200165022
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 22:09 schreef Hanca het volgende:
Zodra je termen als heks voor iemand gaat gebruiken, geef je eigenlijk gewoon toe dat ze je de baas is en dat je geen goede argumenten tegen haar hebt. Ik zou het als compliment opvatten als ik Kaag was.
Helemaal mee eens!

Kijk op Wikipedia. Alle veroordeelde "heksen", o.a. Jeanne d'Arc hebben hun eigen "bladzijde". Ze worden of vereerd, heilig verklaard zelfs. Of er is sympathie omdat ze eigengereid waren en lak hadden aan het klootjesvolk.
Sterke vrouwen!
Hoe kijken we jaren later terug op de "Heksen", en hoe kijken we terug op het klootjesvolk en gezapige toegeeflijke ambtenaren (Pontius Pilata) die toegaven aan de meute met hun hooivorken en hun fakkels.

De naam Sigrid geeft ook voer aan de bijgelovige meute.
Net als "Corona", 6 letters en opgeteld als rangnummers in het alfabet zijn ze in totaal 66.

Zo, dat is weer voer voor verdere "demonisering".
Henk en Ingrid!! Pak de hooivorken en de fakkels!!
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_200165079
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 09:42 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Helemaal mee eens!

Kijk op Wikipedia. Alle veroordeelde "heksen", o.a. Jeanne d'Arc hebben hun eigen "bladzijde". Ze worden of vereerd, heilig verklaard zelfs. Of er is sympathie omdat ze eigengereid waren en lak hadden aan het klootjesvolk.
Sterke vrouwen!
Hoe kijken we jaren later terug op de "Heksen", en hoe kijken we terug op het klootjesvolk en gezapige toegeeflijke ambtenaren (Pontius Pilata) die toegaven aan de meute met hun hooivorken en hun fakkels.

De naam Sigrid geeft ook voer aan de bijgelovige meute.
Net als "Corona", 6 letters en opgeteld als rangnummers in het alfabet zijn ze in totaal 66.

Zo, dat is weer voer voor verdere "demonisering".
Henk en Ingrid!! Pak de hooivorken en de fakkels!!
Ik waardeer je hersengymnastiek. ;)
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_200165108
quote:
1s.gif Op donderdag 1 juli 2021 20:59 schreef Ixnay het volgende:

[..]

IS-vrouwen en kinderen naar NL willen halen. "Nieuw leiderschap". Liegen over documentaire. Sympathie voor terroristen. Haat tegen kamerleden. Hautain en arrogant gedrag. Eigen standpunten niet naleven. Hypocrisie over klimaat. Hypocrisie over diversiteit.
IS-vrouwen en kinderen naar NL willen halen.
Daar is idd discussie over. Er zijn debatten over in de 2e kamer.

"Nieuw leiderschap"
Ja, door de eeuwen heen zijn er altijd nieuwe leiders geweest. Mensen gaan dood, of krijgen een andere baan.
Waarom die aanhalingstekens?

Liegen over documentaire.
Welke docu (over Kaag?). Ik heb die docu nog niet gezien. Beetje voorbarig. En wat is precies de "leugen"?

Sympathie voor terroristen.
Graag de bron waaruit blijkt welke politicus sympathie heeft voor welke terrorist.

Haat tegen kamerleden.
Welke haat? Bron graag.

Hautain en arrogant gedrag.
Beetje subjectief. Maar goed. Geef een voorbeeld.

Eigen standpunten niet naleven.
Welke standpunten. Door wie niet nageleefd.

Hypocrisie over klimaat.
Subjectief. Maar goed. Mag onderdeel zijn van discussie.

Hypocrisie over diversiteit.
Subjectief. Maar goed. Mag onderdeel zijn van discussie.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_200165174
Plasterk slaat de spijker weer op de kop. _O_

quote:
Nog één gek ding. Op Kamervragen heeft minister Arie Slob (CU), die over de omroep gaat, schriftelijk geantwoord dat er geen contact is geweest tussen makers en team-Kaag. Kaag wist dat ze haar collega een leugen liet vertellen en zweeg. Dat is in een kabinet oncollegiaal en eigenlijk niet acceptabel. Zo iemand kan je in een kabinetsteam niet hebben. Dat alleen al is grond tot aftreden. Hier scheiden onze wegen.

https://www.telegraaf.nl/(...)een-leugen-vertellen
Weg met die heks!
pi_200165390


[ Bericht 100% gewijzigd door Idisrom op 02-07-2021 10:10:48 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')