Daar heb ik dus afscheid van genomenquote:Op woensdag 30 juni 2021 15:56 schreef chufi het volgende:
Doe dan maar een mooi plaatje van die zuipende Amerikaan van je
Nou geen auto, want daar is vaak geen plek.. meestal spullen voor de tuin en gereedschap enzquote:
Nou dan moet je wachten tot D. weer terug isquote:Op woensdag 30 juni 2021 16:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou geen auto, want daar is vaak geen plek.. meestal spullen voor de tuin en gereedschap enz
Een kleine troost is misschien, dat jij nu weer meer zuipt dan die Amerikaanquote:
Hoezo? Is er geen voetbal dan ?quote:Op woensdag 30 juni 2021 16:50 schreef marcb1974 het volgende:
Hoe gaat iedereen haar/zijn avond nu doorkomen?
Ga je op #anoniem?quote:Op woensdag 30 juni 2021 17:59 schreef Domnivoor het volgende:
* Domnivoor neemt ook afscheid.
https://rumble.com/v4qrt7-goodbye-old-friends-ian-mcevans.html
Neequote:
Die drinkt gewoon door hoor, alleen niet meer op mijn rekeningquote:Op woensdag 30 juni 2021 16:23 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Een kleine troost is misschien, dat jij nu weer meer zuipt dan die Amerikaan
Domniquote:Op woensdag 30 juni 2021 17:59 schreef Domnivoor het volgende:
* Domnivoor neemt ook afscheid.
https://rumble.com/v4qrt7-goodbye-old-friends-ian-mcevans.html
Nee hoorquote:Op woensdag 30 juni 2021 18:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Domni![]()
Maar je neemt toch geen afscheid van ons hč?
Jaquote:
Dankjewelquote:
quote:Op woensdag 30 juni 2021 19:37 schreef cafca het volgende:
Sterkte, D.
Maar het goede nieuws is dat je nu meer ruimte hebt voor fietsen in je garage!
De smaak te pakken ..quote:Op woensdag 30 juni 2021 19:38 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb er gisteren 2 op MP gezet, want wilde nog meer opruimen
Heb ik weer een paar tientjes aan auto-budgetquote:Op woensdag 30 juni 2021 19:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De smaak te pakken ..
Less is More
quote:Op woensdag 30 juni 2021 19:38 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb er gisteren 2 op MP gezet, want wilde nog meer opruimen
Auto verkochtquote:Op woensdag 30 juni 2021 19:42 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik weet nog steeds niet, wat je nu weg gedaan hebt:
Lijkt me wat weinig, maar goed...quote:Op woensdag 30 juni 2021 19:47 schreef D. het volgende:
[..]
Heb er nog 2 over dan, lijkt me voldoende
Je gaat toch altijd met de autoquote:Op woensdag 30 juni 2021 19:47 schreef D. het volgende:
[..]
Heb er nog 2 over dan, lijkt me voldoende
Zoals Mr. Hop?quote:Op woensdag 30 juni 2021 19:52 schreef D. het volgende:
[..]
Korte stukjes wil ik nog wel eens fietsen
Ik snap het wel D , memoriesquote:
Dat was de reden van de verkoopquote:Op woensdag 30 juni 2021 19:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Aha, koop je wel weer een nieuwe?
Veelquote:Op woensdag 30 juni 2021 19:57 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ik snap het wel D , memories
In elk geval niet naar de brouwerij, op 400 meter afstand.quote:
Op mijn verlanglijstje gezet toen ik 10 was, gekocht toen ik 30 was, en 16,5 jaar van genotenquote:Op woensdag 30 juni 2021 19:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Was het een speciaaltje voor je? Klassieker ofzo?
Dan neem je gewoon de auto natuurlijkquote:Op woensdag 30 juni 2021 20:00 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
In elk geval niet naar de brouwerij, op 400 meter afstand.
Wow! Ik begrijp je verdiet.quote:Op woensdag 30 juni 2021 20:01 schreef D. het volgende:
[..]
Op mijn verlanglijstje gezet toen ik 10 was, gekocht toen ik 30 was, en 16,5 jaar van genoten
Komt vast goed, lekker rondneuzen tot je de juiste vindtquote:
Van die ik verkocht heb?quote:Op woensdag 30 juni 2021 20:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wow! Ik begrijp je verdiet.
Wil je ook delen wat en welk? Plaatje evt? Of ga ik nu te ver?
Houd ze in je hart.quote:
OOh.. dan lees ik ff een paar duizend topics terugquote:Op woensdag 30 juni 2021 20:03 schreef D. het volgende:
[..]
Van die ik verkocht heb?
Die is hier weleens gepost
quote:Op woensdag 30 juni 2021 20:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
OOh.. dan lees ik ff een paar duizend topics terug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 juni 2021 20:05 schreef D. het volgende:
[..]Slik!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
< Treurt met je mee
Keyboard Knight
Da's wel gezelligquote:Op woensdag 30 juni 2021 20:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Slik!
< Treurt met je mee
[..]Praat ie ook tegen je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Tot volgende maandquote:Op woensdag 30 juni 2021 20:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
OOh.. dan lees ik ff een paar duizend topics terug
Tof!quote:Op woensdag 30 juni 2021 20:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ben veel kwijt geraakt in mijn leven.... maar mijn eerste auto heb ik nog( Al ben ik wel de papieren kwijt ) en staat hij ergens onder een doekje bij een boer.
Moet hem eigenlijk ook verkopen.. maar kan het (nog) niet over mijn hart verkrijgen.
Dus ik bewonder je moed en snap je verdriet
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die is wel heel heel vet
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
Ook niet zo'n rood ding aan de voorkant zeker?quote:
Nee, dit is niet zo'n goedkope Pontiacquote:Op woensdag 30 juni 2021 20:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ook niet zo'n rood ding aan de voorkant zeker?
Leuk! Wil je 'm ooit nog gaan restaureren?quote:
Dit is een andere goedkope amerikaanse autow?quote:
Toen ik hem onder dat zeiltje parkeerde was hij tiptop in orde.. hij staat droog en warm.. maar 30 jaar stilstaan.. zal er toch wel het een en ander aan moeten gebeuren.quote:Op woensdag 30 juni 2021 20:16 schreef D. het volgende:
[..]
Leuk! Wil je 'm ooit nog gaan restaureren?
Mijn eerste was een Alfa 33, na een kettingbotsing nog 100 gulden voor gekregen
Deze was iets minder goedkoop, maar nog steeds het geld waardquote:Op woensdag 30 juni 2021 20:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit is een andere goedkope amerikaanse autow?
Dat kan alleen jij bepalen of je het het geld waard vondquote:Op woensdag 30 juni 2021 20:18 schreef D. het volgende:
[..]
Deze was iets minder goedkoop, maar nog steeds het geld waard
Ik vind dat nogal snelquote:Op woensdag 30 juni 2021 20:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat kan alleen jij bepalen of je het het geld waard vond
Prima dan tochquote:Op woensdag 30 juni 2021 20:28 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind dat nogal snel
Maar wat afschrijving betreft is het is de goedkoopste auto die ik ooit heb gereden
Stilstand is achteruitgangquote:Op woensdag 30 juni 2021 20:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Toen ik hem onder dat zeiltje parkeerde was hij tiptop in orde.. hij staat droog en warm.. maar 30 jaar stilstaan.. zal er toch wel het een en ander aan moeten gebeuren.
Hij staat er toch nog wel he?quote:Moet eerlijk bekennen dat ik al een jaar of 6 niet eens ben wezen kijken
Was een heerlijke auto, heb er toen gelijk nog eentje gekochtquote:Alfa 33 De golden age van de Italianen![]()
Ja, ga ik nu weer doenquote:Op woensdag 30 juni 2021 20:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Prima dan toch
En nog beter. Vaker doen dan
Hebben ze je nog gevraagd over hoe hij al aan die snijwonden op zijn neus komt?quote:Op woensdag 30 juni 2021 19:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
FF update over de "zwerfpoes" die zondag bij mij binnen liep:
Hij heet Max, is 18 jaar en woont hier in de straat. Hij gaat alleen af en toe schijnbaar nog ff ommetjes doen.. en dat was deze keer bij mij.
End good, all good.
Jij zat op de bank bij de F1 Max toe te juichen, dus deze Max dacht dat je riepquote:Op woensdag 30 juni 2021 19:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hij heet Max, is 18 jaar en woont hier in de straat. Hij gaat alleen af en toe schijnbaar nog ff ommetjes doen.. en dat was deze keer bij mij.
End good, all good.
quote:Op woensdag 30 juni 2021 20:30 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hebben ze je nog gevraagd over hoe hij al aan die snijwonden op zijn neus komt?
LOl... dat zou zomaar kunnenquote:Op woensdag 30 juni 2021 20:31 schreef D. het volgende:
[..]
Jij zat op de bank bij de F1 Max toe te juichen, dus deze Max dacht dat je riep
Dan mag je dat wel aannemenquote:Op woensdag 30 juni 2021 20:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Krijg iig nog wel een rekening ieder jaar
Dankquote:Op woensdag 30 juni 2021 20:33 schreef SolidasRock het volgende:
Enne D. Gecondoleerd met je verlies en een korte rouwperiode toegewenst.
Bij een liefhebber of een handelaar?quote:Op woensdag 30 juni 2021 20:36 schreef D. het volgende:
[..]
Dank
Rouw klinkt wat zwaar, Hij leeft nog, alleen niet meer bij mij ;p
Dat eerste, gelukkigquote:Op woensdag 30 juni 2021 20:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Bij een liefhebber of een handelaar?
Goed nieuwsquote:Op woensdag 30 juni 2021 19:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
End good, all good.
Dat is niet te hopen.quote:Op woensdag 30 juni 2021 20:58 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zo slecht dus, ze is vast een lap tekst aan het uittikken.
Dus voortaan VERSTAPPEN!! brullen (moet je wel heel zeker weten dat er niet een ander huisdier in de buurt woont met een vergelijkbare naam).quote:Op woensdag 30 juni 2021 20:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
LOl... dat zou zomaar kunnen
Waarom heeft die alcoholistische pe........... een dag?quote:
Omdat Raggel dat zo heeft gewildquote:Op woensdag 30 juni 2021 21:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom heeft die alcoholistische pe........... een dag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 juni 2021 21:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat Raggel dat zo heeft gewildrare mensen welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stupidity has become as common as common sense was before
Hey Deisyy, zijn gangetje.quote:
Nou ja, dre zelf kan je niet zijn, die heeft een tuin op zijn buik.quote:
Dre junior kan ik ook niet zijn hoorquote:Op woensdag 30 juni 2021 21:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ja, dre zelf kan je niet zijn, die heeft een tuin op zijn buik.
Als je zulk soort dingen gaat zeggen neem ik het zeker niet van je aanquote:
Nou nee, die ging met een vuurpijl de lucht in.quote:Op woensdag 30 juni 2021 21:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ja, dre zelf kan je niet zijn, die heeft een tuin op zijn buik.
Nouja, dan niet, dan laat ik jou in het ongewissequote:Op woensdag 30 juni 2021 22:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je zulk soort dingen gaat zeggen neem ik het zeker niet van je aan
Als SHO-mod moet je dat weten natuurlijkquote:Op woensdag 30 juni 2021 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou nee, die ging met een vuurpijl de lucht in.
Die arme vuurpijl en de mensen die de as later hebben ingeademdquote:Op woensdag 30 juni 2021 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou nee, die ging met een vuurpijl de lucht in.
Die pijl heeft nog trauma's denk je?quote:Op woensdag 30 juni 2021 22:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die arme vuurpijl en de mensen die de as later hebben ingeademd
Die gaat daar nooit meer overheen komenquote:
Laatste vlucht geweest waarschijnlijkquote:Op woensdag 30 juni 2021 22:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die gaat daar nooit meer overheen komen
Nee joh, een vuurpijl wilde mooi en vreugde brengen, geen vervoeder zijn van as van een........ etc.quote:Op woensdag 30 juni 2021 22:24 schreef D. het volgende:
[..]
Voor een vuurpijl lijkt me dat de ultieme manier om te gaan
Ik gok dat er genoeg mensen waren die er vreugde van hadden, maar de principes van de pijl zijn bij mij niet bekendquote:Op woensdag 30 juni 2021 22:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee joh, een vuurpijl wilde mooi en vreugde brengen, geen vervoeder zijn van as van een........ etc.
Je kan je toch wel inleven in een vuurpijl?quote:Op woensdag 30 juni 2021 22:30 schreef D. het volgende:
[..]
Ik gok dat er genoeg mensen waren die er vreugde van hadden, maar de principes van de pijl zijn bij mij niet bekend
Niet in alle vuurpijlenquote:Op woensdag 30 juni 2021 22:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je kan je toch wel inleven in een vuurpijl?
De meeste dus wel?quote:Op woensdag 30 juni 2021 22:33 schreef D. het volgende:
[..]
Niet in alle vuurpijlen
Soms zijn het net mensen
We schrokken al.quote:
Lekker op tijdquote:Op woensdag 30 juni 2021 22:52 schreef chufi het volgende:
Ik gooi een Hazes bommetje en jullie schieten vuurpijlen, terwijl er een nieuw onderzoek moet komen naar de vuurwerkramp in Enschede..
Zal wel niet, anders zou er geen onderzoek meer komenquote:Op woensdag 30 juni 2021 22:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja best wel ... is dat inmiddels niet al verjaard?
Ja dat zal wel ...quote:Op woensdag 30 juni 2021 22:57 schreef D. het volgende:
[..]
Zal wel niet, anders zou er geen onderzoek meer komen
Geen idee... En ik ga het ook niet navragenquote:Op woensdag 30 juni 2021 23:04 schreef D. het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat ze nu, alsnog, boven de tafel proberen te krijgen
Dan wachten we wel even afquote:Op woensdag 30 juni 2021 23:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee... En ik ga het ook niet navragen
GMquote:Op donderdag 1 juli 2021 06:45 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen allen![]()
Wat een zeikweer dan. 12 graden is het hier.
Nou, dat zit er niet inquote:Op donderdag 1 juli 2021 06:46 schreef pullup het volgende:
[..]
GM![]()
Had op een lekker laatste coachweekje gehoopt
Zondag ben ik foetsie naar het WK in Tsjechie dus wellicht is het daar dan beterquote:Op donderdag 1 juli 2021 06:52 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nou, dat zit er niet in![]()
Deze ziet er niet erg positief uit. Misschien zijn er betere weersvoorspellingen![]()
[ afbeelding ]
Oh ja, nou ja veel slechter kan het niet worden. Voor vandaag in ieder geval succes.quote:Op donderdag 1 juli 2021 06:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Zondag ben ik foetsie naar het WK in Tsjechie dus wellicht is het daar dan beter
Ah ja, wel regen maar met 26 graden is dat geen rampquote:Op donderdag 1 juli 2021 07:01 schreef oma-Nijn het volgende:
@:pullup, ik heb het even opgezocht. Qua temperatuur een stuk beter.
[ afbeelding ]
Dat viel even tegen, het zijn druppels regenquote:
Ja, echt zomer weer is het niet en dat komt er de komende twee weken ook niet las ik vanmorgen.quote:
Ja, al is al dat bier op straat ook zonde natuurlijkquote:Op donderdag 1 juli 2021 07:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat viel even tegen, het zijn druppels regen
Ik hoopte op wat beter weer vandaag en las hier voordat de gordijnen openen waren, teleurstelling alomquote:Op donderdag 1 juli 2021 08:35 schreef Chanel5 het volgende:
Goedemorgen![]()
naar buiten kijken en het eerste wat je ziet is motregen...
nog anderhalve week en dan vakantie...in Nederland
Wil je schilderwerk een beetje vlotten?quote:Op donderdag 1 juli 2021 08:05 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, al is al dat bier op straat ook zonde natuurlijk
Hier is het weliswaar droog, maar wel koud en het waait behoorlijk.quote:Op donderdag 1 juli 2021 08:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoopte op wat beter weer vandaag en las hier voordat de gordijnen openen waren, teleurstelling alom
Hier blijft het vandaag ook wel droog, maar verder lijkt het heel weinig op zomer. Ik had eind van de maand een par dagen Ameland geboekt maar als het weer niet wat beter wordt overweeg ik toch om naar het buitenland te gaan. Ik heb zojuist in ieder geval mijn QR-code voor de vaccinatie aangemaakt.quote:Op donderdag 1 juli 2021 09:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hier is het weliswaar droog, maar wel koud en het waait behoorlijk.
Wel jammer, want de eilanden zijn schitterend.quote:Op donderdag 1 juli 2021 09:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier blijft het vandaag ook wel droog, maar verder lijkt het heel weinig op zomer. Ik had eind van de maand een par dagen Ameland geboekt maar als het weer niet wat beter wordt overweeg ik toch om naar het buitenland te gaan. Ik heb zojuist in ieder geval mijn QR-code voor de vaccinatie aangemaakt.
Dat valt wat tegenquote:Op donderdag 1 juli 2021 09:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wil je schilderwerk een beetje vlotten?
Dat ziet er inderdaad oo niet heel zomers uit.quote:Op donderdag 1 juli 2021 09:11 schreef Pearlbitch het volgende:
Busted!
Terug van boodschappen doen en de digitale key werkt weer eens niet. Vriendin ligt nog te maffen, hoort de bel niet, dus maar even uit haar nest gebeld.![]()
[ afbeelding ]
Leuk die webcams in de straat, maar je hebt zo onderhand net zoveel privacy als in Big Brother.![]()
quote:Op donderdag 1 juli 2021 09:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat ziet er inderdaad oo niet heel zomers uit.
Ik verheug me er ook op, maar met regen heb ik er niet veel zin in.quote:Op donderdag 1 juli 2021 09:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wel jammer, want de eilanden zijn schitterend.
Heb je last van uitstelgedrag?quote:Op donderdag 1 juli 2021 09:14 schreef D. het volgende:
[..]
Dat valt wat tegen
Wel wat kunnen doen al, en nog een paar dagen te gaan, maar zie het afronden deze week nog niet gebeuren
Snap ik.quote:Op donderdag 1 juli 2021 09:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik verheug me er ook op, maar met regen heb ik er niet veel zin in.
We kunnen morgenavond rond 20.30 uur even komen helpenquote:Op donderdag 1 juli 2021 09:14 schreef D. het volgende:
[..]
Dat valt wat tegen
Wel wat kunnen doen al, en nog een paar dagen te gaan, maar zie het afronden deze week nog niet gebeuren
Zo kan je het ook noemen jaquote:Op donderdag 1 juli 2021 09:18 schreef D. het volgende:
[..]
Nee
Er komen wel steeds wat zaken tussendoor
Kan ik overmorgen de schade zelf herstellen zeker?quote:Op donderdag 1 juli 2021 09:20 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
We kunnen morgenavond rond 20.30 uur even komen helpen
Maar zo'n druk eiland is Schiermonnikoog toch niet?quote:Op donderdag 1 juli 2021 09:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Snap ik.
Wij gingen nog weleens een weekendje naar Schier. Hebben we nu al een paar jaar niet meer gedaan. Voor dit jaar maar eens kijken, als we beetje aardige nazomer hebben. In het hoogseizoen is het eigenlijk niet te doen.
D. heeft een goedgevulde bierkoelkastquote:Op donderdag 1 juli 2021 09:20 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
We kunnen morgenavond rond 20.30 uur even komen helpen
Is na een uurtje schilderen weinig meer van over gok ikquote:Op donderdag 1 juli 2021 09:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
D. heeft een goedgevulde bierkoelkast
Wat een vertrouwenquote:Op donderdag 1 juli 2021 09:21 schreef D. het volgende:
[..]
Kan ik overmorgen de schade zelf herstellen zeker?
In het hoogseizoen? Niet te doen. Of je moet van mensenmassa's houden..quote:Op donderdag 1 juli 2021 09:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar zo'n druk eiland is Schiermonnikoog toch niet?
Nu begrijp ik je opmerking dat er steeds iets anders tussendoor komt beterquote:Op donderdag 1 juli 2021 09:23 schreef D. het volgende:
[..]
Is na een uurtje schilderen weinig meer van over gok ik
Is nu al best leeg aan het raken
En mr. Hop is zelfs voor mij op loopafstandquote:Op donderdag 1 juli 2021 09:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
D. heeft een goedgevulde bierkoelkast
Mag ik zeker alleen schuren? Laat dan maarquote:Op donderdag 1 juli 2021 09:24 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Wat een vertrouwen.... Aan mij heb je niets. Ik ga proeven. Opa heeft al 30 jaar zijn eigen onderhoudsbedrijf en nog nooit zonder werk gezeten. Moet hij toch iets goed doen
![]()
De rest weet ik niet natuurlijk. Dees vijlt de oude verf er wel af![]()
Alleen het tijdstip is anders
Dat zijn verkeerde conclusiesquote:Op donderdag 1 juli 2021 09:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu begrijp ik je opmerking dat er steeds iets anders tussendoor komt beter
Ik hou niet van mensenmassa's nee, helemaal na corona ben ik dat helemaal ontwend, maar een beetje bedrijvigheid vind ik wel gezellig, als enige op een terrasje vind ik nooit aantrekkelijk.quote:Op donderdag 1 juli 2021 09:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
In het hoogseizoen? Niet te doen. Of je moet van mensenmassa's houden..
Voordeel is daar wel dat niet-inboorlingen er geen auto mee naartoe mogen nemen.
Met je boodschappenkarretje naar Mr. Hopquote:Op donderdag 1 juli 2021 09:25 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
En mr. Hop is zelfs voor mij op loopafstand![]()
Neem ook eigen bier jenever mee
quote:Op donderdag 1 juli 2021 09:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met je boodschappenkarretje naar Mr. Hop
quote:Op donderdag 1 juli 2021 09:40 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Even schilderen bij D.
FOK! is de rotste niet
Misschien alvast in de buurt-app excuses maken voor de te verwachte overlastquote:Op donderdag 1 juli 2021 09:40 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Even schilderen bij D.
FOK! is de rotste niet
Wij hebben natuurlijk het hele jaar al bedrijvigheid, dus een beetje rust is af en toe ook best fijn. Het hoeft niet uitgestorven te zijn, maar zo hutje-mutje op elkaar geplakt zitten is ook niet ideaal. En 's zomers heb je daar soms echt het gevoel dat oranje er moet voetballen.quote:Op donderdag 1 juli 2021 09:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hou niet van mensenmassa's nee, helemaal na corona ben ik dat helemaal ontwend, maar een beetje bedrijvigheid vind ik wel gezellig, als enige op een terrasje vind ik nooit aantrekkelijk.
Niet nodig... ik ben geen potentiële deelnemer van So you think you can dancequote:Op donderdag 1 juli 2021 09:45 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien alvast in de buurt-app excuses maken voor de te verwachte overlast
Jij zorgt alleen dansend voor overlast?quote:Op donderdag 1 juli 2021 09:53 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Niet nodig... ik ben geen potentiële deelnemer van So you think you can dance
Ja jonguhhh, dat was altijd 8 op de schaal van Richter... Gelukkig word ik steeds lichtvoetigerquote:
quote:
Morgen presentquote:Op donderdag 1 juli 2021 10:47 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
![]()
D. loopt wat achter met zijn huishoudelijke-/onderhoudstaken in en rond het huis. Er gaat natuurlijk veel tijd zitten in alle bier-, voetbal- en formule 1 schema's.
Dus als we nu gewoon ons bier oppakken en 'even' gaan helpen, komt alles goed
Mensen welke zich schamen als ze dingen alleen moeten doenquote:Op donderdag 1 juli 2021 09:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hou niet van mensenmassa's nee, helemaal na corona ben ik dat helemaal ontwend, maar een beetje bedrijvigheid vind ik wel gezellig, als enige op een terrasje vind ik nooit aantrekkelijk.
Er zit natuurlijk verschil tussen "schamen" en iets niet gezellig vindenquote:Op donderdag 1 juli 2021 11:04 schreef MCH het volgende:
[..]
Mensen welke zich schamen als ze dingen alleen moeten doen
Vind ik ook niet gezellig hoor alleen op een terrasje gaan zitten.quote:Op donderdag 1 juli 2021 09:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er is natuurlijk een verschil tussen uitgestorven en hutje-mutje ;0quote:Op donderdag 1 juli 2021 09:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wij hebben natuurlijk het hele jaar al bedrijvigheid, dus een beetje rust is af en toe ook best fijn. Het hoeft niet uitgestorven te zijn, maar zo hutje-mutje op elkaar geplakt zitten is ook niet ideaal. En 's zomers heb je daar soms echt het gevoel dat oranje er moet voetballen.
Je begrijpt me verkeerd, ik zeg dat ik het ongezellig vond om op een terras te zitten wat helemaal leeg is, ik heb er dan weer totaal geen probleem mee om alleen op een terrasje te gaan zitten, al zal dat niet snel gebeuren wanneer ik op vakantie ben.quote:Op donderdag 1 juli 2021 11:04 schreef MCH het volgende:
[..]
Mensen welke zich schamen als ze dingen alleen moeten doen
Mooi, ik identificeerde jou ook al niet als als onzekere vrouw dus vond het al wat vreemd.quote:Op donderdag 1 juli 2021 11:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je begrijpt me verkeerd, ik zeg dat ik het ongezellig vond om op een terras te zitten wat helemaal leeg is, ik heb er dan weer totaal geen probleem mee om alleen op een terrasje te gaan zitten, al zal dat niet snel gebeuren wanneer ik op vakantie ben.
Even zwaaien volgende keerquote:Op donderdag 1 juli 2021 09:11 schreef Pearlbitch het volgende:
Busted!
Terug van boodschappen doen en de digitale key werkt weer eens niet. Vriendin ligt nog te maffen, hoort de bel niet, dus maar even uit haar nest gebeld.![]()
[ afbeelding ]
Leuk die webcams in de straat, maar je hebt zo onderhand net zoveel privacy als in Big Brother.![]()
Je bent zelf vreemdquote:Op donderdag 1 juli 2021 11:49 schreef MCH het volgende:
[..]
Mooi, ik identificeerde jou ook al niet als als onzekere vrouw dus vond het al wat vreemd.
Wil je een hapje van mijn broodje filet americain met een gekookt eitje dan?quote:
Ik heb nog nooit filet americain gehad, ik lust dat niet denk ik.quote:Op donderdag 1 juli 2021 12:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wil je een hapje van mijn broodje filet americain met een gekookt eitje dan?
Waarom denk je dat?quote:Op donderdag 1 juli 2021 12:27 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit filet americain gehad, ik lust dat niet denk ik.
Ben je een vieze vega hipster?quote:Op donderdag 1 juli 2021 12:34 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n vlezig type en al helemaal niet op brood.
Owquote:Op donderdag 1 juli 2021 12:35 schreef MCH het volgende:
Nu niet gaan denken dat ik een vieze vega hipster ben he
en ik...quote:
Ik ben ook niet van de vervangersquote:Op donderdag 1 juli 2021 16:03 schreef chufi het volgende:
Die vervangers vind ik maar zo zo .. soms doe ik wel gewoon zonder
Maar er zijn zoveel mogelijkheden waardoor je het niet eens merkt dat je geen vlees eet, als het maar lekker is bereid.quote:Op donderdag 1 juli 2021 15:54 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik eet zelden vega, vind het ook niet zo lekker
Nja meer de vlees vervangers, gerechten zonder vlees kan idd lekker zijnquote:Op donderdag 1 juli 2021 16:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar er zijn zoveel mogelijkheden waardoor je het niet eens merkt dat je geen vlees eet, als het maar lekker is bereid.
Vegetarischquote:Op donderdag 1 juli 2021 16:06 schreef puzziepie het volgende:
Maar bedoel je dan vegan of vegetarisch?
Kaassouflésquote:Op donderdag 1 juli 2021 16:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nja meer de vlees vervangers, gerechten zonder vlees kan idd lekker zijn
De meeste vleesvervangers vind ik ook niet lekker, vooral niet als ze die op echt vlees willen laten lijken.quote:Op donderdag 1 juli 2021 16:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nja meer de vlees vervangers, gerechten zonder vlees kan idd lekker zijn
Snap daar de logica ook niet van neequote:Op donderdag 1 juli 2021 16:21 schreef cafca het volgende:
[..]
De meeste vleesvervangers vind ik ook niet lekker, vooral niet als ze die op echt vlees willen laten lijken.
Eet vooral veel peulvruchten / noten, af en toe en vervanger die ik wel vind, en soms vis.
De meeste kroketten smaken sowieso niet naar vlees, merk je het verschil ook niet zoquote:Op donderdag 1 juli 2021 16:20 schreef Mrsloveable het volgende:
Vega kroketten ook trouwens, frikandellen vond ik niet te eten
Die dingen zijn op geen enkele manier te vretenquote:Op donderdag 1 juli 2021 16:20 schreef Mrsloveable het volgende:
Vega kroketten ook trouwens, frikandellen vond ik niet te eten
Nou in sommige zitten wel van die vieze taaien vlees slierten in bahquote:Op donderdag 1 juli 2021 16:22 schreef cafca het volgende:
[..]
De meeste kroketten smaken sowieso niet naar vlees, merk je het verschil ook niet zo
Tja, ik ben wel een visliefhebber. Maar dat is natuurlijk niet vegetarisch...quote:Op donderdag 1 juli 2021 16:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Snap daar de logica ook niet van nee
Vis eet ik eigenlijk te weinig.. maar ook een prima iets om als vlees vervanger te eten
Oh echt wel, vooral frikandel speciaalquote:Op donderdag 1 juli 2021 16:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Die dingen zijn op geen enkele manier te vreten
Mag je best eten als je vegetarisch bent, maar als veganist dan weer niet..quote:Op donderdag 1 juli 2021 16:23 schreef cafca het volgende:
[..]
Tja, ik ben wel een visliefhebber. Maar dat is natuurlijk niet vegetarisch...
Echt nietquote:Op donderdag 1 juli 2021 16:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh echt wel, vooral frikandel speciaal
Wat vindt jij wel lekker dan, van de frituur snacks?quote:
Echte vegetariërs eten ook geen vis, dan ben je officieel pescotariër. Maar goed, ik ben ook niet zo principieel, hoorquote:Op donderdag 1 juli 2021 16:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mag je best eten als je vegetarisch bent, maar als veganist dan weer niet..
Maar is ook aan je zelf natuurlijk hoe streng je daar in bent
Nog nooit van het woord gehoordquote:Op donderdag 1 juli 2021 16:27 schreef cafca het volgende:
[..]
Echte vegetariërs eten ook geen vis, dan ben je officieel pescotariër. Maar goed, ik ben ook niet zo principieel, hoor
quote:Op donderdag 1 juli 2021 16:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh echt wel, vooral frikandel speciaal
Ken ik niet, heb die van de AH zelf of Moraquote:Op donderdag 1 juli 2021 16:30 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Dan wel de grove.
Die fijne vind ik dan weer niets.
Ik ben niet zo van de frituur, maar als het moet dan vlammetjes of bitterballen.quote:Op donderdag 1 juli 2021 16:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wat vindt jij wel lekker dan, van de frituur snacks?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |