Dit is een andere goedkope amerikaanse autow?quote:
Toen ik hem onder dat zeiltje parkeerde was hij tiptop in orde.. hij staat droog en warm.. maar 30 jaar stilstaan.. zal er toch wel het een en ander aan moeten gebeuren.quote:Op woensdag 30 juni 2021 20:16 schreef D. het volgende:
[..]
Leuk! Wil je 'm ooit nog gaan restaureren?
Mijn eerste was een Alfa 33, na een kettingbotsing nog 100 gulden voor gekregen
Deze was iets minder goedkoop, maar nog steeds het geld waardquote:Op woensdag 30 juni 2021 20:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit is een andere goedkope amerikaanse autow?
Dat kan alleen jij bepalen of je het het geld waard vondquote:Op woensdag 30 juni 2021 20:18 schreef D. het volgende:
[..]
Deze was iets minder goedkoop, maar nog steeds het geld waard
Ik vind dat nogal snelquote:Op woensdag 30 juni 2021 20:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat kan alleen jij bepalen of je het het geld waard vond
Prima dan tochquote:Op woensdag 30 juni 2021 20:28 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind dat nogal snel
Maar wat afschrijving betreft is het is de goedkoopste auto die ik ooit heb gereden
Stilstand is achteruitgangquote:Op woensdag 30 juni 2021 20:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Toen ik hem onder dat zeiltje parkeerde was hij tiptop in orde.. hij staat droog en warm.. maar 30 jaar stilstaan.. zal er toch wel het een en ander aan moeten gebeuren.
Hij staat er toch nog wel he?quote:Moet eerlijk bekennen dat ik al een jaar of 6 niet eens ben wezen kijken
Was een heerlijke auto, heb er toen gelijk nog eentje gekochtquote:Alfa 33 De golden age van de Italianen![]()
Ja, ga ik nu weer doenquote:Op woensdag 30 juni 2021 20:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Prima dan toch
En nog beter. Vaker doen dan
Hebben ze je nog gevraagd over hoe hij al aan die snijwonden op zijn neus komt?quote:Op woensdag 30 juni 2021 19:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
FF update over de "zwerfpoes" die zondag bij mij binnen liep:
Hij heet Max, is 18 jaar en woont hier in de straat. Hij gaat alleen af en toe schijnbaar nog ff ommetjes doen.. en dat was deze keer bij mij.
End good, all good.
Jij zat op de bank bij de F1 Max toe te juichen, dus deze Max dacht dat je riepquote:Op woensdag 30 juni 2021 19:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hij heet Max, is 18 jaar en woont hier in de straat. Hij gaat alleen af en toe schijnbaar nog ff ommetjes doen.. en dat was deze keer bij mij.
End good, all good.
quote:Op woensdag 30 juni 2021 20:30 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hebben ze je nog gevraagd over hoe hij al aan die snijwonden op zijn neus komt?
LOl... dat zou zomaar kunnenquote:Op woensdag 30 juni 2021 20:31 schreef D. het volgende:
[..]
Jij zat op de bank bij de F1 Max toe te juichen, dus deze Max dacht dat je riep
Dan mag je dat wel aannemenquote:Op woensdag 30 juni 2021 20:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Krijg iig nog wel een rekening ieder jaar
Dankquote:Op woensdag 30 juni 2021 20:33 schreef SolidasRock het volgende:
Enne D. Gecondoleerd met je verlies en een korte rouwperiode toegewenst.
Bij een liefhebber of een handelaar?quote:Op woensdag 30 juni 2021 20:36 schreef D. het volgende:
[..]
Dank
Rouw klinkt wat zwaar, Hij leeft nog, alleen niet meer bij mij ;p
Dat eerste, gelukkigquote:Op woensdag 30 juni 2021 20:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Bij een liefhebber of een handelaar?
Goed nieuwsquote:Op woensdag 30 juni 2021 19:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
End good, all good.
Dat is niet te hopen.quote:Op woensdag 30 juni 2021 20:58 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zo slecht dus, ze is vast een lap tekst aan het uittikken.
Dus voortaan VERSTAPPEN!! brullen (moet je wel heel zeker weten dat er niet een ander huisdier in de buurt woont met een vergelijkbare naam).quote:Op woensdag 30 juni 2021 20:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
LOl... dat zou zomaar kunnen
Waarom heeft die alcoholistische pe........... een dag?quote:
Omdat Raggel dat zo heeft gewildquote:Op woensdag 30 juni 2021 21:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom heeft die alcoholistische pe........... een dag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 juni 2021 21:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat Raggel dat zo heeft gewildrare mensen welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stupidity has become as common as common sense was before
Hey Deisyy, zijn gangetje.quote:
Nou ja, dre zelf kan je niet zijn, die heeft een tuin op zijn buik.quote:
Dre junior kan ik ook niet zijn hoorquote:Op woensdag 30 juni 2021 21:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ja, dre zelf kan je niet zijn, die heeft een tuin op zijn buik.
Als je zulk soort dingen gaat zeggen neem ik het zeker niet van je aanquote:
Nou nee, die ging met een vuurpijl de lucht in.quote:Op woensdag 30 juni 2021 21:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ja, dre zelf kan je niet zijn, die heeft een tuin op zijn buik.
Nouja, dan niet, dan laat ik jou in het ongewissequote:Op woensdag 30 juni 2021 22:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je zulk soort dingen gaat zeggen neem ik het zeker niet van je aan
Als SHO-mod moet je dat weten natuurlijkquote:Op woensdag 30 juni 2021 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou nee, die ging met een vuurpijl de lucht in.
Die arme vuurpijl en de mensen die de as later hebben ingeademdquote:Op woensdag 30 juni 2021 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou nee, die ging met een vuurpijl de lucht in.
Die pijl heeft nog trauma's denk je?quote:Op woensdag 30 juni 2021 22:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die arme vuurpijl en de mensen die de as later hebben ingeademd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |