Ben je een vieze vega hipster?quote:Op donderdag 1 juli 2021 12:34 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n vlezig type en al helemaal niet op brood.
Owquote:Op donderdag 1 juli 2021 12:35 schreef MCH het volgende:
Nu niet gaan denken dat ik een vieze vega hipster ben he
en ik...quote:
Ik ben ook niet van de vervangersquote:Op donderdag 1 juli 2021 16:03 schreef chufi het volgende:
Die vervangers vind ik maar zo zo .. soms doe ik wel gewoon zonder
Maar er zijn zoveel mogelijkheden waardoor je het niet eens merkt dat je geen vlees eet, als het maar lekker is bereid.quote:Op donderdag 1 juli 2021 15:54 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik eet zelden vega, vind het ook niet zo lekker
Nja meer de vlees vervangers, gerechten zonder vlees kan idd lekker zijnquote:Op donderdag 1 juli 2021 16:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar er zijn zoveel mogelijkheden waardoor je het niet eens merkt dat je geen vlees eet, als het maar lekker is bereid.
Vegetarischquote:Op donderdag 1 juli 2021 16:06 schreef puzziepie het volgende:
Maar bedoel je dan vegan of vegetarisch?
Kaassouflésquote:Op donderdag 1 juli 2021 16:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nja meer de vlees vervangers, gerechten zonder vlees kan idd lekker zijn
De meeste vleesvervangers vind ik ook niet lekker, vooral niet als ze die op echt vlees willen laten lijken.quote:Op donderdag 1 juli 2021 16:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nja meer de vlees vervangers, gerechten zonder vlees kan idd lekker zijn
Snap daar de logica ook niet van neequote:Op donderdag 1 juli 2021 16:21 schreef cafca het volgende:
[..]
De meeste vleesvervangers vind ik ook niet lekker, vooral niet als ze die op echt vlees willen laten lijken.
Eet vooral veel peulvruchten / noten, af en toe en vervanger die ik wel vind, en soms vis.
De meeste kroketten smaken sowieso niet naar vlees, merk je het verschil ook niet zoquote:Op donderdag 1 juli 2021 16:20 schreef Mrsloveable het volgende:
Vega kroketten ook trouwens, frikandellen vond ik niet te eten
Die dingen zijn op geen enkele manier te vretenquote:Op donderdag 1 juli 2021 16:20 schreef Mrsloveable het volgende:
Vega kroketten ook trouwens, frikandellen vond ik niet te eten
Nou in sommige zitten wel van die vieze taaien vlees slierten in bahquote:Op donderdag 1 juli 2021 16:22 schreef cafca het volgende:
[..]
De meeste kroketten smaken sowieso niet naar vlees, merk je het verschil ook niet zo
Tja, ik ben wel een visliefhebber. Maar dat is natuurlijk niet vegetarisch...quote:Op donderdag 1 juli 2021 16:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Snap daar de logica ook niet van nee
Vis eet ik eigenlijk te weinig.. maar ook een prima iets om als vlees vervanger te eten
Oh echt wel, vooral frikandel speciaalquote:Op donderdag 1 juli 2021 16:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Die dingen zijn op geen enkele manier te vreten
Mag je best eten als je vegetarisch bent, maar als veganist dan weer niet..quote:Op donderdag 1 juli 2021 16:23 schreef cafca het volgende:
[..]
Tja, ik ben wel een visliefhebber. Maar dat is natuurlijk niet vegetarisch...
Echt nietquote:Op donderdag 1 juli 2021 16:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh echt wel, vooral frikandel speciaal
Wat vindt jij wel lekker dan, van de frituur snacks?quote:
Echte vegetariërs eten ook geen vis, dan ben je officieel pescotariër. Maar goed, ik ben ook niet zo principieel, hoorquote:Op donderdag 1 juli 2021 16:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mag je best eten als je vegetarisch bent, maar als veganist dan weer niet..
Maar is ook aan je zelf natuurlijk hoe streng je daar in bent
Nog nooit van het woord gehoordquote:Op donderdag 1 juli 2021 16:27 schreef cafca het volgende:
[..]
Echte vegetariërs eten ook geen vis, dan ben je officieel pescotariër. Maar goed, ik ben ook niet zo principieel, hoor
quote:Op donderdag 1 juli 2021 16:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh echt wel, vooral frikandel speciaal
Ken ik niet, heb die van de AH zelf of Moraquote:Op donderdag 1 juli 2021 16:30 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Dan wel de grove.
Die fijne vind ik dan weer niets.
Ik ben niet zo van de frituur, maar als het moet dan vlammetjes of bitterballen.quote:Op donderdag 1 juli 2021 16:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wat vindt jij wel lekker dan, van de frituur snacks?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |