Dat valt wat tegenquote:Op donderdag 1 juli 2021 09:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wil je schilderwerk een beetje vlotten?
Dat ziet er inderdaad oo niet heel zomers uit.quote:Op donderdag 1 juli 2021 09:11 schreef Pearlbitch het volgende:
Busted!
Terug van boodschappen doen en de digitale key werkt weer eens niet. Vriendin ligt nog te maffen, hoort de bel niet, dus maar even uit haar nest gebeld.![]()
[ afbeelding ]
Leuk die webcams in de straat, maar je hebt zo onderhand net zoveel privacy als in Big Brother.![]()
quote:Op donderdag 1 juli 2021 09:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat ziet er inderdaad oo niet heel zomers uit.
Ik verheug me er ook op, maar met regen heb ik er niet veel zin in.quote:Op donderdag 1 juli 2021 09:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wel jammer, want de eilanden zijn schitterend.
Heb je last van uitstelgedrag?quote:Op donderdag 1 juli 2021 09:14 schreef D. het volgende:
[..]
Dat valt wat tegen
Wel wat kunnen doen al, en nog een paar dagen te gaan, maar zie het afronden deze week nog niet gebeuren
Snap ik.quote:Op donderdag 1 juli 2021 09:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik verheug me er ook op, maar met regen heb ik er niet veel zin in.
We kunnen morgenavond rond 20.30 uur even komen helpenquote:Op donderdag 1 juli 2021 09:14 schreef D. het volgende:
[..]
Dat valt wat tegen
Wel wat kunnen doen al, en nog een paar dagen te gaan, maar zie het afronden deze week nog niet gebeuren
Zo kan je het ook noemen jaquote:Op donderdag 1 juli 2021 09:18 schreef D. het volgende:
[..]
Nee
Er komen wel steeds wat zaken tussendoor
Kan ik overmorgen de schade zelf herstellen zeker?quote:Op donderdag 1 juli 2021 09:20 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
We kunnen morgenavond rond 20.30 uur even komen helpen
Maar zo'n druk eiland is Schiermonnikoog toch niet?quote:Op donderdag 1 juli 2021 09:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Snap ik.
Wij gingen nog weleens een weekendje naar Schier. Hebben we nu al een paar jaar niet meer gedaan. Voor dit jaar maar eens kijken, als we beetje aardige nazomer hebben. In het hoogseizoen is het eigenlijk niet te doen.
D. heeft een goedgevulde bierkoelkastquote:Op donderdag 1 juli 2021 09:20 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
We kunnen morgenavond rond 20.30 uur even komen helpen
Is na een uurtje schilderen weinig meer van over gok ikquote:Op donderdag 1 juli 2021 09:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
D. heeft een goedgevulde bierkoelkast
Wat een vertrouwenquote:Op donderdag 1 juli 2021 09:21 schreef D. het volgende:
[..]
Kan ik overmorgen de schade zelf herstellen zeker?
In het hoogseizoen? Niet te doen. Of je moet van mensenmassa's houden..quote:Op donderdag 1 juli 2021 09:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar zo'n druk eiland is Schiermonnikoog toch niet?
Nu begrijp ik je opmerking dat er steeds iets anders tussendoor komt beterquote:Op donderdag 1 juli 2021 09:23 schreef D. het volgende:
[..]
Is na een uurtje schilderen weinig meer van over gok ik
Is nu al best leeg aan het raken
En mr. Hop is zelfs voor mij op loopafstandquote:Op donderdag 1 juli 2021 09:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
D. heeft een goedgevulde bierkoelkast
Mag ik zeker alleen schuren? Laat dan maarquote:Op donderdag 1 juli 2021 09:24 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Wat een vertrouwen.... Aan mij heb je niets. Ik ga proeven. Opa heeft al 30 jaar zijn eigen onderhoudsbedrijf en nog nooit zonder werk gezeten. Moet hij toch iets goed doen
![]()
De rest weet ik niet natuurlijk. Dees vijlt de oude verf er wel af![]()
Alleen het tijdstip is anders
Dat zijn verkeerde conclusiesquote:Op donderdag 1 juli 2021 09:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu begrijp ik je opmerking dat er steeds iets anders tussendoor komt beter
Ik hou niet van mensenmassa's nee, helemaal na corona ben ik dat helemaal ontwend, maar een beetje bedrijvigheid vind ik wel gezellig, als enige op een terrasje vind ik nooit aantrekkelijk.quote:Op donderdag 1 juli 2021 09:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
In het hoogseizoen? Niet te doen. Of je moet van mensenmassa's houden..
Voordeel is daar wel dat niet-inboorlingen er geen auto mee naartoe mogen nemen.
Met je boodschappenkarretje naar Mr. Hopquote:Op donderdag 1 juli 2021 09:25 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
En mr. Hop is zelfs voor mij op loopafstand![]()
Neem ook eigen bier jenever mee
quote:Op donderdag 1 juli 2021 09:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met je boodschappenkarretje naar Mr. Hop
quote:Op donderdag 1 juli 2021 09:40 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Even schilderen bij D.
FOK! is de rotste niet
Misschien alvast in de buurt-app excuses maken voor de te verwachte overlastquote:Op donderdag 1 juli 2021 09:40 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Even schilderen bij D.
FOK! is de rotste niet
Wij hebben natuurlijk het hele jaar al bedrijvigheid, dus een beetje rust is af en toe ook best fijn. Het hoeft niet uitgestorven te zijn, maar zo hutje-mutje op elkaar geplakt zitten is ook niet ideaal. En 's zomers heb je daar soms echt het gevoel dat oranje er moet voetballen.quote:Op donderdag 1 juli 2021 09:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hou niet van mensenmassa's nee, helemaal na corona ben ik dat helemaal ontwend, maar een beetje bedrijvigheid vind ik wel gezellig, als enige op een terrasje vind ik nooit aantrekkelijk.
Niet nodig... ik ben geen potentiėle deelnemer van So you think you can dancequote:Op donderdag 1 juli 2021 09:45 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien alvast in de buurt-app excuses maken voor de te verwachte overlast
Jij zorgt alleen dansend voor overlast?quote:Op donderdag 1 juli 2021 09:53 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Niet nodig... ik ben geen potentiėle deelnemer van So you think you can dance
Ja jonguhhh, dat was altijd 8 op de schaal van Richter... Gelukkig word ik steeds lichtvoetigerquote:
quote:
Morgen presentquote:Op donderdag 1 juli 2021 10:47 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
![]()
D. loopt wat achter met zijn huishoudelijke-/onderhoudstaken in en rond het huis. Er gaat natuurlijk veel tijd zitten in alle bier-, voetbal- en formule 1 schema's.
Dus als we nu gewoon ons bier oppakken en 'even' gaan helpen, komt alles goed
Mensen welke zich schamen als ze dingen alleen moeten doenquote:Op donderdag 1 juli 2021 09:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hou niet van mensenmassa's nee, helemaal na corona ben ik dat helemaal ontwend, maar een beetje bedrijvigheid vind ik wel gezellig, als enige op een terrasje vind ik nooit aantrekkelijk.
Er zit natuurlijk verschil tussen "schamen" en iets niet gezellig vindenquote:Op donderdag 1 juli 2021 11:04 schreef MCH het volgende:
[..]
Mensen welke zich schamen als ze dingen alleen moeten doen
Vind ik ook niet gezellig hoor alleen op een terrasje gaan zitten.quote:Op donderdag 1 juli 2021 09:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er is natuurlijk een verschil tussen uitgestorven en hutje-mutje ;0quote:Op donderdag 1 juli 2021 09:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wij hebben natuurlijk het hele jaar al bedrijvigheid, dus een beetje rust is af en toe ook best fijn. Het hoeft niet uitgestorven te zijn, maar zo hutje-mutje op elkaar geplakt zitten is ook niet ideaal. En 's zomers heb je daar soms echt het gevoel dat oranje er moet voetballen.
Je begrijpt me verkeerd, ik zeg dat ik het ongezellig vond om op een terras te zitten wat helemaal leeg is, ik heb er dan weer totaal geen probleem mee om alleen op een terrasje te gaan zitten, al zal dat niet snel gebeuren wanneer ik op vakantie ben.quote:Op donderdag 1 juli 2021 11:04 schreef MCH het volgende:
[..]
Mensen welke zich schamen als ze dingen alleen moeten doen
Mooi, ik identificeerde jou ook al niet als als onzekere vrouw dus vond het al wat vreemd.quote:Op donderdag 1 juli 2021 11:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je begrijpt me verkeerd, ik zeg dat ik het ongezellig vond om op een terras te zitten wat helemaal leeg is, ik heb er dan weer totaal geen probleem mee om alleen op een terrasje te gaan zitten, al zal dat niet snel gebeuren wanneer ik op vakantie ben.
Even zwaaien volgende keerquote:Op donderdag 1 juli 2021 09:11 schreef Pearlbitch het volgende:
Busted!
Terug van boodschappen doen en de digitale key werkt weer eens niet. Vriendin ligt nog te maffen, hoort de bel niet, dus maar even uit haar nest gebeld.![]()
[ afbeelding ]
Leuk die webcams in de straat, maar je hebt zo onderhand net zoveel privacy als in Big Brother.![]()
Je bent zelf vreemdquote:Op donderdag 1 juli 2021 11:49 schreef MCH het volgende:
[..]
Mooi, ik identificeerde jou ook al niet als als onzekere vrouw dus vond het al wat vreemd.
Wil je een hapje van mijn broodje filet americain met een gekookt eitje dan?quote:
Ik heb nog nooit filet americain gehad, ik lust dat niet denk ik.quote:Op donderdag 1 juli 2021 12:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wil je een hapje van mijn broodje filet americain met een gekookt eitje dan?
Waarom denk je dat?quote:Op donderdag 1 juli 2021 12:27 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit filet americain gehad, ik lust dat niet denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |