Laatste vlucht geweest waarschijnlijkquote:Op woensdag 30 juni 2021 22:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die gaat daar nooit meer overheen komen
Nee joh, een vuurpijl wilde mooi en vreugde brengen, geen vervoeder zijn van as van een........ etc.quote:Op woensdag 30 juni 2021 22:24 schreef D. het volgende:
[..]
Voor een vuurpijl lijkt me dat de ultieme manier om te gaan
Ik gok dat er genoeg mensen waren die er vreugde van hadden, maar de principes van de pijl zijn bij mij niet bekendquote:Op woensdag 30 juni 2021 22:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee joh, een vuurpijl wilde mooi en vreugde brengen, geen vervoeder zijn van as van een........ etc.
Je kan je toch wel inleven in een vuurpijl?quote:Op woensdag 30 juni 2021 22:30 schreef D. het volgende:
[..]
Ik gok dat er genoeg mensen waren die er vreugde van hadden, maar de principes van de pijl zijn bij mij niet bekend
Niet in alle vuurpijlenquote:Op woensdag 30 juni 2021 22:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je kan je toch wel inleven in een vuurpijl?
De meeste dus wel?quote:Op woensdag 30 juni 2021 22:33 schreef D. het volgende:
[..]
Niet in alle vuurpijlen
Soms zijn het net mensen
We schrokken al.quote:
Lekker op tijdquote:Op woensdag 30 juni 2021 22:52 schreef chufi het volgende:
Ik gooi een Hazes bommetje en jullie schieten vuurpijlen, terwijl er een nieuw onderzoek moet komen naar de vuurwerkramp in Enschede..
Zal wel niet, anders zou er geen onderzoek meer komenquote:Op woensdag 30 juni 2021 22:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja best wel ... is dat inmiddels niet al verjaard?
Ja dat zal wel ...quote:Op woensdag 30 juni 2021 22:57 schreef D. het volgende:
[..]
Zal wel niet, anders zou er geen onderzoek meer komen
Geen idee... En ik ga het ook niet navragenquote:Op woensdag 30 juni 2021 23:04 schreef D. het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat ze nu, alsnog, boven de tafel proberen te krijgen
Dan wachten we wel even afquote:Op woensdag 30 juni 2021 23:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee... En ik ga het ook niet navragen
GMquote:Op donderdag 1 juli 2021 06:45 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen allen![]()
Wat een zeikweer dan. 12 graden is het hier.
Nou, dat zit er niet inquote:Op donderdag 1 juli 2021 06:46 schreef pullup het volgende:
[..]
GM![]()
Had op een lekker laatste coachweekje gehoopt
Zondag ben ik foetsie naar het WK in Tsjechie dus wellicht is het daar dan beterquote:Op donderdag 1 juli 2021 06:52 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nou, dat zit er niet in![]()
Deze ziet er niet erg positief uit. Misschien zijn er betere weersvoorspellingen![]()
[ afbeelding ]
Oh ja, nou ja veel slechter kan het niet worden. Voor vandaag in ieder geval succes.quote:Op donderdag 1 juli 2021 06:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Zondag ben ik foetsie naar het WK in Tsjechie dus wellicht is het daar dan beter
Ah ja, wel regen maar met 26 graden is dat geen rampquote:Op donderdag 1 juli 2021 07:01 schreef oma-Nijn het volgende:
@:pullup, ik heb het even opgezocht. Qua temperatuur een stuk beter.
[ afbeelding ]
Dat viel even tegen, het zijn druppels regenquote:
Ja, echt zomer weer is het niet en dat komt er de komende twee weken ook niet las ik vanmorgen.quote:
Ja, al is al dat bier op straat ook zonde natuurlijkquote:Op donderdag 1 juli 2021 07:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat viel even tegen, het zijn druppels regen
Ik hoopte op wat beter weer vandaag en las hier voordat de gordijnen openen waren, teleurstelling alomquote:Op donderdag 1 juli 2021 08:35 schreef Chanel5 het volgende:
Goedemorgen![]()
naar buiten kijken en het eerste wat je ziet is motregen...
nog anderhalve week en dan vakantie...in Nederland
Wil je schilderwerk een beetje vlotten?quote:Op donderdag 1 juli 2021 08:05 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, al is al dat bier op straat ook zonde natuurlijk
Hier is het weliswaar droog, maar wel koud en het waait behoorlijk.quote:Op donderdag 1 juli 2021 08:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoopte op wat beter weer vandaag en las hier voordat de gordijnen openen waren, teleurstelling alom
Hier blijft het vandaag ook wel droog, maar verder lijkt het heel weinig op zomer. Ik had eind van de maand een par dagen Ameland geboekt maar als het weer niet wat beter wordt overweeg ik toch om naar het buitenland te gaan. Ik heb zojuist in ieder geval mijn QR-code voor de vaccinatie aangemaakt.quote:Op donderdag 1 juli 2021 09:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hier is het weliswaar droog, maar wel koud en het waait behoorlijk.
Wel jammer, want de eilanden zijn schitterend.quote:Op donderdag 1 juli 2021 09:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier blijft het vandaag ook wel droog, maar verder lijkt het heel weinig op zomer. Ik had eind van de maand een par dagen Ameland geboekt maar als het weer niet wat beter wordt overweeg ik toch om naar het buitenland te gaan. Ik heb zojuist in ieder geval mijn QR-code voor de vaccinatie aangemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |