Gaat weer lekker.quote:Op maandag 28 juni 2021 18:46 schreef cherrycoke het volgende:
brandhaarden canada
[ afbeelding ]
de gevolgen zijn niet te overzien.
Nee, gewoon delen. Beter dan dat plakweer van nu.quote:Op maandag 28 juni 2021 19:11 schreef Fugue het volgende:
[..]
Die temperatuur mogen ze houden. Wat een nachtmerrie als we dat hier krijgen
Zuidpool is de beste optie denk ik. Zuiden van Argentinie / Chili...quote:Op maandag 28 juni 2021 19:18 schreef Hamzoef het volgende:
Ik overwoog me nog wel in Canada aan te melden als klimaatvluchteling, maar blijkbaar gaat het daar ook helemaal mis.
Klote global warming.
Bijzonder beangstigend dit!
meer naar het noorden zou ook kunnen , Alaskaquote:Op maandag 28 juni 2021 19:20 schreef Dajha het volgende:
[..]
Zuidpool is de beste optie denk ik. Zuiden van Argentinie / Chili...
de Falklandeilanden zijn nu ook wel veilig en lekker maar inderdaad alles wat een beetje tegen die grens aan zit kan het nog wel uit houdenquote:Op maandag 28 juni 2021 19:20 schreef Dajha het volgende:
[..]
Zuidpool is de beste optie denk ik. Zuiden van Argentinie / Chili...
Of Nieuw Zeeland...quote:Op maandag 28 juni 2021 19:39 schreef RAVW het volgende:
[..]
meer naar het noorden zou ook kunnen , Alaska
[..]
de Falklandeilanden zijn nu ook wel veilig en lekker maar inderdaad alles wat een beetje tegen die grens aan zit kan het nog wel uit houden
daar zit je weer met bevingen :-)quote:
Aardbevingen heb je ook in Alaska...overal is wel wat denk ik.quote:Op maandag 28 juni 2021 19:44 schreef RAVW het volgende:
[..]
daar zit je weer met bevingen :-)
of je daar natuurgeweld vrij ben
ja dat wel maar heeft deze hitte bij Seattle niets te maken met de aardkorst/ scheur die daar zit .. kan me nog een docu herinneren waarbij ze het hadden over dat die korsten dus ook dit soort dingen kunnen veroorzakenquote:Op maandag 28 juni 2021 19:46 schreef Dajha het volgende:
[..]
Aardbevingen heb je ook in Alaska...overal is wel wat denk ik.
Heeft gewoon te maken met het steeds warmer wordende klimaat. Zelfde dat het 2 jaar terug hier boven de 40 uitkwam. En dat gaat vaker gebeuren.quote:Op maandag 28 juni 2021 19:54 schreef RAVW het volgende:
[..]
ja dat wel maar heeft deze hitte bij Seattle niets te maken met de aardkorst/ scheur die daar zit .. kan me nog een docu herinneren waarbij ze het hadden over dat die korsten dus ook dit soort dingen kunnen veroorzaken
dat het al eens gebeurd is na een oplopende hitte dat er dan een hele grote schok komt en veel water waardoor dat gedeelte dus onder water kan gaan lopen ...
even opgezocht
https://www.historylink.org/File/5098
IJsland.quote:
Dat verwacht je niet idd.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 13:01 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Nu weer verbroken met 47,9 graden![]()
Bijna 50 graden in canada...jezus
En dan die branden er nog bij.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 10:43 schreef byah het volgende:
https://www.livescience.c(...)ia-hot-day-2021.html
Bizar, ik heb het gevoel dat het heel rap gaat ineens
Weer verbroken (en max temp is nog niet bereikt vandaag)quote:Op dinsdag 29 juni 2021 13:40 schreef Dajha het volgende:
[..]
Dat verwacht je niet idd.
Meer dan een graad warmer ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |