In elk geval niet naar de brouwerij, op 400 meter afstand.quote:
Op mijn verlanglijstje gezet toen ik 10 was, gekocht toen ik 30 was, en 16,5 jaar van genotenquote:Op woensdag 30 juni 2021 19:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Was het een speciaaltje voor je? Klassieker ofzo?
Dan neem je gewoon de auto natuurlijkquote:Op woensdag 30 juni 2021 20:00 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
In elk geval niet naar de brouwerij, op 400 meter afstand.
Wow! Ik begrijp je verdiet.quote:Op woensdag 30 juni 2021 20:01 schreef D. het volgende:
[..]
Op mijn verlanglijstje gezet toen ik 10 was, gekocht toen ik 30 was, en 16,5 jaar van genoten
Komt vast goed, lekker rondneuzen tot je de juiste vindtquote:
Van die ik verkocht heb?quote:Op woensdag 30 juni 2021 20:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wow! Ik begrijp je verdiet.
Wil je ook delen wat en welk? Plaatje evt? Of ga ik nu te ver?
Houd ze in je hart.quote:
OOh.. dan lees ik ff een paar duizend topics terugquote:Op woensdag 30 juni 2021 20:03 schreef D. het volgende:
[..]
Van die ik verkocht heb?
Die is hier weleens gepost
quote:Op woensdag 30 juni 2021 20:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
OOh.. dan lees ik ff een paar duizend topics terug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 juni 2021 20:05 schreef D. het volgende:
[..]Slik!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
< Treurt met je mee
Keyboard Knight
Da's wel gezelligquote:Op woensdag 30 juni 2021 20:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Slik!
< Treurt met je mee
[..]Praat ie ook tegen je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Tot volgende maandquote:Op woensdag 30 juni 2021 20:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
OOh.. dan lees ik ff een paar duizend topics terug
Tof!quote:Op woensdag 30 juni 2021 20:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ben veel kwijt geraakt in mijn leven.... maar mijn eerste auto heb ik nog( Al ben ik wel de papieren kwijt ) en staat hij ergens onder een doekje bij een boer.
Moet hem eigenlijk ook verkopen.. maar kan het (nog) niet over mijn hart verkrijgen.
Dus ik bewonder je moed en snap je verdriet
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die is wel heel heel vet
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
Ook niet zo'n rood ding aan de voorkant zeker?quote:
Nee, dit is niet zo'n goedkope Pontiacquote:Op woensdag 30 juni 2021 20:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ook niet zo'n rood ding aan de voorkant zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |