Ik heb vannacht ook beroerd geslapen, mede omdat ik niet zo goed aan weet wat ik met dit weer moet. Zo'n beetje alles was te warm of te koud, en als ik er dan aan gewend was lag ik alweer zo lang dat ik weer wat over m'n slaap heen wasquote:Op dinsdag 29 juni 2021 10:45 schreef Cyan9 het volgende:
Kunnen we weer terug naar stabiel warm zomer weer? Van deze snelle wisselingen in temperatuur en het grote verschil tussen binnen en buiten word ik extreem snotterig en dat is bloedje irritant.
quote:Op dinsdag 29 juni 2021 10:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ho ho wacht even, daar zijn procedures voor!
Als jullie van dezelfde partij zijn mag jij 'm wel indienen maar dan moeten we vervolgens de procedures volgen om te zien of er genoeg animo is om deze vraag in stemming te brengen en dan moet vervolgens de juiste tijd bepaald worden om 'm op de agenda te zetten.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 10:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Oh, stuurt de vraag terug naar de afzender.
quote:Op dinsdag 29 juni 2021 10:45 schreef Cyan9 het volgende:
Kunnen we weer terug naar stabiel warm zomer weer? Van deze snelle wisselingen in temperatuur en het grote verschil tussen binnen en buiten word ik extreem snotterig en dat is bloedje irritant.
* Dient alvast een motie in, voor wanneer de vergadering volgens de juiste procedures is ingezet, om in plaats van "stabiel warm zomer weer" "stabiel koel lente weer" in te voeren voor de rest van de zomer.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 10:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
*brengt deze vraag bij de vergadering in stemming.
quote:Op dinsdag 29 juni 2021 10:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Word jij dan in een doos afgeleverd?
Ik slaap eigenlijk heel goed met dit weer, maar ik word toch vaak vermoeid wakker. Ik weet niet precies wwar het aan ligt.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 10:50 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb vannacht ook beroerd geslapen, mede omdat ik niet zo goed aan weet wat ik met dit weer moet. Zo'n beetje alles was te warm of te koud, en als ik er dan aan gewend was lag ik alweer zo lang dat ik weer wat over m'n slaap heen was
En dit is precies de reden waarom het allemaal zo traag gaat in Spanjolen land.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 10:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Als jullie van dezelfde partij zijn mag jij 'm wel indienen maar dan moeten we vervolgens de procedures volgen om te zien of er genoeg animo is om deze vraag in stemming te brengen en dan moet vervolgens de juiste tijd bepaald worden om 'm op de agenda te zetten.
Zullen de hoge heren in Den Haag wel weer zijn. De roverheid pakt zelfs je nachtrust af!quote:Op dinsdag 29 juni 2021 10:59 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik slaap eigenlijk heel goed met dit weer, maar ik word toch vaak vermoeid wakker. Ik weet niet precies wwar het aan ligt.
Ik hoop dat we op je kunnen rekenenquote:Op dinsdag 29 juni 2021 10:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
* Dient alvast een motie in, voor wanneer de vergadering volgens de juiste procedures is ingezet, om in plaats van "stabiel warm zomer weer" "stabiel koel lente weer" in te voeren voor de rest van de zomer.
Pass die dan maar door naar mijquote:Op dinsdag 29 juni 2021 11:01 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik zie champignons, ik keur de doos af.
quote:
Die eet ik wel op.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 11:01 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Te warm? Te nat?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 10:55 schreef Strani het volgende:
Ik zal maar niet over het weer hier beginnen
Half drie snachts is er zeker een gaatje?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 10:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Als jullie van dezelfde partij zijn mag jij 'm wel indienen maar dan moeten we vervolgens de procedures volgen om te zien of er genoeg animo is om deze vraag in stemming te brengen en dan moet vervolgens de juiste tijd bepaald worden om 'm op de agenda te zetten.
Nee juist prima te doenquote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2021 11:01 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Nou we moet eerst nog even bekijken wanneer we precies gaan vergaderen. Ik probeer nu een datum te vinden om de juiste mensen samen te krijgen om dan samen die datum te bepalen.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 11:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Half drie snachts is er zeker een gaatje?
Dit moeten we maar over het zomerreces heen tillen.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 11:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou we moet eerst nog even bekijken wanneer we precies gaan vergaderen. Ik probeer nu een datum te vinden om de juiste mensen samen te krijgen om dan samen die datum te bepalen.
Wel goedkoper dan in een kist, de houtprijzen gaan door het dak momenteel.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 10:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Word jij dan in een doos afgeleverd?
Dit lijkt me een goed plan.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 11:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dit moeten we maar over het zomerreces heen tillen.
Prima idee. Ik werd al moe van zo veel nadenken over misschien wel dingen moeten doen.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 11:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dit moeten we maar over het zomerreces heen tillen.
Dat ging bijna op werken lijken ja.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 11:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Prima idee. Ik werd al moe van zo veel nadenken over misschien wel dingen moeten doen.
Connectie lijkt al aardig stabiel. Gefeliciteerd.quote:
Je bent toegevoegd. Je kunt nu nog sneller door slotjes posten.quote:
Doe Bill Gates de groeten!quote:
Dat kun jij toch later vandaag ook doen?quote:
Ja, maar ik denk dat het verstandig is om hem alvast voor te bereiden op mijquote:Op dinsdag 29 juni 2021 11:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat kun jij toch later vandaag ook doen?
Pas in november?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 12:03 schreef AgnesGru het volgende:
![]()
Ik heb een kapper die goed bevalt, maar er is een kapper in mijn woonplaats die vet goede reviews krijgt en ontzettend goed blijkt te zijn.
Bij die kapper kan ik pas in november terecht![]()
Maar wil het weleens proberen, al voelt het wel gek ofzo![]()
Volgens mijn vriend is het echt een vrouwending
Ja, zo populairquote:
Ben je ontevreden over je huidige kapper?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 12:03 schreef AgnesGru het volgende:
![]()
Ik heb een kapper die goed bevalt, maar er is een kapper in mijn woonplaats die vet goede reviews krijgt en ontzettend goed blijkt te zijn.
Och, ik heb ook wel eens gekeken of ik ergens een betere tondeuse kon vinden dan die ik nu heb.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 12:03 schreef AgnesGru het volgende:
![]()
Waarom zou je veranderen als je huidige kapper goed bevalt? Misschien kan die ook andere kapsels voor je fabriceren, als je eens wat nieuws wilt?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 12:03 schreef AgnesGru het volgende:
![]()
Hij is weer tofquote:
Ik voelde wel dat de naald erin ging.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 12:27 schreef TheFreshPrince het volgende:
Prik is gezet, nu nog even kwartiertje niets doen.
Het is dat ze zei dat de prik was gezet, je voelt meer van de pleister
quote:Op dinsdag 29 juni 2021 12:27 schreef TheFreshPrince het volgende:
De Prins was vast afgeleidquote:Op dinsdag 29 juni 2021 12:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik voelde wel dat de naald erin ging.
Ik ben een gevoelloos persoonquote:Op dinsdag 29 juni 2021 12:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik voelde wel dat de naald erin ging.
zo een had ik niet.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 12:28 schreef H_T het volgende:
[..]
[..]
De Prins was vast afgeleid
[ afbeelding ]
Jong kipje van een jaar of 65.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 12:28 schreef H_T het volgende:
[..]
[..]
De Prins was vast afgeleid
[ afbeelding ]
Ja, dat is totaal de verkeerde volgorde.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 12:31 schreef TheFreshPrince het volgende:
“U mag naar de wachtruimte en daar mag het kapje af”.
Ik wandel binnen, doe kapje af, kies een stoel.
“Kapje mag alleen af als u zit”.
“Laat ik dat maar snel doen dan”
En zit je op het Pfizer of Moderna netwerk?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 12:27 schreef TheFreshPrince het volgende:
En dan wij zeuren over een beetje pijn in de arm na de vaccinatie.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 12:40 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Die zal lekker geslapen hebben vannacht.
Pfizer 6Gquote:Op dinsdag 29 juni 2021 12:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En zit je op het Pfizer of Moderna netwerk?
En ondertussen zit iedereen maar te wachten op antwoord op hun mails.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 12:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Was is gedaan, bed is verschoond. Ik heb echt een productieve thuiswerkdag.
Ja, dat wel. Maar wel nog vier telefoontjes afgewikkeld.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 12:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
En ondertussen zit iedereen maar te wachten op antwoord op hun mails.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
Volgens mij hebben de meesten hier Pfizer ipv Moderna gekregenquote:
In een willekeurige Franse kiosk?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 13:13 schreef skysherrif het volgende:
Moguh
Weet iemand waar je de l'equipe kan kopen
quote:Integreren van meerdere gegevensbronnen
Integreer gegevens tussen Access en line-of-business-apps met de Access-connectorbibliotheek om gecombineerde visualisaties en inzichten te genereren in de vertrouwde Access-interface. Bewaar je gegevens eenvoudig op de SQL Server en in Microsoft Azure SQL voor extra betrouwbaarheid, schaalbaarheid, beveiliging en beheerbaarheid op de lange termijn.*
Geen idee wat daar staat, maar ik denk wel dat je daar je tweede prik voor moet hebben gehad.quote:
Oh balen, ik zit pas net in de betaquote:Op dinsdag 29 juni 2021 13:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Geen idee wat daar staat, maar ik denk wel dat je daar je tweede prik voor moet hebben gehad.
Ja ik ook. Eind juli krijg ik mijn update pas, dus tijd genoeg om uit te vogelen wat daar zoal voor snufjes bij meekomen.quote:
Lekker op een stoeltje een kwartier wachten.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 13:30 schreef H_T het volgende:
Het hele proces gaat een stuk sneller dan bloed doneren, maar bij Sanquin is de catering een stuk beter op orde
Frankrijk.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 13:13 schreef skysherrif het volgende:
Moguh
Weet iemand waar je de l'equipe kan kopen
Niet zo zeer ontevreden hoor, maar deze schijnt beter te zijn.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 12:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Ben je ontevreden over je huidige kapper?
quote:Op dinsdag 29 juni 2021 12:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Waarom zou je veranderen als je huidige kapper goed bevalt? Misschien kan die ook andere kapsels voor je fabriceren, als je eens wat nieuws wilt?
Krullenquote:Op dinsdag 29 juni 2021 12:22 schreef Aoibhin het volgende:
Ik laat bij de kapper altijd alleen maar een stukje eraf halen, geen model erin (heeft bij mij geen zin), geen kleur (doe ik zelf).
Toen mijn vorige kapper de zaak sloot, was het best nog even zoeken naar een kapperszaak die niet dingen gingen aansmeren of gingen zeuren. Nu gelukkig wel weer een fijne gevonden![]()
@:AgnesGru heb jij ook bepaalde haarbehandelingen op het oog waarvan je dat graag bij die kapper wil proberen? Voor alleen bijpunten bijv. lijkt het me niet heel veel waard
Welke laan?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 13:33 schreef ijs_beer het volgende:
Volgens het AD vliegt FdB er over enkele minuten de laan uit.
Dat zou mooi zijnquote:Op dinsdag 29 juni 2021 13:33 schreef ijs_beer het volgende:
Volgens het AD vliegt FdB er over enkele minuten de laan uit.
Da's bij de bloedbank ook zo, maar dan met koffie (of ander drinken) en een roze koek (of andere snack). Dat voelt toch... gezelliger. Als ik die tweede prik heb gehad ga ik niet meer terugquote:Op dinsdag 29 juni 2021 13:34 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Lekker op een stoeltje een kwartier wachten.
Ik was nog wel zo snugger om een stoeltje bij het raam te pakkenquote:Op dinsdag 29 juni 2021 13:34 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Lekker op een stoeltje een kwartier wachten.
Salsa, guacamole of toch wat anders?quote:
Op onze leeftijd ben je allang blij als je een dip hebt, want dat betekent dat er ook nog betere momenten zijnquote:
Mosterd, en dan wat bitterballetjes erbij, zou me vast wel goed doenquote:
Ja inderdaad. Ik voelde me aan het eind van de ochtend wel een halfuurtje heel wakker en fitquote:Op dinsdag 29 juni 2021 13:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Op onze leeftijd ben je allang blij als je een dip hebt, want dat betekent dat er ook nog betere momenten zijn
Daarom ben jij als penionado naar Spanje gegaan. De beste jaren zijn al geweest.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 13:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Op onze leeftijd ben je allang blij als je een dip hebt, want dat betekent dat er ook nog betere momenten zijn
Nope, want ze zullen wel weer een Nederlander als coach willen.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 13:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn![]()
En Joachim Löw is na dit toernooi beschikbaar, dus als ze slim zijn![]()
Maar ja dat gaat dus niet gebeuren. Want slim zijn ze niet.
Goed idee! Ik heb mijn mosterdgame dit keer aangepast door een keer Groninger mosterd te kopen. Die is ook lekkerquote:Op dinsdag 29 juni 2021 13:55 schreef Arizona het volgende:
Mosterd, en dan wat bitterballetjes erbij, zou me vast wel goed doen
Kijk, dat half uurtje nemen ze je niet meer afquote:Op dinsdag 29 juni 2021 13:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mosterd, en dan wat bitterballetjes erbij, zou me vast wel goed doen
[..]
Ja inderdaad. Ik voelde me aan het eind van de ochtend wel een halfuurtje heel wakker en fit
Groninger mosterd hadden wij hiervoor ookquote:Op dinsdag 29 juni 2021 13:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Goed idee! Ik heb mijn mosterdgame dit keer aangepast door een keer Groninger mosterd te kopen. Die is ook lekkerNog niet geprobeerd in combinatie met bitterballen, maar ik denk dat dat wel een succescombi kan worden
Het moet inderdaad per se een Nederlandse coach zijn ja. Dat is prima als ze beschikbaar zijn, maar nu is het niet het geval.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 13:56 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Nope, want ze zullen wel weer een Nederlander als coach willen.
Ik zat tussen twee schermen in, maar had wel een boek bij me.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 13:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik was nog wel zo snugger om een stoeltje bij het raam te pakken
quote:Op dinsdag 29 juni 2021 13:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Misschien kunnen we Zwitserland koloniseren?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 14:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
We hebben betere spelers nodig. Hebben we niet ergens nog een of andere kolonie waar we ze vandaan kunnen halen?
België ligt dichterbij...quote:Op dinsdag 29 juni 2021 14:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Misschien kunnen we Zwitserland koloniseren?
Duitsland ligt ook dichtbij, maar is misschien wel een beetje hoog gegrepen.quote:
Jamaar dan krijgen we zo'n land met slechte wegen erbij... En het is ook niet zo schoon meestalquote:
Horen jullie dat, Belgen? Arizona vindt dat jullie een kutland hebbenquote:Op dinsdag 29 juni 2021 14:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jamaar dan krijgen we zo'n land met slechte wegen erbij... En het is ook niet zo schoon meestal
Mertens vertongen alderweireld witsel. Mwah kan slechter.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 14:16 schreef Yesse het volgende:
Hoe doen de Vlamingen het eigenlijk binnen het Belgisch elftal? Hebben we daar wat aan?
Dat kunnen we zo fixen. Dan kun je naar Antwerpen zonder gehobbelquote:Op dinsdag 29 juni 2021 14:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jamaar dan krijgen we zo'n land met slechte wegen erbij... En het is ook niet zo schoon meestal
34 - 34 - 32 - 32 Nog wel een korte voetbal-levensduurquote:Op dinsdag 29 juni 2021 14:23 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Mertens vertongen alderweireld witsel. Mwah kan slechter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |