zo een had ik niet.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 12:28 schreef H_T het volgende:
[..]
[..]
De Prins was vast afgeleid
[ afbeelding ]
Jong kipje van een jaar of 65.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 12:28 schreef H_T het volgende:
[..]
[..]
De Prins was vast afgeleid
[ afbeelding ]
Ja, dat is totaal de verkeerde volgorde.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 12:31 schreef TheFreshPrince het volgende:
“U mag naar de wachtruimte en daar mag het kapje af”.
Ik wandel binnen, doe kapje af, kies een stoel.
“Kapje mag alleen af als u zit”.
“Laat ik dat maar snel doen dan”
En zit je op het Pfizer of Moderna netwerk?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 12:27 schreef TheFreshPrince het volgende:
Prik is gezet, nu nog even kwartiertje niets doen.
Het is dat ze zei dat de prik was gezet, je voelt meer van de pleister
En dan wij zeuren over een beetje pijn in de arm na de vaccinatie.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 12:40 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Die zal lekker geslapen hebben vannacht.
Pfizer 6Gquote:Op dinsdag 29 juni 2021 12:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En zit je op het Pfizer of Moderna netwerk?
En ondertussen zit iedereen maar te wachten op antwoord op hun mails.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 12:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Was is gedaan, bed is verschoond. Ik heb echt een productieve thuiswerkdag.
Ja, dat wel. Maar wel nog vier telefoontjes afgewikkeld.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 12:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
En ondertussen zit iedereen maar te wachten op antwoord op hun mails.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
Volgens mij hebben de meesten hier Pfizer ipv Moderna gekregenquote:
In een willekeurige Franse kiosk?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 13:13 schreef skysherrif het volgende:
Moguh
Weet iemand waar je de l'equipe kan kopen
quote:Integreren van meerdere gegevensbronnen
Integreer gegevens tussen Access en line-of-business-apps met de Access-connectorbibliotheek om gecombineerde visualisaties en inzichten te genereren in de vertrouwde Access-interface. Bewaar je gegevens eenvoudig op de SQL Server en in Microsoft Azure SQL voor extra betrouwbaarheid, schaalbaarheid, beveiliging en beheerbaarheid op de lange termijn.*
Geen idee wat daar staat, maar ik denk wel dat je daar je tweede prik voor moet hebben gehad.quote:
Oh balen, ik zit pas net in de betaquote:Op dinsdag 29 juni 2021 13:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Geen idee wat daar staat, maar ik denk wel dat je daar je tweede prik voor moet hebben gehad.
Ja ik ook. Eind juli krijg ik mijn update pas, dus tijd genoeg om uit te vogelen wat daar zoal voor snufjes bij meekomen.quote:
Lekker op een stoeltje een kwartier wachten.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 13:30 schreef H_T het volgende:
Het hele proces gaat een stuk sneller dan bloed doneren, maar bij Sanquin is de catering een stuk beter op orde
Frankrijk.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 13:13 schreef skysherrif het volgende:
Moguh
Weet iemand waar je de l'equipe kan kopen
Niet zo zeer ontevreden hoor, maar deze schijnt beter te zijn.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 12:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Ben je ontevreden over je huidige kapper?
quote:Op dinsdag 29 juni 2021 12:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Waarom zou je veranderen als je huidige kapper goed bevalt? Misschien kan die ook andere kapsels voor je fabriceren, als je eens wat nieuws wilt?
Krullenquote:Op dinsdag 29 juni 2021 12:22 schreef Aoibhin het volgende:
Ik laat bij de kapper altijd alleen maar een stukje eraf halen, geen model erin (heeft bij mij geen zin), geen kleur (doe ik zelf).
Toen mijn vorige kapper de zaak sloot, was het best nog even zoeken naar een kapperszaak die niet dingen gingen aansmeren of gingen zeuren. Nu gelukkig wel weer een fijne gevonden![]()
@:AgnesGru heb jij ook bepaalde haarbehandelingen op het oog waarvan je dat graag bij die kapper wil proberen? Voor alleen bijpunten bijv. lijkt het me niet heel veel waard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |