abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201948968
quote:
Waar heb je het over? Misschien handig als je aangeeft wat je met je linkdumpje bedoelt of uitlegt wat die debiele van Meijeren te melden heeft in dat filmpje.

Als je het over dubbeldenken wil hebben daar is FvD natuurlijk een van de beste in in de Nederlandse politiek.
  vrijdag 29 oktober 2021 @ 22:11:40 #102
65846 Bocaj
47th President.
pi_201949257
Ik merk het al wel, je bent geen fan van Gideon... :N

Ik zal het transscript :') opvragen bij het FvD... @Lord-Ronddraai
  zondag 31 oktober 2021 @ 18:20:51 #103
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
  zondag 31 oktober 2021 @ 18:25:57 #104
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_201974355
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 22:11 schreef Bocaj het volgende:
Ik merk het al wel, je bent geen fan van Gideon... :N

Ik zal het transscript :') opvragen bij het FvD... @:Lord-Ronddraai
Jij mag Gideon zeggen
Laffe huichelaar
  zondag 31 oktober 2021 @ 19:03:39 #105
65846 Bocaj
47th President.
pi_201974787
quote:
0s.gif Op zondag 31 oktober 2021 18:20 schreef Hexagon het volgende:
Benieuwd hoeveel vrouwen hier op afkomen
Leuk toch? :Y
  zondag 31 oktober 2021 @ 19:04:25 #106
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_201974796
quote:
0s.gif Op zondag 31 oktober 2021 19:03 schreef Bocaj het volgende:

[..]
Leuk toch? :Y
Ja, alleen waarom in een godvergeten oord als IJsselstijn? Waarom niet ergens lekker in een stadscentrum.
pi_202053323
quote:
Half september werd de Postillion-directeur al op agressieve wijze geconfronteerd met tegenstanders van de coronamaatregelen. Dat was na een filmpje, waarin hij reageerde op de kabinetsmaatregelen die destijds werden aangekondigd. Thierry Baudet van Forum voor Democratie riep via Twitter op tot een boycot van zijn hotelgroep. Na anonieme doodsbedreigingen kregen de directeur en zijn gezin kort erop politiebeveiliging.Deze week was de maat vol, nadat de hotelgroep na de coronapersconferentie van premier Mark Rutte en zorgminister Hugo de Jonge een een nieuw videofilmpje had verspreid. Daarin ging het bedrijf wederom op een constructieve manier in op de coronamaatregelen. Het leidde de ochtend erop tot een hausse aan agressieve reacties en bedreigingen. Ginjaar: 'De eerste reactie die ik onder ogen kreeg, luidde: “Vuile NSB'er. In 1945 had ik wel raad met je geweten.'' Daarna ben ik gestopt met lezen.'
https://fd.nl/politiek/14(...)tapt-uit-coronadebat
  woensdag 17 november 2021 @ 13:23:21 #108
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202217460
twitter

twitter
pi_202217968
FvD bewondert en steunt Police for Freedom, een organisatie die een eigen recherchedienst en tribunalen wil opzetten buiten de Nederlandse wet om en samenwerkt met gewelddadige "Defend"-knokploegen die zich afgelopen jaar regelmatig op anti-coronamaatregelen demonstraties hebben laten zien.

twitter
pi_202218142
twitter

quote... "uw tijd komt nog wel, er komen tribunalen "

Het is een bedreiging, maar tegelijkertijd heel onrealistisch..... zelfs oliedom en lachwekkend.
Denkt het extreemrechtse kamerlid aan een soort revolutie ? Wishfull thinking
Overigens vind Baudet dat een politicus niet veroordeeld mag worden op een wet die er niet was tijdens zijn actieve periode.
pi_202218296
quote:
0s.gif Op woensdag 17 november 2021 14:16 schreef Bluesdude het volgende:
[ twitter ]

Het is een bedreiging, maar tegelijkertijd heel onrealistisch..... zelfs oliedom en lachwekkend.
Overigens vind Baudet dat een politicus niet veroordeeld mag worden op een wet die er niet was tijdens zijn actieve periode.
Slap optreden van de voorzitter. Weg, eruit, opzouten.
zie email 27 oktober
  woensdag 17 november 2021 @ 14:59:28 #112
485791 CharlesKinbote
verwijderen a.u.b.
pi_202218686
quote:
0s.gif Op woensdag 17 november 2021 14:16 schreef Bluesdude het volgende:
[ twitter ]

mijn god, wat een afgang :')
quote:
0s.gif Op woensdag 17 november 2021 14:27 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Slap optreden van de voorzitter. Weg, eruit, opzouten.
mee eens
verwijder dit account.
  woensdag 17 november 2021 @ 15:09:43 #113
485791 CharlesKinbote
verwijderen a.u.b.
pi_202218795
NRC Handelsblad - Kamerdebat geschorst na bedreiging door FvD-Kamerlid: ‘Er komen tribunalen’
quote:
Van Houwelingen reageerde op de herhaalde vraag van Sjoerdsma of hij afstand wilde nemen van de vergelijkingen die Forum maakt tussen het lot van Joden onder de nazi's in de Tweede Wereldoorlog en het coronabeleid van het kabinet.

‘Dan kan je zeggen dat die ziekte nep is, dat het een hoax is, dan kan je insinueren dat je daarmee microchips ingespoten krijgt, dan kan je romans schrijven onder pseudoniem die half-Hitlerverheerlijkend zijn zoals de heer Van Houwelingen heeft gedaan. Maar ik vraag aan u, meneer Van Houwelingen: als u, als de heer Van Houwelingen niet het lef heeft om die woorden hier te herhalen in het parlement of er afstand van te nemen dan is hij zijn titel als Kamerlid niet waard.’

Daarop zei Van Houwelingen: ‘Walgelijke insinuaties zoals we van de heer Sjoerdsma gewend zijn. U bent niet in staat mijn vraag te beantwoorden, logisch, want (het zijn, red.) uw misdaden! De misdaden van de heer Sjoerdsma zijn ook niet te vergelijken met een bepaalde periode omdat ze onvergelijkbaar zijn. Ze zijn op een wereldwijde schaal, zoals we van de globalisten nu kunnen verwachten. U moet zich diep en diep schamen. En uw tijd komt nog wel. Er komen tribunalen.’

Toen na een korte schorsing Van Houwelingen het woord kreeg om zijn woorden terug te nemen, maakte hij het volgens Sjoerdsma nog erger door te stellen dat Sjoerdsma misschien maar een van de mensen is die voor zo'n tribunaal zal moeten verschijnen en dat hij het dus niet al te persoonlijk moet opvatten. Na een tweede, langere schorsing trok Van Houwelingen zijn dreigement wel in, al hield hij staande dat er ‘grote misdaden worden gepleegd en dat die onderzocht moeten worden'.

[...]
verwijder dit account.
pi_202224477
FvD is fascistich, water is nat.
pi_202226620
Omdat ze bij het FvF zo dol zijn op vergelijkingen met WOII; hebben ze Roland Freisler al ingevlogen?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_202228412
Wel grappig dat dit dan weer niet op de frontpage komt, past zeker niet bij de echokamer die dat is.
pi_202229976
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 11:57 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Wel grappig dat dit dan weer niet op de frontpage komt, past zeker niet bij de echokamer die dat is.
Tsja, het zijn vrijwilligers met een vrij beperkt redactioneel proces. Je kunt je aanmelden en dan kun je je eigen stukjes plaatsen (na review op taal/spelling).

[ Bericht 3% gewijzigd door SnertMetChoco op 18-11-2021 13:53:25 ]
pi_202250431
Forum voor Democratieondermijning

twitter
pi_202250643
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2021 20:05 schreef Tourniquet het volgende:
Forum voor Democratieondermijning

[ twitter ]
Wat gaat een keer vallen, Thierry ?
De regering is al gevallen, weet je toch
Je bedoelt toch niet het vallen van de democratie? Of wel
Of bedoel je een plotse bekering van burgers en politiek naar wappieheid: covid19 verspreiden, ongeacht de ellende en de doden.

En wie is "wij" die de oude/nieuwe orde herstelt.
Wat voor herstel? De oude regentenorde van de 18 eeuw... De absolute monarchie van Willem I.
De dictatuur van de rijke mensen van Thorbecke ?

[ Bericht 10% gewijzigd door Bluesdude op 19-11-2021 20:20:28 ]
pi_202293176
Ik kan hier alleen maar om lachen
twitter
  maandag 22 november 2021 @ 15:53:26 #121
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_202293419
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2021 15:38 schreef potjecreme het volgende:
Ik kan hier alleen maar om lachen
[ twitter ]
Nog even en niet de IC's maar de opvang verwarde personen moet flink uitgebreid worden.
pi_202395935
twitter

Ben benieuwd of het fvd caf door gaat…
zie email 27 oktober
pi_202401656
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 19:53 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Ben benieuwd of het fvd caf door gaat…
En?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_202404715
twitter
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  dinsdag 30 november 2021 @ 13:56:31 #125
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_202404984
Heeft Thierry er al over getwitterd?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_202405490
Komt Frentrop straks ook voor "het tribunaal" vanwege het niet opvolgen van de bevelen van de leider of het ondermijnen van zijn gezag?

[ Bericht 7% gewijzigd door Tourniquet op 30-11-2021 14:49:36 ]
pi_202405564
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 14:41 schreef Tourniquet het volgende:
Komt Fentrop straks ook voor "het tribunaal" vanwege het niet opvolgen van de bevelen van de leider of het ondermijnen van zijn gezag?
Sinds ze bij het FvD dol zijn op WOII-vergelijkingen; het is wachten op de Nacht van de lange naalden.
  woensdag 8 december 2021 @ 11:49:42 #128
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_202523445
Jeetje, Theo Hiddema (als die daadwerkelijk achter dat account zit, wat ik bij de meeste tweets eigenlijk nooit gelooft heb) is klaar met de debiele complottheorin waar FvD week in week uit schaapachtig achteraan hobbelt.

twitter

twitter

Het is wat.
Ook weer zin in de webcare die straks hopelijk even de woorden van de halfgare fantasten uit de FvD-fractie komt verdraaien in een poging om het te laten lijken alsof ze misschien toch ergens gelijk hebben.
Antifa
pi_202701848
In Forumland is er geen sprake van een lockdown, maar wordt er gewoon gezellig een kerstmarkt georganiseerd op een boerenerf in Drenthe.

twitter

RTV Drenthe: Forum voor Democratie negeert lockdown en organiseert kerstmarkt in Wijster

quote:
In Wijster wordt op dit moment een kerstmarkt voorbereid, de organisatie daarvan zou in handen zijn van het Forum voor Democratie (FvD). Op het terrein van een loonbedrijf aan de Vamweg in Wijster zijn verschillende houten kraampjes geplaatst, waarin deelnemers hun spullen mogen uitstallen.
De kerstmarkt is bij hetzelfde bedrijf waar vorig jaar juli honderden boeren verzamelden voor een protest-barbecue.

In een mail aan standhouders laat Forum voor Democratie Drenthe weten dat de aankondiging van de lockdown voor de partij geen reden is om de kerstmarkt af te blazen.

Volgens het bericht zouden er meer dan 1500 tickets zijn verkocht en worden de eerste bezoekers rond 14.30 uur verwacht. Om 10.00 uur begon de opbouw van de kramen. Aanwezigen laten weten dat hen is gevraagd om niet met de media te praten.

Reactie burgemeester Bijl
De politie laat RTV Drenthe weten op de hoogte te zijn van de plannen voor een kerstmarkt in Wijster, maar verwijst voor een reactie naar de gemeente Midden-Drenthe. Waarnemend burgemeester Cees Bijl van Midden-Drenthe is nog maar korte tijd op de hoogte van het initiatief. "We proberen met FvD in contact te komen, maar niemand van de partij neemt op, dat is heel jammer. Maar dit evenement is niet conform de regelgeving, ik heb als burgemeester dan ook geen andere keuze om dit evenement niet door te laten gaan." Hoe de burgemeester dit gaat aanpakken is niet bekend. Hij geeft FvD de tijd om nog te reageren. "Ik ga ervan uit dat mensen bij Forum gaan nadenken, ik hoop op gezond verstand", aldus de burgemeester.
pi_202716984
Ze zijn iig 10.000 euro kwijt, 10.000 euro die niet aan verschrikkelijke nepnieuws campagnes kunnen worden uitgegeven, dat lijkt me winst:

https://nos.nl/artikel/24(...)-illegale-kerstmarkt
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_202742322
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 11:36 schreef Hanca het volgende:
Ze zijn iig 10.000 euro kwijt, 10.000 euro die niet aan verschrikkelijke nepnieuws campagnes kunnen worden uitgegeven, dat lijkt me winst:

https://nos.nl/artikel/24(...)-illegale-kerstmarkt
twitter

Maakt niet uit joh, na de grote strijd…
Het wordt steeds gekker met deze partij, dit figuur is statenlid namens FvD.

Dit is ronduit fascistisch…
zie email 27 oktober
pi_202742375
https://www.geenstijl.nl/(...)en-met-forumwappies/

En de voorzitter van de jeugdtak draagt een mes sterk gelijkend op die van de hitlerjugend…
zie email 27 oktober
pi_202743144
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 20:26 schreef trein2000 het volgende:

En de voorzitter van de jeugdtak draagt een mes sterk gelijkend op die van de hitlerjugend…
Fijn is ook dat ze ook een bij die dolk horende locatie hebben gevonden om een foto te maken. Want dat zijn geen bergen in Schotland, Belgi, Frankrijk of Spanje.

De FvD-webcare zal echter wel komen vertellen dat het allemaal puur toeval is.
pi_202743438
Dat er mensen zijn die zo diep zinken, ok. Maar dat het zo'n grote groep volksvertegenwoordigers is... zie ook die Pepijn van Houwelingen:

twitter

En zo'n Pepijn wordt dan in andere landen als 'autoriteit' aangehaald omdat hij een lid is van de Nederlandse Tweede Kamer. Alsof dat wat zegt.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
  dinsdag 21 december 2021 @ 21:41:48 #135
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202744600
https://upload.gscdn.nl/u(...)_eerste_editie-2.pdf

Wat een eng boekje. Wel hard gelachen om de "20% van mijn reistijd gaat verloren aan het verwijderen van antifa-stickers".
Huilen dan.
pi_202744650
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 december 2021 21:41 schreef Isdatzo het volgende:

Wat een eng boekje. Wel hard gelachen om de "20% van mijn reistijd gaat verloren aan het verwijderen van antifa-stickers".
Ik trek de nazi-vergelijkingen niet snel uit de kast, maar ze maken het me wel heel moeilijk.
zie email 27 oktober
  dinsdag 21 december 2021 @ 21:52:46 #137
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202744920
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 21:43 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Ik trek de nazi-vergelijkingen niet snel uit de kast, maar ze maken het me wel heel moeilijk.
Dat stuk gelezen waar Nietzsche er aan de haren bijgesleept wordt om toch nog even iets te kunnen wauwelen over de natuurlijke verdeling tussen sterke en zwakke mensen :') ?
Huilen dan.
  dinsdag 21 december 2021 @ 21:56:47 #138
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202745063
Baudet:

Dus de populisten versus de progressivisten, de aanhangers van moderne kunst tegen de verdedigers van de traditie… het zijn allemaal van die rollen, ‘identiteiten’, die heel sterk kunnen zijn, die je ‘wezen’ kunnen bepalen. En zo konden ook binnen onze partij bepaalde mensen daar niet uitbreken. De JudasAlliantie bijvoorbeeld, die mensen zitten nog steeds in de 9/11-wereld, zeg maar. En ik ben het er op zichzelf nog steeds wel mee eens dat immigratie een probleem is en er eigenlijk niet - of niet in deze aantallen - had moeten zijn. Maar ik ben wl tot het inzicht gekomen dat alln maar daarop willen hameren zonder het grotere plaatje te zien, een strijd is die bij voorbaat verloren is. Dat ga je nooit winnen, want er zitten achter de schermen hele andere figuren aan de touwtjes te trekken. Dat inzicht heeft mij het afgelopen jaar tot een omslag gebracht. Toen dacht ik: we moeten niet zozeer proberen om de meerderheid te veroveren en de politieke koers in het land te veranderen, maar we moeten vooral onszelf wapenen tegen de globalistische machtsgreep. We moeten een sterke minderheid worden. Dus we moeten een app bouwen, we moeten een gemeenschap bouwen, een volk-in-diaspora worden dat helemaal autonoom opereert, zoals de Amish in Amerika bij wijze van spreken. Dus ik ben eigenlijk vooral een exodus aan het voorbereiden, nu.

Ok nou doei h. We spuiten nog wel een eilandje op in het IJsselmeer.
Huilen dan.
pi_202745138
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 december 2021 21:56 schreef Isdatzo het volgende:
Baudet:

Dus de populisten versus de progressivisten, de aanhangers van moderne kunst tegen de verdedigers van de traditie… het zijn allemaal van die rollen, ‘identiteiten’, die heel sterk kunnen zijn, die je ‘wezen’ kunnen bepalen. En zo konden ook binnen onze partij bepaalde mensen daar niet uitbreken. De JudasAlliantie bijvoorbeeld, die mensen zitten nog steeds in de 9/11-wereld, zeg maar. En ik ben het er op zichzelf nog steeds wel mee eens dat immigratie een probleem is en er eigenlijk niet - of niet in deze aantallen - had moeten zijn. Maar ik ben wl tot het inzicht gekomen dat alln maar daarop willen hameren zonder het grotere plaatje te zien, een strijd is die bij voorbaat verloren is. Dat ga je nooit winnen, want er zitten achter de schermen hele andere figuren aan de touwtjes te trekken. Dat inzicht heeft mij het afgelopen jaar tot een omslag gebracht. Toen dacht ik: we moeten niet zozeer proberen om de meerderheid te veroveren en de politieke koers in het land te veranderen, maar we moeten vooral onszelf wapenen tegen de globalistische machtsgreep. We moeten een sterke minderheid worden. Dus we moeten een app bouwen, we moeten een gemeenschap bouwen, een volk-in-diaspora worden dat helemaal autonoom opereert, zoals de Amish in Amerika bij wijze van spreken. Dus ik ben eigenlijk vooral een exodus aan het voorbereiden, nu.

Bruggen en veerverbindingen niet toegestaan.
zie email 27 oktober
pi_202745349
Zou inderdaad wel fijn zijn als de nazi's zich terugtrekken uit ons maatschappelijk leven en alleen elkaars leven nog kutter maken. Blijft bizar dat deze partij door de Nederlandse kiezer de grootste is gemaakt bij de PS, doe je huiswerk eens kiezer!
pi_202745450
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 22:06 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Zou inderdaad wel fijn zijn als de nazi's zich terugtrekken uit ons maatschappelijk leven en alleen elkaars leven nog kutter maken. Blijft bizar dat deze partij door de Nederlandse kiezer de grootste is gemaakt bij de PS, doe je huiswerk eens kiezer!
Momenteel weer gewoon 6 zetels bij de 1Vandaag poll. Ongelooflijk!

https://depeiling.eenvandaag.nl/zetelverdeling/139

[ Bericht 29% gewijzigd door Tourniquet op 21-12-2021 22:19:29 ]
  dinsdag 21 december 2021 @ 22:14:36 #142
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_202745519
quote:
Baudet:

Deze man _O-

Zo'n volslagen idioot lach je net zo lang recht in z'n bek uit tot ie spontaan in tranen uitbarst.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 21 december 2021 @ 22:15:53 #143
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202745542
We moeten een sterke minderheid worden, dus we moeten een app bouwen!!!
Huilen dan.
pi_202747798
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2021 22:10 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
Momenteel weer gewoon 6 zetels bij de 1Vandaag poll. Ongelooflijk!

https://depeiling.eenvandaag.nl/zetelverdeling/139
Die zes zetels vind ik niet gek, het coronabeleid is waardeloos, dezelfde onpopulaire partijen gaan weer een regering vormen. Beide zaken waar FvD erg tegen ageert. Dat er hl veel mensen in Nederland geen enkel probleem hebben met extreem-rechts kun je aan de normalisering van PVV maar dus ook aan de vorige PS verkiezingen zien. Gezien die feiten is het misschien beter opgelucht te zijn dat Ja21 die even extreem-rechts zijn maar geen naziclubje als dit wilden zijn nog altijd hoger peilen. Blijkbaar is onder dat type kiezers het toch de voorkeur dat je in ieder geval de schijn ophoudt enig fatsoen te hebben ipv in te zetten op bloed en boden retoriek.
pi_202748767
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 december 2021 20:53 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Fijn is ook dat ze ook een bij die dolk horende locatie hebben gevonden om een foto te maken. Want dat zijn geen bergen in Schotland, Belgi, Frankrijk of Spanje.

De FvD-webcare zal echter wel komen vertellen dat het allemaal puur toeval is.
Is gewoon een scouting-mes. Stel je je niet een beetje aan?
pi_202748778
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 20:26 schreef trein2000 het volgende:

https://www.google.com/search?q=scouting+mes&tbm=isch.

Geenstijl is aan het hyperventileren.
pi_202748896
Dus Baudet concludeert dat er machten zijn die aan de touwtjes trekken (die zijn er uiteraard), maar om dan vervolgens te stellen dat hij denkt te kunnen realiseren een sterke diaspora-groep te kunnen worden. Met een app..

Wat....
pi_202748984
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 08:51 schreef theunderdog het volgende:

(die zijn er uiteraard)
Ja, een wereldwijd complot kan geheim blijven?
pi_202749339
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 09:03 schreef Hanca het volgende:

[..]
Ja, een wereldwijd complot kan geheim blijven?
Geheim?

Grote multinationals, machtige lobbygroepen.
  woensdag 22 december 2021 @ 09:48:46 #150
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_202749389
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 december 2021 21:41 schreef Isdatzo het volgende:

_O- _O-
Antifa
pi_202781596
twitter
pi_202785572
quote:
Baudet:

Ik moest denken aan Ellis Island :P
https://nl.wikipedia.org/wiki/Ellis_Island
pi_202794762
twitter

:@ :o :D
pi_202921544
FvD wilt toch in 50 steden meedoen aan de Gemeenteraadsverkiezingen?

quote:
FvD meldt deelname in Venlo, gemeente weet van niks

Forum voor Democratie meldt dat de partij komende gemeenteraadsverkiezingen meedoet in vijftig Nederlandse steden, waaronder in Venlo. Toch heeft de partij zich hier nog niet aangemeld.

Als de partij zich alsnog meldt bij de gemeente kan zij niet onder eigen naam meedoen aan de verkiezingen. Daarvoor hadden ze zich vr 20 december moeten inschrijven. Partijen die zich melden na deze datum kunnen alleen meedoen onder een blanco lijst.

Fractievoorzitter Ruby Driessen van FvD in de Limburgse Provinciale Staten zegt tegen 1Limburg dat de partij een solide basis heeft in de vier grote Limburgse steden. In Venlo haalde partij bij de afgelopen Tweede Kamerverkiezingen 5,8 procent van de stemmen.

(...)
https://omroepvenlo.nl/ni(...)meente-weet-van-niks

_O-
pi_202923723
Volgens mij geld die Deadline van 20 december alleen maar voor lokale partijen en niet voor landelijke partijen. dus de FvD kan nog gewoon onder eigen naam meedoen lijkt me

(andere vraag is wel hoe ze dat die voorbereidingen en lijst zo snel gaan maken maar dat is een andere verhaal)
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
pi_202924848
quote:
0s.gif Op donderdag 30 december 2021 12:37 schreef DestroyerPiet het volgende:
Volgens mij geld die Deadline van 20 december alleen maar voor lokale partijen en niet voor landelijke partijen. dus de FvD kan nog gewoon onder eigen naam meedoen lijkt me

(andere vraag is wel hoe ze dat die voorbereidingen en lijst zo snel gaan maken maar dat is een andere verhaal)
De deadline van 20-12 was alleen voor nieuwe partijen inderdaad. In Alphen aan den Rijn hebben ze zich ook nog niet gemeld maar daar hebben ze volgens dit artikel de tijd voor tot 31-1:
https://www.studioalphen.(...)kiezingen-in-alphen/
pi_202980368
Toch maar niet naar het Museumplein?
quote:
Morgenmiddag gaan we alvast de toon zetten. Want 2022 wordt het jaar dat we onze vrijheid gaan terugpakken. FVD doet in maar liefst 50 gemeenten mee aan de gemeenteraadsverkiezingen. Morgen is de aftrap van onze verkiezingscampagne in het Westerpark in Amsterdam. We hopen onze (nieuwe) leden en andere vrijheidslievende Nederlanders daar massaal te zien. Twijfel niet om zoveel mogelijk vrienden, familie en collega's mee te nemen. Tot morgen!

Datum: zondag 2 januari

Tijd: 14:00 uur

LET OP: tijd en locatie kunnen onderhevig zijn aan verandering. Houd voor de meest actuele informatie onze Facebook-pagina in de gaten.
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
  zaterdag 1 januari 2022 @ 19:12:21 #158
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_202981027
quote:
0s.gif Op donderdag 30 december 2021 12:37 schreef DestroyerPiet het volgende:
Correct. Landelijk (en provinciaal) geregistreerde partijnamen zijn automatisch ook op lagere niveaus geregistreerd. Voor nieuwe partijen lag de deadline voor registratie op landelijk niveau ook op 20 december. De Kiesraad (als centraal stembureau voor de Tweede Kamer) heeft het register met alle landelijk geregistreerde namen (oud en nieuw) ook al gepubliceerd:
https://zoek.officielebekendmakingen.nl/stcrt-2021-50668.html

De kandidaatstelling is pas op 31 januari, dan gaan we zien waar FvD daadwerkelijk deelneemt.
  zaterdag 1 januari 2022 @ 20:09:08 #159
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_202981680
Ik weet nu al hoe het gaat, als ze minder zetels halen dan verwacht gaan ze de verkiezingsuitslag in twijfel trekken. :{

En die aanhang van ze die gaat er straks gewoon in mee.
pi_203282276
twitter
  woensdag 30 maart 2022 @ 19:15:01 #162
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_204276160
twitter
  woensdag 30 maart 2022 @ 19:34:47 #163
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_204276485
Lol, alle bull die al voorbij gekomen is inmiddels en dan is dit de reden om op te stappen :')
pi_204276958
Man, die Hiddema weet ook niet wat ie wil h? :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 30 maart 2022 @ 20:06:46 #165
8369 speknek
Another day another slay
pi_204277162
Altijd wel bijzonder waar mensen de grens trekken. Leraren lastigvallen--moet kunnen, extreemrechtse speeches--vrijheid van meningsuiting, fake news over medicijnen waardoor honderden onnodige doden vallen--cruciaal ander geluid, openlijk antisemitisme--joden zijn heus ook geen lieverdjes, landverraad, okay dat gaat echt te ver. Nouja, het is tenminste wat.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 30 maart 2022 @ 20:08:07 #166
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_204277187
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 19:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Man, die Hiddema weet ook niet wat ie wil h? :')
Gezien al zijn uitlatingen was het al zeer verwonderlijk dat hij berhaupt bij die partij was gebleven :')
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  donderdag 31 maart 2022 @ 06:11:48 #167
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_204280005
Komisch gegeven dat van de 12 zetels in de eerste kamer er nu nog maar 1 over is
Laffe huichelaar
  vrijdag 1 april 2022 @ 22:34:03 #168
61891 zakjapannertje
rijksmonument
pi_204300600
quote:
53 culturele locaties in Oekrane beschadigd sinds Russische inval, zegt Unesco

Naast de zware menselijke tol, is de oorlog ook nefast voor het culturele erfgoed van Oekrane. De Unesco maakt een voorlopige balans op van de schade aan kerken, kloosters of monumenten. Oekrane vraagt om Rusland uit de Unesco te zetten en geen Werelderfgoedvergadering te houden in het Russische Kazan, zoals gepland in juni.

Kristien Bonneure
20:53
53 culturele locaties in Oekrane beschadigd sinds Russische inval, zegt Unesco
https://www.vrt.be/vrtnws(...)chadigd-door-russis/

Hoe denkt onze Baudet hierover
pi_204736781
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_204737026
quote:
Ik klik en het eerste wat ik zie is die gare salsaleraar met stinkdreads. :')
  dinsdag 24 mei 2022 @ 10:34:19 #171
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_204846161
twitter

Wat een verrassende ontdekking…..not.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_204846255
Boeiend... not.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_204859980
Als je salaris krijgt van een ministerie ben je corrupt. Kamerleden krijgen ook een vergoeding dus Gideon is een trekpop van de minister! Net zoals de rest van het Fvd! Wordt wakker mensen!
pi_204860046
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2022 15:49 schreef Glazenmaker het volgende:
Als je salaris krijgt van een ministerie ben je corrupt. Kamerleden krijgen ook een vergoeding dus Gideon is een trekpop van de minister! Net zoals de rest van het Fvd! Wordt wakker mensen!
Wat krijgen we nu? Een Kamervoorzitter die optreedt? Dat meen je niet, kan dat?
zie email 27 oktober
  Moderator woensdag 25 mei 2022 @ 16:01:36 #175
236264 crew  capricia
pi_204860117
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2022 15:49 schreef Glazenmaker het volgende:
Gideon krijgt inmiddels drie salarissen: lid Provinciale Staten Zuid-Holland, Tweede Kamerlid, en nu ook gemeenteraadslid Den Haag.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_204860217
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2022 15:56 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Wat krijgen we nu? Een Kamervoorzitter die optreedt? Dat meen je niet, kan dat?
PVV is niet mijn partij, maar deze voorzitter doet het vaak wel leuk ja.
pi_204944667
De vraag blijft staan: is Van Dissel corrupt?

Van Meijeren zegt dat hij hiervoor het bewijs heeft geleverd.

Nu kun je wel heel erg beledigd zijn en zeggen dat hij zoiets niet mag zeggen, maar waarom gaat niemand in op het bewijs?

Weerleg de stelling dat Van Dissel corrupt zou zijn of niet.
  donderdag 2 juni 2022 @ 19:56:00 #178
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204944989
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2022 19:33 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

Nu kun je wel heel erg beledigd zijn en zeggen dat hij zoiets niet mag zeggen, maar waarom gaat niemand in op het bewijs?

Welk bewijs :? .
Huilen dan.
pi_204945190
Ik ben ook wel benieuwd naar dat bewijs :D
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_204945206
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2022 19:33 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

Misschien even het filmpje bekijken en dat met name naar P Omzicht luisteren.
pi_204945257
Als FvD delen uit dit filmpje zelf publiceert, dus na wat knip en plak werk kunnen ze dan wel voor smaad aangepakt worden? Dit gaat toch echt buiten alle perken.
pi_204945344
quote:
7s.gif Op donderdag 2 juni 2022 19:56 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Welk bewijs :? .
Dat beweerde Van Meijeren in de tweede kamer.

pi_204945357
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2022 20:13 schreef qajariaq het volgende:

[..]
Misschien even het filmpje bekijken en dat met name naar P Omzicht luisteren.
Heb ik gedaan.

Het komt neer op een semantische discussie over het woord corruptie.
pi_204945378
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2022 20:27 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Heb ik gedaan.

Het komt neer op een semantische discussie over het woord corruptie.
Nee, het woord corruptie is gewoon omschreven in o.a. de Dikke van Dale. GvM geeft er zelf een andere draai aan. Ik kan jou ook wel een moordenaar noemen als ik de term moord voor de gelegenheid even omvorm. Bijvoorbeeld dat je regelmatig muggen vermoord. Zo hoor je niet om te gaan met parlementaire onschendbaarheid.

In het filmpje hebben diverse mensen hem diverse keren duidelijk gemaakt dat het woord corruptie iets anders betekend maar ook hij luistert niet en jij hebt dus niet opgelet tijdens het kijken dat je dat is ontgaan.
pi_204945425
Kern van de zaak:

In 2020 beweerde Van Dissel dat de regering geen invloed had op de adviezen die door het OMT aan deze regering werden verstrekt.

In 2022 bleek op basis van WOB-onderzoek dat dit onwaar was. De regering had voorinzage in de OMT adviezen, waarna deze adviezen op aanwijzing van de regering werden aangepast in de definitieve versie.

Ergo: de regering adviseerde (deels) zichzelf.

Van Meijeren beticht Van Dissel om deze reden van:

- Leugens (omdat hij in 2020 die benvloeding heeft ontkend)

- Corruptie (omdat hij zich zijn eigen adviezen aanpast onder druk van de regering)

De verdediging van Van Dissel:

- De wijzigingen betroffen slechts verduidelijkingen, maar dat was geen benvloeding (andere leden van het OMT hebben het wel benvloeding genoemd).
pi_204945498
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2022 20:30 schreef qajariaq het volgende:

[..]
Nee, het woord corruptie is gewoon omschreven in o.a. de Dikke van Dale.
https://www.vandale.nl/gr(...)Corrupt#.YpkDtdFNehA

corrupt (bijvoeglijk naamwoord)
1 omgekocht, omkoopbaar, oneerlijk

GvM beweerde: Van Dissel is corrupt, oneerlijk dus.

In die betekenis kan het en komt het overeen met zoals het is gegaan. De regering benvloedde het OMT-advies. Van Dissel wist dat maar was daar oneerlijk over.
pi_204945535
https://stichtingvaccinvr(...)g-het-gezegd-worden/

Hier een verdere toelichting en een chronologisch overzicht van de uitspraken van Van Dissel.
  donderdag 2 juni 2022 @ 20:54:48 #188
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204945603
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2022 20:43 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

GvM beweerde: Van Dissel is corrupt, oneerlijk dus.

De doelpalen worden, zelfs voor FvD-begrippen, wel heel snel verschoven vandaag.
Huilen dan.
pi_204945611
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2022 20:36 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Kern van de zaak:

De kern van de zaak is dat Van Meieren herhaaldelijk uitspraken doet waar hij buiten het parlement een proces wegens smaad voor aan zn broek zou krijgen.

Hij maakt dus misbruik van zijn parlementaire onschendbaarheid! waarschijnlijk gaan stukjes van deze discussie uitsluitend voor publiciteit buiten de kamer gebruikt worden.

De kern is niet wat de uitspraken van van Dissel zijn maar de kern is dat de parlementaire onschendbaarheid misbruikt wordt.
  Moderator donderdag 2 juni 2022 @ 21:04:31 #190
236264 crew  capricia
pi_204945700
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2022 20:55 schreef qajariaq het volgende:

[..]
De kern van de zaak is dat Van Meieren herhaaldelijk uitspraken doet waar hij buiten het parlement een proces wegens smaad voor aan zn broek zou krijgen.

Hij maakt dus misbruik van zijn parlementaire onschendbaarheid! waarschijnlijk gaan stukjes van deze discussie uitsluitend voor publiciteit buiten de kamer gebruikt worden.

De kern is niet wat de uitspraken van van Dissel zijn maar de kern is dat de parlementaire onschendbaarheid misbruikt wordt.
Begreep dat GvM vandaag dezelfde uitspraak herhaalde bij ON op tv (zelf niet gezien).
Ben benieuwd of ie een proces wegens smaad aan zijn broek krijgt nu hij het ook buiten het parlement roept.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_204945845
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2022 20:55 schreef qajariaq het volgende:

[..]

Kan allemaal we zo zijn, maar je gaat niet in op de bewijsvoering.
pi_204945860
quote:
10s.gif Op donderdag 2 juni 2022 20:54 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
De doelpalen worden, zelfs voor FvD-begrippen, wel heel snel verschoven vandaag.
Nee, iemand anders haalde de Dikke Van Dale erbij. Echter, zonder die bron daadwerkelijk te kennen. Dus toon ik even aan dat corrupt ook gebruikt kan worden als een synoniem van oneerlijk.

Had dat wel gemogen - Van Dissel oneerlijk noemen?
pi_204945863
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2022 21:25 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Kan allemaal we zo zijn, maar je gaat niet in op de bewijsvoering.
Dat hebben diverse kamerleden al gedaan maar je was tijdens het kijken naar dat filmpje iets te veel verlieft op Gideon.
  donderdag 2 juni 2022 @ 21:29:49 #194
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_204945885
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2022 20:36 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

- Corruptie (omdat hij zich zijn eigen adviezen aanpast onder druk van de regering)

Dat is geen corruptie
Laffe huichelaar
pi_204945888
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2022 21:27 schreef qajariaq het volgende:

[..]
Dat hebben diverse kamerleden al gedaan maar je was tijdens het kijken naar dat filmpje iets te veel verlieft op Gideon.
Klopt niet. Ook de kamerleden gaan niet in op de inhoud, maar alleen op de vorm en welke woorden je dan wel of niet mag gebruiken.
pi_204945897
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2022 21:29 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Dat is geen corruptie
Nee, maar wel als hij daar later bij navraag oneerlijk over is.
  donderdag 2 juni 2022 @ 21:37:28 #197
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_204945960
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2022 21:30 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Nee, maar wel als hij daar later bij navraag oneerlijk over is.
Als je niet de gangbare definitie van corruptie gebruikt, namelijk omkoopbaar zijn, misbruik maken van je invloed voor eigen gewin, maar 'gewoon' oneerlijk bedoelt, waarom zou je dan niet oneerlijk zeggen of 1 van de 30 definities?

Daarbij is (ambtelijke) corruptie in de wet vastgelegd en daar kom je de term oneerlijk nergens tegen.

Het wordt dus wel heel ver door je uitgerekt om aantoonbaar onjuiste uitspraken goed te praten
Laffe huichelaar
pi_204946471
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2022 21:29 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Klopt niet. Ook de kamerleden gaan niet in op de inhoud, maar alleen op de vorm en welke woorden je dan wel of niet mag gebruiken.
De kern van het debat is de valse beschuldiging. Daar wordt prima op ingagaan. Natuurlijk gaat niemand mee met een betoog want bij aanvang al niet op feiten is gebaseerd. Door toedoen van GvM komt het debat niet aan inhoud toe. Die is er ook helemaal niet volgens ongeveer alle andere aanwezigen bij dat debat. Het wordt alleen gespeeld voor de vorm.
pi_204946679
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2022 22:24 schreef qajariaq het volgende:

[..]
De kern van het debat is de valse beschuldiging. Daar wordt prima op ingagaan. Natuurlijk gaat niemand mee met een betoog want bij aanvang al niet op feiten is gebaseerd. Door toedoen van GvM komt het debat niet aan inhoud toe. Die is er ook helemaal niet volgens ongeveer alle andere aanwezigen bij dat debat. Het wordt alleen gespeeld voor de vorm.
Oneens. Misschien gebruikt GvM harde woorden, maar de kern van zijn verhaal is toch wel degelijk dat Van Dissel oneerlijk is geweest toen hem door de tweede kamer werd gevraagd of er sprake was van benvloeding door de regering op het zogenaamd onafhankelijke advies van het OMT.

Die benvloeding was er dus, dat is aangetoond. En ds was Van Dissel daar niet eerlijk over. En de regering was er zelf ook niet eerlijk over. De tweede kamer is bedot en de bevolking ook.
pi_204946734
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2022 21:37 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Als je niet de gangbare definitie van corruptie gebruikt, namelijk omkoopbaar zijn, misbruik maken van je invloed voor eigen gewin, maar 'gewoon' oneerlijk bedoelt, waarom zou je dan niet oneerlijk zeggen of 1 van de 30 definities?

Daarbij is (ambtelijke) corruptie in de wet vastgelegd en daar kom je de term oneerlijk nergens tegen.

Het wordt dus wel heel ver door je uitgerekt om aantoonbaar onjuiste uitspraken goed te praten
Corrupt is een normaal woord dat in de dagelijkse taal op verschillende manieren gebruikt wordt.

Zie bijvoorbeeld https://en.m.wikipedia.org/wiki/Data_corruption voor een ander voorbeeld.

Een kamerlid is net als iedereen vrij om te kiezen welke woorden hij gebruikt om een misstand aan de kaak te stellen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')