Eens. Op z'n minst konden ze hier gehoor aan geven.quote:Op maandag 28 juni 2021 17:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik begrijp niet hoe zo'n route wordt goedgekeurd als ze blijkbaar al dagen lopen te waarschuwen hoe gevaarlijk het wel niet is.
Niet als het aan mijn voorspelling ligt.quote:Op maandag 28 juni 2021 17:50 schreef Strani het volgende:
Nou, benieuwd of ik straks nog in een land woon dat actief is op het EK.
Hoewel dat voor Roglic dan alsnog geen verschil had gemaakt.quote:Op maandag 28 juni 2021 17:46 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Eens. Op z'n minst konden ze hier gehoor aan geven.
[ twitter ]
Het gebrek aan introspectie bij de UCI/ASO als het gaat om veiligheid is echt walgelijk. Alles voor hun eigen belang, positie en centjes en nooit denken aan het belang van de rennersquote:Op maandag 28 juni 2021 17:46 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Eens. Op z'n minst konden ze hier gehoor aan geven.
[ twitter ]
Tsja, grote probleem daarbij is wel dat er maar eentje hoeft te zijn die daar misbruik van maakt als zich daar de kans toe voordoet. En we kennen genoeg streken vanuit het peloton dat je anderen niet zomaar op hun woord kan gelovenquote:Op maandag 28 juni 2021 17:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoewel dat voor Roglic dan alsnog geen verschil had gemaakt.
Maar ja, de renners mogen ook gewoon met elkaar afspreken dat ze een beetje rustig aan doen in de finale wat het algemeen klassement betreft, daarvoor hoeven ze niet op de ASO te wachten.
Ja dat dachten we bij Tsjechië en Oostenrijk ookquote:Op maandag 28 juni 2021 17:54 schreef Fred_B het volgende:
Kroatië kan er vrij weinig van, dus Spanje wint wel.
Ja Quintana rijdt wel mee, dat is inderdaad een probleem.quote:Op maandag 28 juni 2021 17:54 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Tsja, grote probleem daarbij is wel dat er maar eentje hoeft te zijn die daar misbruik van maakt als zich daar de kans toe voordoet. En we kennen genoeg streken vanuit het peloton dat je anderen niet zomaar op hun woord kan geloven
In het geval van Tsjechië hadden die natuurlijk ook een tegenstander die niets op een EK te zoeken heeft.quote:Op maandag 28 juni 2021 17:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja dat dachten we bij Tsjechië en Oostenrijk ook
Kunnen we deze tour aub over doen?quote:Op maandag 28 juni 2021 18:03 schreef Momo het volgende:
Roglic, Kruijswijk en Vingegaard naar het ziekenhuis voor scans. Kuss en Wout enige Jumbo's die vandaag niet gevallen zijn.
Ik was vals ingelicht.quote:Op maandag 28 juni 2021 16:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
WATTTT? Nu al? Het is geen september toch.
Ja die kon er ook niet zoveel van.quote:Op maandag 28 juni 2021 18:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In het geval van Tsjechië hadden die natuurlijk ook een tegenstander die niets op een EK te zoeken heeft.
Het is dat ik kijk, maar anders had ik deze voorspelling voor een spoiler aangezienquote:
quote:Op maandag 28 juni 2021 18:08 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Het is dat ik kijk, maar anders had ik deze voorspelling voor een spoiler aangezien
Dit is mijn voorspelling inderdaad.quote:Op maandag 28 juni 2021 18:08 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Het is dat ik kijk, maar anders had ik deze voorspelling voor een spoiler aangezien
Teunissen ook gevallen vandaag?quote:Op maandag 28 juni 2021 18:03 schreef Momo het volgende:
Roglic, Kruijswijk en Vingegaard naar het ziekenhuis voor scans. Kuss en Wout enige Jumbo's die vandaag niet gevallen zijn.
quote:Op maandag 28 juni 2021 18:13 schreef Strani het volgende:
Deze vraag zag ik net op Reddit voorbij komen: "The last person you searched up on Google has sex with you, who would it be?"
Ik vrees dat Leo Beenhakker een heel verwarrend telefoontje moet verwachten.
Google weet ik zo niet, maar heb wel net op Twitter opgezocht of ik het goed had gezienquote:Op maandag 28 juni 2021 17:57 schreef koffieleuk het volgende:
Wat leuk zeg, Blanka Vlasic in het publiek
Op zich geen ramp.quote:Op maandag 28 juni 2021 18:13 schreef Strani het volgende:
Deze vraag zag ik net op Reddit voorbij komen: "The last person you searched up on Google has sex with you, who would it be?"
Dat kan ergerquote:Op maandag 28 juni 2021 18:17 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
[..]
Google weet ik zo niet, maar heb wel net op Twitter opgezocht of ik het goed had gezien
Ja zeker, kijk maar naar wat de keeper doetquote:
Benieuwd wat Van der Vaart hierover te zeggen heeftquote:Op maandag 28 juni 2021 18:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja zeker, kijk maar naar wat de keeper doet
Dat nummerquote:
Ik moest ook even terugspoelen, het is nog hilarischer dan ik had gedacht zegquote:Op maandag 28 juni 2021 18:23 schreef Hamlapjes het volgende:
Ben zelf nog druk bezig en kijken leidt nogal af, maar dit heb ik even teruggekeken, hoor![]()
Ik had in een split second de kool gemist en keek hem later in de herhaling. Ik dacht eerst even "huh, een goal, maar waarom staat dan alleen de keeper daar"quote:Op maandag 28 juni 2021 18:24 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ik moest ook even terugspoelen, het is nog hilarischer dan ik had gedacht zeg
1998 ook prachtigquote:
Aantal keer teruggekeken en ik snap nog steeds niet hoe dit kan, moet zo lachen.quote:Op maandag 28 juni 2021 18:24 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ik moest ook even terugspoelen, het is nog hilarischer dan ik had gedacht zeg
Hoe de keeper die bal ook nakijktquote:Op maandag 28 juni 2021 18:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Aantal keer teruggekeken en ik snap nog steeds niet hoe dit kan, moet zo lachen.
Niet veel. Hoop wel dat het 1 - 1 wordt. Want dit gun je niemand.quote:Op maandag 28 juni 2021 18:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Benieuwd wat Van der Vaart hierover te zeggen heeft
Ik moest hier een beetje aan denken, paar dagen geleden:quote:Op maandag 28 juni 2021 18:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Aantal keer teruggekeken en ik snap nog steeds niet hoe dit kan, moet zo lachen.
*wijst naar ESF tagje*quote:Op maandag 28 juni 2021 18:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja qua voetbal en muziek misschien wel aardig. Qua oorlog iets minder.
Die maakt drie fouten achter elkaar.quote:Op maandag 28 juni 2021 18:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik moest hier een beetje aan denken, paar dagen geleden:
[ twitter ]
Goed bezig lieverd.quote:Op maandag 28 juni 2021 18:31 schreef Strani het volgende:
[..]
*Neemt het héél serieus op en dient een officiële klacht in.
Valtteri Bottas gaat nooit geloven dat ik wilde weten of zijn voornaam met twee T's en een R was of andersomquote:Op maandag 28 juni 2021 18:13 schreef Strani het volgende:
Ouchquote:Op maandag 28 juni 2021 18:32 schreef Strani het volgende:
De Spaanse commentatoren zijn echt verschrikkelijk soms trouwens, één van hen riep al 'gol' toen met die kans eerder, terwijl de bal nog niet eens in de buurt van de doellijn was. Ga in een café wat zitten roepen, imbécil.
Maar misschien vindt hij dat leugentje helemaal niet zo ergquote:Op maandag 28 juni 2021 18:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Valtteri Bottas gaat nooit geloven dat ik wilde weten of zijn voornaam met twee T's en een R was of andersom
Maar die voetballers sporten ook Luc!quote:Op maandag 28 juni 2021 18:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik moet zo gaan sporten, maar ik heb eigenlijk geen zin.
Ja, daarom heb ik geen zin.quote:Op maandag 28 juni 2021 18:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar die voetballers sporten ook Luc!
quote:
Als Frank Snoeks een natuurdocumentaire inspreekt, gaan álle kleine babydiertjes doodquote:Op maandag 28 juni 2021 18:36 schreef Em31 het volgende:
Ben nog steeds depressief door dat commentaar van Frank Snoeks. Was nog erger dan de wedstrijd.
quote:Op maandag 28 juni 2021 18:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Als Frank Snoeks een natuurdocumentaire inspreekt, gaan álle kleine babydiertjes dood
https://twitter.com/RTLnieuws/status/1409484003615326212quote:Op maandag 28 juni 2021 18:44 schreef Strani het volgende:
Zit iedereen aan het thuismenu? Lijkt me wat laat?
Jacobo legde m nog weleens in de kruising met een omhaal. Dat waren pas eigen doelpunten.quote:
Dat begrijp ik (zonder daadwerkelijk gekeken te hebben).quote:Op maandag 28 juni 2021 18:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
https://twitter.com/RTLnieuws/status/1409484003615326212
Ik ga het menu voor vanavond (ja enkel vanavondbeetje hypocriet) maar veranderen
Even geen zin meer in vlees.
quote:Op maandag 28 juni 2021 18:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jacobo legde m nog weleens in de kruising met een omhaal. Dat waren pas eigen doelpunten.
Ik durf dit soort filmpjes nooit te kijken als ik die tekst zo zie die erbij staat. Weten dat "goed" is als ik het even kijk maar ik haat alles met mishandeling, ook in series knijp ik dan m'n ogen half dicht terwijl ik weet dat het nep isquote:Op maandag 28 juni 2021 18:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
https://twitter.com/RTLnieuws/status/1409484003615326212
Ik ga het menu voor vanavond (ja enkel vanavondbeetje hypocriet) maar veranderen
Even geen zin meer in vlees.
Al 54 minuten geleden begonnen natuurlijk, dus nu wel op joh.quote:Op maandag 28 juni 2021 18:44 schreef Strani het volgende:
Zit iedereen aan het thuismenu? Lijkt me wat laat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |