Morguh Pullupquote:
Net begonnen en start even rustig op, was toch een pittig weekeinde merk ikquote:Op maandag 28 juni 2021 06:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Pullupik doe mee met een lekker bakkie, de 4de van vanmorgen.
Gelijk heb je, lekker rustig je dag beginnen!quote:Op maandag 28 juni 2021 06:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Net begonnen en start even rustig op, was toch een pittig weekeinde merk ik
We hadden het NK roeien en dat was twee dagen vroeg beginnen en ik had de hele dag wel racesquote:Op maandag 28 juni 2021 06:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelijk heb je, lekker rustig je dag beginnen!
Wat heb je voor pittigs gedaan dan het weekend?
Ja dat vroeg opstaan hakt er wel in.quote:Op maandag 28 juni 2021 06:33 schreef pullup het volgende:
[..]
We hadden het NK roeien en dat was twee dagen vroeg beginnen en ik had de hele dag wel races
Heel kort seizoen nuquote:Op maandag 28 juni 2021 06:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat vroeg opstaan hakt er wel in.
Wel fijn dat het allemaal weer mag en kan.
O dat is jammer, kan je net beginnen is het alweer klaar.quote:Op maandag 28 juni 2021 06:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Heel kort seizoen nu![]()
Volgend weekeinde de Slotwedstrijden alweer zoals gepland
Hey Solquote:
Werkse Solquote:
Morguh Cafcaquote:
Hey enginequote:
Ja ik vind het wel fijn. M'n collega heeft em nog wel op.quote:
WTF is dit nu weerquote:
Wat is loos? 🥳quote:Op maandag 28 juni 2021 08:44 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
WTF is dit nu weer![]()
Goedemorgen allen
Verstandige collega!quote:Op maandag 28 juni 2021 08:38 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik vind het wel fijn. M'n collega heeft em nog wel op.
quote:
Irritant, noteren wie het was en in de revenge-terugbel lijst zettenquote:Op maandag 28 juni 2021 10:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Pfff wakker gebeld worden door je werk, die snappen niet dat ik uitslaap.
Dit word een lange dag.
Waarom allemaal die naamsveranderingenquote:
Ik ben toch nog steeds pullup hoop ik?quote:Op maandag 28 juni 2021 10:49 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Waarom allemaal die naamsveranderingen![]()
Een soort FOK penopauze
Waar heb je het over?quote:Op maandag 28 juni 2021 10:49 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Een soort FOK penopauze
Welke malloot heeft zijn naam veranderd?quote:Op maandag 28 juni 2021 10:49 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Een soort FOK penopauze
quote:Op maandag 28 juni 2021 10:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben toch nog steeds pullup hoop ik?
Even geduld op mijn telefoon is het nog zoquote:
Zal eens op mijn telefoon eens checken..quote:Op maandag 28 juni 2021 11:28 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Even geduld op mijn telefoon is het nog zo
ik ga foto's maken.
quote:Op maandag 28 juni 2021 11:32 schreef oma-Nijn het volgende:
Mijn telefoon vertaalt het naar het Nederlands.![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uitloggen is de enige oplossingquote:Op maandag 28 juni 2021 11:08 schreef MCH het volgende:
Helemaal geen zin jongens en mijn hernieuwde toegang tot fok helpt ook niet echt
Dat ding leeft een eigen leven hoor. Ik heb daar toch niet om gevraagd. Ik was helemaal fucking HarrieindeWarriequote:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah vandaar, misschien ergens zo ingesteld?quote:Op maandag 28 juni 2021 11:32 schreef oma-Nijn het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die duivels lachende granaatappel helpt ook niet echtquote:Op maandag 28 juni 2021 11:32 schreef oma-Nijn het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat moet dan vannacht gebeurd zijn. Ik ga zo eens kijkenquote:Op maandag 28 juni 2021 11:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah vandaar, misschien ergens zo ingesteld?
Staan er meer vertalingen op?quote:Op maandag 28 juni 2021 11:36 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat ding leeft een eigen leven hoor. Ik heb daar toch niet om gevraagd. Ik was helemaal fucking HarrieindeWarrie
heeft ie ook MrsLoveable vertaald? Die is misschien te lastig omdat aan elkaar geschrevenquote:Op maandag 28 juni 2021 11:40 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat moet dan vannacht gebeurd zijn. Ik ga zo eens kijken
Het leven op FOK!, tijdelijk dan hé.quote:Op maandag 28 juni 2021 11:46 schreef MCH het volgende:
[..]
Uitloggen van werk, het leven of Fok! bedoel je?
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 juni 2021 12:32 schreef oma-Nijn het volgende:
Koningin...
[ afbeelding ]
Ik had fucking![]()
[ afbeelding ]
En de Nederlandse vertaling van Prisha![]()
[ afbeelding ]
De rest is allemaal 'normaal'
Er stond onderin een gek Google balkje met de optie Engels of Nederlands. Jullie zijn allemaal weer jullie oude zelf![]()
Behalve De Dees natuurlijk, dat is niet te vertalen.
Lagertha vertaalt ie niet als La Gerda? Vreemdquote:Op maandag 28 juni 2021 12:32 schreef oma-Nijn het volgende:
Koningin...
[ afbeelding ]
Ik had fucking![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er stond onderin een gek Google balkje met de optie Engels of Nederlands. Jullie zijn allemaal weer jullie oude zelf![]()
Hey, sorry voor late reactie, had vergadering. De eerst weer na al die teams vergaderingenquote:
Maakt niet uit.. was wel weer wennen zeker.. ook een lange vergadering ?quote:Op maandag 28 juni 2021 12:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey, sorry voor late reactie, had vergadering. De eerst weer na al die teams vergaderingen
2 uurtjes, was een kortequote:Op maandag 28 juni 2021 13:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maakt niet uit.. was wel weer wennen zeker.. ook een lange vergadering ?
Alpecin heeft al wat ze voor ogen hadden.. die vinden het prima zoquote:Op maandag 28 juni 2021 13:36 schreef cafca het volgende:
[..]
Zou Schelling een dealtje gemaakt hebben met Alpecin?
quote:Op maandag 28 juni 2021 11:27 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
Euhh, nemen jullie me in de maling? engine ook?
Bij jou stond net optrekker als naam, wel met dezelfde UI en bij engine stond motor
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Whaahquote:Op maandag 28 juni 2021 11:32 schreef oma-Nijn het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gelukkig maar ik ben ook geen Gerda .quote:Op maandag 28 juni 2021 12:47 schreef D. het volgende:
[..]
Lagertha vertaalt ie niet als La Gerda? Vreemd
Nee koninginquote:Op maandag 28 juni 2021 12:47 schreef D. het volgende:
[..]
Lagertha vertaalt ie niet als La Gerda? Vreemd
Ik heb het eigenlijk nog nooit gevolgd, is dit zonder BN-ers? En Kroatiëquote:Op maandag 28 juni 2021 14:59 schreef engine het volgende:
"Kijkcijferkanon Expeditie Robinson is vanaf 29 augustus weer te volgen. Het nieuwe seizoen, opgenomen in Kroatië, is elke zondagavond om 20.00 uur op RTL4 te zien."
Ik kan het topic even niet vinden maar er is een nieuwe datum dus. En Kroatië wist ik ook nog niet.
https://www.gelderlander.(...)erug-op-tv~ac2b8687/
quote:Op maandag 28 juni 2021 14:59 schreef engine het volgende:
"Kijkcijferkanon Expeditie Robinson is vanaf 29 augustus weer te volgen. Het nieuwe seizoen, opgenomen in Kroatië, is elke zondagavond om 20.00 uur op RTL4 te zien."
Ik kan het topic even niet vinden maar er is een nieuwe datum dus. En Kroatië wist ik ook nog niet.
Ik neem aan dat hiermee mijn vraag meteen is beantwoordquote:
Volgens mij is dat nog niet bekend gemaakt. Vorige keer was het met onbekenden en dat beviel wel.quote:Op maandag 28 juni 2021 15:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb het eigenlijk nog nooit gevolgd, is dit zonder BN-ers? En Kroatië
Owh bekende lees ik hier nuquote:Op maandag 28 juni 2021 15:09 schreef Mrsloveable het volgende:
https://www.rtlboulevard.(...)n-expeditie-robinson
quote:Op maandag 28 juni 2021 15:41 schreef SolidasRock het volgende:
Voor de geinteresseerden: Jumbo introduceert EK-rouwcape OP=OP
quote:
Jammer, als met ON-ers was geweest had ik het overwogen om ook eens te volgen, ik hoor er zoveel positieve berichten over.quote:
Even teruggelezenquote:Op zondag 27 juni 2021 22:22 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel weer zo. Ik overweeg wel amazon prime nu.
De tik tok sterretjes mogen weer op vakantie.quote:
IK heb het nog nooit gekeken.quote:Op maandag 28 juni 2021 15:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jammer, als met ON-ers was geweest had ik het overwogen om ook eens te volgen, ik hoor er zoveel positieve berichten over.
Je mag nu toch gewoon weer zuipen en tongen in de kroeg, waarom zou je dan nog een streamingdienst nemen.quote:Op maandag 28 juni 2021 15:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Even teruggelezen, ik vind het die paar euro meer dan waard. Leuke series en een berg films
Omdat dat niet echt meer hoeftquote:Op maandag 28 juni 2021 15:51 schreef MCH het volgende:
[..]
Je mag nu toch gewoon weer zuipen en tongen in de kroeg, waarom zou je dan nog een streamingdienst nemen.
Ben wel benieuwd welke BN'ers het zijnquote:
En dan echt laten verhongeren?quote:Op maandag 28 juni 2021 15:50 schreef pullup het volgende:
Doe dan maar echt bekende Nederlanders
Prinses maxima, Rutte, Frank de Boer mag ook wel even afzien van me.
En verder mensen die ik echt niet mag en dan met heel zware proeven en omstandigheden
Ik verbaas me heel erg dat jij iemand buiten een vieze naar bier stinkende kroeg hebt weten op te pikken maar wellicht is mijn hele beeld van jou verkeerd.quote:
Dat is wel een goed plan, werken voor je etenquote:
En dan zorgen dat er geen werk isquote:Op maandag 28 juni 2021 15:57 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Dat is wel een goed plan, werken voor je eten
quote:Op maandag 28 juni 2021 15:57 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik verbaas me heel erg dat jij iemand buiten een vieze naar bier stinkende kroeg hebt weten op te pikken maar wellicht is mijn hele beeld van jou verkeerd.
Doesliefquote:Op maandag 28 juni 2021 15:57 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik verbaas me heel erg dat jij iemand buiten een vieze naar bier stinkende kroeg hebt weten op te pikken maar wellicht is mijn hele beeld van jou verkeerd.
Je weet dat Prinses Maxima al een aantal jaren geen prinses meer is maar een Koningin, toch?quote:Op maandag 28 juni 2021 15:50 schreef pullup het volgende:
Doe dan maar echt bekende Nederlanders
Prinses maxima, Rutte, Frank de Boer mag ook wel even afzien van me.
En verder mensen die ik echt niet mag en dan met heel zware proeven en omstandigheden
Ja ik moet nog even naar het aanbod kijken. Ik dacht ergens te lezen dat ik daar below deck kan kijken.quote:Op maandag 28 juni 2021 15:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Even teruggelezen, ik vind het die paar euro meer dan waard. Leuke series en een berg films
Meestal ken ik de helft niet. Mensen die bekend zijn op Instagram enzo.quote:Op maandag 28 juni 2021 15:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd welke BN'ers het zijn![]()
Ik zal de topic even up[datenquote:Op maandag 28 juni 2021 14:59 schreef engine het volgende:
Oh niet van tv ofzo?quote:Op maandag 28 juni 2021 16:48 schreef engine het volgende:
[..]
Meestal ken ik de helft niet. Mensen die bekend zijn op Instagram enzo.
En dan na twee dagen met heimwee naar huis
Below deck? Animatieserie van Star trek?quote:Op maandag 28 juni 2021 16:47 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik moet nog even naar het aanbod kijken. Ik dacht ergens te lezen dat ik daar below deck kan kijken.
En dan stop ik met Netflix. Volg daar toch niks op het moment.
Er is altijd wel onenigheidquote:Op maandag 28 juni 2021 16:58 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh niet van tv ofzo?
Nja misschien wel leuk vermaak. Als er ruzie komt enz
nopequote:Op maandag 28 juni 2021 17:01 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Below deck? Animatieserie van Star trek?
Ben ook even gaan kijken maar kan niet zien wat het aanbod is, moet je eerst lid worden.quote:Op maandag 28 juni 2021 16:47 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik moet nog even naar het aanbod kijken. Ik dacht ergens te lezen dat ik daar below deck kan kijken.
Ow wacht, lower decks.quote:Op maandag 28 juni 2021 17:04 schreef engine het volgende:
[..]
nope![]()
Het volgt de crew van een superyacht
Ah zal dat eens proberen danquote:Op maandag 28 juni 2021 17:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben ook even gaan kijken maar kan niet zien wat het aanbod is, moet je eerst lid worden.
Je kan een maand gratis!
Als je houdt van dramaquote:Op maandag 28 juni 2021 17:07 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ow wacht, lower decks.
Klinkt interessant, ff opzoeken.
Below decks is geen Prime aanbod en dus niet gratis te bekijken, zo te lezen moet je iets afsluiten wat hayu heet? Nog nooit van gehoord. Geen idee of je zelf kan zien maar hier is de zoekURL: https://www.primevideo.co(...)e=below+deck&ie=UTF8quote:Op maandag 28 juni 2021 17:04 schreef engine het volgende:
[..]
nope![]()
Het volgt de crew van een superyacht
Bedanktquote:Op maandag 28 juni 2021 17:10 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Below decks is geen Prime aanbod en dus niet gratis te bekijken, zo te lezen moet je iets afsluiten wat hayu heet? Nog nooit van gehoord. Geen idee of je zelf kan zien maar hier is de zoekURL: https://www.primevideo.co(...)e=below+deck&ie=UTF8
Oh ja...quote:Op maandag 28 juni 2021 16:09 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je weet dat Prinses Maxima al een aantal jaren geen prinses meer is maar een Koningin, toch?
Snappik, probeer het zelf ook in te dammen. Disney+ wordt in Augustus (voor mij) duurder. Voor jou is ie nu al duurder als je nu geen lid bent. Weet nog niet of ik hem hou of zo en nu dan opzeg en heractiveer zoals bij Netflix.quote:Op maandag 28 juni 2021 17:13 schreef engine het volgende:
[..]
Bedankt
Ja ik zie het nu ook. Dus dan moet je prime nemen en dan nog hayu...
Ik probeer juist een beetje van al die abonnementen af te komen in plaats van erbij.
Seizoen 1 en 2 hebben er ook op gestaan. Maar dat heb ik dus allemaal al gezienquote:Op maandag 28 juni 2021 17:27 schreef Mrsloveable het volgende:
Je kan Below Deck ook op Netflix kijken hoorAlleen seizoen 3 en 4 trouwens
Nou dan kan je via Netflix verder met seizoen 3 en 4quote:Op maandag 28 juni 2021 17:31 schreef engine het volgende:
[..]
Seizoen 1 en 2 hebben er ook op gestaan. Maar dat heb ik dus allemaal al gezien
Maar er zijn een paar versies die allemaal meerdere seizoenen hebben dus er is nog wel veel om te kijken.
Om tegemoet te komen aan de wens om ER met onbekende Nederlanders te doen doen ze het met BN'ers die niemand (meer) kentquote:Op maandag 28 juni 2021 15:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb het eigenlijk nog nooit gevolgd, is dit zonder BN-ers? En Kroatië
Die heb ik dus ook al gezienquote:Op maandag 28 juni 2021 17:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou dan kan je via Netflix verder met seizoen 3 en 4
Zelf kijk ik het wel eens op tv
Nah weinig ... op wat valpartijen na ....quote:Op maandag 28 juni 2021 17:36 schreef Mrsloveable het volgende:
Is er nog wat gebeurd, tijdens de etappe?
Weer iemand die haar grootouders de groeten wilde doen?quote:Op maandag 28 juni 2021 17:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Nah weinig ... op wat valpartijen na ....
Oh, nja misschien komt seizoen 5 nog wel op netflixquote:Op maandag 28 juni 2021 17:37 schreef engine het volgende:
[..]
Die heb ik dus ook al gezien
Wist niet dat het op tv kwam. Waar ergens kijk je dat?
Oh alweer val partijen nu niet door zo'n stomme mokkel mag ik hopenquote:Op maandag 28 juni 2021 17:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Nah weinig ... op wat valpartijen na ....
Lieve schat ik heb meer geld dan jij in je hele leven kan binnen harkenquote:Op maandag 28 juni 2021 15:58 schreef MCH het volgende:
Niet echt meer hoeft klinkt overigens nog wel een beetje naar fuckbuddy status.
Below deck zit op Netflixquote:Op maandag 28 juni 2021 16:47 schreef engine het volgende:
[..]
Nee dat niet.... Maar het parcour was wel weer lekker gevaarlijk...quote:Op maandag 28 juni 2021 17:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh alweer val partijen nu niet door zo'n stomme mokkel mag ik hopen
Zeg maar gerust valpartijenquote:
Nou gelukkig dat er niet al te heftige val partijen zijn geweest, tenminste dat denk ikquote:Op maandag 28 juni 2021 17:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dat niet.... Maar het parcour was wel weer lekker gevaarlijk...
spuit 11quote:Op maandag 28 juni 2021 17:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh alweer val partijen nu niet door zo'n stomme mokkel mag ik hopen
Nounou, hij zal in de plantsoenendienst de nodige hark-ervaring hebben opgedaan hoorquote:Op maandag 28 juni 2021 17:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Lieve schat ik heb meer geld dan jij in je hele leven kan binnen harken
quote:
Seizoen 4 staat eropquote:
Ok primaquote:
Hahahaquote:
*prrrrrrrrrrrrt*quote:Op maandag 28 juni 2021 17:50 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hou die lap eens binnen in je mond
FTFYquote:Op maandag 28 juni 2021 17:51 schreef Mrsloveable het volgende:
Hoe hou je een kat 5 seconden bezig
[ afbeelding ]
Nou vooruit 7 dan.quote:Op maandag 28 juni 2021 17:53 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik denk wel langer dan 5 sec hoor
Er is een viva forum hierquote:Op maandag 28 juni 2021 17:50 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hou die lap eens binnen in je mond
Gaan jaren meequote:Op maandag 28 juni 2021 17:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Daar spelen ze langer mee dan 5 a 7 sec
Wat een ontevredenheid, zo'n mooie runequote:
Goede ROIquote:Op maandag 28 juni 2021 17:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Aha, ieder geval beter dan ballonnen idd..
Beterquote:
Papier verfrommeld tot een bal is beter, daar zijn ze langer zoet mee en slopen ze niet zo gauw zoals een ballon.quote:
Kan ook nog idd..quote:Op maandag 28 juni 2021 17:57 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Papier verfrommeld tot een bal is beter, daar zijn ze langer zoet mee en slopen ze niet zo gauw zoals een ballon.
Heb je eigenlijk zelf een kat?
Of er een rotje in stoppenquote:Op maandag 28 juni 2021 17:57 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Papier verfrommeld tot een bal is beter, daar zijn ze langer zoet mee en slopen ze niet zo gauw zoals een ballon.
Heb je eigenlijk zelf een kat?
Hou eens op met dat doe eens lief. Denk je nou echtquote:
Wat heeft geld hiermee te maken?quote:Op maandag 28 juni 2021 17:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Lieve schat ik heb meer geld dan jij in je hele leven kan binnen harken
Dat je een pauper bentquote:
Ik ben denk ik niet echt een pauper als je kijkt naar de maatstaven van de maatschappij en wat is er mis met pauper zijn als je daarmee tevreden bent?quote:
Ok een lul danquote:Op maandag 28 juni 2021 18:19 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik ben denk ik niet echt een pauper als je kijkt naar de maatstaven van de maatschappij en wat is er mis met pauper zijn als je daarmee tevreden bent?
Iets harder juichen, chuf.quote:
Beetje geelquote:
Als er wat te zuipen valt mag iedereen winnenquote:Op maandag 28 juni 2021 18:29 schreef MCH het volgende:
[..]
Eerst ben je voor Spanje en nu voor Kroatië?
Dat bedoel ikquote:
Die goal scoorde idd een tien met een griffelquote:
Zo is dat en vanaf nu moet Spanje aan de bak als ze echt goed zijn....quote:Op maandag 28 juni 2021 18:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die goal scoorde idd een tien met een griffel
Lekker leven moet dat zijn als je financieel onafhankelijk bentquote:Op maandag 28 juni 2021 18:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Als er wat te zuipen valt mag iedereen winnen
Op zich wel. Alleen zoveel mensen die ineens vrienden willen worden.quote:Op maandag 28 juni 2021 18:40 schreef MCH het volgende:
[..]
Lekker leven moet dat zijn als je financieel onafhankelijk bent
Is alvast voor pullup zijn teams of Maxquote:
Oma ,Max gaat goed héquote:Op maandag 28 juni 2021 18:49 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Is alvast voor pullup zijn teams of Max
* SolidasRock gaat weer in een hoekje mokken zitten zoeken.quote:Op maandag 28 juni 2021 18:49 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
quote:
In de OP van het vorige topicquote:Op maandag 28 juni 2021 18:51 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
* SolidasRock gaat weer in een hoekje mokken zitten zoeken.
Wat laten die zich kennen hé. Nooit iets gehoord nu staat Max bovenaan liggen ze te janken om elke scheet.quote:Op maandag 28 juni 2021 18:53 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
Ik vind het gejankmuil van Mercedes nog leuker eigenlijk
Waarom?quote:Op maandag 28 juni 2021 18:51 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik roep wel als je er uit magquote:Op maandag 28 juni 2021 18:51 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Omdat er mobiel minder smileys zijn.quote:Op maandag 28 juni 2021 18:53 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Op de laptop heb ik meer smiley als mobiel hoe kan dat?
Max en Thieu moeten het doen voorlopig jaquote:Op maandag 28 juni 2021 18:49 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Omdat ik nog steeds boos ben dat we gisteren verloren hebben. Ik heb nog instructies zitten schreeuwen naar de tv maar luisteren ho maar...quote:
Zal ze leuk vinden, dat je haar Raggel noemt.quote:Op maandag 28 juni 2021 19:01 schreef Deisyy het volgende:
Als SHO-mod was het een prima dag, ik kwam Raggel Hazes en Jeroen van der Boom tegen toen ik in Rotterdam ging lunchen
Ach gossiequote:Op maandag 28 juni 2021 19:02 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Omdat ik nog steeds boos ben dat we gisteren verloren hebben. Ik heb nog instructies zitten schreeuwen naar de tv maar luisteren ho maar...
Van beiden zou mij de eetlust ontgaanquote:Op maandag 28 juni 2021 19:01 schreef Deisyy het volgende:
Als SHO-mod was het een prima dag, ik kwam Raggel Hazes en Jeroen van der Boom tegen toen ik in Rotterdam ging lunchen
De Snollebollekes werken al aan een variatie op hun nummer.quote:Op maandag 28 juni 2021 19:02 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Omdat ik nog steeds boos ben dat we gisteren verloren hebben. Ik heb nog instructies zitten schreeuwen naar de tv maar luisteren ho maar...
Waarom ging je niet met mij lunchen?quote:Op maandag 28 juni 2021 19:01 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb haar genegeerd, dus niets aan de handquote:Op maandag 28 juni 2021 19:03 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zal ze leuk vinden, dat je haar Raggel noemt.
Ik heb daar gelukkig niet heel snel last vanquote:Op maandag 28 juni 2021 19:07 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Van beiden zou mij de eetlust ontgaan
Owwww.... ja nou oke Raggel had je dus gezien, mooi mooi.quote:Op maandag 28 juni 2021 19:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb haar genegeerd, dus niets aan de hand
Gaat vd Boom een liedje maken over Andre voor Raggel ?quote:Op maandag 28 juni 2021 19:01 schreef Deisyy het volgende:
Pff dat duurt nog wel even zegquote:Op maandag 28 juni 2021 17:53 schreef Mrsloveable het volgende:
@:engine
https://www.netflix-neder(...)eizoen-5-op-netflix/
Naar verwachting zullen seizoen 5 en seizoen 6 opnieuw tegelijk verschijnen, maar zullen we wel moeten wachten tot ergens in 2022
quote:Op maandag 28 juni 2021 12:32 schreef oma-Nijn het volgende:
Koningin...
[ afbeelding ]
Ik had fucking![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vreselijke aandachtshoerquote:
Dat is bijna nog treuriger dan de wedstrijd van gisterenquote:Op maandag 28 juni 2021 19:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Gaat vd Boom een liedje maken over Andre voor Raggel ?
quote:Op maandag 28 juni 2021 19:39 schreef cafca het volgende:
[..]
Dan heb je jouw vertaalde naam nog niet gezien, Dumbnotfor!
Mwa beetje welquote:
Voorlopig zit Nijn met dat eigenwijze ding opgescheeptquote:Op maandag 28 juni 2021 19:46 schreef D. het volgende:
[..]
Telefoons willen wel meer
Niet overal aan toegeven hoor
En met die telefoon ookquote:Op maandag 28 juni 2021 19:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Voorlopig zit Nijn met dat eigenwijze ding opgescheept
De wedstrijd is nog niet afgelopen. Ik hoop dat de VAR alsnog de laatste drie doelpunten afkeurt.quote:
Ja een jaar ook voor iets dat in 2017 al uitgezonden is. Wordt volgend jaar dan wel weer lid.quote:Op maandag 28 juni 2021 19:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mwa beetje wel
Irritant soms dat er een jaar tussen nieuwe seizoenen zit van series
Ik hoop dat het dan de 2e, 3e en laatste isquote:Op maandag 28 juni 2021 19:53 schreef engine het volgende:
[..]
De wedstrijd is nog niet afgelopen. Ik hoop dat de VAR alsnog de laatste drie doelpunten afkeurt.
Ja was echt balen maar ze waren ook niet goed. Ik denk wel einde Frank de Boerquote:Op maandag 28 juni 2021 19:02 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Volgend jaar de WK met coach Giovanni v Bronkhorstquote:Op maandag 28 juni 2021 19:55 schreef engine het volgende:
[..]
Ja een jaar ook voor iets dat in 2017 al uitgezonden is. Wordt volgend jaar dan wel weer lid.
Ben je zolang weg geweest?quote:Op maandag 28 juni 2021 19:58 schreef espri het volgende:
[..]Ik moet me bijna weer voorstellen hier
Zit er verder niks tussen wat je ook leuk vind qua series of films?quote:Op maandag 28 juni 2021 19:55 schreef engine het volgende:
[..]
Ja een jaar ook voor iets dat in 2017 al uitgezonden is. Wordt volgend jaar dan wel weer lid.
Kan ik me niet voorstellenquote:Op maandag 28 juni 2021 19:58 schreef espri het volgende:
Kan ik me niet voorstellenquote:Op maandag 28 juni 2021 19:58 schreef espri het volgende:
Hey mister D.quote:
Neuh niet echt eigenlijk.quote:Op maandag 28 juni 2021 19:59 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ben je zolang weg geweest?
Hey espri 🖐🏻quote:
quote:Op maandag 28 juni 2021 20:03 schreef D. het volgende:
[..]
Ik geef geen antwoord, want dan staat het er weer 2 keer
quote:Op maandag 28 juni 2021 20:03 schreef D. het volgende:
[..]
Ik geef geen antwoord, want dan staat het er weer 3 keer
quote:
Heeft ie er geen zin meer in?quote:Op maandag 28 juni 2021 20:06 schreef espri het volgende:
Had ik al verteld dat mn voortent er geen zin meer in had?![]()
Das wat anders dan de voorgevel mag ik hopenquote:Op maandag 28 juni 2021 20:06 schreef espri het volgende:
Had ik al verteld dat mn voortent er geen zin meer in had?![]()
espri wordt dan "humor", mijn ingebouwde Chrome translate doet hetzelfde als die van oma-nijn.quote:Op maandag 28 juni 2021 20:06 schreef Domnivoor het volgende:
Wat zou de telefoon van Nijn daarvan maken?
Gaan we het over Espri's voorgevel hebben?quote:Op maandag 28 juni 2021 20:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Das wat anders dan de voorgevel mag ik hopen
quote:Op maandag 28 juni 2021 20:09 schreef D. het volgende:
[..]
Gaan we het over Espri's voorgevel hebben?
Ik bedoelde GMTA. Wat maakt hij daarvan?quote:Op maandag 28 juni 2021 20:09 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
espri wordt dan "humor", mijn ingebouwde Chrome translate doet hetzelfde als die van oma-nijn.
Geen idee, ik wacht even af wat chufi er over kwijt wilquote:Op maandag 28 juni 2021 20:10 schreef espri het volgende:
[..]Hoeveel zou je daar nu over kunnen vertellen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |