Max en Thieu moeten het doen voorlopig jaquote:Op maandag 28 juni 2021 18:49 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Is alvast voor pullup zijn teams of Max
Omdat ik nog steeds boos ben dat we gisteren verloren hebben. Ik heb nog instructies zitten schreeuwen naar de tv maar luisteren ho maar...quote:
Zal ze leuk vinden, dat je haar Raggel noemt.quote:Op maandag 28 juni 2021 19:01 schreef Deisyy het volgende:
Als SHO-mod was het een prima dag, ik kwam Raggel Hazes en Jeroen van der Boom tegen toen ik in Rotterdam ging lunchen
Ach gossiequote:Op maandag 28 juni 2021 19:02 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Omdat ik nog steeds boos ben dat we gisteren verloren hebben. Ik heb nog instructies zitten schreeuwen naar de tv maar luisteren ho maar...
Van beiden zou mij de eetlust ontgaanquote:Op maandag 28 juni 2021 19:01 schreef Deisyy het volgende:
Als SHO-mod was het een prima dag, ik kwam Raggel Hazes en Jeroen van der Boom tegen toen ik in Rotterdam ging lunchen
De Snollebollekes werken al aan een variatie op hun nummer.quote:Op maandag 28 juni 2021 19:02 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Omdat ik nog steeds boos ben dat we gisteren verloren hebben. Ik heb nog instructies zitten schreeuwen naar de tv maar luisteren ho maar...
Waarom ging je niet met mij lunchen?quote:Op maandag 28 juni 2021 19:01 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb haar genegeerd, dus niets aan de handquote:Op maandag 28 juni 2021 19:03 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zal ze leuk vinden, dat je haar Raggel noemt.
Ik heb daar gelukkig niet heel snel last vanquote:Op maandag 28 juni 2021 19:07 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Van beiden zou mij de eetlust ontgaan
Owwww.... ja nou oke Raggel had je dus gezien, mooi mooi.quote:Op maandag 28 juni 2021 19:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb haar genegeerd, dus niets aan de hand
Gaat vd Boom een liedje maken over Andre voor Raggel ?quote:Op maandag 28 juni 2021 19:01 schreef Deisyy het volgende:
Pff dat duurt nog wel even zegquote:Op maandag 28 juni 2021 17:53 schreef Mrsloveable het volgende:
@:engine
https://www.netflix-neder(...)eizoen-5-op-netflix/
Naar verwachting zullen seizoen 5 en seizoen 6 opnieuw tegelijk verschijnen, maar zullen we wel moeten wachten tot ergens in 2022
quote:Op maandag 28 juni 2021 12:32 schreef oma-Nijn het volgende:
Koningin...
[ afbeelding ]
Ik had fucking![]()
[ afbeelding ]
En de Nederlandse vertaling van Prisha![]()
[ afbeelding ]
De rest is allemaal 'normaal'
Er stond onderin een gek Google balkje met de optie Engels of Nederlands. Jullie zijn allemaal weer jullie oude zelf![]()
Behalve De Dees natuurlijk, dat is niet te vertalen.
Vreselijke aandachtshoerquote:
Dat is bijna nog treuriger dan de wedstrijd van gisterenquote:Op maandag 28 juni 2021 19:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Gaat vd Boom een liedje maken over Andre voor Raggel ?
quote:Op maandag 28 juni 2021 19:39 schreef cafca het volgende:
[..]
Dan heb je jouw vertaalde naam nog niet gezien, Dumbnotfor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |