Beetje geelquote:
Als er wat te zuipen valt mag iedereen winnenquote:Op maandag 28 juni 2021 18:29 schreef MCH het volgende:
[..]
Eerst ben je voor Spanje en nu voor Kroatië?
Dat bedoel ikquote:
Die goal scoorde idd een tien met een griffelquote:
Zo is dat en vanaf nu moet Spanje aan de bak als ze echt goed zijn....quote:Op maandag 28 juni 2021 18:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die goal scoorde idd een tien met een griffel
Lekker leven moet dat zijn als je financieel onafhankelijk bentquote:Op maandag 28 juni 2021 18:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Als er wat te zuipen valt mag iedereen winnen
Op zich wel. Alleen zoveel mensen die ineens vrienden willen worden.quote:Op maandag 28 juni 2021 18:40 schreef MCH het volgende:
[..]
Lekker leven moet dat zijn als je financieel onafhankelijk bent
Is alvast voor pullup zijn teams of Maxquote:
Oma ,Max gaat goed héquote:Op maandag 28 juni 2021 18:49 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Is alvast voor pullup zijn teams of Max
* SolidasRock gaat weer in een hoekje mokken zitten zoeken.quote:Op maandag 28 juni 2021 18:49 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Is alvast voor pullup zijn teams of Max
quote:
In de OP van het vorige topicquote:Op maandag 28 juni 2021 18:51 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
* SolidasRock gaat weer in een hoekje mokken zitten zoeken.
Wat laten die zich kennen hé. Nooit iets gehoord nu staat Max bovenaan liggen ze te janken om elke scheet.quote:Op maandag 28 juni 2021 18:53 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
Ik vind het gejankmuil van Mercedes nog leuker eigenlijk
Waarom?quote:Op maandag 28 juni 2021 18:51 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik roep wel als je er uit magquote:Op maandag 28 juni 2021 18:51 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Omdat er mobiel minder smileys zijn.quote:Op maandag 28 juni 2021 18:53 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Op de laptop heb ik meer smiley als mobiel hoe kan dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |