Die heb ik dus ook al gezienquote:Op maandag 28 juni 2021 17:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou dan kan je via Netflix verder met seizoen 3 en 4
Zelf kijk ik het wel eens op tv
Nah weinig ... op wat valpartijen na ....quote:Op maandag 28 juni 2021 17:36 schreef Mrsloveable het volgende:
Is er nog wat gebeurd, tijdens de etappe?
Weer iemand die haar grootouders de groeten wilde doen?quote:Op maandag 28 juni 2021 17:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Nah weinig ... op wat valpartijen na ....
Oh, nja misschien komt seizoen 5 nog wel op netflixquote:Op maandag 28 juni 2021 17:37 schreef engine het volgende:
[..]
Die heb ik dus ook al gezien
Wist niet dat het op tv kwam. Waar ergens kijk je dat?
Oh alweer val partijen nu niet door zo'n stomme mokkel mag ik hopenquote:Op maandag 28 juni 2021 17:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Nah weinig ... op wat valpartijen na ....
Lieve schat ik heb meer geld dan jij in je hele leven kan binnen harkenquote:Op maandag 28 juni 2021 15:58 schreef MCH het volgende:
Niet echt meer hoeft klinkt overigens nog wel een beetje naar fuckbuddy status.
Below deck zit op Netflixquote:Op maandag 28 juni 2021 16:47 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik moet nog even naar het aanbod kijken. Ik dacht ergens te lezen dat ik daar below deck kan kijken.
En dan stop ik met Netflix. Volg daar toch niks op het moment.
Nee dat niet.... Maar het parcour was wel weer lekker gevaarlijk...quote:Op maandag 28 juni 2021 17:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh alweer val partijen nu niet door zo'n stomme mokkel mag ik hopen
Zeg maar gerust valpartijenquote:
Nou gelukkig dat er niet al te heftige val partijen zijn geweest, tenminste dat denk ikquote:Op maandag 28 juni 2021 17:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dat niet.... Maar het parcour was wel weer lekker gevaarlijk...
spuit 11quote:Op maandag 28 juni 2021 17:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh alweer val partijen nu niet door zo'n stomme mokkel mag ik hopen
Nounou, hij zal in de plantsoenendienst de nodige hark-ervaring hebben opgedaan hoorquote:Op maandag 28 juni 2021 17:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Lieve schat ik heb meer geld dan jij in je hele leven kan binnen harken
quote:
Seizoen 4 staat eropquote:
Ok primaquote:
Hahahaquote:
*prrrrrrrrrrrrt*quote:Op maandag 28 juni 2021 17:50 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hou die lap eens binnen in je mond
FTFYquote:Op maandag 28 juni 2021 17:51 schreef Mrsloveable het volgende:
Hoe hou je een kat 5 seconden bezig
[ afbeelding ]
Nou vooruit 7 dan.quote:Op maandag 28 juni 2021 17:53 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik denk wel langer dan 5 sec hoor
Er is een viva forum hierquote:Op maandag 28 juni 2021 17:50 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hou die lap eens binnen in je mond
Gaan jaren meequote:Op maandag 28 juni 2021 17:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Daar spelen ze langer mee dan 5 a 7 sec
Wat een ontevredenheid, zo'n mooie runequote:
Goede ROIquote:Op maandag 28 juni 2021 17:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Aha, ieder geval beter dan ballonnen idd..
Beterquote:
Papier verfrommeld tot een bal is beter, daar zijn ze langer zoet mee en slopen ze niet zo gauw zoals een ballon.quote:
Kan ook nog idd..quote:Op maandag 28 juni 2021 17:57 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Papier verfrommeld tot een bal is beter, daar zijn ze langer zoet mee en slopen ze niet zo gauw zoals een ballon.
Heb je eigenlijk zelf een kat?
Of er een rotje in stoppenquote:Op maandag 28 juni 2021 17:57 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Papier verfrommeld tot een bal is beter, daar zijn ze langer zoet mee en slopen ze niet zo gauw zoals een ballon.
Heb je eigenlijk zelf een kat?
Hou eens op met dat doe eens lief. Denk je nou echtquote:
Wat heeft geld hiermee te maken?quote:Op maandag 28 juni 2021 17:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Lieve schat ik heb meer geld dan jij in je hele leven kan binnen harken
Dat je een pauper bentquote:
Ik ben denk ik niet echt een pauper als je kijkt naar de maatstaven van de maatschappij en wat is er mis met pauper zijn als je daarmee tevreden bent?quote:
Ok een lul danquote:Op maandag 28 juni 2021 18:19 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik ben denk ik niet echt een pauper als je kijkt naar de maatstaven van de maatschappij en wat is er mis met pauper zijn als je daarmee tevreden bent?
Iets harder juichen, chuf.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |