Ja die overhead is niet groot. Nieuwe posts zijn veel zwaardere queries.quote:Op zondag 27 juni 2021 22:02 schreef chufi het volgende:
Als iedereen alles op 1 pagina zou doen zou Fok! niet meer voorruit komen
Je haalt dezelfde shit binnenquote:Op zondag 27 juni 2021 22:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Er staat meer data op , dus meer processor tijd
Specs van je "beest van een computer"quote:Op zondag 27 juni 2021 22:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Qua snelheid merk ik geen verschil
Ik heb wel een beest van een computer en een goede verbinding.. maar geen idee of dat helpt.
Denk meer dat het aan de rokende servers van FOK ligt. ( en aan Deissy )
Dat heeft dus niks met fok te makenquote:Op zondag 27 juni 2021 22:06 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Specs van je "beest van een computer"
Die overhead valt echt wel mee. De hele zooi wordt ook zwaar gecached...quote:Op zondag 27 juni 2021 22:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Minder als je minder posts laad. Rocket science
Ik rook nietquote:Op zondag 27 juni 2021 22:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Qua snelheid merk ik geen verschil
Ik heb wel een beest van een computer en een goede verbinding.. maar geen idee of dat helpt.
Denk meer dat het aan de rokende servers van FOK ligt. ( en aan Deissy )
Nou vertel het Dannyquote:Op zondag 27 juni 2021 22:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Minder als je minder posts laad. Rocket science
Oei.. eeuh,. toen ik hem bouwde dan hè.. is alweer ff geleden.quote:Op zondag 27 juni 2021 22:06 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Specs van je "beest van een computer"
Das fors jaquote:Op zondag 27 juni 2021 22:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Oei.. eeuh,. toen ik hem bouwde dan hè.. is alweer ff geleden.![]()
Intel(R) Core(TM) i7-3820 CPU @ 3.60GHz 3.60 GHz
32,0 GB
Qua cpu maak ik gehakt van je beest, qua RAM andersom maar 16GB is echt genoegquote:Op zondag 27 juni 2021 22:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Oei.. eeuh,. toen ik hem bouwde dan hè.. is alweer ff geleden.![]()
Intel(R) Core(TM) i7-3820 CPU @ 3.60GHz 3.60 GHz
32,0 GB
LOL.. wedstrijdje ver pissenquote:Op zondag 27 juni 2021 22:15 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Qua cpu maak ik gehakt van je beest, qua RAM andersom maar 16GB is echt genoeg![]()
Kep een i7-6700K @ 4.00Ghz tot 4.20Ghz
16GB RAM
1060GTX 6GB RAM
en 3x SSD voor flitsende laadtijden.
O en een kekke lichtgevende tobo en muis.
Wel een pruts monitor maar dat komt goed.
Ik voel diepe respect. (en ik pis sowieso verder dan jijquote:Op zondag 27 juni 2021 22:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
LOL.. wedstrijdje ver pissen
Ik heb dan weer drie monitoren...
Echter een GTX 1050
En mijn muis geeft ook licht !
Je bed? Of ligt er nog een kei naast je?quote:Op zondag 27 juni 2021 22:18 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik voel diepe respect. (en ik pis sowieso verder dan jij)
Oke oke alle gekheid op een stokje, ik ga nu echt mijn bed opzoeken en haar mijn liefde verkondigen.
Nintendo switch is leukerquote:
Er is geen enkel spel die meer dan 16GB nodig heeft behalve flight simulator en die speel ik nie.quote:
Je kan niet alles hebben he?quote:
Ik werk veel met grote 3d bestanden in Blender, en dan is 32GB een verademing.quote:Op zondag 27 juni 2021 22:20 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Er is geen enkel spel die meer dan 16GB nodig heeft behalve flight simulator en die speel ik nie.
Bed ja. Een leuke kei ben ik nog mee bezig. Dat heeft tijd nodig. De vorige keer dat ik ontbijt voor haar maakte schreeuwde ze alleen maar en de politie kwam en allemaal gedoe, "wie ben je en hoe kom je in mijn huis??" Niet eens een beetje dankbaar voor de lekkere ontbijt die ik voor haar maakte. Maar ben ermee bezig.quote:Op zondag 27 juni 2021 22:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je bed? Of ligt er nog een kei naast je?
Ja dat is ook wel weer zo. Ik overweeg wel amazon prime nu.quote:
quote:Op zondag 27 juni 2021 22:22 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Bed ja. Een leuke kei ben ik nog mee bezig. Dat heeft tijd nodig. De vorige keer dat ik ontbijt voor haar maakte schreeuwde ze alleen maar en de politie kwam en allemaal gedoe, "wie ben je en hoe kom je in mijn huis??" Niet eens een beetje dankbaar voor de lekkere ontbijt die ik voor haar maakte. Maar ben ermee bezig.
toi toi toi
Heb me suf gelachen met Clarkson's farmquote:Op zondag 27 juni 2021 22:22 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel weer zo. Ik overweeg wel amazon prime nu.
Dat ken ik dus ook nog nietquote:Op zondag 27 juni 2021 22:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heb me suf gelachen met Clarkson's farm
Ja dat werkt primaquote:Op zondag 27 juni 2021 22:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ging je oorbel weer trillen ?
Jij leest zeker nooit terug heh...quote:Op zondag 27 juni 2021 22:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou vertel het DannyVolgens mij maakt het niet zo veel uit hoeveel posts je op een pagina wil lezen
ja en door.............quote:Op zondag 27 juni 2021 22:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]OOhhh,.... zucht...
JUllie doen het beide hè !
Kipjes
nou zomaar uit het niets mij zo te kakken zetten en dan je kop niet meer laten zienquote:Op zondag 27 juni 2021 22:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja maar... Ik voel me recalcitrant
Ik heb geen idee wie er gelijk heeft of niet...quote:Op zondag 27 juni 2021 22:38 schreef FANNN het volgende:
[..]
nou zomaar uit het niets mij zo te kakken zetten en dan je kop niet meer laten zien
vind ik érg laf....
maar je... het zal wel aan mij liggen.
Ja dat was is altijd alquote:Op zondag 27 juni 2021 22:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie er gelijk heeft of niet...
Alleen dat het niet op houd zo.![]()
Be the bigger person!
neeeeeee gaat niet over jou....quote:
Precies..........quote:Op zondag 27 juni 2021 22:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Oh.. niet dus.. heb blote voeten al de hele dag
Ja superquote:Op zondag 27 juni 2021 22:41 schreef FANNN het volgende:
[..]
Precies..........
ik ben zo weer weg hoor geen zorg.... zou leuk zijn als ze even terugleest, dat wel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |