Ja dat is ook wel weer zo. Ik overweeg wel amazon prime nu.quote:
quote:Op zondag 27 juni 2021 22:22 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Bed ja. Een leuke kei ben ik nog mee bezig. Dat heeft tijd nodig. De vorige keer dat ik ontbijt voor haar maakte schreeuwde ze alleen maar en de politie kwam en allemaal gedoe, "wie ben je en hoe kom je in mijn huis??" Niet eens een beetje dankbaar voor de lekkere ontbijt die ik voor haar maakte. Maar ben ermee bezig.
toi toi toi
Heb me suf gelachen met Clarkson's farmquote:Op zondag 27 juni 2021 22:22 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel weer zo. Ik overweeg wel amazon prime nu.
Dat ken ik dus ook nog nietquote:Op zondag 27 juni 2021 22:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heb me suf gelachen met Clarkson's farm
Ja dat werkt primaquote:Op zondag 27 juni 2021 22:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ging je oorbel weer trillen ?
Jij leest zeker nooit terug heh...quote:Op zondag 27 juni 2021 22:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou vertel het DannyVolgens mij maakt het niet zo veel uit hoeveel posts je op een pagina wil lezen
ja en door.............quote:Op zondag 27 juni 2021 22:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]OOhhh,.... zucht...
JUllie doen het beide hè !
Kipjes
nou zomaar uit het niets mij zo te kakken zetten en dan je kop niet meer laten zienquote:Op zondag 27 juni 2021 22:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja maar... Ik voel me recalcitrant
Ik heb geen idee wie er gelijk heeft of niet...quote:Op zondag 27 juni 2021 22:38 schreef FANNN het volgende:
[..]
nou zomaar uit het niets mij zo te kakken zetten en dan je kop niet meer laten zien
vind ik érg laf....
maar je... het zal wel aan mij liggen.
Ja dat was is altijd alquote:Op zondag 27 juni 2021 22:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie er gelijk heeft of niet...
Alleen dat het niet op houd zo.![]()
Be the bigger person!
neeeeeee gaat niet over jou....quote:
Precies..........quote:Op zondag 27 juni 2021 22:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Oh.. niet dus.. heb blote voeten al de hele dag
Ja superquote:Op zondag 27 juni 2021 22:41 schreef FANNN het volgende:
[..]
Precies..........
ik ben zo weer weg hoor geen zorg.... zou leuk zijn als ze even terugleest, dat wel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |